tady jsou věci, které jsem už dělal: prohlédl trysku,zkontroloval přívod paliva(i víčko nádrže),změnil svíčku, dal jehlu na vyšší zářez, očistil magneto od nečistot, zkontroloval plovákovou komoru a vyčistil celý karbec a filtr, dal nové těsnění pod hlavu válce, sundal fajfku a zkontroloval dráty ke svíčce a taky kontakty z magneta k cdi, kdybych si na něco ještě vzpomněl tak připíšu
jelo a už nejede
-
Metrly
jelo a už nejede
Zdravím, na motokole jsem projezdil 6-7 nádrží bez závažnějšího problému. Nedávno jsem v diskusi viděl (asi radil petr2m?) na lepší starty dát svíčku brisk n17-19 dal jsem teda 19 a jezdil dál vpohodě.Další den nastartuji a první asi 2 minuty kdy je motor studený jede jako za mlada
, drží volnoběh , jde do otáček.. ,ale pak motor ztratí tah a strašně kouří, volnoběh nedrží, jenom pod plným a i pod plným plynem jede o trošku víc než na volnoběh. čím to bude?
tady jsou věci, které jsem už dělal: prohlédl trysku,zkontroloval přívod paliva(i víčko nádrže),změnil svíčku, dal jehlu na vyšší zářez, očistil magneto od nečistot, zkontroloval plovákovou komoru a vyčistil celý karbec a filtr, dal nové těsnění pod hlavu válce, sundal fajfku a zkontroloval dráty ke svíčce a taky kontakty z magneta k cdi, kdybych si na něco ještě vzpomněl tak připíšu
tady jsou věci, které jsem už dělal: prohlédl trysku,zkontroloval přívod paliva(i víčko nádrže),změnil svíčku, dal jehlu na vyšší zářez, očistil magneto od nečistot, zkontroloval plovákovou komoru a vyčistil celý karbec a filtr, dal nové těsnění pod hlavu válce, sundal fajfku a zkontroloval dráty ke svíčce a taky kontakty z magneta k cdi, kdybych si na něco ještě vzpomněl tak připíšu
-
Trojvýfuk
Re: jelo a už nejede
Nezměřil jsi těsnost motoru.Saje Ti to pravděpodobně falešný vzduch.Možná gufera.Metrly píše: úte 09. čer 2020 17:14:37 Zdravím, na motokole jsem projezdil 6-7 nádrží bez závažnějšího problému. Nedávno jsem v diskusi viděl (asi radil petr2m?) na lepší starty dát svíčku brisk n17-19 dal jsem teda 19 a jezdil dál vpohodě.Další den nastartuji a první asi 2 minuty kdy je motor studený jede jako za mlada, drží volnoběh , jde do otáček.. ,ale pak motor ztratí tah a strašně kouří, volnoběh nedrží, jenom pod plným a i pod plným plynem jede o trošku víc než na volnoběh. čím to bude?
tady jsou věci, které jsem už dělal: prohlédl trysku,zkontroloval přívod paliva(i víčko nádrže),změnil svíčku, dal jehlu na vyšší zářez, očistil magneto od nečistot, zkontroloval plovákovou komoru a vyčistil celý karbec a filtr, dal nové těsnění pod hlavu válce, sundal fajfku a zkontroloval dráty ke svíčce a taky kontakty z magneta k cdi, kdybych si na něco ještě vzpomněl tak připíšu
-
Metrly
Re: jelo a už nejede
Všechna těsnění jsem vyměnil. Jak jsem dával magneto zpátky tak jsem ho dal naopak, takže to jelo sice dozadu, ale tahalo to (dokázal jsem se rozjet přes spojku), nechcipalo na volnobeh, slo do otacek,.. Pak jsem magneto dal správně a zase stejná písnička. Aji pod plným na volnoběh chcípá, netáhne. Čím to může být? Špatný magneto?
-
Trojvýfuk
Re: jelo a už nejede
Nechápu jak jsi mohl jet dozadu a vyzkoušet jízdu??Směr točení motoru tak změníš.Metrly píše: stř 17. čer 2020 14:33:37 Všechna těsnění jsem vyměnil. Jak jsem dával magneto zpátky tak jsem ho dal naopak, takže to jelo sice dozadu, ale tahalo to (dokázal jsem se rozjet přes spojku), nechcipalo na volnobeh, slo do otacek,.. Pak jsem magneto dal správně a zase stejná písnička. Aji pod plným na volnoběh chcípá, netáhne. Čím to může být? Špatný magneto?
