Stránka 1 z 7
Fotografie, tuning
Napsal: stř 09. črc 2014 13:26:24
od Velkocus
Re: Fotografie, tuning
Napsal: stř 09. črc 2014 14:07:45
od Vizik
Pěkná práce!
Taky jsem musel první zrenovovat staré kolo, než jsem tam dal motor.. Ještě by jsi to mohl spestřit něčím barevnějším, nálepky atd.. Ta černá barva může jít na cestě lehko přehlídnout (můj názor)
Později tu taky přihodím fotky svého kola
Re: Fotografie, tuning
Napsal: stř 09. črc 2014 22:21:55
od Martin
moje první vlastní motokolo s předlohou pro řazení
Re: Fotografie, tuning
Napsal: stř 09. črc 2014 22:44:09
od j-z
+/- aktuální stav
Re: Fotografie, tuning
Napsal: stř 09. črc 2014 23:05:58
od Vizik
Martin: Asi se ti nepovedlo nahrát fotku, vždy jak dáš nahrát soubor tak potom u něho klikni na "umístit do příspěvku" Jinak se to asi neukáže, zrovna ty převody bych rád viděl
j-z: Pěkné, pěkné..
Re: Fotografie, tuning
Napsal: čtv 10. črc 2014 18:03:28
od Martin
snad už to foto nějak dám
Re: Fotografie, tuning
Napsal: sob 12. črc 2014 13:40:17
od Sepp
Kostitras a neb me pracovni priblizovadlo o celkove vaze s pridavnym motorem 48ccm je 23,5 kg. Kostitras jiz urazil 1497km - prumerna spotreba 1,6l. Opravy: V zabehu se vysypal klinek pastorku retezu. Po ujeti 800km podfoukle tesneni pod valcem a tim totalni ztrata vykonu motoru. Oprava tesneni homemade ctvrtka A4 220g namocena do oleje. Na 1131km odeslo magneto.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: ned 13. črc 2014 15:31:06
od Velkocus
Krása chlapi!!
Re: Fotografie, tuning
Napsal: pon 14. črc 2014 13:34:43
od j-z
To Sepp: nádhera - v jednoduchosti je síla. Pěkná jednotná černá MAT. Výhledově by byla dobrá nádrž v rámu, ale na to je času jistě dost
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 15. črc 2014 22:52:34
od kili
Zdravím zdejší motokolaře a dovoluji si vám představit " Mazlíka ". Je to mé prvorozené motokolo s 80 ccm motorem.
https://www.youtube.com/watch?v=YUU-_cpR0CA
http://motorkolo.rajce.idnes.cz/Motokolo/
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 15. črc 2014 23:09:31
od kili
Jako druhorozený je " Antonio " . U něj jsem zvolil motor o objemu 50 ccm , neboť ho proháním většinou po silnicích, tak abych neměl problémy s muži zákona při případné kontrole
.
http://motorkolo.rajce.idnes.cz/Zrod_Antonia/
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 22. črc 2014 9:46:50
od jirka
Zdravim dobra práce ted sem sehnal jednoho veterána
Re: Fotografie, tunin
Napsal: úte 29. črc 2014 22:02:39
od T57a1
Ahoj
.Posílám foto své 80 jezdím s ní do práce denně cca 80km.S motorem zatím problém nebyl,jen s kolem jenž jsem koupil na Aukru a při první jízdě do práce mě zradil plášť zadního kola.Ale karburátor mám přikoupený sportovní.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: stř 30. črc 2014 11:49:16
od Velkocus
No krása!
T57a1: Pokud možno, pochlub se fotkama!
Re: Fotografie, tuning
Napsal: čtv 31. črc 2014 15:20:07
od Brdynek
Brdýnkovo motokolo, úprava výfuk Hikone
Re: Fotografie, tuning
Napsal: pon 04. srp 2014 13:39:11
od Velkocus
Brdynek: O tom výfuku už uvažuji taky delší dobu.. Zlepšil se s nim výkon? Tahne to lépe?
