Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Zdravím potřebuji poradit s motokolem do nedávná jezdillo úplně v pohodě.
A teď když jedu tak to třeba 10 min jede normálně nebo někdy méně a pak se náhle nezávisle na rychlosti jízdy kuckat a dusit jakoby neměl benzín ale má a co je divné ještě víc,
když dám spojku a stojím na místě nebo jedu s kopce sam od sebe se vytáčí motor do plných otáček přitom mám plyn na minimum a nebo třeba jen 10% pak se uklidní a pak zase hlavně když jedu tak to vynechává.
Zkoušel jsem vše možné, vyměnit svíčku cdi s fajfkou i magneto vše je furt stejný. Jsem už z toho nešťastný potřebuji ho do práce mám to daleko
A od nás nejezdí autobusy.
Když jedu do kopce má to pěkný tah a vše se chová normálně. Díky za rady
A teď když jedu tak to třeba 10 min jede normálně nebo někdy méně a pak se náhle nezávisle na rychlosti jízdy kuckat a dusit jakoby neměl benzín ale má a co je divné ještě víc,
když dám spojku a stojím na místě nebo jedu s kopce sam od sebe se vytáčí motor do plných otáček přitom mám plyn na minimum a nebo třeba jen 10% pak se uklidní a pak zase hlavně když jedu tak to vynechává.
Zkoušel jsem vše možné, vyměnit svíčku cdi s fajfkou i magneto vše je furt stejný. Jsem už z toho nešťastný potřebuji ho do práce mám to daleko
A od nás nejezdí autobusy.
Když jedu do kopce má to pěkný tah a vše se chová normálně. Díky za rady
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Odkud myslíš někde ve spoji motoru přes těsnění nebo někde u karbecu díky za odpověď
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Řešilo se to tu 100x.Máš vadné gufera.Vyměnit.pernik158_1 píše: ↑čtv 02. črc 2020 9:35:30Vše mám dotažené
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Karburátor to dělat nemůže? V tom případě jestli to jsou gufera tak to neumím vyměnit nejsem mechanik ale musím říct že je to ostuda motor stojí 3590kc a najel necelých 1000km a už nejede.
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Je to nejhorší China tak co by jste chtěly.Já měl motorku tříkolku Jinling 250ccm za 68000kč a to byla šmejda no hrůza a tetka jsem si koupil to nejlepší z Číny ale už za jiné peníze 260000kč čtyřkolku CForce 1000 Gladiator od CFmoto a to je jiná liga rapidní rozdíl v kvalitě už na pohled, takže naprostá spokojenost.Já říkám že prodejci co máj servis by mohly motory upravit ,seřídit,vyvážit atd.a potom nabízet za zvýšenou cenu a ne že si koupí člověk něco co hned bude rozebírat a upravovat aby to vydrželo(Rozebráním porušíte záruku co nám bylo řečeno u nejmenovaného prodejce ale jen to zkusily,kamarád měl poruchu tak jsme otevřely kryt na místě magneta aby jsme zjistily závadu a už byl problém ale jel tam osobně a hle záruka uznána, tak asi tak.) .Koho to baví at si to dělá ale já chci jezdit a ne se v tom hrabat.(Proto používám 4takty a spokojenost)
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Nemá cenu nadávat na Čínu.Dovedou udělat i kvalitní věci ,ale připlatíš si!wip píše: ↑pát 03. črc 2020 6:12:28 Je to nejhorší China tak co by jste chtěly.Já měl motorku tříkolku Jinling 250ccm za 68000kč a to byla šmejda no hrůza a tetka jsem si koupil to nejlepší z Číny ale už za jiné peníze 260000kč čtyřkolku CForce 1000 Gladiator od CFmoto a to je jiná liga rapidní rozdíl v kvalitě už na pohled, takže naprostá spokojenost.Já říkám že prodejci co máj servis by mohly motory upravit ,seřídit,vyvážit atd.a potom nabízet za zvýšenou cenu a ne že si koupí člověk něco co hned bude rozebírat a upravovat aby to vydrželo(Rozebráním porušíte záruku co nám bylo řečeno u nejmenovaného prodejce ale jen to zkusily,kamarád měl poruchu tak jsme otevřely kryt na místě magneta aby jsme zjistily závadu a už byl problém ale jel tam osobně a hle záruka uznána, tak asi tak.) .Koho to baví at si to dělá ale já chci jezdit a ne se v tom hrabat.(Proto používám 4takty a spokojenost)
No a Návštěvník nepochopil, že si za tu cenu koupil polotovar, který musí
dotahnout do kvalitního stavu.Takže když není mechanik - tak má smůlu.
Samozřejmě jsou to v háji gufera.Falešný vzduch.
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Nechal jsem vyměnit gufera servisu a dělá to stále dál může být chyba v karburátoru a to ?
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Záleží jaké tam dali!Na tom opravdu záleží.Někde to saje falešný vzduch.pernik158_1 píše: ↑sob 04. črc 2020 1:05:17 Nechal jsem vyměnit gufera servisu a dělá to stále dál může být chyba v karburátoru a to ?
To muže být kdekoli i prasklinkou.Ať Ti změří těsnost motoru!
To asi neudělali.Než se bude člověk zabývat karburátorem a zapalováním, musí
vědět že to je uplně těsné.Jinak to nemá smysl.Zase Ty karburátory!Tim to většinou není.
Uvědomte si, že vše v motoru souvisí se vším.
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Je tu někdo kdo se hodně vyzná a je schopen mi kolo opravit nejlépe z Královéhradeckého kraje dobře zaplatím.