To jo.Zkus změřit na prošlápnutí napětí magneta ve správné poloze a obrázeně.
-
Metrly
Re: jelo a už nejede
Zkusím to nějak vysvětlit
Rozšlapu a smýkalo se mi kolo, tak jsem zmáčknul spojku a motor naskočil. Pak jsem rozjel, pustil spojku a znělo to jak kdybych krájel kočku. Tak jsem zastavil a že zkusím pomalu pouštet spojku, začal jsem jet dozadu. Nevím jak je to možné, že při rozšlapání dopředu se motor točil dozadu, ale asi to bylo tím posunutým magnetem (ten malej výřez byl, když se jelo dozadu, doleva) a tím špatným předstihem?
Nevím, jestli to tu bylo, asi určitě ano, ale jaké by měly být hodnoty na těch dvou drátkách ze statoru?
Nevím, jestli to tu bylo, asi určitě ano, ale jaké by měly být hodnoty na těch dvou drátkách ze statoru?
-
Trojvýfuk
Re: jelo a už nejede
To bylo tím magnetem.Mělo by tam být naprázdno asi 300V.(odpojené magneto)Vyndej svíčku.Metrly píše: stř 17. čer 2020 23:16:27 Zkusím to nějak vysvětlitRozšlapu a smýkalo se mi kolo, tak jsem zmáčknul spojku a motor naskočil. Pak jsem rozjel, pustil spojku a znělo to jak kdybych krájel kočku. Tak jsem zastavil a že zkusím pomalu pouštet spojku, začal jsem jet dozadu. Nevím jak je to možné, že při rozšlapání dopředu se motor točil dozadu, ale asi to bylo tím posunutým magnetem (ten malej výřez byl, když se jelo dozadu, doleva) a tím špatným předstihem?
Nevím, jestli to tu bylo, asi určitě ano, ale jaké by měly být hodnoty na těch dvou drátkách ze statoru?
Dej na stojánek a prošlapuj.Uvidíš.Použij analogový voltmetr.
-
Metrly
Re: jelo a už nejede
hodnoty jsou v mezích, má mi dojít nový karburátor, tak to zkusím ještě s ním, jinak už letí do sběruTrojvýfuk píše: stř 17. čer 2020 23:59:24To bylo tím magnetem.Mělo by tam být naprázdno asi 300V.(odpojené magneto)Vyndej svíčku.Metrly píše: stř 17. čer 2020 23:16:27 Zkusím to nějak vysvětlitRozšlapu a smýkalo se mi kolo, tak jsem zmáčknul spojku a motor naskočil. Pak jsem rozjel, pustil spojku a znělo to jak kdybych krájel kočku. Tak jsem zastavil a že zkusím pomalu pouštet spojku, začal jsem jet dozadu. Nevím jak je to možné, že při rozšlapání dopředu se motor točil dozadu, ale asi to bylo tím posunutým magnetem (ten malej výřez byl, když se jelo dozadu, doleva) a tím špatným předstihem?
Nevím, jestli to tu bylo, asi určitě ano, ale jaké by měly být hodnoty na těch dvou drátkách ze statoru?
Dej na stojánek a prošlapuj.Uvidíš.Použij analogový voltmetr.
-
Trojvýfuk
Re: jelo a už nejede
Už jsme zase u Těch karburátorů.Prostě si myslíte že Vás zachrání.Omyl!!Metrly píše: čtv 18. čer 2020 20:48:54hodnoty jsou v mezích, má mi dojít nový karburátor, tak to zkusím ještě s ním, jinak už letí do sběruTrojvýfuk píše: stř 17. čer 2020 23:59:24To bylo tím magnetem.Mělo by tam být naprázdno asi 300V.(odpojené magneto)Vyndej svíčku.Metrly píše: stř 17. čer 2020 23:16:27 Zkusím to nějak vysvětlitRozšlapu a smýkalo se mi kolo, tak jsem zmáčknul spojku a motor naskočil. Pak jsem rozjel, pustil spojku a znělo to jak kdybych krájel kočku. Tak jsem zastavil a že zkusím pomalu pouštet spojku, začal jsem jet dozadu. Nevím jak je to možné, že při rozšlapání dopředu se motor točil dozadu, ale asi to bylo tím posunutým magnetem (ten malej výřez byl, když se jelo dozadu, doleva) a tím špatným předstihem?
