Ahoj Tome,
děkuji za pochvalu co se týká fungování e-shopu e-darky.eu v rychlosti odesílaného objednaného zboží.
Ke Tvým zkušenostem.
Pokud si kupuješ z e-darku motor (motorový kit), je již v popisu a dále pak ve fotopříloze něco jako "Foto rozložené sady ZDE, Rozměry motoru ZDE, Rozměry motoru (pohled zespodu) ZDE, Způsob montáže rozety ZDE, Nejvyšší povolená rychlost ZDE" (tj. url odkazy vedoucí na okótované fotografie). Je to právě přesně proto aby jsi nekoupil motor který nepůjde napasovat do přichystaného kola.
Koupě (páčka spojky s aretací, těsnění, rozeta40, štítek, řětěz atd., jen další dvě objednávky byly těsnění pod válec.) OK, ale 40T rozeta hned při zajíždění opravdu není nejvhodnější, ostatní jako páčka spojky s aretací, jsou součástí sady, těsnění, řetěz atd. to vše jednoduše svědčí o tom, že dostal motor hned zčerstva řádně naloženo a tisícekilometrové testování dílů a motoru nadále pokračuje. K tomu nemám co dodat a odpovídá to pokračování Tvého příspěvku.
Výměna ložisek v napínáku který se rozsypal . . ., je tam jedno ložisko zajištěné segrovkou a napínák se jen tak nerozsype. Pokud prochází ovšem řetěz v rolně v její ose a rolna není vykloněna do strany, pak něco vydrží (vlastní zkušenost pokud si to hlídáš).
O kolik slabší těsnění karteru jsi použil aby jsi vyřešil tu "velkou vůli" kliky do stran? 3mm těsnění pod válcem je nesmysl, těsnění by velice rychle "podfouklo" resp. neexistuje těsnící materiál který by v této síle odolal na tomto místě motoru. Je tam těsnění stejně jako u Sky Hawka, kdy Grubee dával dvě 1mm na sebe a po stažení svorníků nějakých 1,4 - 1,6mm.
U těchto nových motorů je válec ze Sky Hawka GT.
Cinkání ve válci chcete řešit koupí značkovějšího pístu? A co zkusit mrknout na pístní ložisko, nebo co když je vůle v oku ojnice? Když jste tak důsledně rozebrali celý motor a měnili všechny ložiska a gufera pak nechápu návrhy řešení a už vůbec ne řešení gumy v žebrech po vzoru MZety.
Upěvnění rozety na náboj,nádrž z pw50,kvalitní přední svetlo,pneu (toto odešlo po 1000km).
Není třeba problém v tom kdo ty věci upevňoval? A jak je upevňoval? Co třeba kontrolovat vše během provozu? Že to odešlo samo po 1000km to by mě fakt naštvalo
Karbec(nemožnost štelovat) boost no a jistě další a další úpravy. OK beru jako další pokus o tuning, stejně jako rozeta a výměna všech ložisek a gufer. Jinak v sadě je prostě karbec NT který na tomto motoru funguje. Hodně dokáže vyřešit třeba poloha jehly v šoupěti.
Není nad to mít možnost s něčím štelovat . . .
Olej Dolmar jaso FD, polosyntetika z Polska, snížená kouřivost. Hm to mi řekni jak to dělají? Maximálka po zajetí 60km/hod supeeer.
Tady máš odkaz na uchycení rozety a s volnoběžkou vyrobitelný v ČR. Pokud měníš všechny ložiska a gufera nebude to pro Tebe problém.
https://www.motokolari.cz/viewtopic.php ... t=50#p4423
S karburátorem Ti neporadím (NT funguje dostatečně).
Jo a to gufero s kolínkem karburátoru. Co čekáš po tom co s tím motorem s bráchou provádíte.
Přeji dalších najetých 100 000km bez otravné údržby.
Madhu