Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Jaké máte zkušenosti s motorem 49 a 80 cm3. Měl jsem koupený 49 cm3 a po 200 km odešla cívka v motoru,vyměnil jsem ji, motor měl menší výkon a velkou spotřebu - nad 4l /100 km. Asi po 20 - 50 km začal se snižovat výkon až se zastavil / zadřel / . Přitom olej byl plně syntetický a poměr 15 :1 .Při jízdě kouřil a prskal olej po celém kole. Zavezl jsem motor k prodejci,ten jej však neopravil do měsíce a vrátil mi peníze.Chtěl bych si koupit zase nový kit,bude lepší na 80 cm3 ? Vážim 85 kg. Dočetl jsem se v recenzi, že motor - válec vydrží obvykle 300 až 500 km a pak se pokazí a je nutno vyměnit válec a někdy i klikovka.
Od jednoho prodejce mám však informaci, že on již najel na motoru 49 cm3 3000km a má zákazníka, který prý najel 10 000 km bez závad. Kolik km jste najeli bez oprav vy? Jsou všechny tyto motory tak poruchové nebo jsou to jen výjimky? Podělte se ,prosím, o vaše zkušenosti. Díky Petr
Od jednoho prodejce mám však informaci, že on již najel na motoru 49 cm3 3000km a má zákazníka, který prý najel 10 000 km bez závad. Kolik km jste najeli bez oprav vy? Jsou všechny tyto motory tak poruchové nebo jsou to jen výjimky? Podělte se ,prosím, o vaše zkušenosti. Díky Petr
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
petre zkušenost je ta že jsou to čínské motory takzv.výrobky musí se stím počítat já mám motory 60 a je to od kusu já jsem měl na motoře od novoty spatný povrch uvnitř válce tak že jsem reklamoval pro to že jsem motor zrovna rozebral jak byl nový totiž nevěřím levné čínské výrobě a po určitých zkušenostech to tak dělám
no a připravoval jsem si ho na sezonu tak že jsem dal kvalitní ložiska,gufera,doladění klikovky a dalších části motoru aby fungoval bez dalších oprav vše dotahované momentovým klíčem hlavně válec jézdím sním už tak 2 rokem a jsem zatím spokojen mažu kvalitním olejem pro motorové pily důležité seřízení karburátoru atd.
no a připravoval jsem si ho na sezonu tak že jsem dal kvalitní ložiska,gufera,doladění klikovky a dalších části motoru aby fungoval bez dalších oprav vše dotahované momentovým klíčem hlavně válec jézdím sním už tak 2 rokem a jsem zatím spokojen mažu kvalitním olejem pro motorové pily důležité seřízení karburátoru atd.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
já jsem zatim najel 570km v záběhu jsem dodržoval rychlost 20km/h měl jsem olej 16:1 ted 22:1 jezdí krásně a rychle nic jsem na tom nedělal jenom vyměnil svíčku a čistil filtr a výfuk, ale dělá mi to takový divný zvuky co předtim ne a jenom občas po zahřátí a když zastavim tak to přestane nevíte co s tim dík moc.
Filip
Filip
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 782
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Kraj: Hlavní město Praha
- Počet motokol: 1
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Nájezd neměřím, ale začínám už čtvrtou flašku oleje, takže předpokládám tak 4 tis. km. Už 2x jsem zadřel (vždy rozlomená pojistka pístního čepu), posledně stačily nové pístní kroužky, poprvé to byl válec/píst/kroužky.
Na ložiska jsem nešahal, stejně tak na klikovku. U cívky bych bral jako standard, pokud se preventivně odpájí 3. vývod a dá na očko ( viewtopic.php?f=2&t=10&p=123&hilit=c%C3%ADvky#p123 ). Ostatně - dnes bych preventivně udělal spoustu věcí - zabere to odhadem pár hodin v garáži, tak do tis. Kč, ale stane se to téměř bezporuchový stroj (mimochodem - v pátek se mi přetrhlo plynové lanko, ale dojet se dalo - plyn=opak otěží
).
Na ložiska jsem nešahal, stejně tak na klikovku. U cívky bych bral jako standard, pokud se preventivně odpájí 3. vývod a dá na očko ( viewtopic.php?f=2&t=10&p=123&hilit=c%C3%ADvky#p123 ). Ostatně - dnes bych preventivně udělal spoustu věcí - zabere to odhadem pár hodin v garáži, tak do tis. Kč, ale stane se to téměř bezporuchový stroj (mimochodem - v pátek se mi přetrhlo plynové lanko, ale dojet se dalo - plyn=opak otěží
-
Petr147147
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Dobrý den, uvítal bych,aby majitelé pomocných motorků na kolo se podělili ze starostmi a tak bychom mohli sami předejít opravám, popřípadě si sami motor opravit.
