Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
- Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Pokud jsem dobře pochopil starší diskuzi o svíčkách... tak dobře vypálená studená svíčka na dvoutaktním motoru znamená příliš vysokou teplotu spalin ve spalovacím prostoru a je tu reálná možnost přehřátí a zadření motoru?
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Přesně tak.Svíčka je studená a vypálená.Znamená to že má na ní málo směsi a teplota je vysoká.
N17 by se mu uplně roztavila.Tím že tam jde málo paliva tak je to horké a dříve nebo později
prasknou pístní pojistky čepu nebo to zadře.Nic nepochopil!!
To je typická motorkářská DEMAGOGIE.Mám dobrou barvu tak jedu.Je to typicky
špatně nastavené.
Je to marný,je to marný,je to marný!!!
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Cituji z odkazu výše:
NORMÁLNÍ
Popis: Nahnědlý nebo lehce našedlý izolátor, hladký povrh elektrod.Správný tepelný rozsah svíčky pro dané pracovní podmínky(nastavení motoru).
Doporučení: Ponechat typ svíčky.
Vypálení svíčky záleží na správné tepelné hodnotě svíčky a ne jen na teplotě spalin. Bohatost musí bý dobrá, protože se kouří z výfuku a motor jde perfekt do tahu.
NORMÁLNÍ
Popis: Nahnědlý nebo lehce našedlý izolátor, hladký povrh elektrod.Správný tepelný rozsah svíčky pro dané pracovní podmínky(nastavení motoru).
Doporučení: Ponechat typ svíčky.
Vypálení svíčky záleží na správné tepelné hodnotě svíčky a ne jen na teplotě spalin. Bohatost musí bý dobrá, protože se kouří z výfuku a motor jde perfekt do tahu.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Je to marný.Ty vůbec nechápeš :Vo co gou.:Není Ti pomoci.Tyhle motory potřebují hodně paliva.Kus5 píše: ↑úte 02. čer 2020 14:50:06 Cituji z odkazu výše:
NORMÁLNÍ
Popis: Nahnědlý nebo lehce našedlý izolátor, hladký povrh elektrod.Správný tepelný rozsah svíčky pro dané pracovní podmínky(nastavení motoru).
Doporučení: Ponechat typ svíčky.
Vypálení svíčky záleží na správné tepelné hodnotě svíčky a ne jen na teplotě spalin. Bohatost musí bý dobrá, protože se kouří z výfuku a motor jde perfekt do tahu.
Aby se odspodu dobře chladily
.Všichni, kteří to tady zadřeli- dojeli právě na to co jsi napsal.
Praskly jim segrovky,vylágrovali pístní čep ,zapekli kroužky a oddělali ložiska.Svedli to na
Číňany.Bohužel je to jejich hloupost a nepochopení podstaty věci.!!
Je to jako s nekonečným čištěním karburátoru(až do prodření plováku).Stejně to potom
nejede.Chyba je vždy jinde.
Copak Vás nic jiného nenapadne?Kdyť už toho tady bylo tolik napsáno.!!
Tak dej na doporučení.Zadřeš to.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
N17 jsem měl předtím a vypadá stejně jako N15C.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ty máš hlavní problém v tom, že místo aby jsi tam dal teplou svíčku
a nastavoval na ní směs- tak to děláš opačně.Výsledek pocítíš.
Co jiného k tomu dodat.Nic.
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
- Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Proč tam číňani dávají 15ku svíčku? Jezdí na něco jiného? Je to kurvítko? Studená svíčka se používá pro závodní motory.
Já mám na své D-6 v předpisu 72-77oktanový benzín(aspoň myslím podle čísla) a hodně oleje, k tomu ekvivalent 19 svíčky. To bych pochopil.
Na stránkách BRISKu jsem našel seznam svíček pro padesátky motory JAWA. Je to tam od 15 po 19. I jedna 14... Takže podle čeho se rozhodnout?
