Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Kde koupit, na co se zaměřit, jaký typ, ...

Moderátoři: j-z, Velkocus

Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca píše: sob 07. pro 2019 19:29:37 Ještě upřesním že je syntetický, ty píšeš minerální díky za upřesnění
Přečti si rubriku Oleje a mazání.Hlavně tu poslední část.
Lít tam syntetický olej je nesmysl.Dobrý olej je Castrol 2T nebo
Castrol garden.Červený.


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Kocomour píše: sob 07. pro 2019 19:52:34
molca píše: sob 07. pro 2019 19:29:37 Ještě upřesním že je syntetický, ty píšeš minerální díky za upřesnění
Přečti si rubriku Oleje a mazání.Hlavně tu poslední část.
Lít tam syntetický olej je nesmysl.Dobrý olej je Castrol 2T nebo
Castrol garden.Červený.
Ok díky a ty elektrody jaká mezera je správná?


Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca píše: sob 07. pro 2019 20:26:53
Kocomour píše: sob 07. pro 2019 19:52:34
molca píše: sob 07. pro 2019 19:29:37 Ještě upřesním že je syntetický, ty píšeš minerální díky za upřesnění
Přečti si rubriku Oleje a mazání.Hlavně tu poslední část.
Lít tam syntetický olej je nesmysl.Dobrý olej je Castrol 2T nebo
Castrol garden.Červený.
Ok díky a ty elektrody jaká mezera je správná?
Nastavená od výrobce.Souvisí s konstrukcí svíčky a je neměnná.
Jinak to nefunguje dobře.


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Nepamatuješ se náhodou kolik to je?


Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca píše: sob 07. pro 2019 21:49:40 Nepamatuješ se náhodou kolik to je?
Si to najdi na Webu v katalogu.Každá svíčka to muže mít jinak.


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Ok díky a ať ti to jezdí 😆


m2d
Příspěvky: 12
Registrován: ned 14. črc 2019 13:48:17

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od m2d »

Ad motor Fire Horse 80
Celkově motorům nerozumím, jen dolévám benzín občas mažu a utahuju
Kolo tedy motor mi nastrojili kamarádi úpravy okolo též jen jsem si časem vyměnil nádrž a opravil stojan.
Když vše smontovali Pavel to projel a se slovy jeď
začala éra mého motokola
Že tomu opravdu nerozumím zjistil Petr když mi asi po 300 km povídá proč tam máš sytič? No asi mysleli že si ho dám zpět
Ale ke kolu za 4 měsíce jsem najezdil 1000km svíčku neřeším tedy vzdálenost mám tam českou, taky český řetěz; po několika peripetiích se podařilo vychytat i držák rolny, rozetu mám 54 zubů hlavně proto že jezdím i v lese pocestách necestách tedy pomalu a s klasickou by to nešlo
Ajezdíme i Zahořanské údolí přes brody a i delší silniční trasy kde 54 rozeta asi 60-70 nedá ale i tak je to pro pobavení a radost z jízdy. Jezdím i sám zatím mě kolo nikde nezradilo, mazal jsem dle rad pánů z eudárky
Dodržoval poměr mazal olejem Husqvarna 2t červeným no po radě Madhua jsem přešel na Repsol Moto 2t nemá žádnou přísadu barviva stále 1:30
Karburátor původní motor jede dobře i po dlouhé nečinnosti teď jsem byl na chatě a zkusil šlápnout napočtvrté naskočil sedl jsem a 500 metrů popojel necuká jede po čtvrtletní pauze! Benzín natural občas máznu kuličku pod tyčkou spojky a řetěz
Jsem s tímto motorem spokojen zatím...
Medvjed


Medvjet
Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Karburator a startovadlo

Příspěvek od Kus5 »

IMG_20200331_092027.jpg
Doporučuju tento karburator
https://www.ctyrkolky-atv.cz/nahradni-d ... esults=134

Má sytič a volnoběžnou trysku. Dále to chce orginál startovadlo, ale musí se upravit šlapací klika. Ve startovadle ja ocelové lanko, které se hned přeždíme. Nahhradil jsem ho origoš šňůrou. Pak praskne vracecí péro a na to mám vychytávku viz příloha.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Startovadlo

Příspěvek od Kus5 »



Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Úpravy karbec, startovadlo

Příspěvek od Kus5 »

Takle to mám. Páka je železo kvůli svařování.
Přílohy
Startovadlo
Startovadlo
Karbec
Karbec


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Páka

Příspěvek od Kus5 »