Nemá někdo namontován motor na kole s benzinové pily?
Uvítal bych jakékoliv informace,uvažuji o tom.
Taky bych uvítal, pokud je někdo od Otrokovic přes Zlín k Vizovicím aby se ozval,rád bych se sním spojil a povykládal.Petr.
Nemá někdo namontován motor na kole s benzinové pily?
Uvítal bych jakékoliv informace,uvažuji o tom.
Taky bych uvítal, pokud je někdo od Otrokovic přes Zlín k Vizovicím aby se ozval,rád bych se sním spojil a povykládal.Petr.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 782
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Kraj: Hlavní město Praha
- Počet motokol: 1
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
http://www.motokolo.ic.cz/viewtopic.php?f=7&t=27Petr147147 píše: ...aby majitelé pomocných motorků na kolo se podělili ze starostmi a tak bychom mohli sami předejít opravám...
http://motokolac.unas.cz/index12.htmPetr147147 píše:... Nemá někdo namontován motor na kole s benzinové pily? Uvítal bych jakékoliv informace,uvažuji o tom...
Slim už ale není mezi námi.
http://motokolac.unas.cz/index12.htm
Tam se někdo o přestavbě zmiňoval.
-
Petr147147
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Zdravím všechny s pomocným motorkem.Rád bych uvítal aby se zapojili ti, kteří mají na kole pomocné motorky,tak zvané KITY za cenu většinou do 4.000 kč,nebo zakoupené celé kola s pomocným motorkem o obsahu 49 cm3, popřípadě 60 - 80 cm3.
Aby se podělili kolik km najeli, kolikrát opravovali a hlavně co opravovali.
Pokud reklamovali, co reklamovali a hlavně jak dopadli,prostě podělit se s námi.
Aby se podělili kolik km najeli, kolikrát opravovali a hlavně co opravovali.
Pokud reklamovali, co reklamovali a hlavně jak dopadli,prostě podělit se s námi.
-
Petr147147
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Dobrý den, zdravím.
Chtěl bych si pořídit motorek KIT za asi 4.000 kč. Nevim jestli obsah 49 cm3 , nebo větší. Cena je u všech 49 - 60 - 80 cm3 stejná.
Dle fora máte asi nějaké zkušenosti, prosím podělte se.,
Na webu jedni doporučují 49 a druzí 80 cm3. Vážím 85 kg a chtěl bych kolo používat vesměs po rovinách až na vyjímky.
Prodejce mi říkal, že má jen 49 cm3 a je spokojený, nevím zdali prodejcům věřit, chtějí li prodat, musí jen chválit.
Taky jeden píše, že si koupil motorek ze 4 kolek za 1490 kč a je sním spokojen.
Prosím , podělte se, dík, Petr.
Chtěl bych si pořídit motorek KIT za asi 4.000 kč. Nevim jestli obsah 49 cm3 , nebo větší. Cena je u všech 49 - 60 - 80 cm3 stejná.
Dle fora máte asi nějaké zkušenosti, prosím podělte se.,
Na webu jedni doporučují 49 a druzí 80 cm3. Vážím 85 kg a chtěl bych kolo používat vesměs po rovinách až na vyjímky.
Prodejce mi říkal, že má jen 49 cm3 a je spokojený, nevím zdali prodejcům věřit, chtějí li prodat, musí jen chválit.
Taky jeden píše, že si koupil motorek ze 4 kolek za 1490 kč a je sním spokojen.