Četl jsem různé recenze a někdo psal, že žádná změna, někdo si ho naopak nemohl vynachválit. Jinak musel si ho nějak upravovat aby pasoval? Nebo stačilo namontovat?
Re: Fotografie, tuning
Napsal: pon 04. srp 2014 15:54:50
od Brdynek
Ahoj, motor měl okamžitě pravidelnější a tišší chod a ve vyšších otáčkách se mi nedusil. Objednal jsem si s delší přírubou, a tu jsem postupně tvaroval ke své potřebě. Příruba rovněž nepasovala, musel jsem si udělat svoji vlastní. Člověk si s tím musí vyhrát, ale rozhodně to stojí za to. Pokud chceš jednoduše namontovat a jezdit, doporučuji zakoupit tuningový přímo od výrobce, přijde cca na 650,-Kč
Re: Fotografie, tuning
Napsal: sob 09. srp 2014 15:15:16
od T57a1
Fotky mé 80.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: ned 10. srp 2014 13:17:43
od Brdynek
jak tak koukám, vyměnil jsi standartní karburátor za sportovní
Re: Fotografie, tuning
Napsal: ned 10. srp 2014 15:57:36
od petr
tyto fotky nejsou moje ( na svoje jsem línej) ale podle nich jsem si to udělal a klidně spím. hadička z karbece do válce je tam taky. nejdřív to jezdilo na ,,sportovní ,, karbec . pak sem přidal klapku a trysku 60 a už nakonci plynu motor navynechává,pak jsem dodal walbro a rozjíždím se bez šlapání , ve vyšších otáčkách žádný problem.minimální vibrace když jsem přidal klapku - motor jen vrní. cedule u silnice ukazovala 59,zpomal,děkuji. i cyklista může dostat pokutu za rychlou jízdu.)) radši jsem tam dal tu větší hlavu kvuli přehřátí a kapku víc oleje.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: ned 10. srp 2014 16:19:19
od petr
Brďas, tady je ta miska k rozetě
Re: Fotografie, tuning
Napsal: pon 11. srp 2014 6:51:10
od Brdynek
díky za foto, tím sportovním karburátorem myslíš karbec s červeným krytem filtru
jak veliký má difuzor, standartně dodávaný karburátor má 14mm (okénko, kde je vidět šoupě)
Re: Fotografie, tuning
Napsal: pon 11. srp 2014 21:22:09
od petr
to nevim,nejsem v garáži ale sháníš to asi dlouho. dárky by to věděli hned.
tenhle Walbro má výstup 19 a venturi(zůžení vevnitř) 15,7 mm
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 12. srp 2014 9:08:12
od j-z
Brdynek píše:díky za foto, tím sportovním karburátorem myslíš karbec s červeným krytem filtru
jak veliký má difuzor, standartně dodávaný karburátor má 14mm (okénko, kde je vidět šoupě)
Napiš vzkaz uživateli Madhu, nebo ještě lépe mail na
info@e-darky.eu.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: pon 18. srp 2014 16:08:11
od koblizek
Zdravím. Petře prosím tě chtěl bych zmastit na svém verglu klapky sání a chci se zeptat jaké jsi použil ? Orginál které nabízejí zde :
http://www.jnmotorsbikes.com/product_p/jnm1252.htm nebo jsi použil jiné a dopasoval si je k přírubě a válci ? Byl bych rád kdybys mi poradil . Jdou koupit klapky do různých skůtru ale nikde neudávají rozměry a nevím jestli bych to pak dopasoval a žádnou prodejnu poblíž nemám.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 19. srp 2014 19:49:44
od petr
klapku mám odjinud ale je stejná, stačí trochu upilovat žebro válce a sedí.udělal adaptery a použil walbro.tahle klapka je lepší na 50cc ale na 80 dobrá taky.
koupil jsem i
http://www.minibike-shop.cz/minibike-tu ... lapky.html
(o rozměry jsem si napsal a jsou asi o 5mm větší než sání )a dopasoval,udělal takový adapter mezi válec a domek klapky aby to vypadalo jako na
http://www.arrowmotorizedcycles.com/sho ... k-kit.html
tahle je větší a na 80 lepší .u téhle mám karb. mikuni 18.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: stř 20. srp 2014 11:54:19
od Brdynek
jsou klapky opravdu tak důležité pro tento motor?
