CDI

Elektroporadna

Moderátor: j-z

Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Takhle by to vypadalo na 12000 ot.No to by se nám motor už dávno rozpadl. :D
Přílohy
Zápal.JPG
Zápal 2.JPG
Zápal 5.JPG
Zápal 5.JPG (51.26 KiB) Zobrazeno 10365 x


Don.Morcak
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 04. srp 2016 2:19:54

Re: CDI

Příspěvek od Don.Morcak »

Tak takovouhle kolosální pitomost jsem již dlouho neviděl. Zvýší výkon, sníží spotřebu, zvýší spolehlivost, sníží hlučnost motoru ....
Jestli chceš něco opravdu vychytaného tak si přestaň hrát s blbostma a kup si hondu. Anebo alespoň její povedenou kopii. S tím rachtadlem co máš na svém hypotetickém kole stejně nic kloudného neuděláš. Zbytečně ztrácíš čas, místo toho abys jezdil a vytvářel něco užitného.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Don.Morcak píše:Tak takovouhle kolosální pitomost jsem již dlouho neviděl. Zvýší výkon, sníží spotřebu, zvýší spolehlivost, sníží hlučnost motoru ....
Jestli chceš něco opravdu vychytaného tak si přestaň hrát s blbostma a kup si hondu. Anebo alespoň její povedenou kopii. S tím rachtadlem co máš na svém hypotetickém kole stejně nic kloudného neuděláš. Zbytečně ztrácíš čas, místo toho abys jezdil a vytvářel něco užitného.
To už je jenom Tvůj Spamový blábol.Nic jsi nepředvedl.Užitečný příspěvek jsi nepřednesl.
Na obrázcích nevíš co je.Nic jsi nezměřil a publikoval.Nic jsi taky nikomu nic nevysvětlil.
Nikam si nedojel a otravuješ zde vzduch.Prostě internetový Spamista.Tak co s Tebou!!! 8-)


bo-to
Příspěvky: 489
Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: CDI

Příspěvek od bo-to »

Don.Morcak píše:Tak takovouhle kolosální pitomost jsem již dlouho neviděl. Zvýší výkon, sníží spotřebu, zvýší spolehlivost, sníží hlučnost motoru ....
Jestli chceš něco opravdu vychytaného tak si přestaň hrát s blbostma a kup si hondu. Anebo alespoň její povedenou kopii. S tím rachtadlem co máš na svém hypotetickém kole stejně nic kloudného neuděláš. Zbytečně ztrácíš čas, místo toho abys jezdil a vytvářel něco užitného.


,,,,,,,,,,,On má aspoň něco !!!!!!! Ale co jsme zjistili o tobě to by tady byla řachanda ..............kup si trojkolku a šmatlej tam u Vás na dvorku ..............


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Dovolil bych si ještě reagovat.Nemám potřebu neustále ukazovat svá kola.Nic na nich
neuvidíte.Mají jenom nadstandartní vybavení v elektronice(CDI),napínáky a úpravy
spojek.Taky vnitřky výfuků a vnitřní úpravy karburátoru.Takže, nic na první pohled
nadstandartního.Rozhodující je elektronika(CDI-předstih,jiskra),úpravy výfuku.
CDI Vám posune motor o 2 třídy nahoru.Jako každá elektronika ve vozidle.
To je snad každému jasné.Tor. ;) :)


Uživatelský avatar
nulrum
Příspěvky: 109
Registrován: ned 23. říj 2016 0:51:51

Re: CDI

Příspěvek od nulrum »

Jako každá elektronika ve vozidle.
Tak s tímhle tvrzením si dovolím nesouhlasit. Alespoň teda se zněním věty. Elektronika motoru - budiž, ale jiné "vylepšováky" ve voze? Jak komu. Znám spoustu lidí komu právě ta elektronika vadí a při výberu auta raději sáhnou po modelu bez všelijakých "fičur" jako je automatické spouštění stěračů,hlášení aktuální polohy kde kam a kde komu. Když to budou chtít tak ať si zajdou do servisu nebo k prodejci a on už jim to tam namontuje, ale nabízet to v základní výbavě a pak požadovat peníze za deaktivaci??
Je to jen můj názor a nikomu ho nevnucuju.