Prosím , podělte se, dík, Petr.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 782
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Kraj: Hlavní město Praha
- Počet motokol: 1
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Přečti si http://www.motokolo.ic.cz/viewtopic.php?f=7&t=27 , tam je většina odpovědí 
Za sebe:
-48 ccm - jezdím s tím po Praze a výkon mi stačí (někdy je ale třeba přišlápnout), největší výhodou je legálnost (+/-)
-spoustu dílů bych nyní vyměnil a preventivních úkonů provedl v předstihu - viz odkaz
-mám najeto okolo 4 tis. km (nesleduju to, jen podle oleje)
-ze závažných vad bych zmínil jen 2 záděry díky těm pojistkám pístního čepu a strhnutá volnoběžka (tuningový díl
), v ostatních případech se dalo vždy na motor dojet (byť někdy s obtížemi - např. při zlomeném rámu)
-reklamovat by se toho dalo dost, ale osobně jsem vracel jen rameno spojky, které se přelomilo (vada materiálu)
-osobně bych šel nyní do nějaké více značkové 2T číny (Sky Hawk apod.), 80ccm ale ne - pak se stejně projeví slabiny zbytku kola (kroutí se to, vibruje to, o hubu to je:-) )
Za sebe:
-48 ccm - jezdím s tím po Praze a výkon mi stačí (někdy je ale třeba přišlápnout), největší výhodou je legálnost (+/-)
-spoustu dílů bych nyní vyměnil a preventivních úkonů provedl v předstihu - viz odkaz
-mám najeto okolo 4 tis. km (nesleduju to, jen podle oleje)
-ze závažných vad bych zmínil jen 2 záděry díky těm pojistkám pístního čepu a strhnutá volnoběžka (tuningový díl
-reklamovat by se toho dalo dost, ale osobně jsem vracel jen rameno spojky, které se přelomilo (vada materiálu)
-osobně bych šel nyní do nějaké více značkové 2T číny (Sky Hawk apod.), 80ccm ale ne - pak se stejně projeví slabiny zbytku kola (kroutí se to, vibruje to, o hubu to je:-) )
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
80cc mám na rámu autor 3 roky a drží. taky je udělaná klika tj. bez vibrací. o ústa to někdy je když to smažíš 60kmh 
nevím jestli je to bezpečnější ve 45kmh , neznám názor patologa.
nevím jestli je to bezpečnější ve 45kmh , neznám názor patologa.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
motor mám kit čína pilu nemám a jsem od Zlína jestli Petr potřebuje opravu?
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Válec vydrží obvykle 300 až 500 km a pak se pokazí a je nutno vyměnit válec a někdy i klikovka. Je možné že někdo narazil na válce se šmejdským nikasilem , ale to "obvykle" 300-500km je naprostý nesmysl. Já mám 80ccm motory dva a u toho prvního mi po 700 km praskla závlačka pístního čepu , rozštípala kroužky , poškodila píst, hlavu válce a ve válci udělala 2 parádní rýhy. No vše nové se mi kupovat nechtělo tak jsem koupil jen kroužky , píst zapiloval , hlavu malinko snížil abych srovnal poškození a válec jsem nechal i s rýhami (s tím že to vše vyměním až to klekne) Od té doby mám ujeto v tomto stavu 1600 km bez ztráty výkonu
Ten druhý ma najeto 1000 km s tím že jsem dělal po 600 km generálku (výměna ložisek , gufer , závl. pístního čepu atd ) ne proto že by byl nějaký problém , ale kvůli spolehlivosti - válec je jako zrcadlo
Tož tak k těm 300 až 500 km obvyklé výdrže. Jak už tady kolegové psali je to čína a podle toho odpovídá i kvalita , ale když si s tím člověk pohraje je to v rámci možností i spolehlivé.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 782
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Kraj: Hlavní město Praha
- Počet motokol: 1
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Jsem rád (myšleno v dobrém), že nejsem jediný exot s tímto problémemkoblizek píše:... Já mám 80ccm motory dva a u toho prvního mi po 700 km praskla závlačka pístního čepu , rozštípala kroužky , poškodila píst, hlavu válce a ve válci udělala 2 parádní rýhy. No vše nové se mi kupovat nechtělo tak jsem koupil jen kroužky , píst zapiloval ...
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
No exoti jsou především ti kdo vyrábějí ty pojistky . Taky jsem chtěl ustřihnout ty konečky což se mi i podařilo , ale byly dělané z takové sračky že se zdeformovaly a neměl jsem odvahu je namontovat. Už jsem uvažoval o pojistkách pístního čepu z motorové pily . Určitě u některých pil je průměr pístního čepu 10mm a pokud je i stejná tlouštka drátu bylo by to asi nejlepší řešení. (samozřejmě by neměly být čínské
Na jednom motoru jsem vyměnil ložisko pístního čepu za kvalitní Japonské a na druhém jsem vyměnil za kluzné uvidím co se osvědčí více. Někde jsem viděl to jehlové ložisko po 1000 km a ten stav mě úplně vyděsil . Odrovnat motor korunovými součástkami mi přijde dost uhozené. Docela bych uvítal kdyby se tu našel někdo kdo by se podělil o zkušenosti s motorem Sky Hawk jestli je opravdu kvalitnější , nebo je jen kvalitnější cena při stejné kvalitě .
