www.e-darky.eu

Seznam prodejců a servisů. Kde nakupovat, pozitivní i negativní zkušenosti.

Moderátoři: j-z, Velkocus

Doporučuji

ANO
29
97%
NE
1
3%
 
Celkový počet hlasů: 30

Šmoček
Příspěvky: 41
Registrován: Pá 02. Ún 2018 20:20:57

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Šmoček » Stř 21. Ún 2018 18:47:25

Zdravím Madhu tak jsem ho objednal ten lehčí;-) a děj se vůle boží 😀 já tomu Čínskému moc nevěřím S pozdravem Tomáš Líbal :)



Avátar uživatele
Madhu
Příspěvky: 300
Registrován: Pá 01. Srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Madhu » Stř 21. Ún 2018 20:07:25

Ahoj, hele nebude problém jen si musíš fakt pohlídat ta řetězová kola v zákrytu jinak Ti to bude padat.



Šmoček
Příspěvky: 41
Registrován: Pá 02. Ún 2018 20:20:57

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Šmoček » Stř 21. Ún 2018 20:11:28

Ok 😉budu ladit co to půjde..Nebo myslíš že bych měl vzít ten druhý?no už jsem objednal...



Avátar uživatele
Madhu
Příspěvky: 300
Registrován: Pá 01. Srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Madhu » Stř 21. Ún 2018 21:32:21

Nejsi malej kluk vybral jsi dobře. Není potřeba tam mít řetěz z 350ky motorky :))))
Piš mi kdyžtak pls soukromý zprávy ať to tady nezahltíme.



Šmoček
Příspěvky: 41
Registrován: Pá 02. Ún 2018 20:20:57

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Šmoček » Čt 22. Ún 2018 15:09:04

Ještě vědět jak psát soukromě 😂no už to má GLS a asi zítra bude řetěz doma a tak díky 😉



Avátar uživatele
Madhu
Příspěvky: 300
Registrován: Pá 01. Srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Madhu » Pá 23. Ún 2018 17:24:42

Tak vidíš už umíš psát i SZ ani to nebolelo :) Můžeš i na info@e-darky.eu



Avátar uživatele
Madhu
Příspěvky: 300
Registrován: Pá 01. Srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Madhu » Pá 06. Dub 2018 10:11:22

Velká sleva na motory Fire Horse 48ccm a 80ccm do začátku sezóny, tj. do příchodu teplého počasí :)
http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... y-kit.html

Nezapomínejte si občas projít kategorii bazar. Jedná se doposud o nové zboží které je vrácené z komise, drobně poškozené nádrže, výfuky, nebo prostě leželo někde zatoulané.
http://www.e-darky.eu/bazar-a-ii-jakost.html



Wolfgar
Příspěvky: 62
Registrován: Út 23. Led 2018 21:19:08

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Wolfgar » Čt 19. Dub 2018 22:47:59

Chtel jsem se zeptat, neplanujete prodej nahradnich dilu na ta vase kola? Bohuzel ten kus co od vas mam ma krive zavit na kotoucovku na prednim naboji a zadni naboj ma pro zmenu v haji loziska a promacklou krytku coz je nejspis trochu i moje vina, ale vazne jsem necekal, ze je vyrobena z mekeho tenouckeho plisku a zdeformuje se pri prvnim dotazeni. Zkratka nejradeji bych naboje vymenil oba, ale v ceskych cykloshopech jsem narazil, nikdo naboje s tak hustym vypletem a u zadniho kola chopperu navic 4" rozteci tak kdyby jste na to meli nejakeho dodavatele bylo by to fajn. Do budoucna by se hodily i duse a plaste a nejspis i dalsi dily specificka pro tahle kola.
Jo a jak jsem tam u vas resil, ze na ne moc nedavate motory protoze je otrava dostat tam rozetu - muzete si od radexu nechat vyriznout rozety dirama na kotoucovku a mate vystarano, kdyz je prumer rozety vetsi nez kotoucovka v pohode se tam vejde oboje a nasroubovat to tam jen na deset minut. Rozetu dovnitr, 2-3 mm podlozku a pak kotouc, jen je treba dat trochu delsi sroubky a pozor tenhle cinsky patent s kotoucovkou na zavit ma atypicky rozmer, bezna je roztec sroubu 44mm, tahle ma 48.