OkurRo
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 21. zář 2017 19:38:53

Re: CDI

Příspěvek od OkurRo »

Zdravím motokolaři,
již několikrát jsem byl nucen k výměně CDI, kvůli vysokým otáčkám při chcípnutí (většinou nouzovka, při závadě) a chtěl bych se vás zeptat, zdali existuje nějaká funkční alternativa s vysokou životností,alespoň středně lehkou instalací a ideálně rozumnou cenou.


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: CDI

Příspěvek od j-z »

Nějak nechápu​ ty vysoké otáčky při chcípnutí.
Chyba chcípáku?
Není chyba spíš v karburaci? Nepřisává ti to někde? Gufera těsní?


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
OkurRo
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 21. zář 2017 19:38:53

Re: CDI

Příspěvek od OkurRo »

Šlo o kombinaci chyby spojky - znenadání se povolil bowden, motor startoval i při jízdě s rozeplou spojkou a karburátor neuzaviral ventil - což se mi už stalo dvakrát. U prvního cdi byl problém, že jsem ještě motor tolik neznal a zkoušel jsem teprve jízdu s ním - nabral jsem rychlost motorem rozepl spojku a chcipl ho. Jde o to že ty CDI odchází až podezřele lehce, dělají se I nějaké s ochranou proti takovým věcem?


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: CDI

Příspěvek od j-z »

OkurRo píše: pát 29. zář 2017 8:52:39 Šlo o kombinaci chyby spojky - znenadání se povolil bowden, motor startoval i při jízdě s rozeplou spojkou a karburátor neuzaviral ventil - což se mi už stalo dvakrát. U prvního cdi byl problém, že jsem ještě motor tolik neznal a zkoušel jsem teprve jízdu s ním - nabral jsem rychlost motorem rozepl spojku a chcipl ho. Jde o to že ty CDI odchází až podezřele lehce, dělají se I nějaké s ochranou proti takovým věcem?
Tenhle problém neznám, ani nechápu, proč by to mělo vliv na CDI. Máš všechno správně zapojeno? Jakýho data je ten motor? Z elektriky odchází nejčastěji ta cívka.


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
OkurRo
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 21. zář 2017 19:38:53

Re: CDI

Příspěvek od OkurRo »

koupil jsem ho před dvěma měsíci odtud:
https://www.ctyrkolky-hombrac.cz/motoko ... sk-zdarma/
Za tu dobu jsem měnil 3 krát CDI. Zapojení mám v čokoládě (viz. přiložený soubor) kabely jsou pouze pocínované, kdy kabely z chcípáku jsou ve společné zdířce s dráty CDI.
Cívka funguje, měřil jsem že dává při pomalejší jízdě nějakých 15V AC
Přílohy
Zapojení
Zapojení
zapojení z dáli
zapojení z dáli


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

No ,nezdá se Ti J-Z ,že to je zase nějaký blábol.Zhoršuje se to.Tor.


RBMK
Příspěvky: 90
Registrován: pon 11. zář 2017 13:49:40
Kontaktovat uživatele:

Re: CDI

Příspěvek od RBMK »

Cívka nemá dávat 15VAC, ale 300VAC, máš to připojený na modrej a černej nebo na bílej? bílej jsou světla, malé napětí, velkej proud a ten by mohl odprásknout ten tyristor v tom CDI.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Tyristor neodejde.To je nadmíru odolná součástka.Většinou se prorazí
kondenzátor a poruší jeho dielektrikum.Je to způsobeno špičkama napětí
při odlehčení motoru a přechodu do max. otáček.Není tam ochrana proti
předpětí, tak se to časem prorazí.Jiskru to sice dává. ale nechce to jet.
V mém zapalování dimenzuji obvody na 1000V.Je to bez problému.Tor. ;)


OkurRo
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 21. zář 2017 19:38:53

Re: CDI

Příspěvek od OkurRo »

Děkuji RBMK, dnes jsem šel díky tvému komentáři zkontrolovat magneto a hned jsem zjistil problém, bylo plné vody. CDI sice vážně odešlo, ale magneto už dává 50V AC jen při pootočení šlapky.