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Tak mám 80ccm motorový kit na starém horském kole, od roku 2012 najeto cca 5000 km, s motorem jsem extra problém neměl, vymeneno jen těsnění pod hlavou a svíčka, jinak motor bez poruchy, používám kvalitní olej do motorové pily 1:50 a stačí bez problémů, nekouří a neplive
, problém byl jen s planetovou převodovkou a řetězy, dost často se trhají a první převodovku jsem reklamoval protože po měsíci to rozemlelo na prach řadící klece
, dnes více méně bezporuchovi stroj s maximalkou kolem devadesatky, samo že jsem musel instalovat jiné ráfky, pláště a brzdy, ty hlavně, jinak by to bylo o hubu
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 782
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Kraj: Hlavní město Praha
- Počet motokol: 1
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Pěkný strojek.
Co se týče zadní náby s Nexusem, nejsi první, kdo s tím měl problém. Není to dělané na 2kW výkon;-).
Taky se má řadit v zásadě bez zatížení.
Co se týče zadní náby s Nexusem, nejsi první, kdo s tím měl problém. Není to dělané na 2kW výkon;-).
Taky se má řadit v zásadě bez zatížení.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Zivot, resp. doktori mne donutili, ze letos se ze mne stane motokolar. Par zakladnich dotazu
- vzhledem k cene setu ktera, pred tydnem dost stoupla u vsech prodejcu vaham mezi klasickym 80ccm kitem a timto: http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... -kit-.html je to rozdil +800,- ale lepsi zapalko a snad i spolehlivost
- Jak provest ovladani- kazdopadne zrusim trojtac, nevim ale jak usporadat ovladani (jsem motocyklista) k dispozici mam jak gripove, tak klasicke razeni. Nazory ?? rady...
- vzhledem k cene setu ktera, pred tydnem dost stoupla u vsech prodejcu vaham mezi klasickym 80ccm kitem a timto: http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... -kit-.html je to rozdil +800,- ale lepsi zapalko a snad i spolehlivost
- Jak provest ovladani- kazdopadne zrusim trojtac, nevim ale jak usporadat ovladani (jsem motocyklista) k dispozici mam jak gripove, tak klasicke razeni. Nazory ?? rady...
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Ahoj, co se týče setu, asi bych sáhnul po tom z e-darků, vypadá, že by mohl být kvalitnější. Co se týče ovládání, tak to je asi na každém jak mu vyhovuje
, já mám levé řídítko grip na řazení planetové převodovky v zadním náboji, spojku a brzdu předního kola, pravé řídítko grip na plyn a zadní brzdu.
Simon
Simon
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Ještě jedna rada, chce to pořádné brzdy, ideální je alespoň ve předu kotoučová, běžná véčka se mi neosvědčili, teda jinak, málem jsem si s nima rozbil hubu, nebrzdí to, těch deset kilo nebo víc co má ten motor je strašně znát. Já to vyřešil bubnovými brzdami. 
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Jo jo, máš pravdu předsedo, řadím již bez zatížení a vždy pomalu přidávám plyn, aby nešel takovej záběr na zadní kolo a šetří to i řetěz, holt žádné divočinyj-z píše:Pěkný strojek.
Co se týče zadní náby s Nexusem, nejsi první, kdo s tím měl problém. Není to dělané na 2kW výkon;-).
Taky se má řadit v zásadě bez zatížení.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Planetové převodovky se zcela jistě rozsypou.To samé jsou předlohy z volnoběžkami.
Řetěz praskne protože není na 2KW.Všechno to váží spoustu kil .Nedá se s tím někam
na dálku jet.Poruchové.Když něco praskne tak to ani nejde došlapat.Takže dobrá ukázka okolo
domu.Tor.
Řetěz praskne protože není na 2KW.Všechno to váží spoustu kil .Nedá se s tím někam
na dálku jet.Poruchové.Když něco praskne tak to ani nejde došlapat.Takže dobrá ukázka okolo
domu.Tor.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
No já v kufru vozím náhradní všechny řetězy, nářadí, olej do benzínu, apod... aby se mi nestalo že bych alespoň nedošlapal
Zatím musím zaklepat se nestalo, že bych nedojel, ale jinak na hodně dlouhé vyjížďky to opravdu není, můj rekord jeden den v zátahu Plzeň a zpět cca. 180 km, ale modlil jsem se celou cestu aby nebyla porucha
Jinak tahle druhá převodovka nevykazuje zatím žádné opotřebení, zatím ..... Řetěz u motoru a převodky na šlapací střed je z motorky, řetěz na zadní rozetku z ukrajiny (dělali vše balšoje).
