Výběr motokola na míru
Re: Výběr motokola na míru
Já jezdím jedině na chopprech a v pohodě i kopce (to už musí být kopec abych musel přišlápnout) to co mele Tor158 jsou total pí...... .Jezdím s kamarádem co má dělaný i rám a má to dlouhý jak prase a jede to super.
S Hondou GX35 jsem najel hafo km a bez problému a jak jsem psal tak jen ty převodovky na 4takty stoji na houby (chce to prostě vše přes řemen a je klid) což mám v plánu.
S Hondou GX35 jsem najel hafo km a bez problému a jak jsem psal tak jen ty převodovky na 4takty stoji na houby (chce to prostě vše přes řemen a je klid) což mám v plánu.
Re: Výběr motokola na míru
Správně ,tak ať si Wolfgar nechá od Tebe poradit.Uvidí jaké je to jezdit s válečkem nebo řemenem.wipeout3 píše: ↑sob 27. led 2018 15:13:39 Já jezdím jedině na chopprech a v pohodě i kopce (to už musí být kopec abych musel přišlápnout) to co mele Tor158 jsou total pí...... .Jezdím s kamarádem co má dělaný i rám a má to dlouhý jak prase a jede to super.
S Hondou GX35 jsem najel hafo km a bez problému a jak jsem psal tak jen ty převodovky na 4takty stoji na houby (chce to prostě vše přes řemen a je klid) což mám v plánu.
Hlavně ty délky tras které uvádíš na WEBU, s touto konfigurací.Ha,Ha.
Nejlepší motokolo je s přímým náhonem řetězem na rozetu - jednoduché- s Fire Horse.Neporuchové.
A ty motory od Madhua jsou dobré,jenom lidi jsou nešikové a pomlouvači Číny.Konečně
to je moderní trend internetových bl...ů.Tak ať se wolfgar podívá za kolik se prodává
hnací sada s válečkem.Na nosič uč nic nedá a potáhne ho to do levé strany k zemi.
A vúbec zajeďte si Jáchymov nebo Krupku.To bych chtěl vidět jak to vyjedete s válečkem.
Hlavně nepiš že to jezdíš denně.To už tady všechno bylo.Že.Tor.
Re: Výběr motokola na míru
Tore ja tam zadny valecek davat nebudu a nikde jsem o tom nic nepsal, nevim kde jsi prisel na to ze Honda = automaticky valecek. Hondy s valeckem se sice v cechach delaly, ale spousta lidi ty motory dela normalne na rozetu nebo na predlohu retezem, kde je problem s remenem nevim, ozubeny remen dostatecne sirky je spolehlivejsi nez retez, to je duvod proc se posledni dobou pouzivaji vic a vic u silnych motorek, ale uz jsem videl remen treba i na zavodnim kole. Kdybys cetl co jsem napsal tak to vis, jenze ty si prohlednes prvni a posledni vetu, neco si domyslis a pak se vztekas, ze tu z tebe vsichni maji srandu protoze meles nesmysly.
Muzes poradit ktery typ chopperu bude tak nejlepsi? (a kdyztak hod foto, rad se pokocham a inspiruji)
Super to je presne to info co jsem potreboval vedet. Diky! Trochu me mrzi, ze se v cechach neda koupit ta GXH 50 za nejaky rozumny peniz. GX 35 stoji 8-9 tisic, GXH 50 15-16 a vyssi rady zase kolem tech 10ti. Absolutne nechapu proc zrovna 50ka vychazi o tolik draz. Ceny v Nemecku jsou u 35 a 50 skoro srovnatelne. Mozna to zkusim dovezt i kdyz ted se spis priklanim k tomu pouzit ten motor z betky, ctyrstupnova prevodovka v zakladu je lakava a jsou to take neporuchove drzaky.wipeout3 píše: ↑sob 27. led 2018 15:13:39 Já jezdím jedině na chopprech a v pohodě i kopce (to už musí být kopec abych musel přišlápnout) to co mele Tor158 jsou total pí...... .Jezdím s kamarádem co má dělaný i rám a má to dlouhý jak prase a jede to super.
S Hondou GX35 jsem najel hafo km a bez problému a jak jsem psal tak jen ty převodovky na 4takty stoji na houby (chce to prostě vše přes řemen a je klid) což mám v plánu.
Muzes poradit ktery typ chopperu bude tak nejlepsi? (a kdyztak hod foto, rad se pokocham a inspiruji)
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Výběr motokola na míru
Dávat motor z motorky na kolo je sice zajímavý nápad, ale má dost proti.
- síla motoru neodpovídá slabému rámu kola
- velikost motoru neumožní bez zásadních úprav šlapání (bude-li v rámu), resp. řazení (bude-li na nosiči)
- motor bude působit jako pěst na oko, v PČR nejsou blbci
- kromě motoru je třeba koupit spoustu věcí okolo (karb., výf., ...), což příznivou cenu dost mění.
Re: Výběr motokola na míru
To co píše J-Z je uplná a svatá pravda.Prostě z toho chcete udělat kolomotorku
(bez papírů) a myslí te si že Vás PČR nechytne.Podělají to ostatním, protože
se změní legislativa.A radit někomu který ohrožuje Komunitu normálních motokolařů.Tak to ne.
Milý Wolfgare pochybuji že by se mi někdo smál.Ty Tvoje nápady jsou opravdu mimo.
Jedno z pravidel motokolařů je na sebe neupozorňovat a trochu se krčit stranou.Jinak
nám to seberou.Tak tady, bych souhlasil uplně s J-Z.Tor.
(bez papírů) a myslí te si že Vás PČR nechytne.Podělají to ostatním, protože
se změní legislativa.A radit někomu který ohrožuje Komunitu normálních motokolařů.Tak to ne.
Milý Wolfgare pochybuji že by se mi někdo smál.Ty Tvoje nápady jsou opravdu mimo.
Jedno z pravidel motokolařů je na sebe neupozorňovat a trochu se krčit stranou.Jinak
nám to seberou.Tak tady, bych souhlasil uplně s J-Z.Tor.
