Fotografie, tuning
Re: Fotografie, tuning
No nevím to jistě ale někde jsem viděl ,že klika na GT5 má jiný hřídel na větší ložisko a na Sunwaye by to nepasovalo.S tým sáním nesouhlasím,když to jede přez kliku,tak píst je schopen nasát více směsi pohybem nahoru,než jen když otevře sací kanál ,no a třetí kanál se dá pak udělat po vzoru mini-bike-u nebo motoru Franco Morini přez díru v pístu.
Re: Fotografie, tuning
klika na GT5 od Gasbike.net si sedla do sunwaye jak ulitá, jiný ložisko má jen GT5-SR . a protože na Gasbike mezi ND na SR klika není,
bude stejná pro všechny stroje. dárky ji mají a můžou ověřit.
no přes díru v pístu sice jo ale zas odlehčíš píst,bude to nevyvážený a vůůůůůbec si neumím představit ty důsledky
pro ladný chod motoru, s tím bych nemoh na ulici (
bude stejná pro všechny stroje. dárky ji mají a můžou ověřit.
no přes díru v pístu sice jo ale zas odlehčíš píst,bude to nevyvážený a vůůůůůbec si neumím představit ty důsledky
pro ladný chod motoru, s tím bych nemoh na ulici (
Re: Fotografie, tuning
No tak moc by ten píst nebyl odlehčený,když někdo vyrábí kliku ,tak by měl počítat i s vyvážením .
Re: Fotografie, tuning
udělat dobrý motor není záměr ,to by nesplnili limity pro motokolo . takhle to každý číňan udělá doma v prádelněaje to.
prý se to zlepší v roce draka.
prý se to zlepší v roce draka.
Re: Fotografie, tuning
Udělat dobrý motor se dá i s dodržením limitů pro motokolo, no to není náš záměr
Re: Fotografie, tuning
Tak to je škoda, protože s tým karburátorem mám nejhorší zkušenosti, co jsem kdy měl. I karburátor na Jawa 250,350 nebo ČZ 175 by bylo lepší volbou.
Re: Fotografie, tuning
Nechápu tvou logiku.Proč si nezvolil něco,s čím by se dalo lépe pracovat do budoucna,než levnou harampádí , s čím já osobně jsem nikdy nemohl optimálně nastavit volnoběh ? Říkám ti, že ten karbec je noční můra,,,když jsem já naposled s ním pracoval,tak jsem mohl vytáhnout šroub pro nastavení bohatosti směsi pro volnoběh a klidně ho zahodit , jelikož neměl žádný efekt ! Sem zvědav, jak si s tým poradíš.
Re: Fotografie, tuning
No neřekl bych, že to vypadá hezky,ale jinak by to ani nevypadalo , když to máš c minibike-u .Doufám,že před sešroubováním si to natřel silikonem
Re: Fotografie, tuning
ne, ničím jsem to nenatíral, pouze jsem to sešrouboval, abych zjistil nedostatky, motor půjde stejně ještě jednou dolů, nechal jsem si vyrobit novou klikovku
Re: Fotografie, tuning
ten domek se nechá všelijak sfrézovat. ono to pak v té rychlosti nebude stejně vidět a na výstavu do kalifornie nepojedeš.
klika je dobrý rozhodnutí, vysoký otáčky tě neminou:)) dej vědět cenu,mě stála dost.
klika je dobrý rozhodnutí, vysoký otáčky tě neminou:)) dej vědět cenu,mě stála dost.
Re: Fotografie, tuning
To přední uchycení motoru na rám skrze hádám gumovou vložku by nebylo vhodnější přichytit i z horní části toho válce ?,,, jinak je to docela masivní konstrukce.Já bych s tým ještě trochu pohrál a vyfrézoval bych tam několik děr nebo drážek různých tvarů kvůli odlehčení a zpevnění celé konstrukce a lépe by to i vypadalo.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Fotografie, tuning
nádrž je vzadu aby nehyzdila rám. motor je na silentblokách z auta(řízení š120). původně byly držáky dva z každé strany toho válce ale nakonec byl jen horní( na fotce je dolní).vypadalo to moc bytelné a ukázalo se že i zbytečné mít i dolní. a čím víc frézování a parádiček = víc bankovek. má to teď černý elox ,držáky i motor, tak to vypadá menší a navíc je to zakrytované a kryty v chromu
Re: Fotografie, tuning
No na Cruiser-a se takové hrátky možno ani nepasují, no já jsem si myslel, že si to děláš doma na frézce a ne na objednávku,,,?
Re: Fotografie, tuning
Jinak zkoušel už někdo pohrát s myšlenkou o namontování RC dmychadlo na karburátor ?,,,že by to podal vyšší výkon při těch 50000 rpm ? Nemám zrovna na mysli ty sračky z Ibay , co se dají koupit do auta jako elektroturbo .
Re: Fotografie, tuning
nemám frezu,u souseda. ten má vždycky radost.nejraději mne vidí v neděli.
motor na cruisery moc nepasuje - širší sedlovka.to by nepasovala ani orig.předloha. ale zas je tam dost místa v rámu a nádrž by zakryla pyšný nápis Cadillac.
( sada se tomu říká proto že ji sestavil markýz de sade? )
motor na cruisery moc nepasuje - širší sedlovka.to by nepasovala ani orig.předloha. ale zas je tam dost místa v rámu a nádrž by zakryla pyšný nápis Cadillac.
( sada se tomu říká proto že ji sestavil markýz de sade? )
Re: Fotografie, tuning
Moje současné kolo zatím není dodělaný,rám je originál no vše ostatní je zvlášť dokoupené.Když to budu mít hotové, tak možno si do něho taky něco namontuji
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Fotografie, tuning
Brdynek - hustokruté.