Páka
Přílohy
IMG_20200401_142740.jpg


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Motor nešel nastartovat

Příspěvek od Kus5 »

Nešel mi nastartovat motor po návratu z projížďky. Svíčka byla mokrá, házela jiskru. Prohazoval jsem karburatory a stále nic. Nakonec jsem ze zoufalství vyměnil svíčku a bylo opraveno. Mezitím jsem taky úplně rozebral ten vytuněný karbec, všechno profoukl. K nastavení tam jsou 2 šroubky, jeden zvedá šoupě - volnoběh, druhý je na bohatost směsi. Musí se úpně zašroubovat a pak povolit asi o 2 otáčky. Po ohřátí motoru pootáčením na 1 nebo 2 stranu se motor zrychlí a má lehký chod. Jinak se tam nic nenastavuje jen občas profouknout hadičku od injektoru.
Tenhle stojánek je super pro našlapávání šlapkama.
Příklad:
https://www.cyklosvec.cz/stojan-stredov ... n49923.php


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Startuje to na sytič, za chvíli drží stabilně vonoběh = spokojenost. Není třeba ani startovadlo. Se stojánkem normální našlápnutí. S původním karbecem jsem musel pořád nastavovat šoupě a buď to šlo do toček nebo to chcípalo.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Ještě poznamenávám, že při našlapávání na stojánku to chce na přehazce kola nastavit líný převod tj. nejmenší tác a největši kolečko vzadu. Pak to jde lehce.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Po výjezdu z domova mi to zdechlo. Hned jsem koupil novou svíčku, chytlo to a konec. Z výfuku kapal benzin. Rozebral jsem vytuněný karbec a v něm ležela vyšroubovaná hlavní tryska do které se zasouvá jehla šoupátka plynu. To mne nenapadlo při poslední rozborce karbecu ji dotáhnout. Tak jsem ji teď ku*va dotáh. Teď to jede jak brus.


wip
Příspěvky: 221
Registrován: ned 25. led 2015 10:01:03

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od wip »

čus já říkám všem kdo s námi jede se projet aby vždy prošly svůj stroj a vše dotáhly vibrace jsou vibrace.Loni ke konci roku jel kolega za dědou cca 40km a nedotáhl a co se nestalo upadla mu šlapka jak tu šlapku přejel tak se to šmejklo a osma kola byla na světě takže dotahovat dotahovat a dotahovat a tak je to se vším nejenom se šlapkou (šlapka jako šlapka ne šlapka jako šlapka)


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Tak mi to nedalo a laboruju s původním karbcem. Tam je problém nastavit volnoběh, který je při nastavení šroubkem nestabilní. Tak mne napadlo vyvrtat do šoupěte plynu dole směrem k motoru dírku asi prům 1,2.
Když se nastavuje volnoběh stavěcím šroubkem, zvedá se celé šoupě a vzniká škvíra, která se mění podle vyvrácení šoupěte a tak lítá volnoběh úplně nahodile. Takhle je jednoznačně definovaný jako tryskou.
Přílohy
IMG_20200419_093652.jpg


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Až to někdo zkusí, napište. Chytá hned, hned se udrží v chodu a nemusím vůbec štelovat šroubkem. Ten je na max povolený.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Když si namontujete vytuněný karbec, doporučuji pojistit samořezkou přes hrdlo do sacího hrdla pro původní karbec. Ten nový má plastovou redukci na původní průměr hrdla a při otřesech karbec spadne i při totálním utažení.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Takže spokojenost motokola s vytuněným karburatorem. Vadí mně rachot ozubených převodů v motoru. Poradí někdo jakou vazelínou namazat (grafitová, A00,?) aby se snížil hluk.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Takže: Našlápnu se sytičem naporvé, volnoběh drží, vytuněný karbec pojištěný samořezkou proti spadnutí z hrdla drží. Stojánek super, zadní kolo je při našlápnutí na stojánku nad zemí. Pouštím spojku, přidávám plyn a jedu kopec nekopec bez šlápnutí. Spokojenost, ještě vhodnou vazelínou odhlučním rachot ozubených převodů.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Zdánlivá blbost, promazejte lanko od spojky z obou konců. Pak jde ovládání spojky krásně lehko.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Na mazání ozubených kol a řetězů se mi osvědčil např. tento olej:

https://www.zbozi.cz/vyrobek/olej-na-re ... ane-400ml/

Na zubech vytvří povlak, sníží se hlučnost.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Takhle vypadá správně vypálená svíčka Brisk N15C super 1330. Správná bohatost směsi.
Přílohy
IMG_20200601_075726 (1).jpg


