Tuningový karburátor?
Tuningový karburátor?
Na různých internetových obchodech nabízejí sportovní (tuningový ) karburátor , ale nikde už neuvádějí technická data. Standartně dodávaná příruba karburátoru má průměr 19 mm, vnitřkem 16 mm. Standartně dodávaný karburátor má difuzor (okénko, kde je vidět šoupě) o průměru 14 mm. Zajímalo by mě, jak veliký průměr difuzoru má ten tuningový
http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... outem.html
http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... outem.html
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Tuningový karburátor?
Měl jsi říct v pondělí, to jsem ho měl v ruce před montáží
Napiš na info@e-darky.eu, tam sedí Madhu a určitě to bude vědět (mimo jiné dělal ten test, co byl na motorkolu.cz). Na první pohled mě ta konstrukce přijde velmi podobná, co je u toho std. Výhodou je druhý uzavíratelný kohout nad karb., o chlup lepší provedení filtru, jinej materiál šoupěte, lepší chod škrtící klapky. V mým případě mi přišlo, že to akorát lépe startuje, což je spíš nastavením té jehly, nějakou extra změnu zatím nepociťuji (mám 48ccm).
Zatím jsem ale ujel jen 50 km.
Napiš na info@e-darky.eu, tam sedí Madhu a určitě to bude vědět (mimo jiné dělal ten test, co byl na motorkolu.cz). Na první pohled mě ta konstrukce přijde velmi podobná, co je u toho std. Výhodou je druhý uzavíratelný kohout nad karb., o chlup lepší provedení filtru, jinej materiál šoupěte, lepší chod škrtící klapky. V mým případě mi přišlo, že to akorát lépe startuje, což je spíš nastavením té jehly, nějakou extra změnu zatím nepociťuji (mám 48ccm).
Zatím jsem ale ujel jen 50 km.
Re: Tuningový karburátor?
jde mi o to, že jsem vyměnil svíčku, fajfku, napasoval sportovní výfuk Hikone, ale v maximálních otáčkách (na plný plyn) mi motor začne jako by vynechátat, prskat
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Tuningový karburátor?
Přiznám se, že byť se to nezdá, tak je pro mě chování 2-T podobná záhada, jako splachování u záchodu - chvilku to jede super, chvilku ne .
V případě tvojí "poruchy" bych kouknul na barvu svíček (bohatost směsi) + bych si pohrál za jízdy s klapkou (škrcení). Dotéká benzín? Palivový filtr, odvzdušnění nádrže (pokusná jízda bez víčka), čistota karburátoru. Elektrika - mně dost blbnul kontakt u cívky, ale to se projevovalo spíš podle vlhkosti, než podle otáček .
Před "inovací" to dělalo taky?
V případě tvojí "poruchy" bych kouknul na barvu svíček (bohatost směsi) + bych si pohrál za jízdy s klapkou (škrcení). Dotéká benzín? Palivový filtr, odvzdušnění nádrže (pokusná jízda bez víčka), čistota karburátoru. Elektrika - mně dost blbnul kontakt u cívky, ale to se projevovalo spíš podle vlhkosti, než podle otáček .
Před "inovací" to dělalo taky?
Re: Tuningový karburátor?
dělalo a hlavně chod motoru byl dosti hlučný, po výměně výfuku se motor uklidnil a chod byl pravidelnější. ok, to je dobrý nápad s tou klapkou, zítra to hned vyzkouším. mám najeto cca 600 km a ještě jsem nekoukal na vzduchový filtr, třeba bude znečištěný
Re: Tuningový karburátor?
tak jsem se podíval na karbec, nebyl ani moc nacucanej, tak jsem zkusil jízdu bez a motor jel téměř na plné obrátky, zkusím ještě malinakto zvednout jehlu, přece jen mi to někdy zaprskalo
Re: Tuningový karburátor?
měl jsem taky problém že někdy motor jel pěkně a pak škubnul a moc se pak nechtělo a tak to dokola se to opakovalo nepravidelně přešel jsem karburátor seřídil hladinu a jehlu a taky jsem testoval různé trysky nakonec ještě přidal izolační podložku válec- koleno karburátoru no až jsem zkončil u různých svíček a použil jsem NGK a zatím vše OK
Re: Tuningový karburátor?
dnes poslední štelování karbecu, jinak objednávám sportovní, u jaké trysky jsi nakonec skončil?