Re: Výběr motokola na míru
No ten motor neni papirove o tolik vykonejsi nez ten GXH 50 ktery se normalne pouziva v tomhle kitu https://www.minibike-shop.cz/motorove-k ... -takt.html . Ja to nechci kvuli vykonu ale zatim je to jediny motor ktery jsem nasel s prevodovkou a minimalni poruchovosti. Nevim jestli bych zrovna babetu oznacil za motorku v pravem slova smyslu, ale ano vyhlasce to neodpovida kvuli tomu omezeni vykonu na 1kW nicmene bych podotknul, ze to ani jeden z motoru ktere jsou v normalnich setech, jediny ktery opravdu ma vykon do tech 1000hodne narusta i hmotnost to me od toho take odrazuje. Zkusim jeste prohledat jestli by se nedala mistot toho pouzit nejaka 2-3 rychlostni prevodovka z minibiku nebo kolobezky.j-z píše: ↑ned 28. led 2018 7:30:49Dávat motor z motorky na kolo je sice zajímavý nápad, ale má dost proti.
- síla motoru neodpovídá slabému rámu kola
- velikost motoru neumožní bez zásadních úprav šlapání (bude-li v rámu), resp. řazení (bude-li na nosiči)
- motor bude působit jako pěst na oko, v PČR nejsou blbci
- kromě motoru je třeba koupit spoustu věcí okolo (karb., výf., ...), což příznivou cenu dost mění.
Nechci nikomu nic posrat jak tu vyrvava Tur, nemam zadne ambice ficet pred PCR padesatkou a provokovat, jezdim pomalu a pohodove, uz nekolikrat jsem rekl, ze mi jde o spolehlivost a silu motoru do kopcu ne o rychlost, pokud tam dam silnejsi motor tak tam take prijde odpovidajici vetsi rozeta. A realita je takova, ze rozumne jezdici a predpisy dodrzujici tricatnik zadnou zmenu legislativu nezpusobi i kdyz me stopnou policajti kteri si budou touzit za kazdou cenu zlepsit statistiku vybranych pokut a ti by mohli skasnout vetsinu tady kteri jezdi bez papiru protoze jak jsem psal te 1kW max odpovida jen ta Honda 35 GX, z tech bezne pouzivanych 2t nic o tom, ze vetsina pouzije 70cc Sunhawka ktery neodpovida ani objemem ani nemluve.
Jestli neco zpusobi pritahnuti pozornosti a zmenu legislativy tak to bude az se na tom vyflaka nejaky neplnolety a to moc neovlvnime. Osobne treba vekovou hranici bych v te legislative videl docela rad.
Ale kazdopadne to ze mi nebudes radit byl doufam slib, protoze zatim jsi neporadil a i kdyz mi prijde zabavne, jak si poakzde najdes neco uplne jineho aby jsi mohl rypat a kdyz ti to vyvratim tak to hned zkousis nejak jinak zacina to byt trochu unavne.
Re: Výběr motokola na míru
Já si myslím Wolfgare ,že by jsi mohl už konečně začít stavět.
Co jsi napsal ,to tady každý ví(jenom to neprezentuje)Jsou to
relativně uzavřené a vyřešené věci .Zvaž ještě ten ŘP.Možná by to
za ty prachy bylo lepší.Mám totiž pocit že ten ŘP, chceš nějak obejít
a postavit si kolomotorku bez papírů.Hlavně aby jsi ušetřil.Konečně
Ti to J-Z řekl jasně.Tak do toho.Tor.
Co jsi napsal ,to tady každý ví(jenom to neprezentuje)Jsou to
relativně uzavřené a vyřešené věci .Zvaž ještě ten ŘP.Možná by to
za ty prachy bylo lepší.Mám totiž pocit že ten ŘP, chceš nějak obejít
a postavit si kolomotorku bez papírů.Hlavně aby jsi ušetřil.Konečně
Ti to J-Z řekl jasně.Tak do toho.Tor.
Re: Výběr motokola na míru
No ono kdybych sel do dusledku tak je to vic snaha usetrit cas nez penize, pokud ridicak tak uz ma cenu jedine udelat rovnou A+B to nejenom ze zabere spoustu casu na jizdach a navic autoskoly v okoli prez zimu Acko nevyucuji a ja potrebuji situaci vyresit do zacatku kvetna. Ja si nejspis ten ridicak nakonec prece jen dodelam, ale rozhodl jsem se, ze motokolo uzivim v ramci nizke spotreby a rekreace tak jako tak a vyresim tim situaci do te doby.
A ono to nejde hrr, porad resim detaily a dily. Zacatkem mesice se pojedu podivat do Tesina na ty kola, vylet na cely den ale chci si je vyzkouset a vybrat to ktere mi nejlip sedne. Do te doby musim vybrat motor, zatim jsem rozhodnuty pro ten GXH 50, respektive jeho cinsky klon, je to dobry kompromis, vykonejsi nez GX 35 ale jen nepatrne vetsi a tezssi. Ale je to cina takze mam v planu ze ho rozebereme, peclive prohledeneme a nektere dily nejspis rovnou vymenime stejne tak jako hned osadim jiny karburator. Jedine co ted jeste resim je predloha nebo variator nebo zkusit jestli by tam nekam nesla nacpat nejaka prevodovka z kolobezky / minicrossu jako treba tahle vypada ze by mohla neco vydrzet:
https://www.minibike-shop.cz/nahradni-d ... ostni.html
(kryt se dokupuje zvlast)
Co se tyce predlohy jakou mate kdo zkusenost s tim pouziti prevodu a retezu z favorita? Je to pak s zivotnosti retezu a tech prevodu o trochu lepsi? Ja jestli o tom mam uvazovat jako o mozne variante, mam tu totiz Favorita s prasklym ramem, ale prevody jsou v perfektnim stavu tak ze bych je rovnou vyuzil.
A ono to nejde hrr, porad resim detaily a dily. Zacatkem mesice se pojedu podivat do Tesina na ty kola, vylet na cely den ale chci si je vyzkouset a vybrat to ktere mi nejlip sedne. Do te doby musim vybrat motor, zatim jsem rozhodnuty pro ten GXH 50, respektive jeho cinsky klon, je to dobry kompromis, vykonejsi nez GX 35 ale jen nepatrne vetsi a tezssi. Ale je to cina takze mam v planu ze ho rozebereme, peclive prohledeneme a nektere dily nejspis rovnou vymenime stejne tak jako hned osadim jiny karburator. Jedine co ted jeste resim je predloha nebo variator nebo zkusit jestli by tam nekam nesla nacpat nejaka prevodovka z kolobezky / minicrossu jako treba tahle vypada ze by mohla neco vydrzet:
https://www.minibike-shop.cz/nahradni-d ... ostni.html
(kryt se dokupuje zvlast)
Co se tyce predlohy jakou mate kdo zkusenost s tim pouziti prevodu a retezu z favorita? Je to pak s zivotnosti retezu a tech prevodu o trochu lepsi? Ja jestli o tom mam uvazovat jako o mozne variante, mam tu totiz Favorita s prasklym ramem, ale prevody jsou v perfektnim stavu tak ze bych je rovnou vyuzil.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Výběr motokola na míru
Každý svého štěstí strůjcem. Neříkám, že to nejde, odvahu na to máš.