Pavel
Příspěvky: 18
Registrován: So 19. Črc 2014 10:40:33

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Pavel » Pá 20. Dub 2018 11:51:30

A jak vyřešíš,aby se při záběru motoru celá sestava kotouč+rozeta nepovolila?



Wolfgar
Příspěvky: 62
Registrován: Út 23. Led 2018 21:19:08

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Wolfgar » Pá 20. Dub 2018 12:10:16

Pavel napsal:
Pá 20. Dub 2018 11:51:30
A jak vyřešíš,aby se při záběru motoru celá sestava kotouč+rozeta nepovolila?
Tak ono je to nasroubovane tak, ze se pri zaberu dotahuje takze je spis problem v tom, ze pak uz to nikdo nikdy nesunda, ale ono to neni treba, u normalnich naboju je ten drzak kotoucovky napevno soucasti naboje, ten system se zavitem je jen cinsky nesmysl, kdyz jsem to tu prinesl do cykloshopu tak na to koukali jak vrany z rosti, ale v konecnem dusledku si myslim, ze ten zavit porad prezije dele nez samotny naboj protoze ta loziska jsou vazne katastrofa.

Zkratka ta kola z e-darku jsou bohuzel takova typicka cina v tom, ze to je slepenec dilu diametralne odlisne kvality. Ram je skvely, brzdy nejsou spatne ale kdyz je nakrivo brzdic kvuli naboje tak to je celkem na nic, sedacku jsem musel komplet predelat, slapky byly snad z plastu, ale to je vymena za par korun, ale nejvetsi tragedie jsou ty naboje. U toho cruisera je zadní sturmey a přední půjde asi v pohodě vyměnit ale u choppera jsem právě nebyl schopný najít alternativu.



Pavel
Příspěvky: 18
Registrován: So 19. Črc 2014 10:40:33

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Pavel » So 21. Dub 2018 12:41:48

Máš pravdu v tom,že je na závit,ale pravý.Takže při brždění se dotahuje,ale při akceleraci povoluje.Mě stačilo,abych "stál na brzdě" v kopci a kotouč se taky povolil.A jak sem byl překvapenej,že najednou couvám.



Wolfgar
Příspěvky: 62
Registrován: Út 23. Led 2018 21:19:08

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Wolfgar » So 21. Dub 2018 17:15:13

Pavel napsal:
So 21. Dub 2018 12:41:48
Máš pravdu v tom,že je na závit,ale pravý.Takže při brždění se dotahuje,ale při akceleraci povoluje.Mě stačilo,abych "stál na brzdě" v kopci a kotouč se taky povolil.A jak sem byl překvapenej,že najednou couvám.
Me se to zatim ani nehlo, asi dobre zaseknute z vyroby, ale dobre info, o duvod vic se toho zatraceneho naboje zbavit.



RBMK
Příspěvky: 85
Registrován: Po 11. Zář 2017 13:49:40
Kontaktovat uživatele:

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od RBMK » Po 14. Kvě 2018 20:52:31

Dnes mi přišel motor - novinka černý Fire Horse "80cc" (s šikmou svíčkou na foto) a další díly, tak to vezmu jako recenzi motoru, objednávky, dodání i obchodu.

Obchod+dodání:
+ velice přehledné stránky
+ hyper rychlé dodání - pátek objednáno a potvrzeno, pondělí dodáno poštovní dodávkou.
+ mají zde na fóru špičkovou podporu, i po mailu.
+ je to fakt nezničitelně zabalené.
- Ten motor má hlavu s přímou svíčkou takže nesouhlasí s fotkama, na kterých je šikmá svíčka. hlava by podle prodejce měla mít spalovací prostor stejný (velký).