PS: Tore, když píšeš o té ochraně měřil jsi někdy kolik je normální maximální hodnota výstupu alternátoru po kterou je vše v pořádku? Uvažoval jsem o nějakém jističi co by při presahnuti té hodnoty buďto přidal zátěž ve formě žárovky nebo LED diod


RBMK
Příspěvky: 90
Registrován: pon 11. zář 2017 13:49:40
Kontaktovat uživatele:

Re: CDI

Příspěvek od RBMK »

Varistor 310V nebo kolik se dává. dají se vybrakovat z PC zdrojů lepších značek. zapojí se mezi modrej a černej do CDI a omezuje napěťové špičky. občas se šlehne, tak je potřeba ho dát odpojitelně. CDI zapojené na modrej a černej by nemělo odcházet, nebo změň dodavatele. cívka může dávat moc velké napětí a multimetr pokud není truerms tak měří blbosti.

Na internetu je schéma CDI, dá se postavit z běžně dostupných součástek (ges.cz, gme.cz, tme.eu) a cívky "4V" z babety. https://motoredbikes.com/threads/gy6-mo ... ied.41537/


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Varistor je součástka která neni primárně určena pro dynamický
provoz.To znamená že rychlost otevření pro AC napětí muže
být malé.Pokud chcete něco ochránit před přepětím musíte
používat prvky s rychlou dobou sepnutí.V jednom směru.To zapalování
už zde bylo publikováno.Není ale zcela funkční.Je to
jakýsi polotovar.Tor.


OkurRo
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 21. zář 2017 19:38:53

Re: CDI

Příspěvek od OkurRo »

Co znamená, že není zcela funkční? Menší výkon vůči standartnímu? A o kterém z nich teď mluvíš vlastně, na tom odkazu jsou dvě, přičemž to první by měl být nějaký ruský návrh a dolní upravená verze, co jsem tak pochopil


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

S výkonem to nemá nic společného.Slouží to jen jako námět pro laboraci a vývoj.
Takže jenom nějaký návrh .Finální verze sice vychází z principů ,ale vše je trochu jinak.Tor.


OkurRo
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 21. zář 2017 19:38:53

Re: CDI

Příspěvek od OkurRo »

To je vše pravda, ale spíš mě zajímá, zdali ten návrh alespoň motor rozpohybuje, a nebo je tak vzdálený že v tomto stavu vůbec nic při zapojení neudělá. Nemám osciloskop, abych to testoval bez zážehu.
Popřípadě, jestli máš jiný open-source návrh, který by byl lepší odrazový bod?


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Není žádný Open-source ani link.Je to na každém technikovi jak to
vyhodnotí.Nemá to ani nic společného s osciloskopem.Stačí se na to
podívat jak to funguje a vyvinout to.Ale jste zvyklí dostat jenom finální
verzi- popřípadě ji šířit a kopírovat.To Vám jde dobře!Tak přemýšlejte.Čekám.Tor. ;)


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Dnes jsem pro Vás motokolaři připravil- jak to vypadá
když si zatížíte magneto.
;)

Na prvním obrázku je průběh napětí na magnetu.Žlutá křivka
je nezatížené magneto.Červená je pod zátěží.Jasně vidíte že zápal je
posunut směrem dozadu.

Vzal jsem Vám to pod osciloskopickou lupu.
Napětí z magneta (z mezipolohy zapalovací periody)stoupá
nelineárně nahoru až k U-max.Tvar je dán tvarem magnetu
a statoru.V případě žluté křivky se jedná o správně nastavené
magneto.Jakmile dosáhne referenčního napětí- CDI spustí
zápal.Ten bod je pevně nastaven v černé krabičce CDI a nemůžete
s ním hnout.Proto je nastaven kompromisně pro všechny
směsi a kubatury.Bod X-1.Z toho tedy vyplývá ,že to dokonale nikdy nemůžete
nastavit nebo respektive dobře ale kompromisně.