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Aspoň si to oproti jiným lidem uvědomuješ.Já vím co vše váží.Když vemeš batoh,benzín,
náhradní díly,lékárničku,jídlo,vodu,obležení atd., tak je to tak těžký, že to je na prasknutí
rámu.Nebrzdí to a všechno se opravit nedá.Takže kdo chce spolehlivý stroj ,musí šetřit z gramy
a technickým vybavením.Porucha se stane ani nevíš jak.Najednou to rupne a vymalováno.
Potom pokukuješ po ČD aby Tě vrátili do výchozího bodu.Uvidíš až se Ti to stane.A ono se to
určitě stane.To potká každého.Musí se každý modlit aby mu zůstal aspoň šlapací pohon.Tor.
náhradní díly,lékárničku,jídlo,vodu,obležení atd., tak je to tak těžký, že to je na prasknutí
rámu.Nebrzdí to a všechno se opravit nedá.Takže kdo chce spolehlivý stroj ,musí šetřit z gramy
a technickým vybavením.Porucha se stane ani nevíš jak.Najednou to rupne a vymalováno.
Potom pokukuješ po ČD aby Tě vrátili do výchozího bodu.Uvidíš až se Ti to stane.A ono se to
určitě stane.To potká každého.Musí se každý modlit aby mu zůstal aspoň šlapací pohon.Tor.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Pohon je teda asi jasnej, nad usporadanim hejblat se budu muset zamyslet. Jsem zvyklej zadek pr.noha, l.ruka spojka + p.brzda, p.ruka plyn + p.brzda, razeni na p. ruku, nebo l.nohu. Jednou jsem jel na babete a bylo to hrozny. porad premyslym, jak to osidit, aby bylo ovladani podobne motorce. Brzdy budou zel jen nejlepsi vecka od Sramu, pokud zbydou nejake prachy a aukro vyplivne nejake kotoucovkove kolo, tak brzdy tu mam. S Vahou je mi to jasny, zhubl jsem 20kg, tak muzu neco dovazit motorem.asmodeon píše:Ahoj, co se týče setu, asi bych sáhnul po tom z e-darků, vypadá, že by mohl být kvalitnější. Co se týče ovládání, tak to je asi na každém jak mu vyhovuje, já mám levé řídítko grip na řazení planetové převodovky v zadním náboji, spojku a brzdu předního kola, pravé řídítko grip na plyn a zadní brzdu.
Simon
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 782
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Kraj: Hlavní město Praha
- Počet motokol: 1
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Je to všechno otázka vkusu a zvyku. Jezdil jsem na střídačku na obou, člověk si rychle zvykne, zejména v případě, kdy jezdí i na kole. Jediné úskalí je často v nedostatku prostoru, já jsem k vůli tomu musel upilovat páčky řazení.invalida píše:Pohon je teda asi jasnej, ...
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Jelikož mi taky překážely páčky od řazení,tak jsem dal plyn obráceně.Přidávám teď směrem od sebe,ale zvyknout se dá na všechno a problém to není.Spíš teď chci prohodit přední a zadní brzdy.Přední napravo a zadní nalevo.Několikrát se mi stalo,že jsem potřeboval fest brzdit a při aretaci spojky jsem musel přestat brzdit přední brzdou,která je účinnější a tím se prodlouřila brzdná dráha.A jak se říká "co neubrzdíš to neukecáš".
-
bo-to
- Příspěvky: 490
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Kraj: Moravskoslezský
- Počet motokol: 1
- Fotky: https://www.facebook.com/motokolahavirov
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
mam 80ccm najeto 3500km výměna jen civka magneta a uprava karburátoru jezdí plynule .....asi sem měl štěstí na dobry kus . a to si dělám výlety tak kolem těch 100km a vážím 100kg je pravda že vozím vše nutné sebou ............ uvidíme jak chlapec pojede dál foto z cest na http://www.moto-kola.estranky.cz/
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Ahoj a omlouvám se,že to míchám mezi tyto motory. Nemá někdo zkušenosti s čtyřtaktními motory např. tento? http://www.pepasport.eu/motor-37ccm-4t-ohc-140fa
Děkuji
Děkuji
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 782
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Kraj: Hlavní město Praha
- Počet motokol: 1
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Vypadá to na kopii Hondy se vším všudy. Jestli zkopírovali i kvalitu, bude to ok. O tom ale dost pochybuji ...