Re: Tuningový karburátor?
vykašlete se lidi na kupování karburátorů s označením sportovní či tuning, dnes jsem pošteloval standartně dodávaný a veškerá spokojenost, motor se může zbláznit. Vytáčí se mi do plných otáček, nevynechává ani necuká a stačilo jen pár úprav
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Tuningový karburátor?
Souhlas;-)Brdynek píše:vykašlete se lidi na kupování karburátorů s označením sportovní či tuning, dnes jsem pošteloval standartně dodávaný a veškerá spokojenost, motor se může zbláznit. Vytáčí se mi do plných otáček, nevynechává ani necuká a stačilo jen pár úprav
Re: Tuningový karburátor?
stačí karburátor origoš ale přikláním se použít karburátor babeta nebo karburátor křovinořez s menšíma úpravama,lepší je když se dá seřizovat bohatost šroubkem a to i je trochu jiná konstrukce než orig.karbec,jinak já mám svíčku NGK B7HS a v karburátoru hlavní trysku 65 a jehla šoupatka na 2 zářez od spodu a co můžu poradit jestli vám teče origoš kohoutek nádrže dát tam gumičku kohoutek pionýr pasuje a nemusí te kupovat druhý
Re: Tuningový karburátor?
pro Brdynek pochlub se jaké úpravy třeba jsem i já na něco zapoměl dodělat
Re: Tuningový karburátor?
trysku jsem dal na třetí zářez a krytku vzduchového filtru jsem krapánek provzdušnil prostě jsem do ní udělal několik otvorů, motor se mi přestal dusit a jede na plné obrátky
Re: Tuningový karburátor?
chtěl jsi napsat jehlu na třetí zářez a z hora nebo zespod ,bez vzducháče jem to zkoušel a různě kombinoval ale stejně nic moc tak ještě uvažuji že tam zkusím karbec babeta
Re: Tuningový karburátor?
přesně tak, myslel jsem jehlu. uvidím, zatím jsem spokojen, přemýšlel jsem o karbecu z motorovej pily, asi by to byl jinej cvrkot
Re: Tuningový karburátor?
Zdravim
to je jinej cvrkot karbec z pily ale musíš udelat diru na podtlak aby nasaval benzin
to je jinej cvrkot karbec z pily ale musíš udelat diru na podtlak aby nasaval benzin
Re: Tuningový karburátor?
Zdravim ja je pouzivam i když na jinych motorech ale když sem koupil motor na kterej jezdite tak sem nad tim spekuloval teoreticky by to slo daj se pouzit walbra tillonson je hodne spusobu ja nedělat do valce podtlakovou diru to by bylo dost slozity ale chtelo by to pak odskouset ted sem daval jeden na babetu a jeden je na minibike
Re: Tuningový karburátor?
Zdravim napasovat to slo v pohode z pertinaxsu sem na freze udelal mezi kus na valec ted cekam na valec prevrtanej na 60 pak budu testovat mělo by to bejt teoreticky v pohode vetcinou pouzivam WT 668 ale co se tyce karburatoru z babety ty bych nedaval nikam tecou to bych tam napasoval z pionýra nebo de orto do vasich motoru .
Re: Tuningový karburátor?
Tak dellorto tam se to ho moc nesteluje jen volnobech pak pretryskovat u walbra sou trysky bohatost volnobech az budu mit cas udelam fotky i s prirubou mam tu par karburatoru a jak se ladej walbra .