Ale troufám si tvrdit, že nejjednodušší cesta je nákup za necelé 4 tis. motoru a za 2-3 hoďky práce už můžeš frčet. Pokud Ti nebude stačit, můžeš 3 měsíce laborovat s motorem jiným + využiješ díly v setu, které při nákupu jen samotného motoru mít nebudeš.
Ale troufám si tvrdit, že nejjednodušší cesta je nákup za necelé 4 tis. motoru a za 2-3 hoďky práce už můžeš frčet. Pokud Ti nebude stačit, můžeš 3 měsíce laborovat s motorem jiným + využiješ díly v setu, které při nákupu jen samotného motoru mít nebudeš.
Re: Výběr motokola na míru
Ahoj tak pokud bys jel do toho Těšína ,tak by jsi se mohl klidně stavit i za mnou do Havířova.
mám taky choprra jezdím na něm od března minulého roku, motor jsem tam dostal až po výrobě držaku,mám totiž 2t ,ale není to tak hrozný ,ale co je hlavní ,znám Zdenka co má tu Hondu gx 35 a psal ti tady ,že má najeto těch 6000 km a mohl by jsi vidět i slyšet ten motor na živo klidně to domluvím, my se u mně v garáži scházíme a mužem ti toho hodně povědět co tě zajíma
já jsem koupil tohle kolo:http://www.e-darky.eu/kola-cruiser-a-ch ... -matt.html
a tuhle sadu s motorem:http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... okolo.html
a výsledkem je tohle moje kolo: http://himmer.rajce.idnes.cz/stavba_mot ... CF0594.jpg
to bylo na začátku než jsem ho vylepšíl do dnešní podoby,pokud chceš vědět ,jak vypadá dneska ,tak napiš domluvime se kdy a můžeš se podívat
tady je ještě jedna fotka z výletu, takhle to ted nějak vypadá, je tam více fotek, tak se mrkni http://himmer.rajce.idnes.cz/vikendovy_ ... 131332.jpg
rádí si s někým novým popovídáme zatím ahoj
kuttil
Re: Výběr motokola na míru
Souhlasím s některými předřečníky. Pořád se pokoušíte postavit moped místo motokola. Motokolo musí být jednoduché, lehké, bez zbytečných převodů a složitostí. A hlavně: MUSÍ BÝT MOŽNOST JET NA NĚM JAK NA NORMÁLNÍM KOLE! To zatím nesplnila žádná na tomto foru uvedená konstrukce. Zásadní nedostatek: nemožnost za jízdy vypnout celý pohonný systém k motoru hned vzadu! Aby už nejel druhý řetěz při šlapání. Současné řešení s mačkáním spojky je naprosto nevhodné. Proto musí být zkonstruována spolehlivá vypínatelná volnoběžka na zadní rozetě. Řešení, kdy je na motoru startovací lanko a trvalá volnoběžka je k ničemu, vzhledem k nemožnosti startu rozšlapáním, který je daleko spolehlivější. To zatím nemám ani na svém motokole, protože nemám dostatek času a strojového vybavení k výrobě, ale teoreticky na tom pracuji. Osvětlení za jízdy na motor mám samozřejmě vyřešené z cívky motoru na přední a zadní LED světlo bez jakýhkoliv pozorovatelných vlivů na chod motoru. Vymýšlení vyšších výkonů a rychlostí a ojebávání přepisů je k ničemu a jen nahrává legislativcům a zákonodárcům k utahování opasků.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Výběr motokola na míru
Vidíš, zrovna můj stroj je důkazem, že je to funkční a spolehlivé řešení. Startovat můžeš na světlech i před rozjezdem, startovat jde i za jízdy ve vyšší rychlosti. Nenamáháš niple, nekřivíš zadní kolo, při táhlých sjezdech vypínáš motor, máš menší spotřebu, ...PLVL píše: ↑stř 31. led 2018 15:28:22 Řešení, kdy je na motoru startovací lanko a trvalá volnoběžka je k ničemu, vzhledem k nemožnosti startu rozšlapáním, který je daleko spolehlivější.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Výběr motokola na míru
Tak k tomu se Ti jistě brzy vyjádří Tor158, to je docela o rozbití úst
Jinak, dal jsem konečně všechno co jsem měl k sovětským motorům Dvigatěl D4 a D6 ke stažení na ulozto.cz.
Jsou tam všemožné fotografie a potom tři manuály k různým typům tohoto motoru z různé doby.
viewtopic.php?f=7&p=3611#p3611
Madhu
Jinak, dal jsem konečně všechno co jsem měl k sovětským motorům Dvigatěl D4 a D6 ke stažení na ulozto.cz.
Jsou tam všemožné fotografie a potom tři manuály k různým typům tohoto motoru z různé doby.
viewtopic.php?f=7&p=3611#p3611
Madhu
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Výběr motokola na míru
Pokud zvládnete ukazovat změnu směru nebo požívat nápoj za jízdy, zvládnete i startovat.
Re: Výběr motokola na míru
Ahoj, nejaky choppery delaj na slovensku na strance nize.
http://moto-bike.sk/projekty/eezzee_rider_tubby
Nebo kona.
https://kolo.cz/clanek/kona-bikehotrod-2005
Delam ted motokolo a mam motor Zipper 4T OHC. Je podobny Honde a mel by byt z rakouska. Poridil jsem ho z reklamniho krovinorezu za 3800kc, tak uvidim jak bude dobrej Samotny motor jsem nikde nenasel.
https://m.heureka.cz/sekacky/zipper-zi-mos100-4t/
http://moto-bike.sk/projekty/eezzee_rider_tubby
Nebo kona.
https://kolo.cz/clanek/kona-bikehotrod-2005
Delam ted motokolo a mam motor Zipper 4T OHC. Je podobny Honde a mel by byt z rakouska. Poridil jsem ho z reklamniho krovinorezu za 3800kc, tak uvidim jak bude dobrej Samotny motor jsem nikde nenasel.
https://m.heureka.cz/sekacky/zipper-zi-mos100-4t/
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 28. říj 2016 12:49:10
Re: Výběr motokola na míru
Wolfgar píše: ↑pát 26. led 2018 19:39:35 Jo vypada moc hezky, ale kdyz jsem dohledal, ze to je nejaka noname cina kterou jen cesky distributor prodava pod svou znackou tak jsem to zavrhl. Ale zkusim mrknout jeste na nejake znackove minibike motory. Stale jsem pevne rozhodnuty pro 4t ale na motoru urcite setrit nebudu, honda zustava v zaloze.
