Přečti si rubriku Oleje a mazání.Hlavně tu poslední část.
Lít tam syntetický olej je nesmysl.Dobrý olej je Castrol 2T nebo
Castrol garden.Červený.
Přečti si rubriku Oleje a mazání.Hlavně tu poslední část.
Ok díky a ty elektrody jaká mezera je správná?
Nastavená od výrobce.Souvisí s konstrukcí svíčky a je neměnná.
Si to najdi na Webu v katalogu.Každá svíčka to muže mít jinak.
No to je uplný nesmysl!!!Základní neznalost vztahů mezi bohatostí směsi,
Přesně tak.Svíčka je studená a vypálená.Znamená to že má na ní málo směsi a teplota je vysoká.
Je to marný.Ty vůbec nechápeš :Vo co gou.:Není Ti pomoci.Tyhle motory potřebují hodně paliva.Kus5 píše: ↑úte 02. čer 2020 14:50:06 Cituji z odkazu výše:
NORMÁLNÍ
Popis: Nahnědlý nebo lehce našedlý izolátor, hladký povrh elektrod.Správný tepelný rozsah svíčky pro dané pracovní podmínky(nastavení motoru).
Doporučení: Ponechat typ svíčky.
Vypálení svíčky záleží na správné tepelné hodnotě svíčky a ne jen na teplotě spalin. Bohatost musí bý dobrá, protože se kouří z výfuku a motor jde perfekt do tahu.
Ty máš hlavní problém v tom, že místo aby jsi tam dal teplou svíčku
Tak je to správně pochopené.Jinak zadřete.Takže kdo ty vazby nepochopí-má smůlu.petr2M píše: ↑úte 02. čer 2020 23:07:21 Proč tam číňani dávají 15ku svíčku? Jezdí na něco jiného? Je to kurvítko? Studená svíčka se používá pro závodní motory.
Já mám na své D-6 v předpisu 72-77oktanový benzín(aspoň myslím podle čísla) a hodně oleje, k tomu ekvivalent 19 svíčky. To bych pochopil.
Na stránkách BRISKu jsem našel seznam svíček pro padesátky motory JAWA. Je to tam od 15 po 19. I jedna 14... Takže podle čeho se rozhodnout?
Takže to zkusím shrnout: doporučení výrobce je 15. Vzhledem k tomu, že je tu spousta zadřených motorů, rozpadlých ojničních ložisek a podobných poruch z přehřátí, bylo by vhodné trochu zchladit motor. Pokud to udělám jenom přidáním benzínu na jehle v karburátoru, rozhodím si spalovací poměry ve válci a snížím teplotu. Tím mi začne černat 15 svíčka. Dám 17 a jsem na tom lépe. Lépe s teplotou a s tím i se spolehlivostí.
Akorát by se to mělo udělat opačně, nejdříve vyměnit svíčku a pak doladit karburátor.
Myslím, že problém je v tom, že tady na našem strojku můžeme nastavit všechno, ale nevidíme vazby mezi jednotlivými nastavovacími prvky a fyzikálními jevy v motoru.
Klidně přidej palivo,bude to tmavnout.Potom mužeš jít na N19 a stejný postup.
Když pujdeš na N19 tak asi budeš muset dát o stupínek větší trysku.Atd.Atd.
Je tam pořád hodně oleje a tím to zanáší svíčku(i když je teplá)
Tak to tu nějak pročítám mám otázku. Svíčka mokrá černá, elektrody co nejblíže u sebe méně jak 0,5mm, pokud dám dále od sebe nestartuje jen sem tam poškubne šlapu jak blázen někdy se podaří a naskočí. Pokud už je motor teplý, vzdálenost elektrod nehraje roli, chytá na drc. Bez sitice ani ránu i v teplých období, dříve nebyl problém v zimě naskočil někdy i bez sytiče. Při jízdě dost často poškubava možná nerovnoměrná rozeta nevím dělá to i s pružinovým napinakem.