Takže to zkusím shrnout: doporučení výrobce je 15. Vzhledem k tomu, že je tu spousta zadřených motorů, rozpadlých ojničních ložisek a podobných poruch z přehřátí, bylo by vhodné trochu zchladit motor. Pokud to udělám jenom přidáním benzínu na jehle v karburátoru, rozhodím si spalovací poměry ve válci a snížím teplotu. Tím mi začne černat 15 svíčka. Dám 17 a jsem na tom lépe. Lépe s teplotou a s tím i se spolehlivostí.
Akorát by se to mělo udělat opačně, nejdříve vyměnit svíčku a pak doladit karburátor.
Myslím, že problém je v tom, že tady na našem strojku můžeme nastavit všechno, ale nevidíme vazby mezi jednotlivými nastavovacími prvky a fyzikálními jevy v motoru.
Já mám na své D-6 v předpisu 72-77oktanový benzín(aspoň myslím podle čísla) a hodně oleje, k tomu ekvivalent 19 svíčky. To bych pochopil.
Na stránkách BRISKu jsem našel seznam svíček pro padesátky motory JAWA. Je to tam od 15 po 19. I jedna 14... Takže podle čeho se rozhodnout?
Takže to zkusím shrnout: doporučení výrobce je 15. Vzhledem k tomu, že je tu spousta zadřených motorů, rozpadlých ojničních ložisek a podobných poruch z přehřátí, bylo by vhodné trochu zchladit motor. Pokud to udělám jenom přidáním benzínu na jehle v karburátoru, rozhodím si spalovací poměry ve válci a snížím teplotu. Tím mi začne černat 15 svíčka. Dám 17 a jsem na tom lépe. Lépe s teplotou a s tím i se spolehlivostí.
Akorát by se to mělo udělat opačně, nejdříve vyměnit svíčku a pak doladit karburátor.
Myslím, že problém je v tom, že tady na našem strojku můžeme nastavit všechno, ale nevidíme vazby mezi jednotlivými nastavovacími prvky a fyzikálními jevy v motoru.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Tak je to správně pochopené.Jinak zadřete.Takže kdo ty vazby nepochopí-má smůlu.petr2M píše: ↑úte 02. čer 2020 23:07:21 Proč tam číňani dávají 15ku svíčku? Jezdí na něco jiného? Je to kurvítko? Studená svíčka se používá pro závodní motory.
Já mám na své D-6 v předpisu 72-77oktanový benzín(aspoň myslím podle čísla) a hodně oleje, k tomu ekvivalent 19 svíčky. To bych pochopil.
Na stránkách BRISKu jsem našel seznam svíček pro padesátky motory JAWA. Je to tam od 15 po 19. I jedna 14... Takže podle čeho se rozhodnout?
Takže to zkusím shrnout: doporučení výrobce je 15. Vzhledem k tomu, že je tu spousta zadřených motorů, rozpadlých ojničních ložisek a podobných poruch z přehřátí, bylo by vhodné trochu zchladit motor. Pokud to udělám jenom přidáním benzínu na jehle v karburátoru, rozhodím si spalovací poměry ve válci a snížím teplotu. Tím mi začne černat 15 svíčka. Dám 17 a jsem na tom lépe. Lépe s teplotou a s tím i se spolehlivostí.
Akorát by se to mělo udělat opačně, nejdříve vyměnit svíčku a pak doladit karburátor.
Myslím, že problém je v tom, že tady na našem strojku můžeme nastavit všechno, ale nevidíme vazby mezi jednotlivými nastavovacími prvky a fyzikálními jevy v motoru.
No a když tam budete mít dost paliva tak mužete mazat 1:50.Bez problému.
Jezdím tak léta.Množství oleje potom nemá na nic vliv.Maže to a nepřehřívá se to.
Lít do toho víc oleje nemá žádný smysl.Takže opustit Motorkářskou demagogii
a přemýšlet nad vazbami.!!
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Uznávám, trojvýfuk má pravdu. Dal jsem jehlu na třetí zářez a viz foto krásně zajeté sedumnáctky.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Klidně přidej palivo,bude to tmavnout.Potom mužeš jít na N19 a stejný postup.