Re: Tuningový karburátor?
mám na jednom motoru walbro a druhým mikuni 18 a spokojenost největší. a mezi válcem a karbecema klapku.tak můžu mít i třetí přefukovací kanál.
Re: Tuningový karburátor?
zajdi do sekce tuning, fotografie, dej rychlá odpověď, upravit v editoru (hned vedle odeslat , přidat přílohu
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Tuningový karburátor?
Je to tady trošku kostrbatépetr píše:nevim jak:(
Klikni na „přílohu“
Vyber soubor (z disku)
Přilož soubor (načte se to na tenhle web)
Umísti do příspěvku (načte se do tvého příspěvku přes /attachment/- obvykle nevhodně do začátku - použij Ctrl+C a Ctrl+V).
Pro jistotu si udělej náhled.
Re: Tuningový karburátor?
Cest praci, vyprdnete na tuning karbce, da se postelovat i standard =(jehlou a sanim)= Pokud je na strednim zarezu jehly svicka svetla a na druhem zarezu uz karbonuje, vratit segrovku zpet a dejte pod ni podlozku vyseklou z petky. U me pomohlo dat dve podlozky. Jeste tri jsou min nez dalsi zarez. Dale jsem upravil teleso sani. Teleso jsem otocil sanim nahoru a konce jsem serizl od oka na á45°, tak aby sani fungovalo jako naporove. Nakonec jsem jeste do telesa odvrtal ze spoda diru 5mm na odtok oleje z molitanu. Od te doby motor frci bez jakeho koliv zakoktani nebo skubani, vykon motoru stoupl tak o 20% a svicka krasne cihlova (BRISK N15C). Spotreba stoupla z 1,6l na 1,8l a to u nas na Jablonecku je dost zvlnenej teren. Prislap mam max. pri rozjezdu na krizovatce.
Re: Tuningový karburátor?
mám karburátor standart hlavní tryska 65 jehlu jsem dal na střední zářez víko sání část filtru jsem uřezal sací nátrubky šikmo tak že díry jsou až po molitan oválné jinak svíčka NGK a směs benzínu a oleje 1:40 úprav. výfuku je přibržděný špatná konstrukce vnitřku a motor šlape pěkně čistě jenom při větším výkonu a delší trase nestíhá přítok benzínu přes orig.kohoutek tak že mě čekají ještě další úpravy
Re: Tuningový karburátor?
Reaguji na Martinův příspěvek, krapánek přiohni packy v kalíšku karburátoru směrem dovnitř, aby se plováková komora více zaplnila palivem. Taky jsem měl tento problém
Re: Tuningový karburátor?
Pánové tak jsem odzimoval stroj a pustil jsem se do ladění no a zjistil dálší poznatek pro ostatní jestli už to náhodou neví te karburátor origoš kit motokolo plovák se pěkně zalil benzínem i když není nikde prodříty a ani prasklina asi zmetek no a další věc je že v orig.karburátorech jsou dva druhy plováku jeden oproti druhému mají ruzný průměr a víšku tak že pozor při seřízení hladiny,další je že orig kohoutky pal.nádrže je potřeba rozebrat začistit provrtáním všechny otvory číňani tam nechali takové otřepy že nechce protékat ten mix ,teče vám pal.kohout dej te do něj gumičku s kohoutku pionyr,babeta,jawa,čz koupite samostatně motoprodejně a nemusíte kupovat celí kohoutek funguje mi to tak už 2 roky
Re: Tuningový karburátor?
Ahojte pánové, mám skromný dotaz. Máte někdo zkušenost s tímto?
Dík
http://www.ebay.com/itm/Racing-Carb-Car ... yY&vxp=mtr
Tak už vím, že nebrat.
Má sice parádně vyřešený sytič (přes pružiny) a dobře udělanou silonovou vložku na přidělání, ale není tam žádná jehla tudíž nelze poštelovat bohatost směsi. Navíc jsem z něj vytáhl max 35km/h
Dík
http://www.ebay.com/itm/Racing-Carb-Car ... yY&vxp=mtr
Tak už vím, že nebrat.