Motor:

+ !!! špičkové M8 svorníky VŠUDE v uchycení k rámu, to se jen tak nevidí !!!
+ dobrý návod v češtině
+ nová spojková páčka s blokovací páčkou, vypadá bytelně.
+ motor je vevnitř namazaný tam, kde má být a není tam nic, co by bránilo chodu.
+ řetěz má spojku a vypadá bytelně.
+ výborné těsnění všude v motoru.
+ redukce na široké rámy kol je součástí sady.
+ černá barva je poctivě nalakovaná silnou vrstvou.
+ karbec je ten větší typ s 14mm difuzorem. Staré NT měly 13,6mm.
+ !!! Všude jsou kvalitní imbusové šrouby !!!
+ Vrtání/zdvih 47mm+/40mm - nekecaj!!! Čínský klikovky na ebay maj všechny zdvih 38mm, ale to se člověk dozví jen na dotaz nebo až po rozbalení. Já se zeptal.
+ U přefuků maj bloky silnou vrstvu materiálu pro dorovnání hran a čarování s kanálama.
+ píst má správnou polohu - trouhelníkem k sání, zámkama k sání.
+ !!!!! čtyřšroubový napínák řetězu, to jinde nemají !!!!!
+ Po zprovoznění se ukázalo, že minimálně můj kus je !!!! PERFEKTNĚ VYVÁŽENÝ A VŮBEC SE NEKLEPE!!!!
+ Obrovská pružnost motoru od minimálních po vysoké otáčky. Sice nerve ruce od volnoběhu i do kopce jako skyhawk, ale pro pohodovou jízdu po rovině je jak dělaný.
+ ten černý lak drží i po zahřátí a motor se chladí normálně.

- ozubené kolo na klice nebo jeho šroub je křivé, ale nebrání to otáčení a zuby zapadaj. To si to sedne.
- Spojka má mezi ozubenou a středovou částí vakl cca 1mm kolmo na osu, naopak po směru osy skoro žádný, ale ložisko je namazané a vypadá, že tam nějaké je. Trochu to rámusí, ale funguje to normálně.
- klikovka jde šoupat do stran, to je asi běžné u těchto motorů.
- na pístu klasické drátové segrovky - ustřihnul jsem střed a pohoda.
- na straně sání přechod mezi těsněním mezi bloky a pod válcem může foukat - dal jsem tam paulin tmel na motory, nechám zatuhnout a bude to těsnit.
- válec má strašně úzké výstupy přepouštěcích kanálů, jako by byly schválně zůžené. Po záběhu a až budu mít rezervní válec s tím možná něco provedu. Na druhou stranu, lepší, že tam materiál je, než když by tam nebyl. Američani tam ten chybějící materiál sochaj JB-weldem a směrujou si tak přefuky, tady na tom válci by nemuseli.
- Mezi válcem a blokem je na přefukách podle vymáčknutí těsnění někdy i 3mm hrana, takže po záběhu to srovnám. Je tam ale extra silná stěna, to je dobře pro budoucí tuning.
- Sání má úzké hliníkové kolínko, ale to pořeší ocelové. Výfuk taky půjde dopasovat, ten je taky užší na kolínku oproti válci. Minibruska se po záběhu vyřádí. Tohle je na těch motorech normální.
- 2 svorníky válce u sání se vyšroubovaly s matkama - nebyly zašroubované naplno do bloků. Zašroubováno a pohoda.
- Cívka magneta měla studený spoj mezi drátem a očkem - na drátu zůstal smalt a cín měl asi moc malou teplotu. Opraveno. Pokud nebude mít cívka max 500ohm ale řádově megaohmy a víc, tak je blbě zapájená. Jde to opravit svépomocí, k oboum koncům je přístup, jen je třeba být opatný a umět to s nožem lámákem nebo skalpelem.

Seřídil jsem spojku maticí u přítlačáku, abych využil co nejvíc dráhu páčky, ale nechal jsem vůli. Motor zatěsnim, sestavim, namontuju, a budu zabíhat. pak bude další zkušenost.