Nevím, jestli to tu bylo, asi určitě ano, ale jaké by měly být hodnoty na těch dvou drátkách ze statoru?
Dej na stojánek a prošlapuj.Uvidíš.Použij analogový voltmetr.![]()
Právě naopak.!!Ze sadovým karburátorem to jede bezvadně.Máte podělané
CDI nebo posunutý předstih.Ale jak to seštelovat?Všechno souvisí se vším.
A tak měřit.
-
Metrly
Re: jelo a už nejede
Ano samozrejme ze karburatory nejsou vsechno, ale prijde mi, ze mam spatne nastavenou smes nebo neco, kdyz ocistim/dam novou svicku, tak i po jedny minute je svicka cerna, a na hlave je cerna srajda. Tim by se vysvetlilo opadnuti vykonu - ze se proste svicka zasere. Posunuti jehly na nejvyssi zarez to nevyresilo. Tak jeste ten novej karbec no. Kdyby bylo spatny cdi, tak proc by to zezacatku startovalo vpohode, tahlo a pak az si to rozmyslelo?Trojvýfuk píše: čtv 18. čer 2020 21:54:04Už jsme zase u Těch karburátorů.Prostě si myslíte že Vás zachrání.Omyl!!Metrly píše: čtv 18. čer 2020 20:48:54hodnoty jsou v mezích, má mi dojít nový karburátor, tak to zkusím ještě s ním, jinak už letí do sběruTrojvýfuk píše: stř 17. čer 2020 23:59:24
To bylo tím magnetem.Mělo by tam být naprázdno asi 300V.(odpojené magneto)Vyndej svíčku.
Dej na stojánek a prošlapuj.Uvidíš.Použij analogový voltmetr.![]()
Právě naopak.!!Ze sadovým karburátorem to jede bezvadně.Máte podělané
CDI nebo posunutý předstih.Ale jak to seštelovat?Všechno souvisí se vším.
A tak měřit.
-
Trojvýfuk
Re: jelo a už nejede
Teplotní závislosti.Mizerné CDI.Hlavně nekvalitní kondenzátor.Metrly píše: pon 22. čer 2020 12:54:30Ano samozrejme ze karburatory nejsou vsechno, ale prijde mi, ze mam spatne nastavenou smes nebo neco, kdyz ocistim/dam novou svicku, tak i po jedny minute je svicka cerna, a na hlave je cerna srajda. Tim by se vysvetlilo opadnuti vykonu - ze se proste svicka zasere. Posunuti jehly na nejvyssi zarez to nevyresilo. Tak jeste ten novej karbec no. Kdyby bylo spatny cdi, tak proc by to zezacatku startovalo vpohode, tahlo a pak az si to rozmyslelo?
-
Metrly
Re: jelo a už nejede
mel jsem za to, ze uz jsem tohle psal, ale nikde to nevidím tak to napíšu znovu, koupil jsem z edarku to jejich cdi s elektronickym zapalovani a chyta hned krasne,tahne od spodu, ale nedari se mi dostat pres 30km/h (se starym cdi jsem mel asi 60km/h) asi je to nejak omezeny, jde to nejak odblokovat nebo co se s tim da delat? vim, ze motor neni staveny na takove rychlosti a ze se to tak kurvi ale pro os duvody to tak potrebuji, dikyTrojvýfuk píše: pon 22. čer 2020 14:14:22Teplotní závislosti.Mizerné CDI.Hlavně nekvalitní kondenzátor.Metrly píše: pon 22. čer 2020 12:54:30Ano samozrejme ze karburatory nejsou vsechno, ale prijde mi, ze mam spatne nastavenou smes nebo neco, kdyz ocistim/dam novou svicku, tak i po jedny minute je svicka cerna, a na hlave je cerna srajda. Tim by se vysvetlilo opadnuti vykonu - ze se proste svicka zasere. Posunuti jehly na nejvyssi zarez to nevyresilo. Tak jeste ten novej karbec no. Kdyby bylo spatny cdi, tak proc by to zezacatku startovalo vpohode, tahlo a pak az si to rozmyslelo?