Momentalne resim nejvic ram - material ocel nebo dural? Cenove ten rozdil za material zas tak velky neni ale u duralu bude urcite tezssi sehnat kde to budou schopni svarit. Stavel jste si tu nekdo motokolo od zakladu?
Snizeni hluku na minimum - 4T by sam o sobe tak hlucny byt nemel a dal jsem docetl, ze jeste dost pomuze vymena retezu za ozubeny remen, zkousel jste to nekdo? Jak dlouho to vydrzi?
Ahoj, pokusím se aspoň troškou přispět ....ohledně minibike motorů Tě musím zklamat, všechny jsou nekvalitní číny, které mi prošly rukama ( kromě 4t 50 ccm), ať už vzduchem nebo vodou chlazené motory.Jediné, kvalitní 2t motory jsou zn.Blata nebo Polini, ale jsou to čistě závodní motory, které jsou pro normální provoz nepoužitelné ( spojka spíná od 8500ot./min. a max.ot. 15000).Navíc stojí mnoho peněz.
Pak tu jsou 4takty pasini,ale ty stojí také strašný ranec.Dále kvalitní, japonské 2T motory Zenoah různých objemů a výkonů, které by se daly použít a nestojí až tak mnoho peněz.Stejně tak motory Kawasaki.
Pokud jsi pevně rozhodnutý pro 4takt Hondu, udělal jsi dobře a já Ti jej mohu jedině doporučit.Mám dost najeto s gx35 v koloběžce Blata a gxh50 mám teď na svém kole, se kterým mám najeto teprve cca 200-300km a jsem z něj opravdu nadšen.Chvíli jsem uvažoval nad čínským 4 taktem, na amerických forech jej celkem chválí, ale já už jsem z těch číňanů ponaučený, neříkám, že se nenajdou "dobré" kusy, ale nepotřebuji se v tom pořád hrabat,ladit, měnit, aby mě to pak několik desítek km od domova někde nechalo...ať si tu ostatní říkají co chtějí, ale mě žádná čínská pomsta do baráku nesmí.
Na stavbu rámu bych se vykašlal, koupit starší, podle motoru, který už budeš mít v rukou....pokud bys trval na svém, tak svařit z duralu, ať to neváží moc.Ve svářečské škole se dá domluvit i rozumná cena.Aspoň tady u nás v Dětmarovicích není žádný problém.
Na pohon ozubeným řemenem se chystám příští zimu, teď to mám poháněno klínovými řemeny a je to fajn...tiché, bez údržby, cenově přijatelné...ale za deště dochází k prokluzu,což je nepřijatelné:-) musím tedy vyrobit nějaký kryt a pak by to mohlo fungovat.
Foto motokola je v "rozpracovaném" stavu...teď se dokončují různé úpravy.
Re: Výběr motokola na míru
Diky a ano jsem pevne rozhodnuty pro 4 takt a ze vsech ktere jsem prosel opravdu vypada Honda jako jedina rozumna varianta jen stale vaham mezi GX 35 a GX 50, kde jsi sehnal tu padesatku a za kolik, prijde mi totiz, ze se v CR prodava nesmyslne draho, GX 35 se da sehnat od 8 000 zatimco GX 50 jsem nasel az od 15 000, mnohem draz nez jeste vykonejsi motory z tehle serie, priznam se uplne nechapu kde se ten cenovy skok bere protoze nejake konstrukcni rozdily oproti 35 tam jsou, ale tak dramaticke to neni a temer totozne GXH 100 zas stoji kolem deseti. Jinak vzhledem k tomu, ze mas jako jeden z mala moznost srovnani jak moc velky upgrade to z 35 na 50 je? Nejde mi ani tak o rychlost jako spis o zdolavani kopcu.
Jinak jsem trochu pokrocil, prosel jsem hromadu kol a zjistil, ze vetsina chopperu je bud moc mala celkove nebo jsou postavene tak, ze tam neni misto na motor a valeckovou metodu jsem zavrhnul uz proto, ze na zimu jsem i na kole zvykly prezouvat na siroke plaste s hodne hrubym vzorkem a uz mi to parkrat na snehu a naledi zachranilo usmev takze se zajedu podivat na kola z edarky a po vyplate si dojedu pro jedno z nich a budu stavet v podstate to same co ma
jen ve verzi s 4 taktem. Ma co jsem tak z fotek a par prispevku tady vykoumal vyresenou i tu kotoucovku a prevod v zadnim naboji coz bude asi nejlepsi reseni, Cruiser ma trirychlost v zakladu, do chopperu bych si uz asi dokoupil petirychlostni s volnobezkou.
https://www.cyklovybava.cz/naboj-sturme ... zny:17204/
U te volnobezky souhlasim s J-Z jen mame v planu tam opravdu ten elektricky starter dat, baterku tam stejne budu mit kvuli svetlum protoze jezdim hodne v noci a misty bez osvetleni takze poradna svetla a smerovky jsou nezbytnosti. O tech smerovkach uz jsem stejne premyslel i na kole, zatim to resim malymi ledkami na rukavicich ale nijak idealni reseni to urcite neni. Snad se tu nikdo nebude pohorsovat, ze zrcadky a svetly z toho zase delam motorku kdyz kolo ma prece byt ten spravny v provozu neviditelny smrtistroj.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 28. říj 2016 12:49:10
Re: Výběr motokola na míru
Motor jsem našel na "olx.pl".V ČR se nedá sehnat skoro nic, Poláků je 4x více než Čehuňů ;-)a je větší šance tam něco sehnat.
