Tak to napiš.Kolik voltů má ta baterie.Jinak je to neuplná informace o tom,
zda-li to vůbec funguje.Tor.
Moderátor: j-z
Tak to napiš.Kolik voltů má ta baterie.Jinak je to neuplná informace o tom,
Trvalý náhon má nevýhodu, že se víc opotřebujou uhlíky. V zimě se svítí pořád, v létě skoro vůbec. Jen 0.5kg navíc.zazvur píše: sob 09. čer 2018 20:35:48 Tak předchozí dynamo z Číny 6W nebylo stavěno na trvalé zatížení. Použil jsem dc motorek též z větrné elektrárny polovicniho výkonu jak petr12, stabilizátor 8-60v/5v,3A. Nemám palubní síť, jen dobijim telefon 5" a power banku proto pritlacne provedení. I když trvaly náhon ozubenym řemínkem jak petr12 je dobrý nápad. Odběr až 1.6A, zatím najeto 600km.
tomas24 píše: ned 10. čer 2018 10:47:51 dal bych nábojové dynamo do předního kola
http://nightrider.xf.cz/tech/nexus1_1.jpg
Tak jistě .To musí stačit.Kdo má ale jiné nároky tak musí jítTomáš-Vestec píše: stř 27. čer 2018 14:43:02 Tímto řešením jde pohodlně napájet jak osvětlení, tak i mobil. Při použití PowerBanky, nevím co bych ještě jiného používal. Jinak ceny dynama v náboji dost klesají jsou už pod 400,-. Náročnější může použít i zadní náboj, ten je ale dražší.
no a jak se to zapojí? 0,6A není málo? potřeboval bych něco kolem 1A
Nepoužitelné!Motor(respektive dynamo/alternátor)dává nominální výkonZdd píše: ned 05. črc 2020 11:48:34 Schválně jsem otevřel hondu gx35 a nechápu kam jste chtěli dát cívku, vůbec tam není místo. Leda odstranit startér, to by šlo, jenže by se pak nedalo startovat
Nezkoušel jste někdo toto: https://www.amazon.com/HYDDNice-3000RPM ... B07NNFQH8P
Uvádí 30W při 12V to by asi stačilo úplně na všechno a váží to necelé půlkilo.
Jenže ty jejich údaje nechápu:
HYDDNice DC 12V 30W 3000RPM Electric Permanent Magnet Motor High Speed CW/CCW Electric Motor for DIY Generator
a následuje
The motor has 3000rpm high speed and large torque features, and the amp is 0.5A.
Je to tedy vhodné nebo ne ? Nebo víte o něčem lepším, pomaloběžném, to by bylo úplně ideální.
Tak a ne jinak.Zdd píše: ned 05. črc 2020 12:50:22 takže by se to muselo zpřevodovat do rychla, pak by to chodilo
prostě a jasně, když to nebude mít 3000 otáček, tak to nebude fungovat
Na vysvětlenou.Zdd píše: ned 05. črc 2020 15:31:03 tak to je docela napytel
jiný řešení asi není, předpokládám, kromě tý podivný cívky v motoru o kterou jste se tady tak hádali
To je projekt hodný psychopata.Zdd píše: pon 06. črc 2020 22:22:23 A taky jsem tady četl o tom, že někdo chtěl připojit generátor-stejnosměrný motor přes řemenici přímo na vývod u ručního startéru, ale to je asi taky utopie.
Rozdíl mezi pilotem,mořeplavcem a psychopatickým blbcem- je jednoduchý!!.Zdd píše: pon 06. črc 2020 23:16:37 První piloti a mořeplavci byli také psychopati![]()
Abych pravdu řekl, tak po pročtení zdejších diskuzí a některých nápadů nechápu. Ono to na jednu stranu vypadá jako by to mělo jít, ale když se sundá kryt u hondy motoru, tak nechápu jak to autor myslel. Mě by se třebas alternátor líbil, ale před chvíli jsem oddekloval motor a doteďka nechápu, kam by se ta řemenice měla dát. Udělat tam nějaké podložky, prodlouži hřídel, nebo nacpat řemenici šířky 9mm mezi unašeč starteru a karter motor ??? Pak jsem si spočítal převodový poměr mezi řetězovým vývodem a generátorem a vychází to 50:1 a to nejde ani ozubeným řemenem atd. Škoda, že autoři těchto návrhů nepřiložili nějaké shéma nebo fotky![]()
Doteďka jsem vozil baterky a nabíjel u zásuvky a jak tak koukám, tak nejsem sámJen škoda že nedělají dynamo do předního náboje aspoň na 12W, protože 3 je fakt málo a za ty peníze a hmotnost navíc mi to nestojí.