Re: Fotografie, tuning
Napsal: stř 20. srp 2014 12:59:40
od petr
ne.
akorát se ti nevrací část směsi do karbece a až do filtru, sníží se vibrace , motor má pravidelnější klidnější chod a v nižších
otáčkách víc síly.můžeš si ve válci vybrousit třeba třetí přefukový kanál a nasát víc směsi a rozjet to na plný kule.
česká je za 600,- australská za 2000,- a žádná je az 0,- .
jinak je tam k ničemu.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: stř 20. srp 2014 13:04:51
od koblizek
Petře děkuji moc přesně to jsem potřeboval . Jestli ještě mohu poprosit o typ toho walbra objevil jsem jich hafo a jsem z toho v pasti
Vybírat podle obsahu nebo jak ? dík
Re: Fotografie, tuning
Napsal: stř 20. srp 2014 14:48:15
od petr
taky nevím.když ses díval na jnmotors tak na 80cc dávají WT 668 přetryskovaný(stage 2)ale jak nevím. oni ho tam mají se štelováním dolních a horních otáček ale já ho viděl jinde jen se štelováním volnoběhu a směsi , kdoví co je to za fotky. já tam mám nějakej 15.7 mm v zůžení a nastavení všeho. aby se úplně walbro využilo chce to benzín 100+ ,hlavu s větší kompresí ,dal jsem obsah 6.0ccm a výfuk. ty tam máš hikone myslím,to by mělo šlapat. od té doby mi v otáčkách motor nikdy nevynechal. tady čtu že je to špatným zásobováním benzínem ale třeba us fora píšou že je to přehřátím a přidřením proto dávají hlavy s většímy žebry a mají klid. mě se to zdá pravděpodobnější. s klapkou a s kerbecem s červeným filtrem už mi nikdy nevynechal a walbro už bylo další vylepšení spíš ze zvědavosti.
udělat tu hadičku z karbece do válce je snadný. nejlepší je použít ten mosaznej kus z karbece (jak se dává hadička ) nebo provrtat imbus,min. díra 2mm . a zalepit tím modrým.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: čtv 21. srp 2014 4:15:19
od Brdynek
ten otvor ve válci je pro podtlak pro karburátor walbro? ve svém příspěvku zmiňuješ, že klapky ve spojení se (sportovním) karburátorem motor nakopnou a že nevynechává, zajímalo by mě, jaký rozdíl je mezi standartním karburátorem a karbecem s červeným filtrem, krom kohoutu na uzavírání benzínu a barvy (tvaru) krytu vzduchového filtru
Re: Fotografie, tuning
Napsal: čtv 21. srp 2014 9:17:56
od petr
jo, pro podtlak. rozdíl ti vysvětlí dovozce když je tak chíííítrej. se standartním mi to nejelo a s červeným jelo .
Re: Fotografie, tuning
Napsal: čtv 21. srp 2014 9:40:54
od Brdynek
oki, klapky jsou teda jasný, ty hned objednávám a co ten karburátor, znatelný rozdíl mezi walbrem a tuningovým
Re: Fotografie, tuning
Napsal: pát 22. srp 2014 15:57:06
od koblizek
Tak dneska mi přišel výfuk hikone a co jsem chvíli koukal na bajk , tak bude docela fuška ho tam narvat a dopasovat
Dneska to nechám plavat a zajdu pro inspiraci do hospy na "1" a zavtra se na to vrhnu. Pak příjdou na řadu klapky a karbec.
