No bud pouzit primo reseni co vymyslel kuttil tam bych ale musel vzit pevny naboj, co jsem dohledal tak ty sturmey v pevne verzi funguji i v reverzu takze by sel jednoduse otocit. Volnobeh z kola z jedne strany, z babety z druhe strany... tezko rict blbe se to nejak kreativne vymysli kdyz to clovek nema v ruce. Nebo neco ve stylu reseni od zazvura, jestli vezmu toho Cruisera tak misto abych ten trirychlostni naboj vyhodil mozna by to slo nejak dumyslne zkombinovat.MartinVTEC píše: ↑pát 09. úno 2018 0:52:18 Pokud tedy bude rychlostní náboj napojen na motor, jak budeš mít vyřešen pohon nohama?Budeš to stavět s předlohou řazení a volnoběžkou v předních převodnících?
Jinak plně souhlasím s názorem uživatele PLVL, je to jízdní kolo s pomocným motorem a má to být co nejjednodušší....
Výfuk pořešíme, až budeš mít hotovo a pojede Ti to:-)
Zkratka budu si k tomu sednout a poradne to nakreslit se vsemi dily abych to mel pred sebou a stejne si clovek nikdy neni dopredu 100% jisty jak co vyresi dokud to nema v ruce.
Jen s tim rememenem vaham, prochazel jsem znova fotky a pokud chci zachovat tu zadni kotoucovku tak je tam za ni hodne malo mista na sirku tj. 2.5cm remen tam urcite nedostanu takze mi zbyva bud zustat u retezu a nebo pouzit normalni cykloremen kde si nejsem jsity jestli to ten remen dlouhodobe zvladne, na druhou stranu pokud bych tam misto remenu za dve kila dal kevlarovy cykloremen za dvojku tak by to teoreticky melo vydrzet dost
Jinak vyfuk atd. resim spis proto, ze davam dohromady nakupni seznam dilu abych jednak vedel co vsechno a odkud objednat a jednak se nejak dopocital na kolik me to zhruba vyjde.