Sytič
Re: Sytič
Mám motory, co jdou bez sytiče i motory, co bez sytiče nechytnou. Je to kus od kusu. Udělej si strartovací rituál podle tvého motoru a neřeš.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát 05. říj 2018 18:09:58
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Sytič
Teplý motor i bez, ale jinak skoro vždy jen s (s klapkou).jirkasta12 píše: ↑pát 09. lis 2018 7:57:33 ja se taky zeptam se siticem mi nikdy nechytne jen bez sitice asi normalni ze?
Re: Sytič
Když zapneš sytič, přivřeš vlastně clonu s malým otvorem do cesty přívodu vzduchu v karburátoru. Potom je při podtlaku z válce voláno do plovákové komory po daleko více benzínu, protože jsi mu přiškrtil přísun vzduchu.
To jsou ty dva elementy ve kterých se stále pro motor hledá balanc během provozu (benzín : vzduch) . No a při sytiči je miska vah, dá se říct pouze na straně benzínu. Chlastá a chlastá a chlastá. No a samotný benzín s velice malým procentem vzduchu velice špatně exploduje ať se svíčka snaží sebevíc. Ba dokonce svíčka se namočí a mokrá svíce těžko hoří. Proto se sytičem jen jednou až dvakrát prošlápnout, benzín naplní palivové cesty, sytič vypnout a nastartovat. Jinak sytič se používá jen ve zhoršených klimatických podmínkách pro start motoru tj. hlavně v zimě.
Madhu
To jsou ty dva elementy ve kterých se stále pro motor hledá balanc během provozu (benzín : vzduch) . No a při sytiči je miska vah, dá se říct pouze na straně benzínu. Chlastá a chlastá a chlastá. No a samotný benzín s velice malým procentem vzduchu velice špatně exploduje ať se svíčka snaží sebevíc. Ba dokonce svíčka se namočí a mokrá svíce těžko hoří. Proto se sytičem jen jednou až dvakrát prošlápnout, benzín naplní palivové cesty, sytič vypnout a nastartovat. Jinak sytič se používá jen ve zhoršených klimatických podmínkách pro start motoru tj. hlavně v zimě.
Madhu
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát 05. říj 2018 18:09:58