V případě červené křivky se jedná o zatížené magneto.
Napětí U-max je nižší a je plošší křivka.Bod zápalu se přesune do
bodu X-2 .Na curzorech A-B vidíte posunutý bod zápalu XT na ose času.
Pokud by jste chtěli kompenzovat předstih,museli by jste X2
podsunout pod X1 na curzor A.To, ale nejde protože je nastaveno vše napevno.
Torovo zapalování to samozřejmě umí.Tak nevěřte blufům
prodejců.Gasbike by dal novou svíčku.No to je total úplný nesmysl!!. :lol:
Ti schopnější si to mohou přepočítat na úhlové stupně a polohu
pístu.Takže nejlepší je pracovat elektronicky s bodem X1, od mezipolohy až k U-max.(žlutá)
Komu se zdá tento článek přílíš složitý a nepochopitelný-jakoby ho nečetl.Tor.
Přílohy
Magneto CDI.JPG
Magneto CDI lupa.JPG


marcelino
Příspěvky: 1
Registrován: ned 28. led 2018 12:57:03

Re: CDI

Příspěvek od marcelino »

Dobrý den, rád bych reagoval na téma cd i a projevil zájem o diskutovanou snad už i odladedenou poslední verzi na kterou Tor neměl za daného období čas. Je již k mání a jaká by byla cena nebo existuje nějaká serive vyrabena kvalitnější alternativa? Dekuji


Honza
Příspěvky: 116
Registrován: sob 15. říj 2016 20:15:53

Re: CDI

Příspěvek od Honza »

Zdar,

asi opakuju X z vás, ale ptám se: Dá se někde sehnat lepší CDI než je to ze sady? Torovy výrobky asi zasluhují respekt, ale ke koupi nejsou a amatér si je nepostaví...


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: CDI

Příspěvek od j-z »

Honza píše: pon 02. črc 2018 15:25:47 Zdar,

asi opakuju X z vás, ale ptám se: Dá se někde sehnat lepší CDI než je to ze sady? Torovy výrobky asi zasluhují respekt, ale ke koupi nejsou a amatér si je nepostaví...
Otázkou je, proč to kitové CDI měnit. Občas se mi něco porouchá,
ale zrovna CDI zatím ne.


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Martin.provodov

Re: CDI

Příspěvek od Martin.provodov »

Lepší průběh a možnost nastavení by se hodila


Honza
Příspěvky: 116
Registrován: sob 15. říj 2016 20:15:53

Re: CDI

Příspěvek od Honza »

No, protože asi existuje řešení s lepšími vlastnostmi. Nemusí jít nutně o poruchovost toho standartního...


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: CDI

Příspěvek od j-z »

Objem ničím nenahradíš, pokud bych chtěl jezdit rychleji, tak doporučuji motorku :-).


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Buď to nahradíš přeplňovánim, anebo dokonalým zapalováním.
Začít musíš s testem na Jiskřišti.To by jste se divili jak vypadají
černé krabičky.Tak 3 z 10 jsou ok.Ostatní vykazují menší, nebo
větší chyby.To, že to nikomu neodešlo ,je už nevědomý stav.Takže
hoši -nejdřív měřit a potom komunikovat.Viz zkušební Jiskřiště. Zjistíte
kolik to hodí a na jakou vzdálenost. Tor. ;)

PS:A hlavně si nestěžovat.
Přílohy
Jiskřiště.JPG
Jiskřiště.JPG (47.88 KiB) Zobrazeno 6772 x


Honza
Příspěvky: 116
Registrován: sob 15. říj 2016 20:15:53

Re: CDI

Příspěvek od Honza »

O tom jsem psal, na jiskřišti nic nezjistíme, protože nevíme, co zjišťovat. Dotaz zněl, jestli se dá někde koupit něco lepšího.....