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

Kus5 píše: pon 01. čer 2020 8:09:16 Takhle vypadá správně vypálená svíčka Brisk N15C super 1330. Správná bohatost směsi.
No to je uplný nesmysl!!!Základní neznalost vztahů mezi bohatostí směsi,
tepelnou hodnotou svíčky,teplotou ve spalovacím prostoru.Pokud je to
dvojtakt tak je jednoznačně chudé Dříve nebo později to zadře vlivem teploty motoru.
Bylo to tady již popsáno jak na to.!!


petr2M
Příspěvky: 117
Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od petr2M »

Pokud jsem dobře pochopil starší diskuzi o svíčkách... tak dobře vypálená studená svíčka na dvoutaktním motoru znamená příliš vysokou teplotu spalin ve spalovacím prostoru a je tu reálná možnost přehřátí a zadření motoru?


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

A co tohle:
http://stekly.wz.cz/svicky.html

Moje barva svíčky (na listu2) je správná, samočištění.


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

petr2M píše: úte 02. čer 2020 1:07:01 Pokud jsem dobře pochopil starší diskuzi o svíčkách... tak dobře vypálená studená svíčka na dvoutaktním motoru znamená příliš vysokou teplotu spalin ve spalovacím prostoru a je tu reálná možnost přehřátí a zadření motoru?
Přesně tak.Svíčka je studená a vypálená.Znamená to že má na ní málo směsi a teplota je vysoká.
N17 by se mu uplně roztavila.Tím že tam jde málo paliva tak je to horké a dříve nebo později
prasknou pístní pojistky čepu nebo to zadře.Nic nepochopil!!
To je typická motorkářská DEMAGOGIE.Mám dobrou barvu tak jedu.Je to typicky
špatně nastavené.
Je to marný,je to marný,je to marný!!!


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Cituji z odkazu výše:
NORMÁLNÍ
Popis: Nahnědlý nebo lehce našedlý izolátor, hladký povrh elektrod.Správný tepelný rozsah svíčky pro dané pracovní podmínky(nastavení motoru).
Doporučení: Ponechat typ svíčky.
Vypálení svíčky záleží na správné tepelné hodnotě svíčky a ne jen na teplotě spalin. Bohatost musí bý dobrá, protože se kouří z výfuku a motor jde perfekt do tahu.


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

Kus5 píše: úte 02. čer 2020 14:50:06 Cituji z odkazu výše:
NORMÁLNÍ
Popis: Nahnědlý nebo lehce našedlý izolátor, hladký povrh elektrod.Správný tepelný rozsah svíčky pro dané pracovní podmínky(nastavení motoru).
Doporučení: Ponechat typ svíčky.
Vypálení svíčky záleží na správné tepelné hodnotě svíčky a ne jen na teplotě spalin. Bohatost musí bý dobrá, protože se kouří z výfuku a motor jde perfekt do tahu.
Je to marný.Ty vůbec nechápeš :Vo co gou.:Není Ti pomoci.Tyhle motory potřebují hodně paliva.
Aby se odspodu dobře chladily
.Všichni, kteří to tady zadřeli- dojeli právě na to co jsi napsal.
Praskly jim segrovky,vylágrovali pístní čep ,zapekli kroužky a oddělali ložiska.Svedli to na
Číňany.Bohužel je to jejich hloupost a nepochopení podstaty věci.!!
Je to jako s nekonečným čištěním karburátoru(až do prodření plováku).Stejně to potom
nejede.Chyba je vždy jinde.
Copak Vás nic jiného nenapadne?Kdyť už toho tady bylo tolik napsáno.!!
Tak dej na doporučení.Zadřeš to.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

N17 jsem měl předtím a vypadá stejně jako N15C.


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

Kus5 píše: úte 02. čer 2020 18:57:57 N17 jsem měl předtím a vypadá stejně jako N15C.
Ty máš hlavní problém v tom, že místo aby jsi tam dal teplou svíčku
a nastavoval na ní směs- tak to děláš opačně.Výsledek pocítíš.
Co jiného k tomu dodat.Nic.


petr2M
Příspěvky: 117
Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od petr2M »

Proč tam číňani dávají 15ku svíčku? Jezdí na něco jiného? Je to kurvítko? Studená svíčka se používá pro závodní motory.
Já mám na své D-6 v předpisu 72-77oktanový benzín(aspoň myslím podle čísla) a hodně oleje, k tomu ekvivalent 19 svíčky. To bych pochopil.

