Karburátor

Diskuze nad technickými problémy

Moderátoři: j-z, Velkocus

Odpovědět
Brdynek
Příspěvky: 81
Registrován: pon 28. črc 2014 10:13:00

Karburátor

Příspěvek od Brdynek »

tak jsem si před časem pořídil nový karburátor, do teď se mi jej nepodařilo optimálně naladit, problém je v nastavení bohatosti směsi. občas se mi stane, že motor zůstane ve vysokých otáčkách a nechtějí spadnout, pravděpodobně jsem narazil na nějakou napodobeninu, kterou mi prodal jeden dobrák jako originál
koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek »

To Brdynek. To co popisuješ může být karbecem , ale možná taky ne. Mně se to stalo po nějakém čase po namontování klapek kdy mi po ubrání plynu zůstaly viset určitou dobu vysoké otáčky - problém byl v tom že se mi povolil mezikus mezi klapkami a válcem , po dotažení a utěsnění problém zmizel. Zkontroluj celé sací potrubí až po karbec jestli tam taky nějakou netěsnost nemáš . Pokud ti to někde bude sát falešný luft nikdy to pořádně neseřídíš,
Brdynek
Příspěvky: 81
Registrován: pon 28. črc 2014 10:13:00

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Brdynek »

díky za radu, už se stalo, pracuji na novém mezikusu, je možné, že se mi klapky opravdu někde zasekávali, nicméně jsem si pořídil karburátor walbro, tak jsem zvědav, co to udělá s motorem
Brdynek
Příspěvky: 81
Registrován: pon 28. črc 2014 10:13:00

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Brdynek »

tak jsi měl pravdu, zkontroloval jsem celé sání a problém byl odhalen, když byly klapky uzavřeny nebo když motor běžel na volnoběh, vše sedělo naprosto v pohodě, jakmile se začaly otevírat a motor se dostával do otáček, pootevřely se do určité míry a rázem se zasekly na přechodce mezi válcem a domečkem klapek, tudíž se nemohly otevřít naplno a zřejmě zde i zůstávaly vyset
koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek »

No sám ještě nemám vychytané úplně všechno , pořád mám ještě ne úplně pravidelný chod v celém rozmezí otáček ale asi tuším odkud vítr vane. Momentálně na to ale nemám čas. Mimochodem pokud půjdeš do toho walbra pochlub se jaký typ jsi použil a jak se to celé chová. Já o tom dost uvažoval , ale nakonec jsem to zatím odložil . Typ wt 668 se používá pro 50sátku a nevím jestli by se osvědčil i na 80desátce - jiných typů i pro větší obsahy je opravdu hafo , ale který použít to fakt nevím .
Brdynek
Příspěvky: 81
Registrován: pon 28. črc 2014 10:13:00

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Brdynek »

podle mě je i tebou zmiňovaný 668 lepší než standartní karbec, ten má difuzor 14 mm a Walbro má cca 16 mm, což je podstatně víc :)
Brdynek
Příspěvky: 81
Registrován: pon 28. črc 2014 10:13:00

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Brdynek »

podívejte se na to a dejte mi vědět, jestli toto řešení by bylo efektivní a hlavně funkční, u minibiku to funguje
Přílohy
IMG_0542_Walbro_Vergaser.jpg
reseni_podtlaku.png
petrn
Příspěvky: 19
Registrován: ned 05. říj 2014 13:32:52

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od petrn »

nebo udělat podtlak do motoru
Přílohy
2013-027.jpg
petr2M
Příspěvky: 117
Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
Kraj: Moravskoslezský
Počet motokol: 1
Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/

Walbro

Příspěvek od petr2M »

Jak se do walbra nasává benzín? Stačí samospád? Nepostrádáte nasávací "bublinu"?
Uvažuju o novém karburátoru a sháním rozumy...
Brdynek
Příspěvky: 81
Registrován: pon 28. črc 2014 10:13:00

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Brdynek »

musíš udělat podtlak, samospád nestačí
petr2M
Příspěvky: 117
Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
Kraj: Moravskoslezský
Počet motokol: 1
Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od petr2M »

Pochopil jsem, že k funkci karburátoru potřebuju další trubku a díru do motoru. Mám dole na motoru vypouštěcí šroubek na olej. Ten by pak šel použít. (Aspoň pro test). Asi bych měl pak použít co nejtužší hadičku (trubku).
Je tohle ten podtlak o kterém jsi psal?
Já jsem se ptal spíše na startovací proceduru. Na sekačce musím nasosnout benzín mačkáním červené bubliny. Ale tam mám nádrž pod karburátorem...???
Mám slíbené walbro z motorové pily, a nejsem si jist, jestli to budu schopen rozumně startovat.
Brdynek
Příspěvky: 81
Registrován: pon 28. črc 2014 10:13:00

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Brdynek »

tady posílám jeden šikovný odkaz, kde je vše vyobrazeno, jinak momentálně rovněž pasuji walbro na svůj stroj :)

http://motorizedbikeforum.the-talk.net/ ... lve-intake

já jsem vyřešil podtlak malinko jinak, viz obrázek výše
mencl25
Příspěvky: 2
Registrován: úte 09. srp 2016 21:59:57

Re: petrn

Příspěvek od mencl25 »

Petrn : Zdravím kde se dá sehnat větší hlava? Nebo z čeho pasuje.
Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 782
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Kraj: Hlavní město Praha
Počet motokol: 1
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: petrn

Příspěvek od j-z »

mencl25 píše:Petrn : Zdravím kde se dá sehnat větší hlava? Nebo z čeho pasuje.
Taky jsem si všiml, že v US to má skoro každý druhý stroj, u nás se to snad ani neprodává.
j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
jirka
Příspěvky: 82
Registrován: úte 22. črc 2014 8:38:06

Re: Karburátor

Příspěvek od jirka »

Diry do karteru se delat nemusej podtlak je resen z druhy strany priruby pro minibike.Nejvetci prca je pak to naladit .
Odpovědět