Stránka 1 z 1

Rozdíl v motorech 80 cc

Napsal: pon 17. črc 2017 11:48:59
od Hansenson
Jsou nějaké nové poznatky v rozdílech v motorech 80 cc mezi Fire House , Sunway , Sky Hawk ?
Nemyslím rozdíl cenový , ale po letech provozu spíše rozdíl v životnosti motorů .

Re: Rozdíl v motorech 80 cc

Napsal: pon 17. črc 2017 15:32:28
od Fanda
Tohle se tu již probíralo. Myslím že Skyhawk je z nich nejlepsí. Minimálně již odzkoušený z výroby. Mám ho zatim cca 4 mesíce a zatím bez problému. Nicméně je to všechno čína....

Re: Rozdíl v motorech 80 cc

Napsal: pon 17. črc 2017 15:51:47
od priper
Mam Fire Horse 10měsíců 80ccm a velká spokojenost.

Re: Rozdíl v motorech 80 cc

Napsal: úte 18. črc 2017 8:30:34
od Abiczek
Měl jsem 80ccm Sunway, teď 70ccm Sky Hawk a musím říct, že Sky Hawk jednoznačně vede.
Pokud se k motoru budeš chovat, vydrží každý, ale pravda je, že záleží na jaky kus narazíš.
U Sunwaye jsem během 3 tis kilometrů odpálil cívku, CDI a nakonec zadřel na klice. Sky Hawk je zatím v zájezdu.

Re: Rozdíl v motorech 80 cc

Napsal: úte 31. říj 2017 16:23:15
od pe.petrlik22
Já mám fire horse druhým týdnem v provozu, najeto 100km a zatim totální spokojenost, vazim necelých 90 kg, motor mám 80ccm, na 28'' kolech, rozeta 44z a na rovince si v klidu maže těch 35-40 a z kopce mám rekord 58 km/h, možná by ještě kousek šel, ale už mám strach, protože mám jen zadní torpédo brzdu, sice funglovka, ale ani ta nebrzdí vzdy dokonale, mažu na zájezd 1:25 mogul alfa 2T, se 100 okt. benzínem. ;) ;)

Re: Rozdíl v motorech 80 cc

Napsal: stř 16. kvě 2018 23:20:07
od RBMK
Porovnání "80cc" a 70ccm:
Noname křáp, asi šuntway, z druhé ruky --> netahá v nízkých otáčkách a ve vysokých tarokuje/pálí ob otáčku, a nejde to nijak seřídit ani odstranit tuningem. Není viditelná příčina. max 31km/h radarem

Skyhawk 70ccm z druhé ruky: Od nízkých otáček tahá jak kráva, má bohatší směs do kopců, takže ve vyšších otáčkách má "omezovač" - začne tarokovat. cca 45km/h, nepotvrzeno radarem

Černý Fire Horse "80ccm" 2018, nový z E-dárky, po 50km od montáže a 1l: Má plynulý náběh výkonu, netahá od volnoběhu, ale je velice dobře vyvážený a vůbec se neklepe. Je tichý. 30km/h radarem, ale zatím v záběhu, tak pak dá víc. Po odstranění přesahů výfuku, sání a přefuků do válce a spasování na plynulé přechody jede jak pila! doporučuju.