Nelej do toho tolik oleje(pokud je to zaběhnuté).Uvidíš jak to pojede.!
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Díky super, člověk se pořád učí. Vezl jsem sebou infra teploměr, tak na kopci bylo na hlavě 130st.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Když pujdeš na N19 tak asi budeš muset dát o stupínek větší trysku.Atd.Atd.
Je to laborace ale vyplatí se to.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Myslím, že mám správnou bohatost taky podle toho, že při mazání 1 : 30 při parkování skápne z výfuku olej. To předtím nebylo.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Je tam pořád hodně oleje a tím to zanáší svíčku(i když je teplá)
Z toho důvodu je ovlivněná barva svíčky.
Snižuje Vám to hoření směsi a výkon.
Nesedí předstih a před zadřením Vás to neochrání.
Více oleje je zase další motorkářská demagogická hloupost!
Všechno totiž souvisí ze vším.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Závěr: Motokolo s tímto setem je super. Pokud se použije karburátor tunning, svíčka N17C, jehla na 3.zápich od konce, nemá chybu. Viz výše.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Tak to tu nějak pročítám mám otázku. Svíčka mokrá černá, elektrody co nejblíže u sebe méně jak 0,5mm, pokud dám dále od sebe nestartuje jen sem tam poškubne šlapu jak blázen někdy se podaří a naskočí. Pokud už je motor teplý, vzdálenost elektrod nehraje roli, chytá na drc. Bez sitice ani ránu i v teplých období, dříve nebyl problém v zimě naskočil někdy i bez sytiče. Při jízdě dost často poškubava možná nerovnoměrná rozeta nevím dělá to i s pružinovým napinakem.
Volnoběh nedrží sem tam ano po chvilce cca půl minuty chcípne, to neřeším dělá to tak nějak od začátku. Netáhne jak dříve ale pořád jede dobře i do kopce, maximální rychlost dříve cca 45… teď cca 40 neřeším jezdím max 30-35. Doufám že jsem na nic nezapomněl, budu vděčný za každou radu a ano nechám si poradit, mažu 1:30, motor je 50, Svíčka n17.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Tak to tu nějak pročítám mám otázku. Svíčka mokrá černá, elektrody co nejblíže u sebe méně jak 0,5mm, pokud dám dále od sebe nestartuje jen sem tam poškubne šlapu jak blázen někdy se podaří a naskočí. Pokud už je motor teplý, vzdálenost elektrod nehraje roli, chytá na drc. Bez sitice ani ránu i v teplých období, dříve nebyl problém v zimě naskočil někdy i bez sytiče. Při jízdě dost často poškubava možná nerovnoměrná rozeta nevím dělá to i s pružinovým napinakem.Trojvýfuk píše: ↑úte 09. čer 2020 12:21:31Je tam pořád hodně oleje a tím to zanáší svíčku(i když je teplá)
Z toho důvodu je ovlivněná barva svíčky.
Snižuje Vám to hoření směsi a výkon.
Nesedí předstih a před zadřením Vás to neochrání.
Více oleje je zase další motorkářská demagogická hloupost!
Všechno totiž souvisí ze vším.
Volnoběh nedrží sem tam ano po chvilce cca půl minuty chcípne, to neřeším dělá to tak nějak od začátku. Netáhne jak dříve ale pořád jede dobře i do kopce, maximální rychlost dříve cca 45… teď cca 40 neřeším jezdím max 30-35. Doufám že jsem na nic nezapomněl, budu vděčný za každou radu a ano nechám si poradit, mažu 1:30, motor je 50, Svíčka n17. Tohle mělo být pro výfuka přelomil jsem se smazat to už nejde sorry za spam
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Pravděpodobně vadné zapalování-Změřit výstup magneta naprázdno a při zatížení.molca. píše: ↑čtv 18. čer 2020 10:58:05Tak to tu nějak pročítám mám otázku. Svíčka mokrá černá, elektrody co nejblíže u sebe méně jak 0,5mm, pokud dám dále od sebe nestartuje jen sem tam poškubne šlapu jak blázen někdy se podaří a naskočí. Pokud už je motor teplý, vzdálenost elektrod nehraje roli, chytá na drc. Bez sitice ani ránu i v teplých období, dříve nebyl problém v zimě naskočil někdy i bez sytiče. Při jízdě dost často poškubava možná nerovnoměrná rozeta nevím dělá to i s pružinovým napinakem.Trojvýfuk píše: ↑úte 09. čer 2020 12:21:31Je tam pořád hodně oleje a tím to zanáší svíčku(i když je teplá)
Z toho důvodu je ovlivněná barva svíčky.