Tak to tu nějak pročítám mám otázku. Svíčka mokrá černá, elektrody co nejblíže u sebe méně jak 0,5mm, pokud dám dále od sebe nestartuje jen sem tam poškubne šlapu jak blázen někdy se podaří a naskočí. Pokud už je motor teplý, vzdálenost elektrod nehraje roli, chytá na drc. Bez sitice ani ránu i v teplých období, dříve nebyl problém v zimě naskočil někdy i bez sytiče. Při jízdě dost často poškubava možná nerovnoměrná rozeta nevím dělá to i s pružinovým napinakem.Trojvýfuk píše: ↑úte 09. čer 2020 12:21:31Je tam pořád hodně oleje a tím to zanáší svíčku(i když je teplá)
Z toho důvodu je ovlivněná barva svíčky.
Snižuje Vám to hoření směsi a výkon.
Nesedí předstih a před zadřením Vás to neochrání.
Více oleje je zase další motorkářská demagogická hloupost!
Všechno totiž souvisí ze vším.
Pravděpodobně vadné zapalování-Změřit výstup magneta naprázdno a při zatížení.molca. píše: ↑čtv 18. čer 2020 10:58:05Tak to tu nějak pročítám mám otázku. Svíčka mokrá černá, elektrody co nejblíže u sebe méně jak 0,5mm, pokud dám dále od sebe nestartuje jen sem tam poškubne šlapu jak blázen někdy se podaří a naskočí. Pokud už je motor teplý, vzdálenost elektrod nehraje roli, chytá na drc. Bez sitice ani ránu i v teplých období, dříve nebyl problém v zimě naskočil někdy i bez sytiče. Při jízdě dost často poškubava možná nerovnoměrná rozeta nevím dělá to i s pružinovým napinakem.Trojvýfuk píše: ↑úte 09. čer 2020 12:21:31Je tam pořád hodně oleje a tím to zanáší svíčku(i když je teplá)
Z toho důvodu je ovlivněná barva svíčky.
Snižuje Vám to hoření směsi a výkon.
Nesedí předstih a před zadřením Vás to neochrání.
Více oleje je zase další motorkářská demagogická hloupost!
Všechno totiž souvisí ze vším.
Volnoběh nedrží sem tam ano po chvilce cca půl minuty chcípne, to neřeším dělá to tak nějak od začátku. Netáhne jak dříve ale pořád jede dobře i do kopce, maximální rychlost dříve cca 45… teď cca 40 neřeším jezdím max 30-35. Doufám že jsem na nic nezapomněl, budu vděčný za každou radu a ano nechám si poradit, mažu 1:30, motor je 50, Svíčka n17. Tohle mělo být pro výfuka přelomil jsem se smazat to už nejde sorry za spam
Otočení magnetu nemá na nic vliv.Pouze posuneš předstih za horní úvrať.Chytne tomolca. píše: ↑čtv 18. čer 2020 17:58:15 Ok díky, postupně odzkoušim, jenom dotaz nerozumím tomu, měl jsem vydělané Magneto, dával jsem i novou cívku zmokl jsem jak prase a po několika dnech mrtvo nechtělo naskočit. To magneto když nasadim opačně nemůže to na to met vliv? Jediné co jsem měnil je karbec gufera magneto a cívku, Nové těsnění pod hlavou a těsnění u výfuku díky ještě jednou.
ještě jeden dotaz mam motor 80, novy kolik doporučuješ na zabeh oleje? Tech 1:16 nebo je to zbytečně hodně?Trojvýfuk píše: ↑čtv 18. čer 2020 19:12:37Otočení magnetu nemá na nic vliv.Pouze posuneš předstih za horní úvrať.Chytne tomolca. píše: ↑čtv 18. čer 2020 17:58:15 Ok díky, postupně odzkoušim, jenom dotaz nerozumím tomu, měl jsem vydělané Magneto, dával jsem i novou cívku zmokl jsem jak prase a po několika dnech mrtvo nechtělo naskočit. To magneto když nasadim opačně nemůže to na to met vliv? Jediné co jsem měnil je karbec gufera magneto a cívku, Nové těsnění pod hlavou a těsnění u výfuku díky ještě jednou.
opačně.Stator magneta se obrátit nedá.Jestli to bylo mokré tak vysušit.Muže tam být už
závitový zkrat od toho jak to bylo mokré.Musíš to změřit.Nic jiného Ti nezbývá.