Z fotek to vypadá, že ten vejfuk visí ve vzduchu. Budeš ho ještě upevňovat někde u konce?
Z fotek to vypadá, že ten vejfuk visí ve vzduchu. Budeš ho ještě upevňovat někde u konce?
Re: Fotografie, tuning
je upevněn ještě pod uložištěm motoru, na fotce je to špatně vidět, včera proběhla první testovací jízda a naprostá spokojenost, ještě malinko opticky poladím připevnění karburátoru a samotný karburátor a hurá do světa
Re: Fotografie, tuning
Vidím,že si tam nedal ten MZ karburátor, ale něco lepšího .Pak semka hoď nějaké video,aby jsme mohli poslechnout otáčky motoru .
Re: Fotografie, tuning
Ahoj tohle je moje motokolo překonalo mé očekávání a jsem rád že jsem vůbec na něco takového narazil
-výkon je více než uspokojivej
-vypadá to stylově
-má to krásnej zvuk
-radost na tom jezdit
-a nepotřebuju papíry
a byl bych moc rád kdyby jste se koukli na můj kanál kde budu natáčet videa s mim motokolem https://www.youtube.com/channel/UCL4FjU ... XmPRg7aAeg
[/img]
-výkon je více než uspokojivej
-vypadá to stylově
-má to krásnej zvuk
-radost na tom jezdit
-a nepotřebuju papíry
a byl bych moc rád kdyby jste se koukli na můj kanál kde budu natáčet videa s mim motokolem https://www.youtube.com/channel/UCL4FjU ... XmPRg7aAeg
[/img]
Re: Fotografie, tuning
Pěkná práce Brďas Dej pak vědět jak to jde vyladit a jak to splnilo očekávání - fandím hračičkům jako jsi ty já jsem se k tomu ještě nedostal a skončil u klapek , boostu a lepším 19 kovém karbci. Do toho walbra bych ale taky chtěl jít. Tož ať se daří
Re: Fotografie, tuning
dobrý,dával jsem walbro o něco větší , 48HD , podtlak jsem dal k motoru,myslel jsem že když klapky ve vyšších
( a vysokých jak jsme zvyklí jezdit:) ) otáčkách nefungují aby u nich správný podtlak byl. možná že jo. vyladit to šlo velmi rychle a jede ok. okopčil jsem zapalování tyristorový, spodek byl taknějak stejný a vršek se zklidnil, běžel líp.
nebylo to tak složitý jak sem čekal.
( a vysokých jak jsme zvyklí jezdit:) ) otáčkách nefungují aby u nich správný podtlak byl. možná že jo. vyladit to šlo velmi rychle a jede ok. okopčil jsem zapalování tyristorový, spodek byl taknějak stejný a vršek se zklidnil, běžel líp.
nebylo to tak složitý jak sem čekal.
Re: Fotografie, tuning
zdar, dnes jsem poprvé nastartoval a zjistil jsem, že mi odešlo těsnění pod hlavou, je vymačkané, tak jsem nebyl schopen karburátor seřídit. Podtlak jsem vyřešil viz. obrázek výše a funguje to bez problémů. Hoď sem nějaké foto pro inspiraci
Re: Fotografie, tuning
vypadá to v podstatě stejně, dost podobně, jen ten domek jsem nechal profrezovat aby nebyl tak hranatý a kvuli váze,ale to je jedno, na tom nezáleží. to moje walbro se liší jen větším průměrem vevnitř ve zůžení , má asi 15,5mm . WT 668 má myslím necelých 13mm.
sání je 19 taky (snad?). už si to nepametám
sání je 19 taky (snad?). už si to nepametám
Re: Fotografie, tuning
myslím to zůžení uprostřed - venturi - kde směs dostává větší rychlost, tam hlavně záleží kolik směsi to dá.
průměry po sobě jdou k válci 19 - ca13 - 15,5 . dokonce někdo ví co to znamená a umí to spočítat
průměry po sobě jdou k válci 19 - ca13 - 15,5 . dokonce někdo ví co to znamená a umí to spočítat
Re: Fotografie, tuning
Foto dám později protože mi odešly klapky (mám už nové jen jsem neměl čas je namontovat) a mám tam zatím původní karbec. Ty membrány asi za moc nestojí a uvažuji že je vyměním za ty z kevlaru měly by vydržet více .
Re: Fotografie, tuning
Dnes první testovací jízda bez řádného výfuku, Hikone jsem musel dát pryč a objednal jsem si tento
http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... anana.html
jízda tedy proběhla se standartně dodávaným výfukem. Maximální rychlost 51,6 km/h, čehož jsem v minulosti nikdy nedosáhl, takže spokojenost. Během testování se mi zase uklepal drátek na cívce, takže mám zase co opravovat
http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... anana.html
jízda tedy proběhla se standartně dodávaným výfukem. Maximální rychlost 51,6 km/h, čehož jsem v minulosti nikdy nedosáhl, takže spokojenost. Během testování se mi zase uklepal drátek na cívce, takže mám zase co opravovat
Re: Fotografie, tuning
ahojik kluci chci semka přidat fotku a pišemito že ji mam velkou co stim mam udělat aby my ta fotka sem šla
Re: Fotografie, tuning
Ahoj waltr hele nejsi náhodou z lomené myslím že jsem znal jednoho waltra zkrze kamaráda z lomené a vím že byl blázen do kol atd no jinak si to jméno nemůžu z nikým jiným spojit když tak napiš soukromou zprávu.. Jinak se omlouvám za téma mimo diskuzi Administrátorům..