Motor není úplně bez potíží, ale asi bude fungovat. Po záběhu, úpravách kanálů a s šikmou hlavou ho možná dostanu na výkon starýho opravovanýho skyhawka z druhé ruky. Budu porovnávat i s noname neseřiditelným křápem "80cc", než ho prodám a až mi poštovní želva doveze díly, tak možná i s motorem od základu postaveným z čínských dílů, jen s bazarovými bloky a klikovkou o zdvihu 40mm. Nebo jen budu prohazovat díly za tuning a sérii, ještě nevim. Cíl je postavit motor, abych stačil lidem se skyhawkama a tuningem. A na dojíždění do práce, to především!

EDIT po 50km (Kladno-Otvovice-Kladno) a 1l mixu cca 1:20 s minerálem:
Je cítit, jak získává sílu a kompresi, oproti skyhawku nemá tu hrubou sílu od volnoběhu (větší komprese), ale vůbec neklepe (nevibruje), takže po záběhu a spasování kanálů bude točit nesmysl. Je velmi tichý, ale to dělá sériový tlumič.

EDIT: po dalších 83km a celé 1,5l nádrži už se dá jezdit normálně. Po rovině je rychlost omezená jen odvahou pilota (40km/h+), do mírného kopce rychlost podrží, po ztrátě otáček příslap. Podle aktuálních provozních vlastností ideální motor pro silničního cestovatele, protože jsem z toho doma slezl a vůbec jsem nebyl unavený. A to jako netrénovaný 120kg hroch po 83km na kole v různorodém terénu.

Je to dobrý a kvalitní motor s velkým potenciálem, není třeba se bát, jen to chce někoho šikovného k ruce při montáži a prvotním startu. Pak to jede lépe a lépe. Obchod E-dárky je prvotřídní v komunikaci a kvalitě.



Wolfgar
Příspěvky: 62
Registrován: Út 23. Led 2018 21:19:08

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Wolfgar » Pá 01. Črv 2018 0:01:02

Pavel napsal:
So 21. Dub 2018 12:41:48
Máš pravdu v tom,že je na závit,ale pravý.Takže při brždění se dotahuje,ale při akceleraci povoluje.Mě stačilo,abych "stál na brzdě" v kopci a kotouč se taky povolil.A jak sem byl překvapenej,že najednou couvám.
Vyreseno, proste jsem provrtal naboj a nasrouboval to k tomu. Mam tam jeste na zesileni privarenou podlozku se zkosenou hranou aby nedosedala na niple kterou jsem si vycentroval rozetu a provrtane je to skrz ni i naboj a drzi to podstatne lip nez rozeta ve vypletu. Jen brzdny disk jsem si musel jeste odsadit par podlozkama aby se mi mezi rozetu a disk vesel brzdic.



Pavel
Příspěvky: 18
Registrován: So 19. Črc 2014 10:40:33

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Pavel » Pá 01. Črv 2018 11:04:45

O něčem podobném jsem taky uvažoval,a nebo mezi náboj a držák kotouče s rozetou dát po utažení klínek.Nebylo by foto?



Wolfgar
Příspěvky: 62
Registrován: Út 23. Led 2018 21:19:08

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Wolfgar » Pá 01. Črv 2018 15:49:40

Pavel napsal:
Pá 01. Črv 2018 11:04:45
O něčem podobném jsem taky uvažoval,a nebo mezi náboj a držák kotouče s rozetou dát po utažení klínek.Nebylo by foto?
Trcely mi tam srouby a uz byla zamcena flexa ve skrini tak jsem to nefotil a blejsknu to v Pondeli az bude hotovo. Jak odsadis rozetu a disk uz je celkem fuk, jde jen o to aby bylo oboji zafixovane k naboji. Nejdulezitejsi je ta podlozka mezi nabojem a rozetou aby byla perfektne vycentrovana tak jsem to vypilovaval snad tri hodiny.