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Děkuji za rady al nakonec jsem vyměnil karbec a vše v pořádku
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Pls napiš jaky?
mam toto: https://1url.cz/Rz45d sestaven: https://i.postimg.cc/Jzc5c5kq/b.jpg
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Já si myslím že je to ten karburátor protože když rozděláš ten klobouček od toho plynu tak tam uvidíš takovou tyčku tomu se říká jehla a ta to všechno dělá ta jehla. Budeš tam mít 5 zářezu možná 4 zářezu a v jednom tom zářezu máš podložku pokud tu podložku budeš mít na hoře tak ti tam půdě hodně benzínu pokud podložku budeš mít dole tak ti tam půdě zase míň benzínu a tak je vono tak si s tím pohraj a po levě straně karburátoru máš šroubek s pružinkou ta k tomu taky patří to je jak chceš aby ti šel volnoběh čau.
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Četl jsem tvou odpověď. Jako začátečník mám dotaz. Na jaký zářez nastavit podložku aby šlo více benzínu? Mám 4 a nastaveno na 2 odvrchu pokud beru špičku jehly jako spodek. Dík.Vojta píše: ↑ned 07. lis 2021 9:28:34 Já si myslím že je to ten karburátor protože když rozděláš ten klobouček od toho plynu tak tam uvidíš takovou tyčku tomu se říká jehla a ta to všechno dělá ta jehla. Budeš tam mít 5 zářezu možná 4 zářezu a v jednom tom zářezu máš podložku pokud tu podložku budeš mít na hoře tak ti tam půdě hodně benzínu pokud podložku budeš mít dole tak ti tam půdě zase míň benzínu a tak je vono tak si s tím pohraj a po levě straně karburátoru máš šroubek s pružinkou ta k tomu taky patří to je jak chceš aby ti šel volnoběh čau.
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Z tohoto pohledu( je to správně,hrot jehly je spodek) skusit dát na úplně posledný odvrchu(4.). Tým to bude bohatší,poteče víc benzínu. Pokud by to jelo hůř,tak 3. nebo ponechat jako je kdyby to jelo stále hůř jako na 2.. Poté se ješte dají měnit trysky. Tryska je v té misce na spodku karburátoru. Veliká díra v trysce=víc benzínu a malá = chudá směs,málo benzínu. Zvyknou byt označené číslem,kupříkladu 65. Doporučuji vyskoušet měnit po 5 čísel (například 70 nebo 60) a poté udělat přesnejší doladení podle toho jak to jede. Když líp,skusit jít s číslem(velikostou) ješte víš.Codll píše: ↑čtv 03. úno 2022 7:38:26Četl jsem tvou odpověď. Jako začátečník mám dotaz. Na jaký zářez nastavit podložku aby šlo více benzínu? Mám 4 a nastaveno na 2 odvrchu pokud beru špičku jehly jako spodek. Dík.Vojta píše: ↑ned 07. lis 2021 9:28:34 Já si myslím že je to ten karburátor protože když rozděláš ten klobouček od toho plynu tak tam uvidíš takovou tyčku tomu se říká jehla a ta to všechno dělá ta jehla. Budeš tam mít 5 zářezu možná 4 zářezu a v jednom tom zářezu máš podložku pokud tu podložku budeš mít na hoře tak ti tam půdě hodně benzínu pokud podložku budeš mít dole tak ti tam půdě zase míň benzínu a tak je vono tak si s tím pohraj a po levě straně karburátoru máš šroubek s pružinkou ta k tomu taky patří to je jak chceš aby ti šel volnoběh čau.
!!!POZOR NA CHUDOU SMĚS!!!
Chudá směs jede na první pohled moc dobře avšak v extrému je motor neovladatelný,sám si přidáva,kucká se atd... Mrknout taky na farbu svíčky. Tmavá je dobrá taková jako hořká čokoláda. Šedá je chudá,riziko zadření! Poslouchat motor musí si spokojene "brblat" až téměř "tarokovat" vtedy je směs správně bohatá. Když motor "čtyřtaktuje" jakoby pravidelně vynechával zapalování směsi je to už moc bohaté jemnulinko ubrat množství benzínu.
Základ je aby motor jezdil plynule při jakékoliv rychlosti a zmeně polohy plynu bez kuckání trhání apod.
Vždy je lepší mírně bohatá směs jako chudá. Při chudé se motor může zadřít.
Čiže zvednout jehlu tak,že dát podložku dolu,na spodný zářez. Kdyby to jelo hůř skusit o zářez méne.
master
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Robilo mi to podobne pretesnil ,som celý motor všetko, robilo to stále nakoniec som zistil že to robí prasknutá hlava.
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Může mi někdo upřesnit jak je to s podložkou a drážkama na jehle? Pár příspěvků nahoře si myslím, že "Vojta" píše opak, než to má být. Mám za to, že když dám podložku do horní drážky, tak do motoru jde málo benzínu a pokud dám podložku do spodní drážky půjde do motoru hodně benzínu.
Re: Kucka se a někdy se přidává sám od sebe plyn
Čím je jehla víc zasunutá dovnitř , tím víc přivře přísun paliva a tím méně paliva se nasaje do motoru a směs je chudší. Ségrovka v horní drážce dovolí jehle zanořit se hlouběji a směs bude chudší.
Naopak -- vytažená jehla - méně přivřený přísun paliva - bohatší směs - ségrovka dole.
Naopak -- vytažená jehla - méně přivřený přísun paliva - bohatší směs - ségrovka dole.