Na stránkách BRISKu jsem našel seznam svíček pro padesátky motory JAWA. Je to tam od 15 po 19. I jedna 14... Takže podle čeho se rozhodnout?

Takže to zkusím shrnout: doporučení výrobce je 15. Vzhledem k tomu, že je tu spousta zadřených motorů, rozpadlých ojničních ložisek a podobných poruch z přehřátí, bylo by vhodné trochu zchladit motor. Pokud to udělám jenom přidáním benzínu na jehle v karburátoru, rozhodím si spalovací poměry ve válci a snížím teplotu. Tím mi začne černat 15 svíčka. Dám 17 a jsem na tom lépe. Lépe s teplotou a s tím i se spolehlivostí.
Akorát by se to mělo udělat opačně, nejdříve vyměnit svíčku a pak doladit karburátor.

Myslím, že problém je v tom, že tady na našem strojku můžeme nastavit všechno, ale nevidíme vazby mezi jednotlivými nastavovacími prvky a fyzikálními jevy v motoru.


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

petr2M píše: úte 02. čer 2020 23:07:21 Proč tam číňani dávají 15ku svíčku? Jezdí na něco jiného? Je to kurvítko? Studená svíčka se používá pro závodní motory.
Já mám na své D-6 v předpisu 72-77oktanový benzín(aspoň myslím podle čísla) a hodně oleje, k tomu ekvivalent 19 svíčky. To bych pochopil.

Na stránkách BRISKu jsem našel seznam svíček pro padesátky motory JAWA. Je to tam od 15 po 19. I jedna 14... Takže podle čeho se rozhodnout?

Takže to zkusím shrnout: doporučení výrobce je 15. Vzhledem k tomu, že je tu spousta zadřených motorů, rozpadlých ojničních ložisek a podobných poruch z přehřátí, bylo by vhodné trochu zchladit motor. Pokud to udělám jenom přidáním benzínu na jehle v karburátoru, rozhodím si spalovací poměry ve válci a snížím teplotu. Tím mi začne černat 15 svíčka. Dám 17 a jsem na tom lépe. Lépe s teplotou a s tím i se spolehlivostí.
Akorát by se to mělo udělat opačně, nejdříve vyměnit svíčku a pak doladit karburátor.

Myslím, že problém je v tom, že tady na našem strojku můžeme nastavit všechno, ale nevidíme vazby mezi jednotlivými nastavovacími prvky a fyzikálními jevy v motoru.
Tak je to správně pochopené.Jinak zadřete.Takže kdo ty vazby nepochopí-má smůlu.
No a když tam budete mít dost paliva tak mužete mazat 1:50.Bez problému.
Jezdím tak léta.Množství oleje potom nemá na nic vliv.Maže to a nepřehřívá se to.
Lít do toho víc oleje nemá žádný smysl.Takže opustit Motorkářskou demagogii
a přemýšlet nad vazbami.!!


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Uznávám, trojvýfuk má pravdu. Dal jsem jehlu na třetí zářez a viz foto krásně zajeté sedumnáctky.
Přílohy
IMG_20200603_180513.jpg


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

Kus5 píše: stř 03. čer 2020 18:11:59 Uznávám, trojvýfuk má pravdu. Dal jsem jehlu na třetí zářez a viz foto krásně zajeté sedumnáctky.
Klidně přidej palivo,bude to tmavnout.Potom mužeš jít na N19 a stejný postup.
Nelej do toho tolik oleje(pokud je to zaběhnuté).Uvidíš jak to pojede.!


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Díky super, člověk se pořád učí. Vezl jsem sebou infra teploměr, tak na kopci bylo na hlavě 130st.


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

Kus5 píše: stř 03. čer 2020 19:14:23 Díky super, člověk se pořád učí. Vezl jsem sebou infra teploměr, tak na kopci bylo na hlavě 130st.
Když pujdeš na N19 tak asi budeš muset dát o stupínek větší trysku.Atd.Atd.
Je to laborace ale vyplatí se to.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Myslím, že mám správnou bohatost taky podle toho, že při mazání 1 : 30 při parkování skápne z výfuku olej. To předtím nebylo.