Tři měsíce, každý den, jsem byl "vylepený" na stránkách allegro i olx a hledal nějaký zánovní motor.Našel jsem tam novou gx35 za cca 5tis.kč, ale než jsem se rozhoupal, byla fuč.Pak se tam po několika týdnech zjevila gxh50 se spojkou a spojkovým bubínkem za 4500kč.Klikl jsem na inzerát a říkal si, ten bude asi přidřený, za takovou cenu.Na fotkách byl motor úplně čistý a nejevil známky většího opotřebení.V textu bylo napsáno, že byl namontován v dětské motokáře a má vyjeto sotva pár nádrží.Motor jsem objednal s tím, že pokud se mi nebude něco zdát, pošlu to zpátky a budu hledat dál.Po rozbalení následovala důkladná kontrola : komprese je OK, demontoval jsem víko ventilů a všechno pěkně čisté, bez usazenin z motorového oleje, výfuk a výfukový kanál byl lehce "očazen" spalinama, pod startováním taky všechno čisté, západky startování neopotřebené, spojka a spojkový bubínek včetně pastorku nemůžou mít najeto více než 10mth, nikde žádné škrábance...jen spojka a bubínek s pastorkem stojí 135 euro, takže to byla fakt náhoda jako čert.
Výkonový rozdíl gx35 vs gxh50 ( 1,4koně/1.6Nm vs 2,5 koně/2,7Nm) je citelný, ale gx35 točí max.10 000ot./min a můžeš jej stabilně točit kolem 7500-8000ot./min.( spojka zabírá kolem 4700ot./min.)
Gxh50 točí max. cca 8500ot/min. a tam je rozumné držet otáčky kolem 6-6500. ( spojka zabírá asi kolem 4tis.ot./min), je to jen odhad, nemám ještě změřeno.
Jsem rád, že mi klapla ta gxh50, má větší krouťák a mohl jsem si tedy dovolit těžší převod, který mi ten motor utáhne a můžu tedy cestovat rychlostí od 23-52km/h.Jsem spíše už klidnější pilot a taky nepotřebuji, aby mi to lítalo 80km/h, takže jezdím rychlostí kolem 35km/h a motor si pěkně pobrumlává.Díky řemenovým převodům je to tiché a lidi už si na autobusových zastávkách neucpávají uši, když jsem kolem nich projížděl:-)
Trasy, které jezdím, mi motor v klidu utáhne.Samozřejmě si hlídám policajty a v úsecích, kde by mě mohli zahlédnout/změřit, jezdím o něco pomaleji...
Tři měsíce, každý den, jsem byl "vylepený" na stránkách allegro i olx a hledal nějaký zánovní motor.Našel jsem tam novou gx35 za cca 5tis.kč, ale než jsem se rozhoupal, byla fuč.Pak se tam po několika týdnech zjevila gxh50 se spojkou a spojkovým bubínkem za 4500kč.Klikl jsem na inzerát a říkal si, ten bude asi přidřený, za takovou cenu.Na fotkách byl motor úplně čistý a nejevil známky většího opotřebení.V textu bylo napsáno, že byl namontován v dětské motokáře a má vyjeto sotva pár nádrží.Motor jsem objednal s tím, že pokud se mi nebude něco zdát, pošlu to zpátky a budu hledat dál.Po rozbalení následovala důkladná kontrola : komprese je OK, demontoval jsem víko ventilů a všechno pěkně čisté, bez usazenin z motorového oleje, výfuk a výfukový kanál byl lehce "očazen" spalinama, pod startováním taky všechno čisté, západky startování neopotřebené, spojka a spojkový bubínek včetně pastorku nemůžou mít najeto více než 10mth, nikde žádné škrábance...jen spojka a bubínek s pastorkem stojí 135 euro, takže to byla fakt náhoda jako čert.
Výkonový rozdíl gx35 vs gxh50 ( 1,4koně/1.6Nm vs 2,5 koně/2,7Nm) je citelný, ale gx35 točí max.10 000ot./min a můžeš jej stabilně točit kolem 7500-8000ot./min.( spojka zabírá kolem 4700ot./min.)
Gxh50 točí max. cca 8500ot/min. a tam je rozumné držet otáčky kolem 6-6500. ( spojka zabírá asi kolem 4tis.ot./min), je to jen odhad, nemám ještě změřeno.
Jsem rád, že mi klapla ta gxh50, má větší krouťák a mohl jsem si tedy dovolit těžší převod, který mi ten motor utáhne a můžu tedy cestovat rychlostí od 23-52km/h.Jsem spíše už klidnější pilot a taky nepotřebuji, aby mi to lítalo 80km/h, takže jezdím rychlostí kolem 35km/h a motor si pěkně pobrumlává.Díky řemenovým převodům je to tiché a lidi už si na autobusových zastávkách neucpávají uši, když jsem kolem nich projížděl:-)
Trasy, které jezdím, mi motor v klidu utáhne.Samozřejmě si hlídám policajty a v úsecích, kde by mě mohli zahlédnout/změřit, jezdím o něco pomaleji...
Re: Výběr motokola na míru
Dik za info, polsko zkouset nebudu, se svoji polstinou se obavam, ze by mi misto motoru taky klidne mohl prijit treba stroj na vyrobu cukrove vaty, dival jsem se po anglickych obchodech protoze od propadu libry se tam da sehnat spousta veci levneji nez v EU a novy GXH 50 by se dal dovezt i s dopravou za nejakych 10-11 tisic v prepoctu, ale nakonec jsem se rozhodl pro ten 35. Procital jsem fora americkych motokolaru a zjistil jsem, ze kvuli tomu jak je citlivy na otacky jsou u toho motoru pri pouzivani na motokolech docela caste problemy a hodne lidi i pise ze po tom co jim Honda neuznala prvnich par reklamaci (Honda v US s motokolari dost bojuje, docela by me zajimalo jestli mel nekdo nejake problemy s oficialnim servisem v cechach. I kdyz tady si to vetsina radeji opravi sama nez aby cekali mesic na servis i kdyby nakrasne uznali vadu a opravili v ramci zaruky i s nahradnimi dily.) presli zpatky na GX 35 (nebo motor jineho vyrobce, par jich doporucuji ale zadny dalsi co by se prodaval v evrope jsem nenasel)
Takze vzhledem k tomu, ze ta 35 vypada spolehliveji, rychlost kolem 25km mi pohodlne staci a o kopce by se mela postarat prevodovka, petistupnova v naboji ma rozsah 243% tak si asi vystacim s tou 35, alespon budu mit 100% jistotu ze splnuji vyhlasku a i kdyby me zastavili ukazu dokumentaci motoru a mam klid.
Jinak prave ta uroven hluku je pro me dost dulezita, cim min to bude obtezovat me i okoli hlukem/smradem tim lepe. Ted jeste resim vyfuk - zase v ramci co nejlepsiho odhlucneni, z toho co jsem zatim nacetl vychazi nejlepe delsi vyfuk s rozsirenim i kdyz jsem i narazil na pomerne zajimave alternativy jako odhlucneni vyfuku vyrobene z velke plechovky od energitaku a skelne vaty a podobne silenosti. Nekdo nejake zkusenosti?