Wolfgar
Příspěvky: 62
Registrován: Út 23. Led 2018 21:19:08

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Wolfgar » Pá 08. Črv 2018 14:06:04

Tak tady slibene album s fotkami uchyceni rozety, disku a brzdice. https://imgur.com/a/KudBCpc

Na naboji je nasazena podlozka, na ni vycentrovana rozeta na ktere je nasroubovano to puvodni uchytne kolecko brzdoveho disku, potreboval jsem disk jeste vice odsadit aby se mi mezi disk a rozetu vesel brzdic takze jsem pouzil matky kterymi jsem si to alespon dotahl a par podlozek a nakonec ten disk. To vse drzi dohromady sest sroubu skrz naboj. Na vnitrni strane jsem pouzil meke podlozky aby se pri dotahnuti deformovaly a lepe dosedly na niple. Z druhe strany je dotazeno jisticimi matkami ktere jsem jen musel trochu pribrousit flexou aby to vse vyslo. Funguje to perfektne a je to pevne jako skala, mam z toho lepsi pocit nez kdyz jsem si prohlizel klasickou rozetu chycenou do vypletu.



petr12
Příspěvky: 24
Registrován: Pá 08. Črv 2018 9:36:31

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od petr12 » Ne 10. Črv 2018 17:17:44

dárky.eu dobrý , ale nevím proč to jsou dárky když si pak řeknou o bankovky. :shock:
hmmm



Avátar uživatele
Madhu
Příspěvky: 300
Registrován: Pá 01. Srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Madhu » Po 11. Črv 2018 10:23:14

No přece aby jsi koupil motor, namontoval na kolo, seřídil a potom to mohl někomu dát jako dárek :)



petr12
Příspěvky: 24
Registrován: Pá 08. Črv 2018 9:36:31

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od petr12 » Po 11. Črv 2018 10:57:25

a to jsem taky udělal. poděkovali mi až za dva týdny: tak ti hochu pěkně děkujem...:)))))))



Avátar uživatele
Madhu
Příspěvky: 300
Registrován: Pá 01. Srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Madhu » Stř 13. Črv 2018 12:21:54

No vidíš, tak už chápeš proč e-darky? :)



Avátar uživatele
Madhu
Příspěvky: 300
Registrován: Pá 01. Srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Madhu » Pá 15. Črv 2018 13:17:34

Volnoběžka od mého přítele - zákazníka, který zrealizoval můj nápad a uvedl jej do funkční podoby, za což děkuji.
Madhu
1.jpg
1.jpg (39.12 KiB) Zobrazeno 966 x
2.jpg
2.jpg (59.85 KiB) Zobrazeno 966 x
3.jpg
3.jpg (100.53 KiB) Zobrazeno 966 x
4.jpg
4.jpg (102.65 KiB) Zobrazeno 966 x



Avátar uživatele
Madhu
Příspěvky: 300
Registrován: Pá 01. Srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Madhu » Pá 15. Črv 2018 13:22:11

Nába pro kotoučovou brzdu usoustružena na potřebný průměr a vyříznut levý závit M35 x 1. Použita volnoběžka z Babety s levým závitem.



Avátar uživatele
Madhu
Příspěvky: 300
Registrován: Pá 01. Srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Madhu » Pá 15. Črv 2018 13:25:16

Pro ostatní kamarády motokolaře, závit je potřeba řádně namazat jinak volnoběžku z hliníkového závitu budete v budoucnosti těžko povolovat. Elegantní řešení které nevypadá jak bolavá noha . . .



Honza
Příspěvky: 95
Registrován: So 15. Říj 2016 20:15:53

Re: www.e-darky.eu

Příspěvek od Honza » Po 18. Črv 2018 11:04:40

e-dárky dobrý, ale - zmizela vyzvedávací adresa v Edenu, která měla otevřeno do večera. Provozní dobu na nákladovém nádraží nestíhám, budu kupovat jinde :-(



Odpovědět