Měli jste taky problémy s orginál těsněním pod výfuk ? Já mám dva motory a u obou to podfouklo a když jsem vyndával zbytky byla z toho těsnění nechutná žvýkačka. Udělal jsem si své z poctivého klingeritu a mám klid. To samé jsem zjistil u hlinikového těsnění pod hlavou - podfouklé . Musím zjistit jestli to není povolenou hlavou , mám koupené to údajně lepší z edárků tak jsem zvědavý jestli bude lepší než to aluminiové
Jinak to budu muset zbastlit jinak. Navíc mi v obou hlavách netěsní svíčky - toho soudruha co řezal ty závity bych chtěl potkat . Co se týká toho přehřívání co tady zmínil Petr taky bych si na to vsadil ty žebra a maso nejen hlavy ale i válce není nic moc . Okamžitě mě napadlo že by bylo super zbastlit z toho vodníka
Re: Fotografie, tuning
Napsal: sob 23. srp 2014 21:32:24
od Brdynek
tak jsem kouknul na zahraniční stránky, kde klapky, nahrazuje tzv. Boost System, který vyrovnává tlak a omezuje vracení plynů zpět do vzduchového filtru, nedochází znovu k obohacení směsi, toto řešení je mnohem jednodušší a míň nákladné, než instalovat klapky. Jukněte na odkaz
https://www.youtube.com/watch?v=_9r7wiXrylQ
Re: Fotografie, tuning
Napsal: ned 24. srp 2014 15:19:10
od HiTeccom
Re: Fotografie, tuning
Napsal: ned 24. srp 2014 15:21:59
od HiTeccom
Fotky nějak nezobrazuje korektně , tak semka pošlu jen odkaz :
https://www.facebook.com/ProjektMotokolo
Re: Fotografie, tuning
Napsal: ned 24. srp 2014 15:35:39
od HiTeccom
Re: Fotografie, tuning
Napsal: ned 07. zář 2014 12:55:00
od kuttil
zdravím tak v pátek ráno jsem zatím přišel o své kolo někdo mi ho ukradl ze sklepa.Měl jsem to jenom ve v chodě a nezamčené ,ale bylo to z důvodu toho ,že jsem ztratil klíče od dvou dveří ve sklepě a i od zámku na kolo a nevěděl jsem jak to zabezpečit hodně mně to štve ,protože nemám auto ani motorku jenom tohle kolo .Byl jsem to hlásit na policii ČR A TAM MI ŘEKLI ,ŽE KDYBYCH přišel hned ráno a ne až odpoledné tak ,bych ho měl možná zpátky ,oni totíž ráno stavěli nějákého týpka a zrovna na mojím kole a on jim řekl ,že to je jeho a jeden policajt mi řekl ,že to je vrak a ,že určitě to nemá hodnotu 10000 a ale tak maximálně 3500 a to ještě přehání ,ukázalimi fotku v jejich mobilu a pokud jím ukázal občanku tak je možné ,že se mi to vrátí aspon doufám .Na další kolo a sadu ted nemám prachy .Tady je to kolo mám tam ještě nosič pod sedlo a kufr a v něm bylo nářadí
http://himmer.rajce.idnes.cz/stavba_mot ... CF4686.jpg
beachcruiser-xxl.jpg
a chci se zeptat jestli by vlezl motor na tohle kolo moc se mi libí
Re: Fotografie, tuning
Napsal: pon 08. zář 2014 6:48:16
od HiTeccom
Pravdaže, že se tam vejde,máš tam fůru místa. Vešel by se tam i dvouválec
,,,jen musíš vyřešit držák na motor.Buď dokoupíš ten set,co se dá sehnat na internetu, nebo si tam navaříš trubku navíc,nebo něco,co více bude ladit s linií celého kola. Myslím,že kolo je z ocele, čili nasvařit tam držák nebude moc velký problém.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: ned 21. zář 2014 8:02:14
od Brdynek
Tak klapky jsou konečně doma
Re: Fotografie, tuning
Napsal: ned 21. zář 2014 8:08:45
od Brdynek
Píst vybroušen pro lepší nasátí palivové směsi
Re: Fotografie, tuning
Napsal: pon 22. zář 2014 16:47:33
od Brdynek
před vybroušením
Re: Fotografie, tuning
Napsal: pon 22. zář 2014 16:48:21
od Brdynek
po vybroušení