Takze vzhledem k tomu, ze ta 35 vypada spolehliveji, rychlost kolem 25km mi pohodlne staci a o kopce by se mela postarat prevodovka, petistupnova v naboji ma rozsah 243% tak si asi vystacim s tou 35, alespon budu mit 100% jistotu ze splnuji vyhlasku a i kdyby me zastavili ukazu dokumentaci motoru a mam klid.
Jinak prave ta uroven hluku je pro me dost dulezita, cim min to bude obtezovat me i okoli hlukem/smradem tim lepe. Ted jeste resim vyfuk - zase v ramci co nejlepsiho odhlucneni, z toho co jsem zatim nacetl vychazi nejlepe delsi vyfuk s rozsirenim i kdyz jsem i narazil na pomerne zajimave alternativy jako odhlucneni vyfuku vyrobene z velke plechovky od energitaku a skelne vaty a podobne silenosti. Nekdo nejake zkusenosti?
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 28. říj 2016 12:49:10
Re: Výběr motokola na míru
Citlivý na otáčky?Vím, že tam psali o originálním karburátoru, který je náročný na přesné seřízení, což jsem si i vyzkoušel.Musí se šroubem bohatosti otáčet po desetinách mm, možná o tom jsi tam četl, ne?
Amíky bych bral s rezervou, píšou mnohastránkové topiky o ovládání karburátoru, vrtají do něj a dávají různé přepákování, přitom to lze jednoduše...pak tam nakonec dají čínský karburátor, který má úchyt na lanko:-)
Je to motor, jako každý jiný....buď jede nebo nejede.
Každopádně s gx35 chybu neuděláš, můžeš jej otočit i vzhůru "nohama" a pojede.
Pokud tedy bude rychlostní náboj napojen na motor, jak budeš mít vyřešen pohon nohama?Budeš to stavět s předlohou řazení a volnoběžkou v předních převodnících?
Jinak plně souhlasím s názorem uživatele PLVL, je to jízdní kolo s pomocným motorem a má to být co nejjednodušší....
Výfuk pořešíme, až budeš mít hotovo a pojede Ti to:-)
Amíky bych bral s rezervou, píšou mnohastránkové topiky o ovládání karburátoru, vrtají do něj a dávají různé přepákování, přitom to lze jednoduše...pak tam nakonec dají čínský karburátor, který má úchyt na lanko:-)
Je to motor, jako každý jiný....buď jede nebo nejede.
Každopádně s gx35 chybu neuděláš, můžeš jej otočit i vzhůru "nohama" a pojede.
Pokud tedy bude rychlostní náboj napojen na motor, jak budeš mít vyřešen pohon nohama?Budeš to stavět s předlohou řazení a volnoběžkou v předních převodnících?
Jinak plně souhlasím s názorem uživatele PLVL, je to jízdní kolo s pomocným motorem a má to být co nejjednodušší....
Výfuk pořešíme, až budeš mít hotovo a pojede Ti to:-)
Re: Výběr motokola na míru
No bud pouzit primo reseni co vymyslel kuttil tam bych ale musel vzit pevny naboj, co jsem dohledal tak ty sturmey v pevne verzi funguji i v reverzu takze by sel jednoduse otocit. Volnobeh z kola z jedne strany, z babety z druhe strany... tezko rict blbe se to nejak kreativne vymysli kdyz to clovek nema v ruce. Nebo neco ve stylu reseni od zazvura, jestli vezmu toho Cruisera tak misto abych ten trirychlostni naboj vyhodil mozna by to slo nejak dumyslne zkombinovat.MartinVTEC píše: ↑pát 09. úno 2018 0:52:18 Pokud tedy bude rychlostní náboj napojen na motor, jak budeš mít vyřešen pohon nohama?Budeš to stavět s předlohou řazení a volnoběžkou v předních převodnících?
Jinak plně souhlasím s názorem uživatele PLVL, je to jízdní kolo s pomocným motorem a má to být co nejjednodušší....
Výfuk pořešíme, až budeš mít hotovo a pojede Ti to:-)
Zkratka budu si k tomu sednout a poradne to nakreslit se vsemi dily abych to mel pred sebou a stejne si clovek nikdy neni dopredu 100% jisty jak co vyresi dokud to nema v ruce.
Jen s tim rememenem vaham, prochazel jsem znova fotky a pokud chci zachovat tu zadni kotoucovku tak je tam za ni hodne malo mista na sirku tj. 2.5cm remen tam urcite nedostanu takze mi zbyva bud zustat u retezu a nebo pouzit normalni cykloremen kde si nejsem jsity jestli to ten remen dlouhodobe zvladne, na druhou stranu pokud bych tam misto remenu za dve kila dal kevlarovy cykloremen za dvojku tak by to teoreticky melo vydrzet dost
Jinak vyfuk atd. resim spis proto, ze davam dohromady nakupni seznam dilu abych jednak vedel co vsechno a odkud objednat a jednak se nejak dopocital na kolik me to zhruba vyjde.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 28. říj 2016 12:49:10
Re: Výběr motokola na míru
Měl jsem to řešeno stejně jako Kuttil....a jsem rád, že už mám tuto fázi za sebou.
Ať se dílo podaří a pak se pochlub;-)
Ať se dílo podaří a pak se pochlub;-)
Re: Výběr motokola na míru
A mohl by jsi poslat nejaky popis a treba fotky at se mam cim ridit? Kuttila se mi zatim nepovedlo sehnat. Pripadne na co si dat pozor a tak. Budu to davat asi na toho choppera z edarku.MartinVTEC píše: ↑pát 09. úno 2018 16:24:48 Měl jsem to řešeno stejně jako Kuttil....a jsem rád, že už mám tuto fázi za sebou.
Ať se dílo podaří a pak se pochlub;-)
Re: Výběr motokola na míru
Ten spesl remen na kola nebude v nabidce v moc delkach. Tak to bude komplikovanejsi. Bud bude kratkej, nebo budes muset delat sponovak a nevim jestli to bude s nim fungovat. At se dari
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
- Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/
Re: Výběr motokola na míru
... a máš dělený rám?
...nebo nějaké jiné kouzlo, jak dostaneš řemen tam kde má být???
...nebo nějaké jiné kouzlo, jak dostaneš řemen tam kde má být???