Snižuje Vám to hoření směsi a výkon.
Nesedí předstih a před zadřením Vás to neochrání.
Více oleje je zase další motorkářská demagogická hloupost!
Všechno totiž souvisí ze vším.
Volnoběh nedrží sem tam ano po chvilce cca půl minuty chcípne, to neřeším dělá to tak nějak od začátku. Netáhne jak dříve ale pořád jede dobře i do kopce, maximální rychlost dříve cca 45… teď cca 40 neřeším jezdím max 30-35. Doufám že jsem na nic nezapomněl, budu vděčný za každou radu a ano nechám si poradit, mažu 1:30, motor je 50, Svíčka n17. Tohle mělo být pro výfuka přelomil jsem se smazat to už nejde sorry za spam
Setkal jsem se s tím.Motor nechtěl naskočit studený ačkoli vše bylo v pořádku.
Teplý běžel jako hodiny.Byl napůl vadný kondenzátor v CDI.Takže projít celou
elektriku.Popřípadě vyměnit postupně díly.Svíčku neupravovat.I když to hází
jiskru nemusí to palivo zapalovat.Energii jiskry bez přístrojů nezměříte.Takže
:Mám krásně modrou jiskru :je zase motorkářský nesmysl.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ok díky, postupně odzkoušim, jenom dotaz nerozumím tomu, měl jsem vydělané Magneto, dával jsem i novou cívku zmokl jsem jak prase a po několika dnech mrtvo nechtělo naskočit. To magneto když nasadim opačně nemůže to na to met vliv? Jediné co jsem měnil je karbec gufera magneto a cívku, Nové těsnění pod hlavou a těsnění u výfuku díky ještě jednou.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Otočení magnetu nemá na nic vliv.Pouze posuneš předstih za horní úvrať.Chytne tomolca. píše: ↑čtv 18. čer 2020 17:58:15 Ok díky, postupně odzkoušim, jenom dotaz nerozumím tomu, měl jsem vydělané Magneto, dával jsem i novou cívku zmokl jsem jak prase a po několika dnech mrtvo nechtělo naskočit. To magneto když nasadim opačně nemůže to na to met vliv? Jediné co jsem měnil je karbec gufera magneto a cívku, Nové těsnění pod hlavou a těsnění u výfuku díky ještě jednou.
opačně.Stator magneta se obrátit nedá.Jestli to bylo mokré tak vysušit.Muže tam být už
závitový zkrat od toho jak to bylo mokré.Musíš to změřit.Nic jiného Ti nezbývá.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
ok ještě jednou díky, a dam vedet, jak jsem dopadl, přes týden mam volno, tak to cele odmontuji, koupil jsem na e-darkach silentbloky tak jsem zvědavy, jaký bude rozdíl ve vibracích a doufám, že mě to tam vleze, mám rám cca 50 v průměru...
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
ještě jeden dotaz mam motor 80, novy kolik doporučuješ na zabeh oleje? Tech 1:16 nebo je to zbytečně hodně?Trojvýfuk píše: ↑čtv 18. čer 2020 19:12:37Otočení magnetu nemá na nic vliv.Pouze posuneš předstih za horní úvrať.Chytne tomolca. píše: ↑čtv 18. čer 2020 17:58:15 Ok díky, postupně odzkoušim, jenom dotaz nerozumím tomu, měl jsem vydělané Magneto, dával jsem i novou cívku zmokl jsem jak prase a po několika dnech mrtvo nechtělo naskočit. To magneto když nasadim opačně nemůže to na to met vliv? Jediné co jsem měnil je karbec gufera magneto a cívku, Nové těsnění pod hlavou a těsnění u výfuku díky ještě jednou.