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 23. zář 2014 18:47:34
od HiTeccom
Zajímavé,hádám že klapky jsou z mini-bike-u ? Doufám,že to vybroušení nebude podmíněné nižším výkonem,,,? Když už si do toho tak zainteresovaný ,tak bys mohl taky vybrousit kanálky ,hlavně mezi válcem a kartelem, aby pasoval ten přechod
.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 23. zář 2014 19:12:31
od Brdynek
Motor jsem ještě nenastartoval, čekám na nový karburátor, uhodl jsi, klapky jsou z minibiku. Jsem sám zvědav, jak se motor bude chovat po vybroušení pístu. Mám zhlédnuta zahraniční fóra a videa zabývající se tuningem těchto motorů, rovněž doporučují jako další úpravu vybrousit ten kanálek. Tuto úpravu ponechám na druhý motor, který je snad už na cestě domů
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 23. zář 2014 20:45:50
od petrn
rozšířené sání a vybroušený píst zespod i zvrchu mám 2,5 roku a bylo to znát. na vyvážení kliky to nemá vliv protože jsou stejně naprd a tehle kousek to nevytrhne.
jestli budeš dělat 3tí kanálek od sání dolů tak bacha, od určité velikosti mizí výkon. když ho uděláš co nejširší abys nasál víc směsi tak si objednej nový válec protože to nepojede. spíš menší tak 0,5 cm jen na ,,přifouknutí,, . dobrý je srazit hranu pístu na straně výfuku aby se splodiny dostaly všechny ven (záleží jak vysoký je těsnění pod válcem).
když už seš takovej šťoura a musíš mít všechno co ve světě uvidíš a budeš tunit a tunit a vytuňovat tak stejně narazíš na problem s klikou. když je blbá tak se vytočí jen do určitých otáček a dost. pak tunění,karbece a klapky nevyužiješ naplno. nechal jsem si kliku vyrobit a je klid.ale stálo to dost.
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 23. zář 2014 20:59:07
od Brdynek
je mi jasný, že tenhle motor se nemůže tunit do nekonečna, člověk z přídavného motoru (made in China) nemůže udělat závodní motor
) že
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 23. zář 2014 21:06:02
od HiTeccom
No co se týče klik z motoru Sunnrace, tak jsou fakt konstrukčně na prd no nevím,či to platí i na nové motory SkyHawk GTR5 s plnou klikou ?
Třetí kanálek by se hodil podle mně spíš v případě,když sání jede přez kartel.
Otáčky a chování motoru nezávisí jen od kliky, ale i od zapalovací křivky.
Zajímalo by mně jak si vyrobil tu svoji kliku, z jakého materiálu ,přip.fotky ?
Re: Fotografie, tuning
Napsal: úte 23. zář 2014 22:06:49
od petrn
skoro závodní ale jo
kliku sešroubovanou ze sunwaye jsem vyhodil hned jak sem ji viděl a nahradil plnou z GT5 , ( GT5 SR má myslím stejnou takže si ji mužeš koupit na dárkách - info o rozměrech tam) byla lehčí o 0,3kg ale taky šmajdala i když málo .tak jsem se rozhod nechat udělat podle ni stejnou ale vyváženou a rovnou na pár tisícin.vypadá stejně a material nevím ,je takový z jakého se to má dělat. křivou kliku ti do 8-10tisíc neroztočí ani dobré zapalování a už vůbec ne tohle sadové které je stejně dělané na 4takt ale tady funguje.( ale brďas to vytuní a koupí jaguar.)
a krivka je rovná,s otáčkama nepadá. zapalováni jsem si udělal, návod byl na tom foru co měl madhu.
to jak tu popisují že motor v otáčkách vynechává tak to může být i zapalováním.
s motorem kde tuning je dát normálni šroub a ložisko je to těžký.
kanálku je to jedno jestli je sání do válce nebo dole, hlavně že je klapka.