Re: Výběr motokola na míru
No kdyz s tim budu pocitat uz pri stavbe muzu podle toho upravit pozici motoru v chopperu je to na chlup na vysku ale horizontalne je tam spousta mista.
No vzhledem k tomu, ze ma byt uplne mimo ram tak celkem snadno?
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 28. říj 2016 12:49:10
Re: Výběr motokola na míru
Mě by ze všeho nejdříve zajímalo, jestli máš vůbec přístup k soustruhu,sloupové vrtačce, svářečce a dalšímu vybavení, protože bez toho se můžeš jít klouzat.
Já měl motor nad zadním kolem v ose rámu, netrčel mi do boku a to proto, že jsem měl spojku na pravé straně motoru.Za motorem hned rychl.náboj a z něj náhon zadního kola s volnoběžkou.Tedy neměl jsem to stejně jako kutil,ale v principu jo.
Já měl motor nad zadním kolem v ose rámu, netrčel mi do boku a to proto, že jsem měl spojku na pravé straně motoru.Za motorem hned rychl.náboj a z něj náhon zadního kola s volnoběžkou.Tedy neměl jsem to stejně jako kutil,ale v principu jo.
Re: Výběr motokola na míru
Celou dilnu a automechanika kterej tam dela navrch jako bonus, jen neco takhle silenejsiho jeste nedelal a snazim se zjistit co nejvic z prosteho duvodu abych nenakoupil dily za X tisic a pak nezjistil, ze jich pulku nevyuziju a dalsi pulku k dostaveni nemam. Kdybych nemel tak si proste nekoho najmu at mi to postavi, ale to by zas nebylo ono, takhle je to takovej dobrej projekt. Jo kdybych chtel tak si koupim set za trojku, jetyho horaka za patnact set a splni to stejnou funkci (nez se to rosype) a postavim si to doma na kolene, ale ja proste tohle nemam rad, stavim si vlastni pocitace, nabytek, prestavel jsem si sam celej byt... Proste chci to mit poradne a po svem. No cekal bych ze zrovna lidi tady to pochopi. Kazdopadne diky za vsechny napady a pripominky, za par mesicu az bude hotovo poslu fotky a pak muzete koumat jestli to za to stalo nebo ne.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 28. říj 2016 12:49:10
Re: Výběr motokola na míru
Ok, tak to je good.
Já jen nechápu, proč tam chceš cpát rychlostní náboj, když Ti stačí, aby to jelo 25km/h.Pokud to zpřevoduješ tak, že Ti to pojede max.30km/h, tak Ti to vyjede jakýkoliv kopec.Rozuměj, ten rychlostní náboj představuje velkou hrozbu, že se to někde sypne.
Lidi to tady chápou, že to chceš udělat pořádně a po svém, jen se Tě snaží usměrnit ...stojí to dost peněz, námahy a tolik času....
Já jen nechápu, proč tam chceš cpát rychlostní náboj, když Ti stačí, aby to jelo 25km/h.Pokud to zpřevoduješ tak, že Ti to pojede max.30km/h, tak Ti to vyjede jakýkoliv kopec.Rozuměj, ten rychlostní náboj představuje velkou hrozbu, že se to někde sypne.
Lidi to tady chápou, že to chceš udělat pořádně a po svém, jen se Tě snaží usměrnit ...stojí to dost peněz, námahy a tolik času....
Re: Výběr motokola na míru
No tak naboj zrovna stoji jen 2.5k coz je oproti cene toho zbytku co tam mam v planu narvat relativne malo. Mel by neco vydrzet, problem s nabojovymi prevodovkami je hlavne ten, ze driv byly k dispozice jen modely co se pouzivaji do obycejnych kol a ty tu zatez nedaji, tahle serie je delana pro elektrokola a podle vseho vydrzi o hodne vic. A kdyz se rosype po deseti tisicich kilometru tak ho s klidnym svedomim vymenim za novy s tim ze si sve uz odslouzil. Ja zas necekam, ze to bude vse slouzit veky. A konec koncu... penize, namahu i cas uz jsem vylozil i na mnohem mene smysluplne a zajimave projekty nez je tohle.MartinVTEC píše: ↑sob 10. úno 2018 8:00:51 Ok, tak to je good.
Já jen nechápu, proč tam chceš cpát rychlostní náboj, když Ti stačí, aby to jelo 25km/h.Pokud to zpřevoduješ tak, že Ti to pojede max.30km/h, tak Ti to vyjede jakýkoliv kopec.Rozuměj, ten rychlostní náboj představuje velkou hrozbu, že se to někde sypne.
Lidi to tady chápou, že to chceš udělat pořádně a po svém, jen se Tě snaží usměrnit ...stojí to dost peněz, námahy a tolik času....
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 28. říj 2016 12:49:10
Re: Výběr motokola na míru
Sturmey Archer, tady je link na tu pevnou petistupnovou primo od vyrobce
http://www.sturmey-archer.com/en/products/detail/rx-rk5
A tady technicky nakres a nejake info k te serii
http://www.sturmey-archer.com/files/cat ... RX-RK5.pdf
http://www.sturmey-archer.com/files/cat ... 20HUBS.pdf
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
- Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/
Re: Výběr motokola na míru
Moje připomínka o děleném rámu platila pro výměnu standardního cyklořetězu za cyklořemen na pravé straně kola. Tam to opravdu musí být...
Pokud jsem dobře pochopil, tak chceš mít 4T motor se startérem, dozadu řemen , vzadu otočenou 5. stupňovou převodovku a řemenové kolo s volnoběžkou. A místo kotoučovky nějak napasovat xkolečko pro šlapání.
Wolfgar napsal:
dohledal tak ty sturmey v pevne verzi funguji i v reverzu takze by sel jednoduse otocit.
Nemyslím si, že by to šlo... na co by to bylo??? na převodovce je buď protišlapná brzda, nebo cvrk a nějaká verze brzd. Všechno jsou to důsledně pevně mechanicky dané jednosměrné věci. Jedině, že by to bylo pro furtšlapy.... ale obávám se, že tam je tak malý trh, že by se to nevyplatilo po kusech vyrábět. Navíc krása furtšlapu je spíše v absolutní jednoduchosti...
Ale nevím .. anglicky umíš asi lépe než já... ptej se, nejlépe u výrobce.
Ještě přečti ten manuál. Není ta reverzace pro řadící rukojeť.
Tohle bych třeba ocenil. Mám řazení na levé ruce tudíž vzhůru nohama a musím na to při řazení myslet a občas se i podívat.