opačně.Stator magneta se obrátit nedá.Jestli to bylo mokré tak vysušit.Muže tam být už
závitový zkrat od toho jak to bylo mokré.Musíš to změřit.Nic jiného Ti nezbývá.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Jak nasadit fajku na svíčku? Nevyleze tam, diky
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Při 1:16 ti bude zbytečně všede kapat olej. Zkus ze svíčky odšroubovat ( na tom konci, kam nasazuješ fajfku) koncovku, ať ti tam zůstane jen závit.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
já sem prví nádrž dal 1:15 druhů 1:20 třetí 1:25 a teďka dávám 1:30-1:33
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ok díky narazil jsem na dost velký problém řetěz který jde kolem pastorku jde úplně těsně kolem zadní stěny, když jsem zkoušel nasadit kryt tak to nejde, na tom krytu je takové vybraní že se stim počítá ale i tak mě to tam prostě nejde.
Další dotaz ohledně spojky i když ji rukou dotlačim na doraz tak je furt zapla, bez volnoběhu , motor mám úplně nový 80, není zapojena elektrika svíčka atd, to ale asi na to vliv nemá... Díky za každou radu
Další dotaz ohledně spojky i když ji rukou dotlačim na doraz tak je furt zapla, bez volnoběhu , motor mám úplně nový 80, není zapojena elektrika svíčka atd, to ale asi na to vliv nemá... Díky za každou radu
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ten deklík na řetaz sem obrusil flexu. S tu spojku pokud máš nový motor tak bych tipl že máš přilepené lamely k přitlačaku ve spojce,ten samý problém sem měl u obou dvou nových motorů ovládací páčka chodila až na doraz ale spojka byla furt seplá.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Musíš asi odšroubovat ze svíčky redukční matku.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
ok, dekuji sice to normální není, ale zkusím tam vyřezat ten otvor, doufám ze to nebude chytat i tak, protože se to skoro dotýká ten řetěz toho kraje.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
jj, díky to mé taky napadlo, jen nechápu proč na jednom motoru to pasuje a na druhem je úplně jiná Fajka.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Tak vše namontováno motor jede jak má, má otázka zní jak dlouho zvládne jet bez zastavení? Zvládne cca 20km v kuse při rychlosti cca 25kmh? Motor má najeto cca 20km, díky za rady nerad bych ho zadřel jehla je od výrobce tuším na středním zářezu poměr 1:20 svíčka černá mokrá n17.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Na začiatku sa neboj mat segrovku na ihle uplne spodnom zareze - ten motor je úplne nový nikasil vo valci sa troška potrebuje opotrebovat a bude tam vznikat velká teplota pri trení - preto treba zmes bohatú na benzín lebo ten benzín je "studený" a bude to chladiť. vzduch to proste neuchladí a zadrie sa to, preto benzín. Olej je druhá vec, zo začiatku ok - 1:20 ale po čase stačí menej. důležitý je ten benzín. Motor pak kludne zajede na jeden zátah i 100km. Ale chce to pochopit ako to funguje a potom sa to nezadrie. Potom je ešte jedna možnost záderu - ked človek ide do kopca a je lenivý šlapat tak proste tie tlaky v pístním čepu časom vytlačia tú poistku -tá sa vytlačí do valca a zadreš. chce to počúvat tie zvuky čo to robí a aj pocitove že - tvl už to nevládze tak tomu nebudu nakladat plnej knedlík ale pustím spojku trocha nech sa to ochladí směsí a bud tomu pomužu nebo ho vypnu a vytlačím.