Honza
Příspěvky: 116
Registrován: sob 15. říj 2016 20:15:53

Re: CDI

Příspěvek od Honza »

j-z píše: pon 02. črc 2018 16:47:28 Objem ničím nenahradíš, pokud bych chtěl jezdit rychleji, tak doporučuji motorku :-).
Já nechci jezdit rychleji, ale lépe :mrgreen:


Návštěvník

Re: CDI

Příspěvek od Návštěvník »

já tam měl nejdříve originály, ty v otáčkách vynechávaly.
pak jsem udělal svoje a bylo skvělé, jen ale vydrželo tak dva měsíce, další taky dva.
tak jsem koupil tu nejčernější krabičku na světě - Huffy Davidson - a je tam 4 roky.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Host píše: úte 03. črc 2018 9:06:48 já tam měl nejdříve originály, ty v otáčkách vynechávaly.
pak jsem udělal svoje a bylo skvělé, jen ale vydrželo tak dva měsíce, další taky dva.
tak jsem koupil tu nejčernější krabičku na světě - Huffy Davidson - a je tam 4 roky.
V podstatě je to uplně takřka stejné ,jako Čínská černá krabička,možná trochu
kvalitnější provedení.Nejde na něm nic nastavit, ani nic seřídit.Takže zavádějící
je na tom to, že je nabízeno pro všechny kubatury stejně(aspoň si to myslím).
Už to tady bylo taky!Nějak se to neujalo.Tor.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Pokud CDI vynechává při vysokých otáčkách je uvnitř vadný kondenzátor.Z největší
pravděpodobností je vadné jeho dielektrikum.Laicky-není se schopný nabít při vyšším napětí
z magneta na určitou úroveň napětí.To se dá zjistit pouze na testeru a jiskřišti.Tor. ;)


romi
Příspěvky: 67
Registrován: stř 11. črc 2018 18:04:07

Re: CDI

Příspěvek od romi »

:D
Naposledy upravil 1 dne romi; celkem upraveno 0x.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

No,právě.Třeba by se někdo našel.Spíše asi ne.
Aby si neudělali bebíčko.Tor. :)


p323
Příspěvky: 36
Registrován: sob 23. čer 2018 7:29:09

Re: CDI

Příspěvek od p323 »

Kdyby tam bylo zapalování jako u fichtla bylo by vše mnohem jednodušší. Člověk by si dal novej kondik za 50-, a jezdil dál..Takhle i když zjistí že kondik je v tahu tak si stejně většina lidí dá novou CDI .
Naposledy upravil 1 dne p323; celkem upraveno 0x.


RBMK
Příspěvky: 90
Registrován: pon 11. zář 2017 13:49:40
Kontaktovat uživatele:

Re: CDI

Příspěvek od RBMK »

Kdyby to nezalejvali do chucknorissia ale vosku nebo tavného lepidla, tak by se to dalo i ladit a opravovat.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

Důvod zalití do elektroizolační hmoty je čistě pragmatický.
CDI obsahuje vysokonapěťové obvody a ty nemají rády
hydroskopické hmoty typu vosk atd.Takže buď asfaltové
zálivky nebo pryskyřice.Tor.


RBMK
Příspěvky: 90
Registrován: pon 11. zář 2017 13:49:40
Kontaktovat uživatele:

Re: CDI

Příspěvek od RBMK »

Vosk že by tahal vodu? to jsem nevěděl. něco si o tom zjistim.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: CDI

Příspěvek od Tor158 »

On ho netahne hodně ,ale táhne.To na proražení uplně stačí. Je to
stejné jako bakelit.Ten taky navlhne a tahne trochu vodu.Na 380v
to nejde poznat.Na VN se to časem prorazí.O vysokofrekvenčních
zařízeních ani nemluvě.Tor.


romi
Příspěvky: 67
Registrován: stř 11. črc 2018 18:04:07

Re: CDI

Příspěvek od romi »

:D
Naposledy upravil 1 dne romi; celkem upraveno 0x.


p323
Příspěvky: 36
Registrován: sob 23. čer 2018 7:29:09

Re: CDI

Příspěvek od p323 »

romi píše: úte 25. zář 2018 18:58:20 Pokud máte zájem , tak čtěte
http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
Informací je tam dost, zajímavé je, že se tam navyskytují žádní Trolové.
Díky! Super!!


