Pavel79 píše: ↑stř 05. zář 2018 18:17:57seHonza píše: ↑ned 02. zář 2018 20:07:22 No, naprosto legální to bude tak dlouho, dokud nedojde k průseru. Třeba, až dítě na motokole přizabije jiné dítě na kole, protože nezvládne stroj. A bude se řešit odškodnění. Kromě toho, že rodiče budou platit do smrti jako mourovatý, protože to nepokryje běžná pojistka odpovědnosti, bude coby následek zavedeno povinné ručení, a dá se očekávat i STK.... a to bude konec. Pročež je třeba si uvědomit vážnost situace, přestat se ohánět svými právy, a začít myslet na svoji odpovědnost.
....Třeba, až dítě na motokole přizabije jiné dítě na kole, protože nezvládne stroj.Takže když vaše díte na normálním kole nezvládne situaci a smete jiné dítě na kole, tak se nic neděje? Ve vyhlášce je jasně napsané, že motokolo do 25kmh, 1kW a do 50ccm se bere jako jízdní kolo, takže odpovědnost rodiče s dítětem na motokole a s dítětem na kole je úplně stejná.
....bude coby následek zavedeno povinné ručení - povinné ručení na Babettu, Pincka vyjde na 100-200Kč na rok. To je pro vás likvidační částka?
....a dá se očekávat i STK. Pokud kolo splňuje limit do 25kmh, 50ccm a 1kW, je bráno legislativou jako kolo. V tom případě by musely na STK všechny kola. Tato kontrola má však smysl, aby odhalila nepoctivé majitele motokol, kteří si své kola tuní motory s vyšším objemem, atd.. a výrazně překračují legislativně povolenou rychlost. Já bych osobně šel spíše po těchto lidech, protože ti, když způsobí dopravní nehodu, tak máme průser v rámci motokolařské komunity.
No, tak to je marný.