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

Kus5 píše: úte 09. čer 2020 7:34:04 Myslím, že mám správnou bohatost taky podle toho, že při mazání 1 : 30 při parkování skápne z výfuku olej. To předtím nebylo.
Je tam pořád hodně oleje a tím to zanáší svíčku(i když je teplá)
Z toho důvodu je ovlivněná barva svíčky.
Snižuje Vám to hoření směsi a výkon.
Nesedí předstih a před zadřením Vás to neochrání.
Více oleje je zase další motorkářská demagogická hloupost!
Všechno totiž souvisí ze vším.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Závěr: Motokolo s tímto setem je super. Pokud se použije karburátor tunning, svíčka N17C, jehla na 3.zápich od konce, nemá chybu. Viz výše.


molca.

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca. »

Kus5 píše: pon 15. čer 2020 18:30:22 Závěr: Motokolo s tímto setem je super. Pokud se použije karburátor tunning, svíčka N17C, jehla na 3.zápich od konce, nemá chybu. Viz výše.
Tak to tu nějak pročítám mám otázku. Svíčka mokrá černá, elektrody co nejblíže u sebe méně jak 0,5mm, pokud dám dále od sebe nestartuje jen sem tam poškubne šlapu jak blázen někdy se podaří a naskočí. Pokud už je motor teplý, vzdálenost elektrod nehraje roli, chytá na drc. Bez sitice ani ránu i v teplých období, dříve nebyl problém v zimě naskočil někdy i bez sytiče. Při jízdě dost často poškubava možná nerovnoměrná rozeta nevím dělá to i s pružinovým napinakem.
Volnoběh nedrží sem tam ano po chvilce cca půl minuty chcípne, to neřeším dělá to tak nějak od začátku. Netáhne jak dříve ale pořád jede dobře i do kopce, maximální rychlost dříve cca 45… teď cca 40 neřeším jezdím max 30-35. Doufám že jsem na nic nezapomněl, budu vděčný za každou radu a ano nechám si poradit, mažu 1:30, motor je 50, Svíčka n17.


molca.

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca. »

Tak to tu nějak pročítám mám otázku


molca.

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca. »

Trojvýfuk píše: úte 09. čer 2020 12:21:31
Kus5 píše: úte 09. čer 2020 7:34:04 Myslím, že mám správnou bohatost taky podle toho, že při mazání 1 : 30 při parkování skápne z výfuku olej. To předtím nebylo.
Je tam pořád hodně oleje a tím to zanáší svíčku(i když je teplá)
Z toho důvodu je ovlivněná barva svíčky.
Snižuje Vám to hoření směsi a výkon.
Nesedí předstih a před zadřením Vás to neochrání.
Více oleje je zase další motorkářská demagogická hloupost!
Všechno totiž souvisí ze vším.
Tak to tu nějak pročítám mám otázku. Svíčka mokrá černá, elektrody co nejblíže u sebe méně jak 0,5mm, pokud dám dále od sebe nestartuje jen sem tam poškubne šlapu jak blázen někdy se podaří a naskočí. Pokud už je motor teplý, vzdálenost elektrod nehraje roli, chytá na drc. Bez sitice ani ránu i v teplých období, dříve nebyl problém v zimě naskočil někdy i bez sytiče. Při jízdě dost často poškubava možná nerovnoměrná rozeta nevím dělá to i s pružinovým napinakem.
Volnoběh nedrží sem tam ano po chvilce cca půl minuty chcípne, to neřeším dělá to tak nějak od začátku. Netáhne jak dříve ale pořád jede dobře i do kopce, maximální rychlost dříve cca 45… teď cca 40 neřeším jezdím max 30-35. Doufám že jsem na nic nezapomněl, budu vděčný za každou radu a ano nechám si poradit, mažu 1:30, motor je 50, Svíčka n17. Tohle mělo být pro výfuka přelomil jsem se smazat to už nejde sorry za spam