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Taky se přidám do diskuse. Od e-dárků jsem si pořídil 70ccm kit SkyHawk. S menšími potížemi se mi jej podařilo nacpat do crossového kola (má menší rám než horské). Kvůli vibracím jsem provrtal mikrovrtačkou všechny větší šroubky a matičky jsem zajistil ocelovými pojistkami. Moc se mi líbilo, že když bylo vše namontováno, po nalití mixu a 20m šlapání se to rozjelo a krásně vrčelo. Samozřejmě, první, co bylo, přehmat spojka-přední brzda. Škoda, že jsem neměl suspenzor. Ale dobrý, ještě se mi to stalo dvakrát, než jsem se nas..l a koupil si páku pro dvě lanka za 150,-Kč - vlevo jen spojka - vpravo plyn a brzdy. Zhruba za 14 dní mám najeto cca 150km. Zatím vše ok. Dojíždím na tom do hokny - 7km ráno tam odpolko z5. Zatím jediný problém - dneska mi v půlce cesty došel benzín, tak jsem 3,5km šlapal. Docela to šlo. Jen ta páka na spojku nebo jistící kolík je z bláta a nedrželo to, tak jsem to šprajcnul klíčkem. Jinak dobrý, investice asi 5tis. Uvidíme dál. Co se týče zajíždění těch 500km, budiž, jen nutno podotknout, že 20km/h je teda na hraně, motoru se to moc nelíbí a občas se projeví zaškubáním. Mažu malinko víc a zajíždím na 24km/h. Snad to nezadřu.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
O jakou packu se konkretne jednalo? nebylo by foto? Uz jsem neco prohlizel, vsechno bylo za jiny prachy a nejak jsem nepobral jak to funguje v praxi.Zodiak píše:koupil si páku pro dvě lanka za 150,-Kč - vlevo jen spojka - vpravo plyn a brzdy. Zhruba za 14 dní mám najeto cca 150km. Zatím vše ok.
-
mirek
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
to invalida
jednou páčkou ovládáš přední i zadní brzdu,je to o tlamu
https://www.google.cz/#q=brzdov%C3%A1+p ... 4%9B+lanka
jednou páčkou ovládáš přední i zadní brzdu,je to o tlamu
https://www.google.cz/#q=brzdov%C3%A1+p ... 4%9B+lanka
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Co se týče páky, je to tahle http://www.eoshop.cz/paka-brzdova-ty-68 ... rsta-prava a co se týče brzdění, není tak úplně pravda, že to je o tlamu. Záleží, jak si dáš lanka a jak je nastavīš. V mém případě, do půl zmáčknutí ovládám jen zadní brzdu, druhá půlka dráhy páky ovládá přední brzdu. Navíc je tam vahadlo, který plynule tah lanek rozkládá. Je to rozhodně bezpečnější, než dvě páky na levé ruce, moje koule by o tom mohly napsat román.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
zcela jistě na Tlamu.Lepší je mít vždycky jednu brzdu v záloze.
Nebezpečné na kolo a na motokolo už vůbec ne.Tor.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Nerad bych zakládal flame, reagovat mohu. Tedy ta páka na dvě lanka za a)není mejd in Čajna, za b)je dělaná pro BMX kola, kde brzda je životní nutností, za c)brzdová páka mi praskla jednou jedinkrát a to na kole Pionýr v roce 1972, jelikož byla ze dvou lisovaných půlek jakéhosi blátakovu a navíc byla přední, zvrchupřítlačný špalek na přední kolo. Torpédo mě zasejfovalo. Ale tohle vy nemůžete pamatovat. A Thor promine, až si tu tlamu nabiju, tak to předělám. Ale to se nestane, jedině, že bych měl zase dvě páčky na levý straně řidítek. 
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Sorry Thor je severský bůh, Tor jen zřejmě část firemního nåzvu velocipedu Au Tor.... Jak na svém Zenithu mám namontovaný mo-tor tak taky kouká jen "tor". Ale neber to jako urážku, jen asociace.
Su prostě takový vtipålek.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
O nic nejde.Prostě jsem vyslovil názor,že mít dvě brzdy je bezpečnější.Jako na autě.Zodiak píše:Nerad bych zakládal flame, reagovat mohu. Tedy ta páka na dvě lanka za a)není mejd in Čajna, za b)je dělaná pro BMX kola, kde brzda je životní nutností, za c)brzdová páka mi praskla jednou jedinkrát a to na kole Pionýr v roce 1972, jelikož byla ze dvou lisovaných půlek jakéhosi blátakovu a navíc byla přední, zvrchupřítlačný špalek na přední kolo. Torpédo mě zasejfovalo. Ale tohle vy nemůžete pamatovat. A Thor promine, až si tu tlamu nabiju, tak to předělám. Ale to se nestane, jedině, že bych měl zase dvě páčky na levý straně řidítek.
