Jako základ jsem použil rám a vidlici ze staršího mtb, dodal nový chromovaný představec (pozor - nestandartní průměr 21,1mm - jen tak ho nenahradíte), chromovanou sedlovku a chromovaná řídítka. Kola jsou 26" s jednoduchými alu ráfky, obutá do kevlarem vyztužených silničních Continentalů. Pohon šlapáním zjednodušen a odlehčen, bez řazení, vpředu chrom kliky 38z, vzadu cvrček 18z. Osvětlení na dynamo p/z, vzadu + odrazka. Odpružené sedlo je nové. Brzdy jsou ovládány jednou pákou obě najednou, jsou nové stejně jako bowdeny a lanka.
Sadu jsem koupil (novou) přes net v DE, jde o klasickou 80ccm, vyměnil jsem pojistky pístního čepu za segrovky, seřídil magneto, motor dotěsnil Hylomarem, vyměnil svíčku za Brisk N15C, vyměnil řetěz za ČZ 1/2x3/16. Boost bottle je vlastní výroby, Pokud ji nechcete, vyndám ji a namontuju nové koleno bez díry. Rozeta klasika 44z, nádrž 1,5l. Ovládání sytiče vytaženo drátem k nádrži = nemusíte se ohýbat za jízdy ke karburátoru. Oproti fotkám domontován mechanický tachometr
![Úsměv :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
K vyzvednutí na Praze 2, cena 7.700,-; mám sepsány náklady (k dispozici), a nehodlám na tom nijak vydělávat. Odměnou mi byla zábava při stavbě.
Pro dotazy jsem k dispozici na janstejskal@seznam.cz
Honza