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

molca. píše: čtv 18. čer 2020 10:58:05
Trojvýfuk píše: úte 09. čer 2020 12:21:31
Kus5 píše: úte 09. čer 2020 7:34:04 Myslím, že mám správnou bohatost taky podle toho, že při mazání 1 : 30 při parkování skápne z výfuku olej. To předtím nebylo.
Je tam pořád hodně oleje a tím to zanáší svíčku(i když je teplá)
Z toho důvodu je ovlivněná barva svíčky.
Snižuje Vám to hoření směsi a výkon.
Nesedí předstih a před zadřením Vás to neochrání.
Více oleje je zase další motorkářská demagogická hloupost!
Všechno totiž souvisí ze vším.
Tak to tu nějak pročítám mám otázku. Svíčka mokrá černá, elektrody co nejblíže u sebe méně jak 0,5mm, pokud dám dále od sebe nestartuje jen sem tam poškubne šlapu jak blázen někdy se podaří a naskočí. Pokud už je motor teplý, vzdálenost elektrod nehraje roli, chytá na drc. Bez sitice ani ránu i v teplých období, dříve nebyl problém v zimě naskočil někdy i bez sytiče. Při jízdě dost často poškubava možná nerovnoměrná rozeta nevím dělá to i s pružinovým napinakem.
Volnoběh nedrží sem tam ano po chvilce cca půl minuty chcípne, to neřeším dělá to tak nějak od začátku. Netáhne jak dříve ale pořád jede dobře i do kopce, maximální rychlost dříve cca 45… teď cca 40 neřeším jezdím max 30-35. Doufám že jsem na nic nezapomněl, budu vděčný za každou radu a ano nechám si poradit, mažu 1:30, motor je 50, Svíčka n17. Tohle mělo být pro výfuka přelomil jsem se smazat to už nejde sorry za spam
Pravděpodobně vadné zapalování-Změřit výstup magneta naprázdno a při zatížení.
Setkal jsem se s tím.Motor nechtěl naskočit studený ačkoli vše bylo v pořádku.
Teplý běžel jako hodiny.Byl napůl vadný kondenzátor v CDI.Takže projít celou
elektriku.Popřípadě vyměnit postupně díly.Svíčku neupravovat.I když to hází
jiskru nemusí to palivo zapalovat.Energii jiskry bez přístrojů nezměříte.Takže
:Mám krásně modrou jiskru :je zase motorkářský nesmysl.


molca.

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca. »

Ok díky, postupně odzkoušim, jenom dotaz nerozumím tomu, měl jsem vydělané Magneto, dával jsem i novou cívku zmokl jsem jak prase a po několika dnech mrtvo nechtělo naskočit. To magneto když nasadim opačně nemůže to na to met vliv? Jediné co jsem měnil je karbec gufera magneto a cívku, Nové těsnění pod hlavou a těsnění u výfuku díky ještě jednou.


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

molca. píše: čtv 18. čer 2020 17:58:15 Ok díky, postupně odzkoušim, jenom dotaz nerozumím tomu, měl jsem vydělané Magneto, dával jsem i novou cívku zmokl jsem jak prase a po několika dnech mrtvo nechtělo naskočit. To magneto když nasadim opačně nemůže to na to met vliv? Jediné co jsem měnil je karbec gufera magneto a cívku, Nové těsnění pod hlavou a těsnění u výfuku díky ještě jednou.
Otočení magnetu nemá na nic vliv.Pouze posuneš předstih za horní úvrať.Chytne to
opačně.Stator magneta se obrátit nedá.Jestli to bylo mokré tak vysušit.Muže tam být už
závitový zkrat od toho jak to bylo mokré.Musíš to změřit.Nic jiného Ti nezbývá.


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

ok ještě jednou díky, a dam vedet, jak jsem dopadl, přes týden mam volno, tak to cele odmontuji, koupil jsem na e-darkach silentbloky tak jsem zvědavy, jaký bude rozdíl ve vibracích a doufám, že mě to tam vleze, mám rám cca 50 v průměru...


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Trojvýfuk píše: čtv 18. čer 2020 19:12:37
molca. píše: čtv 18. čer 2020 17:58:15 Ok díky, postupně odzkoušim, jenom dotaz nerozumím tomu, měl jsem vydělané Magneto, dával jsem i novou cívku zmokl jsem jak prase a po několika dnech mrtvo nechtělo naskočit. To magneto když nasadim opačně nemůže to na to met vliv? Jediné co jsem měnil je karbec gufera magneto a cívku, Nové těsnění pod hlavou a těsnění u výfuku díky ještě jednou.
Otočení magnetu nemá na nic vliv.Pouze posuneš předstih za horní úvrať.Chytne to
opačně.Stator magneta se obrátit nedá.Jestli to bylo mokré tak vysušit.Muže tam být už
závitový zkrat od toho jak to bylo mokré.Musíš to změřit.Nic jiného Ti nezbývá.
ještě jeden dotaz mam motor 80, novy kolik doporučuješ na zabeh oleje? Tech 1:16 nebo je to zbytečně hodně?


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Jak nasadit fajku na svíčku? Nevyleze tam, diky
MVIMG_20200619_131650.jpg


Odpovědět