Praskne hadice, vyteče půlka kapaliny a na druhou půlku zabrdíš.Neni to o tom že něco
nepraskne.Domnívám se, že máš názor/není to Čína tak to nepraskne/Všechno
muže prasknout.Těžko mužeš vědět z kterého kontejneru/a odkud/to v Hamburku,
nebo Antverpách vyndali.Napsat a nakecat Ti mohou všechno.Pokud nejsi u odlití
výrobku,tak nic není pravda.Tor.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Ale kuš-samostříl, strejdo.... u aut je to stejně, nebuď skeptik. Kolikrát se ti ty brzdy vytento... mě nikdy a tobě asi taky ne. Je to jako to flame se zapalováním, jsi příliš radikální, nestraš prosím.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Samozřejmě, že se to stalo.Byl jsem rád že jsem měl přední brzdu a z kopce zabrzdil.Zodiak píše:Ale kuš-samostříl, strejdo.... u aut je to stejně, nebuď skeptik. Kolikrát se ti ty brzdy vytento... mě nikdy a tobě asi taky ne. Je to jako to flame se zapalováním, jsi příliš radikální, nestraš prosím.
Vylomil se mi čep na páčce zadní brzdy.Taky mi praskla hochu brzdová hadice na autě
.Pedál se propadl až na Podlahu.Měl jsem ale kliku, že na křižovatce nikdo nebyl a ubzrdil
jsem to.Američanům praskla na měsíci páčka hlavní pojistky motoru.Prostě se ulomila
a byla z kovu.No a ten Tvůj komentář a.la Flame k zapalování je hochu k ničemu.
Něco vyviň a realizuj, nebo to vůbec nekomentuj .Tor.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
A já si v úterý jedu pro enduuuuuuro. Ty vole špicaaaaaaa.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Došli Ti argumenty.Tak sprostě nadáváš a porušuješ pravidla tohoto WEBU.Kup si tedaZodiak píše:A já si v úterý jedu pro enduuuuuuro. Ty vole špicaaaaaaa.
motorku a už neobtěžuj.Veřejnost si to jistě rozmyslí, jestli 1páku a upadnout nebo 2
a nouzově zabrzdit.Už sTebou nechci zabývat.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 782
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Kraj: Hlavní město Praha
- Počet motokol: 1
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Zkusenost s dvojlankem nemam, tj.nemohu soudit. Za to mam zkusenost s jizdou za pocasi okolo 0, kdy presne davkovani zadni/predni mi nekolikrat zachranilo zdravi.
To nic ale nemeni na faktu, ze bych to chtel alespon ohmatat.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Koukám že je tu opět veselo
. No já tu brzdu s dvěma lanky používám k plné spokojenosti od začátku co jsem ty motory pořídil . Musím říct že je to naprosto bezproblémová záležitost a to jezdím i v zimě na sněhu. Má to ale jedno velké ALE - a to perfektní seřízení momentu kdy jednotlivé brzdy zabírají . O tom že se jinak brzdí na suchu , mokru , náledí a sněhu je zbytečné psát. Tor má pravdu v tom že se něco může polámat (a nejen brzda) , ale ta brzda vypadá fakt bytelně narozdíl třeba od orginal spojkové páky která je z bláta. O hubu je nejvíce vlastní hloupost . Za dva roky mám na kontě pouze jedinou "tlamu" a rozhodně za to nemohl bajk 
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Aspoň se něco děje.No já Ti řeknu jak se to stalo a jaká byla příčina.Kolo jsem odstavilkoblizek píše:Koukám že je tu opět veselo. No já tu brzdu s dvěma lanky používám k plné spokojenosti od začátku co jsem ty motory pořídil . Musím říct že je to naprosto bezproblémová záležitost a to jezdím i v zimě na sněhu. Má to ale jedno velké ALE - a to perfektní seřízení momentu kdy jednotlivé brzdy zabírají . O tom že se jinak brzdí na suchu , mokru , náledí a sněhu je zbytečné psát. Tor má pravdu v tom že se něco může polámat (a nejen brzda) , ale ta brzda vypadá fakt bytelně narozdíl třeba od orginal spojkové páky která je z bláta. O hubu je nejvíce vlastní hloupost . Za dva roky mám na kontě pouze jedinou "tlamu" a rozhodně za to nemohl bajk
u osvěžovny.Najednou se převrátilo přes stojánek a spadlo na zem.Spadlo tak šikovně
že to vzalo trochu brzdovou páčku. Zabrzdil jsem ještě na ni tak 4km.Potom se celá
rozpadla.Domů to bylo 60km.Dojel jsem na přední brzdu.Prohazovat bovdeny se mi
nechtělo.Co budeš dělat s jednou poškozenou pákou.Jseš ztracenej,bez brzdy,daleko.