Já jezdím na ruský Д-6 s předlohou a vzadu mám 8kvalt NEXUS od Shimana. Zatím mám najeto 600km. Zatím nedoporučuju.... Pan knstruktér v dalekém žaponsku nepředpokládal, že s tím budu dělat takovéto psí kusy...
Pokud jsem dobře pochopil, tak chceš mít 4T motor se startérem, dozadu řemen , vzadu otočenou 5. stupňovou převodovku a řemenové kolo s volnoběžkou. A místo kotoučovky nějak napasovat xkolečko pro šlapání.
Wolfgar napsal:
dohledal tak ty sturmey v pevne verzi funguji i v reverzu takze by sel jednoduse otocit.
Nemyslím si, že by to šlo... na co by to bylo??? na převodovce je buď protišlapná brzda, nebo cvrk a nějaká verze brzd. Všechno jsou to důsledně pevně mechanicky dané jednosměrné věci. Jedině, že by to bylo pro furtšlapy.... ale obávám se, že tam je tak malý trh, že by se to nevyplatilo po kusech vyrábět. Navíc krása furtšlapu je spíše v absolutní jednoduchosti...
Ale nevím .. anglicky umíš asi lépe než já... ptej se, nejlépe u výrobce.
Ještě přečti ten manuál. Není ta reverzace pro řadící rukojeť.
Tohle bych třeba ocenil. Mám řazení na levé ruce tudíž vzhůru nohama a musím na to při řazení myslet a občas se i podívat.
Já jezdím na ruský Д-6 s předlohou a vzadu mám 8kvalt NEXUS od Shimana. Zatím mám najeto 600km. Zatím nedoporučuju.... Pan knstruktér v dalekém žaponsku nepředpokládal, že s tím budu dělat takovéto psí kusy...
Re: Výběr motokola na míru
Nevím, jestli jsem dobře pochopil. Pro upřesnění. RX-RK5 není reverzní. Vstup a výstup momentu a směr otáčení se nedá změnit.
Re: Výběr motokola na míru
A ty mas kterou? Z toho co jsem nasel na zahranicnich forech ta verze s kotoucovkou reverzni je, ty ostatni ne.
Re: Výběr motokola na míru
Mám RX-RK5. Verzi s kotoučovou brzdou. Tu chybu jsem též udělal. NENÍ reverzní.
Re: Výběr motokola na míru
Jen pro upřesnění, rozdíl mezi verzi s kotoučovou brzdou a bez je jen v nalitcích pro uchycení brzdy, ne v její konstrukci. Záleží jestli moment chceš odebírat paprsky drátů, nebo uchycením pro brzdu.
Re: Výběr motokola na míru
Aha a jak jsi to vyresil? Chtel bych to prave udelat jako ksem videl na te tve fotce a dat ten naboj mimo za sloupek sedla.
Re: Výběr motokola na míru
Pokud budeš chtít i řemeny, je to boj o milimetry, ale dá se. Jak psal kutil, přijeď do garáže (Havířov) a dáme řeč. Na konkrétní otázky ti samozřejmě odpovím.
Re: Výběr motokola na míru
ahoj tak jsem ti konečně nafotil to kolo, mám dost fotek, tak se podívej ,klídně si projdi celé album od začátku zde:
https://himmer.rajce.idnes.cz/stavba_mo ... 001807.jpg
https://himmer.rajce.idnes.cz/stavba_mo ... 001807.jpg
Re: Výběr motokola na míru
Diky moc, to hodne pomuze a mas to sakra dobre udelane, klobouk dolu. Mam par otazek kteoru mas rozetu a nadrz ktera se mi vazne libi, to je ta 4l z edarku? A shodou okolnosti jsem predevcirem objednal z ciny ty same smerovky plus svetla dopredu, jak je mas napojene? Baterka a dobijeni. Jinak koukam ze tam krome toho naboje mimo mas porad ten trirychlostni co na tom kole uz byl, takze ted s tou predlohou pouzivas oba? A posledni otazka mas nejak resenou volnobezku?kuttil píše: ↑pát 16. úno 2018 20:55:08 ahoj tak jsem ti konečně nafotil to kolo, mám dost fotek, tak se podívej ,klídně si projdi celé album od začátku zde:
https://himmer.rajce.idnes.cz/stavba_mo ... 001807.jpg
Naposledy upravil 1 dne Wolfgar; celkem upraveno 0x.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Výběr motokola na míru
Díky za foto.
Tady lze vytvořit i náhled zápisempak vznikne toto:
Tady lze vytvořit i náhled zápisem
Kód: Vybrat vše
[rajce]https://www.rajce.net/a6880776[/rajce]
Re: Výběr motokola na míru
ahoj tak nádrž je ta velká 4.litrová rozeta je z Babety momentálně 35 zubu ,úchýcená přes redukci na náboj s kotouč.brzdouWolfgar píše: ↑ned 18. úno 2018 23:59:59Diky moc, to hodne pomuze a mas to sakra dobre udelane, klobouk dolu. Mam par otazek kteoru mas rozetu a nadrz ktera se mi vazne libi, to je ta 4l z edarku? A shodou okolnosti jsem predevcirem objednal z ciny ty same smerovky plus svetla dopredu, jak je mas napojene? Baterka a dobijeni. Jinak koukam ze tam krome toho naboje mimo mas porad ten trirychlostni co na tom kole uz byl, takze ted s tou predlohou pouzivas oba? A posledni otazka mas nejak resenou volnobezku?kuttil píše: ↑pát 16. úno 2018 20:55:08 ahoj tak jsem ti konečně nafotil to kolo, mám dost fotek, tak se podívej ,klídně si projdi celé album od začátku zde:
https://himmer.rajce.idnes.cz/stavba_mo ... 001807.jpg
směrovky +přerušovač mám z cíny a je to zvlášt na baterii ,která je v té taštičce u sedla ,žadné dobíjení za jízdy není, vždycky až se vybije ,tak ji zase nabiju v garáži
ten 3.rychlostní náboj je nechány pouze na šlapání s motorem nemá nic společného
volnoběžka je v tom velkém náboji,při jízdě se točí zadní kolo s nábojem a zbytek k motoru je přerušený a nenastartuji už motor rozšlapáním a musel jsem vymyslet nějak uchycení startéru a to se povedlo
jo a ta reverzace znamená způsob ,jakým je náboj uchycený do rámu kola a není to o tom ,že se dá otočit směr otáčení, to určitě nejde zatím kuttil