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Čau díky za reakci, jehlu jsem dal úplně na vrch, na první zářez od spodu, malí dotaz motor startuje cca na drc, bez sytiče, ale zaráží mě jedna věc, když se rozjezdu cca na 15kmh a pustím spojku s plným plynem totálně mě to nakopne, že mě to neshodi z kola, že se až zablokuje zadní kolo motor se roztočí a chytne, je tam asi velká komprese? Motor je 80. Měl jsem 50…ale až tak to nekopalohost píše: ↑úte 23. čer 2020 9:07:00 Na začiatku sa neboj mat segrovku na ihle uplne spodnom zareze - ten motor je úplne nový nikasil vo valci sa troška potrebuje opotrebovat a bude tam vznikat velká teplota pri trení - preto treba zmes bohatú na benzín lebo ten benzín je "studený" a bude to chladiť. vzduch to proste neuchladí a zadrie sa to, preto benzín. Olej je druhá vec, zo začiatku ok - 1:20 ale po čase stačí menej. důležitý je ten benzín. Motor pak kludne zajede na jeden zátah i 100km. Ale chce to pochopit ako to funguje a potom sa to nezadrie. Potom je ešte jedna možnost záderu - ked človek ide do kopca a je lenivý šlapat tak proste tie tlaky v pístním čepu časom vytlačia tú poistku -tá sa vytlačí do valca a zadreš. chce to počúvat tie zvuky čo to robí a aj pocitove že - tvl už to nevládze tak tomu nebudu nakladat plnej knedlík ale pustím spojku trocha nech sa to ochladí směsí a bud tomu pomužu nebo ho vypnu a vytlačím.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Učíte se rychle.Něco jste si od Trojvýfuka vzali a ověřili.Jinak postupy jsou relativněmolca píše: ↑úte 23. čer 2020 11:41:06Čau díky za reakci, jehlu jsem dal úplně na vrch, na první zářez od spodu, malí dotaz motor startuje cca na drc, bez sytiče, ale zaráží mě jedna věc, když se rozjezdu cca na 15kmh a pustím spojku s plným plynem totálně mě to nakopne, že mě to neshodi z kola, že se až zablokuje zadní kolo motor se roztočí a chytne, je tam asi velká komprese? Motor je 80. Měl jsem 50…ale až tak to nekopalohost píše: ↑úte 23. čer 2020 9:07:00 Na začiatku sa neboj mat segrovku na ihle uplne spodnom zareze - ten motor je úplne nový nikasil vo valci sa troška potrebuje opotrebovat a bude tam vznikat velká teplota pri trení - preto treba zmes bohatú na benzín lebo ten benzín je "studený" a bude to chladiť. vzduch to proste neuchladí a zadrie sa to, preto benzín. Olej je druhá vec, zo začiatku ok - 1:20 ale po čase stačí menej. důležitý je ten benzín. Motor pak kludne zajede na jeden zátah i 100km. Ale chce to pochopit ako to funguje a potom sa to nezadrie. Potom je ešte jedna možnost záderu - ked človek ide do kopca a je lenivý šlapat tak proste tie tlaky v pístním čepu časom vytlačia tú poistku -tá sa vytlačí do valca a zadreš. chce to počúvat tie zvuky čo to robí a aj pocitove že - tvl už to nevládze tak tomu nebudu nakladat plnej knedlík ale pustím spojku trocha nech sa to ochladí směsí a bud tomu pomužu nebo ho vypnu a vytlačím.
správné.To nakopnutí je tou 80.Má to už celkem kompresi.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ok, děkuji, ptám se jen abych nic nepodelal,
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Nemohli byste napsat, kolik kilometrů vám vydrží pastorek na motoru, řetěz a zadní rozeta, a k tomu i typ.
Přemýšlím, jestli koupit hotovou, nebo koupit polotovat tam kde prodávají ložiska a odlehčit ji.
Předpokládám, že by byla kvalitnější a určitě by vůbec neházela.
Díky.
Přemýšlím, jestli koupit hotovou, nebo koupit polotovat tam kde prodávají ložiska a odlehčit ji.
Předpokládám, že by byla kvalitnější a určitě by vůbec neházela.
Díky.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Chcel by som sa opytat kupil som si motor na bicykel mam na nom malo najazdene a chcel by som sa vás opýtať (nejakych skusenych ako napr. trojvyfuka) Že či by niekto zrnul čo robit da sa povedat s novym motorom aby vydrzal čo najviac km hlavne o tom nastavenie toho karburatora. Dakujem za odpoved.