Kolo mužeš hodit do pole.
Píšu to proto aby lidi věděli co se muže všechno stát.To dají ujeté Km a poruchy.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 782
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Kraj: Hlavní město Praha
- Počet motokol: 1
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
To by mě zrovna nepálilo, spousta věcí na tom kole není takto zdvojena, takže stát se může cokoliv s čímkoliv. Jak jsem dřív psal, nejen v letošní zimě jsem zažil skoronehody, kdy mi smykuje jedno z kol. U toho zadního mám pár vteřin k dobru, u předního toho moc nestihnu
.
Chtěl bych to vyzkoušet spíš ze zajímavosti, třeba se bojím zbytečně
.
Chtěl bych to vyzkoušet spíš ze zajímavosti, třeba se bojím zbytečně
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Tak samozřejmě,muže se stát všechno.Jenom v tomto případě se mi zdá, že zaj-z píše:To by mě zrovna nepálilo, spousta věcí na tom kole není takto zdvojena, takže stát se může cokoliv s čímkoliv. Jak jsem dřív psal, nejen v letošní zimě jsem zažil skoronehody, kdy mi smykuje jedno z kol. U toho zadního mám pár vteřin k dobru, u předního toho moc nestihnu.
Chtěl bych to vyzkoušet spíš ze zajímavosti, třeba se bojím zbytečně.
cenu brzdového novátorství přejdu z dvojokruhového nezávislého systému na
jednookruhový.Je to jako bych přešel z brzdama z Forda na Trabanta, který má
vyleštěný brzdový pedál.Kdo chce tak ať to používá.Já si nechci rozbít hubu.Tor.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Jiří bojíš se opravdu zbytečně . Taky jsem měl obavy je to přeci jen nezvyk , ale dneska už bych bez toho nechtěl být . Co se týká Tora nikdo ti to nenutí
věř tomu že to používá habakuk lidí a mít na levé straně spojku a ještě brzdu do toho bych nešel - možná bych si nabil hubu dřív než s tou dvojitou brzdou.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Jezdím tak od začátku a neměl jsem s tim nikdy problém.Je otázka, kde jezdíš,jak jezdíš,koblizek píše:Jiří bojíš se opravdu zbytečně . Taky jsem měl obavy je to přeci jen nezvyk , ale dneska už bych bez toho nechtěl být . Co se týká Tora nikdo ti to nenutívěř tomu že to používá habakuk lidí a mít na levé straně spojku a ještě brzdu do toho bych nešel - možná bych si nabil hubu dřív než s tou dvojitou brzdou.
jak daleko se pustíš,na jaké kopce si troufneš,jak to je těžké,A zpousta jiných atributů.
Kolem baráku je to bez problému.Troufnul by sis na Čerchov nebo na Černou horu.Zkus to.
Uvidíš že to na brzdy tak jednoduché neni.Já bych tam s tim nejel ani na úpatí kopce.
Byl jsem tam
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Hele Tore z hecu si troufnu na cokoliv
jen ten Čerchov a Černou horu mám trošku z ruky
Jsem z oblasti Beskyd a jak jistě víš je to tu samý kopeček - na Lysou Horu se zatím nechystám a to je slušný hill . Vlastně si se trefil jezdím většinou "kolem komína" tak max. do 50 km . Takové štreky 300km jak tu někdo psal to bych asi nedal. Ne že bych nevěřil tomu motoru či kolu to by to určitě zvládlo o sobě bych to až tak netvrdil
konečně na to mám jiné přibližovadla. V podstatě s tebou souhlasím že při fatální závadě (čemuž nevěřím) te dvojité brzdy by to bylo o hubu ostatně stejně jako u špatně seřízených klasických brzd .
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 782
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Kraj: Hlavní město Praha
- Počet motokol: 1
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
A na Krucemburk koncem června se někdo z vás nechystá?koblizek píše:... Takové štreky 300km jak tu někdo psal to bych asi nedal. Ne že bych nevěřil tomu motoru či kolu to by to určitě zvládlo o sobě bych to až tak netvrdil...
Všichni to asi máme stejně daleko. A to "daleko" myslím doslova
http://jawamania.info/srazy/detail.aspx?srazid=434