Spojovací materiál a ložiska
- PerformanceKing
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 05. srp 2018 9:36:44
- Kontaktovat uživatele:
Spojovací materiál a ložiska
Komu vydrží motor několik set kilometrů bez problémů má kliku ale i tak po čase nás čeká repas.
Níže seznam ložisek a šroubků pro motorový kit.
Vybral jsem šroubky s imbusovou hlavou,jelikož samotný imbus téměř nic neváží a je i hojně využíván na kole.
Ložiska:
6202 C3 nekryté-Ložiska s větší radiální vůlí,vždy se používají C3 ložiska na klikovou hřídel
6202 kryté plastovým těsněním-Na spojku stačí bohatě bez označení C3 ale raději kryté plastem které drží jak prach tak vlhkost
Jehlové ložisko K 10x14x13
jehlové ložisko spodní 16x22x12
Gufera:
Motorový kit těžko bude točit kolem 15000ot/min ,takže kupujeme klasické kvalitní gufera
Gufero 15x27x7
Gufero 15x27x5
Spojovací materiál:
Kupujeme obyčejné pozink šroubky ale fajnšmekři mohou koupit nerezové nebo dokonce vysokopevnostní šrouby ale je to úplně zbytečné a škoda peněz.
Šrouby-kryt spojky
5 kusů 6x20mm (6mm pérovky)
Šrouby-kryt zapalování
4kusy 4x20mm (4mm pérovky)
Šrouby-kryt spojky (táhlo)
3kusy 6x25mm (6mm pérovky)
Šrouby-kartery
1kus 6x20mm
2kusy 6x50mm
5kusů 6x35mm
( 6mm pérovky)
Nekupujeme černé šrouby jelikož velice brzy by začali reznout Nerezové jsou drahé takže stačí obyčejné 8,8 pozink.
průměrná cena materiálu je: 800kč
Níže seznam ložisek a šroubků pro motorový kit.
Vybral jsem šroubky s imbusovou hlavou,jelikož samotný imbus téměř nic neváží a je i hojně využíván na kole.
Ložiska:
6202 C3 nekryté-Ložiska s větší radiální vůlí,vždy se používají C3 ložiska na klikovou hřídel
6202 kryté plastovým těsněním-Na spojku stačí bohatě bez označení C3 ale raději kryté plastem které drží jak prach tak vlhkost
Jehlové ložisko K 10x14x13
jehlové ložisko spodní 16x22x12
Gufera:
Motorový kit těžko bude točit kolem 15000ot/min ,takže kupujeme klasické kvalitní gufera
Gufero 15x27x7
Gufero 15x27x5
Spojovací materiál:
Kupujeme obyčejné pozink šroubky ale fajnšmekři mohou koupit nerezové nebo dokonce vysokopevnostní šrouby ale je to úplně zbytečné a škoda peněz.
Šrouby-kryt spojky
5 kusů 6x20mm (6mm pérovky)
Šrouby-kryt zapalování
4kusy 4x20mm (4mm pérovky)
Šrouby-kryt spojky (táhlo)
3kusy 6x25mm (6mm pérovky)
Šrouby-kartery
1kus 6x20mm
2kusy 6x50mm
5kusů 6x35mm
( 6mm pérovky)
Nekupujeme černé šrouby jelikož velice brzy by začali reznout Nerezové jsou drahé takže stačí obyčejné 8,8 pozink.
průměrná cena materiálu je: 800kč
Naposledy upravil 1 dne PerformanceKing; celkem upraveno 0x.
- PerformanceKing
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 05. srp 2018 9:36:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojovací materiál a ložiska
Ahoj,ano nekryté Kryté by sice udělali větší spodní kompresi ale životnost by byla sakra nízká
Re: Spojovací materiál a ložiska
Autor nenapsal že šrouby do karteru by měli být imbusové,jinak je
po zapečení nepovolíte a vyhodíte celý karter.Jaké šrouby mají být
pod spojkovou nábou není jasné.S Těmi jsou problémy.Gufero
15x27x5 těsní podstatně hůře než 15x27x7.Používám jenom 15x27x7
dvojbřit NBR na obě strany.Bez problému naprosto těsné.Tak asi tak.Tor.
po zapečení nepovolíte a vyhodíte celý karter.Jaké šrouby mají být
pod spojkovou nábou není jasné.S Těmi jsou problémy.Gufero
15x27x5 těsní podstatně hůře než 15x27x7.Používám jenom 15x27x7
dvojbřit NBR na obě strany.Bez problému naprosto těsné.Tak asi tak.Tor.
- PerformanceKing
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 05. srp 2018 9:36:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojovací materiál a ložiska
*Vybral jsem šroubky s imbusovou hlavou* tak co není jasné? A gufero se 7 na konci ti asi dobře čouha ven teda.Tor158 píše: ↑stř 15. srp 2018 11:39:35 Autor nenapsal že šrouby do karteru by měli být imbusové,jinak je
po zapečení nepovolíte a vyhodíte celý karter.Jaké šrouby mají být
pod spojkovou nábou není jasné.S Těmi jsou problémy.Gufero
15x27x5 těsní podstatně hůře než 15x27x7.Používám jenom 15x27x7
dvojbřit NBR na obě strany.Bez problému naprosto těsné.Tak asi tak.Tor.