Diablikxxx
Příspěvky: 5
Registrován: sob 20. dub 2019 7:20:59

Re: CDI

Příspěvek od Diablikxxx »

http://www.dragonfly75.com/motorbike/JNM/CDI.htm

hodne zaujimave cteni hned by som bral ale nenasiel som kde sa predava :(
skusal som aj pisat torovi mail o info toho cdi co vyrabal ale neozval sa 😣. rad by som zmenil cdi za lepsi a nastavitelny predstih no asi nemam tu moznost. a nejde mi o rychlost ale o kvalitu jazdy.


montyxx
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 08. srp 2019 12:06:20

Re: CDI pro Tora

Příspěvek od montyxx »

Zdravím Tore, mohl byste prosím nějak popsat seřízení MAGU na Fire Horse? Stále mi to tarokuje, za studena je to horší, kdyz se to ohřeje, tak to je trochu lepší, ale není to ono, kolegovi to jede znatelně lépe. Zkoušel jsem nové cdi, několik karburátorů včetně tuningoveho, ale je to stejné. Motor je přetěsněný, včetně simerinků.
Napadá mne ještě MAG, ale nevím co s ním. Nějaká rada?
Děkuji.


host

Re: CDI pro Tora

Příspěvek od host »

montyxx píše: čtv 08. srp 2019 12:13:47 Zdravím Tore, mohl byste prosím nějak popsat seřízení MAGU na Fire Horse? Stále mi to tarokuje, za studena je to horší, kdyz se to ohřeje, tak to je trochu lepší, ale není to ono, kolegovi to jede znatelně lépe. Zkoušel jsem nové cdi, několik karburátorů včetně tuningoveho, ale je to stejné. Motor je přetěsněný, včetně simerinků.
Napadá mne ještě MAG, ale nevím co s ním. Nějaká rada?
Děkuji.

Tor je z tohoto webu vyloučen.Právě pro jeho dobré rady a nekomforní chování.
Mám na něj spojeni.Jestli bude souhlasit s komunikací.nevim,Tady to asi nepujde.


host

Re: CDI

Příspěvek od host »

Zdravím, rád by som sa spýtal, či tomu rozumiem správne. Kúpil som si novú cievku s 3 vývodmi(červena, modra, čierna) . Myslel som, že to funguje nasledovne- čierny kabel je uzemnenie a je chytený k motoru a kostre kola. modrý je druhý pól. čierny a modrý idú do motora. červený by tým pádom mal íst do svetiel ale medzi červeným a čiernym nieje žiadne napatie, ako teda napojím tie svetlá? vôbec tomu nerozumiem.


host

Re: CDI

Příspěvek od host »

host píše: úte 16. čer 2020 7:03:41 Zdravím, rád by som sa spýtal, či tomu rozumiem správne. Kúpil som si novú cievku s 3 vývodmi(červena, modra, čierna) . Myslel som, že to funguje nasledovne- čierny kabel je uzemnenie a je chytený k motoru a kostre kola. modrý je druhý pól. čierny a modrý idú do motora. červený by tým pádom mal íst do svetiel ale medzi červeným a čiernym nieje žiadne napatie, ako teda napojím tie svetlá? vôbec tomu nerozumiem.
*modra teda ide do sviečky a pretože je karter uzemneny čiernym tak tam preskakuje iskra. a myslel som, že to iste bude medzi červenym a čiernym - že tam bude napatie.


Trojvýfuk

Re: CDI

Příspěvek od Trojvýfuk »

host píše: úte 16. čer 2020 7:05:14
host píše: úte 16. čer 2020 7:03:41 Zdravím, rád by som sa spýtal, či tomu rozumiem správne. Kúpil som si novú cievku s 3 vývodmi(červena, modra, čierna) . Myslel som, že to funguje nasledovne- čierny kabel je uzemnenie a je chytený k motoru a kostre kola. modrý je druhý pól. čierny a modrý idú do motora. červený by tým pádom mal íst do svetiel ale medzi červeným a čiernym nieje žiadne napatie, ako teda napojím tie svetlá? vôbec tomu nerozumiem.
*modra teda ide do sviečky a pretože je karter uzemneny čiernym tak tam preskakuje iskra. a myslel som, že to iste bude medzi červenym a čiernym - že tam bude napatie.
Mělo by být asi 6v na střední otáčky.Jinak je cívka přerušená.Nezapojovat světla.
Jinak to rozhodí předstih.


host

Re: CDI

Příspěvek od host »

Dekuji, svetla si tedy zapojim na vlastni dynamo v naboji kola.


Odpovědět