PS:Som začiatočník.
PS:Som začiatočník.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Dej svíčku N 17, jehlu na prostřední drážku. Po projetí musí mít svíčka cihlově červenou barvu. Pokud je do šeda, zvedni jehlu o jednu drážku. Stačí 1dcl oleje na 2 litry benzinu, po zajetí na 3 litry (1 : 30).jjinro píše: ↑pon 11. led 2021 13:08:59 Chcel by som sa opytat kupil som si motor na bicykel mam na nom malo najazdene a chcel by som sa vás opýtať (nejakych skusenych ako napr. trojvyfuka) Že či by niekto zrnul čo robit da sa povedat s novym motorom aby vydrzal čo najviac km hlavne o tom nastavenie toho karburatora. Dakujem za odpoved.
PS:Som začiatočník.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ďakujem za radu. Kus5 kolko si uz najazdil ?
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ja jsem koupil svicku do babety N19C a slape dobre prej je to na pomalejsi rozjezdy a to babeta ma protoze se taky slape.Kocomour píše: ↑úte 03. pro 2019 22:11:31Špatně nastavená směs!molca. píše: ↑pon 02. pro 2019 20:02:40 Dobry den jak je to tedy s tema svíčkami, mam mezeru 0,4mm pokud dam vice tak to proste nestartuje jenom to párkrát kopne do předu a slapu jak blázen. Už jsem 2x během 14dni snižoval mezeru. Nějak se mě to nezdá ze by spatná svíčka? N17C jaká je dobra svíčka na léto kdy jsou teploty kolem 30%? A na opak, když je teplota kolem 5 stupňů. V zimě to dobře chladí pěkně to jede, celkově motor je tichy menší vibrace atd proste pohodlná jízda. Dekuji za opověď, případně upřesním co a jak dekuji.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ja by som sa zas chcel spýtať aké máte skúsenosti s týmto karbecom: https://e-darky.eu/dvoutaktni-motory-na ... owden.html
(radíte tu že ihlu treba dat vyšie na tomto motore, ale na tomto karbeci sa zevraj ihla vysie nadá dať proste je napevno aké stým mate skúsenosti lebo nechcem si to kúpiť aby som zadrel. Ešte som počul že je velmi náchylny na všetky netesnosti motora.
Ďakujem za odpovede
(radíte tu že ihlu treba dat vyšie na tomto motore, ale na tomto karbeci sa zevraj ihla vysie nadá dať proste je napevno aké stým mate skúsenosti lebo nechcem si to kúpiť aby som zadrel. Ešte som počul že je velmi náchylny na všetky netesnosti motora.
Ďakujem za odpovede
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Doporučuji tento karburator se sytičem.jjinro píše: ↑čtv 11. bře 2021 17:33:22 Ja by som sa zas chcel spýtať aké máte skúsenosti s týmto karbecom: https://e-darky.eu/dvoutaktni-motory-na ... owden.html
(radíte tu že ihlu treba dat vyšie na tomto motore, ale na tomto karbeci sa zevraj ihla vysie nadá dať proste je napevno aké stým mate skúsenosti lebo nechcem si to kúpiť aby som zadrel. Ešte som počul že je velmi náchylny na všetky netesnosti motora.
Ďakujem za odpovede
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
ja som sa pytal preto, že mám možnosť si henten kupit od kamosa ten link na edarky som daliba preto aby sa vedelo o čo sa jedná.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Este by som sa chcel podelit že ked som menil gufero na strane magneta a omylom som to magneto dal naopak tak sam to nemohol nastartovat, proste to neslo a ked som dal magneto naopak teda do povodneho stavu tak to ide v poriadku. To len tak že vyšie niekto písal že otočenie magneta nemá vplyv.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Za mě vypadá svíčka parádně každé na to řekne neco jinyho, ale na těchto 2T strojích je to ideál. I já mám takovou barvu na pionýrech a jawách