Re: Spojovací materiál a ložiska
Pardon- přehlédl jsem Ty imbusy.Nejsou jasné jaké šrouby dát pod nábu- na karter
a že čouhá gufero- to není problém to se dá upravit.Tor.
a že čouhá gufero- to není problém to se dá upravit.Tor.
- PerformanceKing
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 05. srp 2018 9:36:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojovací materiál a ložiska
Co patří na spojeni karteru jsem napsal.Jako psát ještě kam který šroub má patřit, je už trochu moc To pak aby člověk raději nerozebíral motor Mám před sebou gufera 7 a 5 a jedinny rozdíl je v rozměru mezi jednotlivými břity ale to může hrát roli pokud je osa poněkud lízlá na konci.
Ještě by to chtělo nějaký lepší ložisko na spojku místo kuliček a paráda.
Re: Spojovací materiál a ložiska
No právě.Některé věci mají svá specifika daná z provozu.Třeba Ty šrouby pod
nábou.Jak na to ,je dobrá rada pro Fórum.Co tam po koupi dát, aby to šlo povolit
a nezapeklo se to.No a Ty gufera?Zkus si Těsnost motoru z různými gufery.Toť
efektivní Tuning.(jak to nazýváte).Vyber nejlepší variantu .Vyplatí se to!Tor.
nábou.Jak na to ,je dobrá rada pro Fórum.Co tam po koupi dát, aby to šlo povolit
a nezapeklo se to.No a Ty gufera?Zkus si Těsnost motoru z různými gufery.Toť
efektivní Tuning.(jak to nazýváte).Vyber nejlepší variantu .Vyplatí se to!Tor.
- PerformanceKing
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 05. srp 2018 9:36:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojovací materiál a ložiska
Tak plátek duralul mám doma tak sem to tam mohl dát že jo Pro příště budu vědět.Každopádně všude jsou imbusy a kde se člověk bojí zapečení tak může dát měděnou vazelínu ale od výroby jsou všechny šrouby potřené lepidlem a některé víc než je zdrávo tak je to dost špatné ale jak se dají všude imbusy tak to ulehčí dost práce
Re: Spojovací materiál a ložiska
Nic jsem nezaznamenal, že by něco bylo potřené lepidlem.
Všude se imbusy, dát nedají-nebo upravené imbusy.To je
případ těch šroubů.Tak si stahni nábu a podívej se, jak
to vyřešit.Pozor, neutrhnout stahovákem vnitřní závit na nábě.
Jinak budeš muset řešit, jak to stahnout jinak a poradit ostatním.Tor.
Všude se imbusy, dát nedají-nebo upravené imbusy.To je
případ těch šroubů.Tak si stahni nábu a podívej se, jak
to vyřešit.Pozor, neutrhnout stahovákem vnitřní závit na nábě.
Jinak budeš muset řešit, jak to stahnout jinak a poradit ostatním.Tor.
- PerformanceKing
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 05. srp 2018 9:36:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojovací materiál a ložiska
Jestli myslíš to pod tou spojkou (Talír s lamelama) tak tam se dají kloboučkové imbusy a nic sem nestahoval teda jo,rukouTor158 píše: ↑stř 15. srp 2018 14:42:08 Nic jsem nezaznamenal, že by něco bylo potřené lepidlem.
Všude se imbusy, dát nedají-nebo upravené imbusy.To je
případ těch šroubů.Tak si stahni nábu a podívej se, jak
to vyřešit.Pozor, neutrhnout stahovákem vnitřní závit na nábě.
Jinak budeš muset řešit, jak to stahnout jinak a poradit ostatním.Tor.
Re: Spojovací materiál a ložiska
Ano.Kloboučkové imbusy ,ale je to potřeba udělat hned.Jak se to zapeče
tak se strhne nuta a už to jen tak někdo nevyndá.Tor.
tak se strhne nuta a už to jen tak někdo nevyndá.Tor.
- PerformanceKing
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 05. srp 2018 9:36:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojovací materiál a ložiska
Možná, že je trochu jiný karter.Těch verzí bylo spousta.U těch
prvních verzí-ani náhodou.Každopádně je potřeba je primárně
vyměnit.Tady by to asi nešlo.Drhlo by to o naraženou nábu spojky.Tor.
prvních verzí-ani náhodou.Každopádně je potřeba je primárně
vyměnit.Tady by to asi nešlo.Drhlo by to o naraženou nábu spojky.Tor.
- Přílohy
-
- 376.JPG (24.78 KiB) Zobrazeno 3156 x
- PerformanceKing
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 05. srp 2018 9:36:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojovací materiál a ložiska
Máš pravdu tady by to nešlo ale jestli je stejně silny karter což asi bude tak stačí udělat větší díru pro šrouby.