Má sice parádně vyřešený sytič (přes pružiny) a dobře udělanou silonovou vložku na přidělání, ale není tam žádná jehla tudíž nelze poštelovat bohatost směsi. Navíc jsem z něj vytáhl max 35km/h
Re: Tuningový karburátor?
zdravím.lepši prístup k sytiču.
- Přílohy
-
- sytič.jpg (246.78 KiB) Zobrazeno 12976 x
Re: Tuningový karburátor?
Tak ten sytič mám vyřešený stejně a naprostá spokojenost.Chci se zeptat na tu hadici na sání?To máš kvůli odkapávání oleje?A kam až ji máš vyvedenou?Díky
Re: Tuningový karburátor?
zdravím, ta hadica je až po uchytenie motora ,a dal som ju tam aby pri pridaní plynu motor nehučal ,ja si myslím že to trochu pomohlo.
Re: Tuningový karburátor?
zdravím,trochu som zväčšil nasávacie dierky.
- Přílohy
-
- sanie karburatora.jpg (175.91 KiB) Zobrazeno 12960 x
Re: Tuningový karburátor?
Zdravím, letos jsem koupil motor 80ccm, ale mam problém s karburátorem, jehlu mam úplně uškrcenou, kroužek úplně nahoře a stejně mi tam jde moc benzínu, nejlíp to jede když dochází benzín v karburátoru,
tak jsem nastavil plovák dost nízko aby kolem 50km začal docházet a pak to jede až 58km, ale pak už je moc málo a hodně to začne cukat, navíc plovák sám ohýbá ty packy a po 60km je to zase jak to bylo, ale při nízkých otáčkách je to líné, mam černou svíčku a hulí to. olej dávám 1:50 plnou synthetiku. Najeto kom 700km. Svíčka brisk n15c. Má tam někdo jiný karbec?
tak jsem nastavil plovák dost nízko aby kolem 50km začal docházet a pak to jede až 58km, ale pak už je moc málo a hodně to začne cukat, navíc plovák sám ohýbá ty packy a po 60km je to zase jak to bylo, ale při nízkých otáčkách je to líné, mam černou svíčku a hulí to. olej dávám 1:50 plnou synthetiku. Najeto kom 700km. Svíčka brisk n15c. Má tam někdo jiný karbec?
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Tuningový karburátor?
Pokud nemáš možnost vyzkoušet karbec z jiného stroje, zkus alespoň trysky. Jedna stojí okolo 50 Kč.trdlovidlo píše:Zdravím, letos jsem koupil motor 80ccm, ale mam problém s karburátorem, jehlu mam úplně uškrcenou, kroužek úplně nahoře a stejně mi tam jde moc benzínu, nejlíp to jede když dochází benzín v karburátoru,
tak jsem nastavil plovák dost nízko aby kolem 50km začal docházet a pak to jede až 58km, ale pak už je moc málo a hodně to začne cukat, navíc plovák sám ohýbá ty packy a po 60km je to zase jak to bylo, ale při nízkých otáčkách je to líné, mam černou svíčku a hulí to. olej dávám 1:50 plnou synthetiku. Najeto kom 700km. Svíčka brisk n15c. Má tam někdo jiný karbec?
Re: Tuningový karburátor?
Ahoj, nechce se mi zakládat nové téma ohledně karburátoru. Ještě sem tedy nekoukal kde mám jehlu, ale zajíždím, teď mám cca 100 km a taky se mi občas stane že motor lehce cuká a pak se srovná. Po jaké době měnit polohu jehly a přemýšlel jsem o pořízení jiného (sportovního) filtru. Díky
Re: Tuningový karburátor?
Měl jsem karbec Sport na Trysky.Myslel jsem jak to nejede super a pak jsem zkusi dát klasický Karbec a teprve to začalo jezdit.