Jak seštelovat karbec?
Jak seštelovat karbec?
Jak mám seštelovat karburátor, aby se motor nepřechcával? Svíčka jiskru hází, ale je vždycky hrozně mokrá.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Jak seštelovat karbec?
Zkusil bych 3 věci. Pohnout s jehlou, poladit plovák, zkusit jinou trysku. Předpokládám, že sytič i vzduchová cesta je ok.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak seštelovat karbec?
koukni se na vzduchový filtr ....možná ho máš zasraný od oleje a tím pádem jde bohatá směs do válce .....vytáhni ho a nastartuj bez něj.........já už jezdím 7 let bez něj a startuje na metru a vždy !!!!! ale zase seřídit jehlu začni na zlatem středu ..........
Re: Jak seštelovat karbec?
Ja mam zase jiny problém, zda se ze me to docela dost zere, mam 95kg cesta rovinata s mirnym kopcem tam i zpet cesta je cca 10km jezdim do práce. Najeto cca 300km pomer oleje 1:16. Vypada to ze to po 60km mlaskne 1,5l benzinu coz se me zda fakt hodne, tak nejak tomu vůbec nerozumim tak bych rad nejak polopaticky diky za radu.
Re: Jak seštelovat karbec?
Co je to za obsah motoru já mám 2 motory 70ccm a na 100km to papá průměrně 2,4
l.
l.
Re: Jak seštelovat karbec?
potom mám 2 kola osazena 4taktním motorem 49ccm a ty papají průměrně 1,6na 100km.
Re: Jak seštelovat karbec?
já už jsem poslal 2taktní motory do skladovacího nebe protože u mě je lepší 4takt, žádný smrad, není takový rámus,a není zasraný motor od oleje takže žádné míchání olej s benzínem.S tím převodem co mám tak to frčí průměrně 47km takže spokojenost a hlavně nic se nesere jak u 2taktu co jsem měl.
Re: Jak seštelovat karbec?
Tak mě to jede úplně v pohodě maximalka 45kmh, v průměru jezdím těch 30-35 kmh. Právě že to nijak nehonim pokud by to žralo 2l na sto ok. Ale 3l už je fakt moc.
Re: Jak seštelovat karbec?
to je hodně to máš pravdu.Já mám toto na dvou kolech a stavím další a super https://www.ebay.com/itm/New-4-Stroke-4 ... 0005.m1851
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob 10. lis 2018 21:28:28
Re: Jak seštelovat karbec?
Ahoj problém pustím palivo a za pár vteřin mě teče ( nekape ale opravdu teče ) palivo přez karbec. Mám asi v haji plovák nebo je to i něco jiného a horšího a je lepší koupit novej karbec. Předem děkuji za odpověd
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Jak seštelovat karbec?
A problém je v čem? Karbec rozebrat a zkontrolovat. Děravý plovák se snadno pozná, pokud netěsní ventil, dá se zabrousit.PavelBylok píše: ↑stř 17. črc 2019 10:16:19 Ahoj problém pustím palivo a za pár vteřin mě teče ( nekape ale opravdu teče ) palivo přez karbec. Mám asi v haji plovák nebo je to i něco jiného a horšího a je lepší koupit novej karbec. Předem děkuji za odpověd
Re: Jak seštelovat karbec?
no úprimne ak je to plavák, tak odporúčam kúpit nový ale vzhladom k tomu, že samotný sa nedá zohnat tak nový karburátor. Zalepený plavák ked povolí počas jazdy a zaleje horuci motor benzinom - nič moc.
Re: Jak seštelovat karbec?
Mně to karbec také párkrát udělal. Jednou po rozborce a sborce, pak po převozu motokola naležato v autě. Plovák se natřese a vzpříčí. Pomohlo prudce zmáčknout pumpovací tlačítko a zatřást motokolem.
Kdyžtak zkus, jestli funguje a těsní napouštěcí ventil. Může v něm být nečistota.
Karbec nech na motoru, odšroubuj a sundej plovákovou komoru. Nepřetrhni korkové těsnění!
Plovák by měl volně plavat a o nic nedrhnout. Pak pust benzín a prstem postrč ten zvedací plíšek u ventilu. Ventil se propláchne a zkontroluje naráz. Chce to připravit si láhev a velký trychtýř. Benzínu při pokusu vyteče nemálo.
JInak plovák je vyrobený ze dvou kusů a na jedné straně jsou hrany toho spoje. Mohly by se zadrhávat o něco uvnitř. Korkové těsnění se za mokra také roztáhne a drhne a známe čínské tolerance.
Kdyžtak zkus, jestli funguje a těsní napouštěcí ventil. Může v něm být nečistota.
Karbec nech na motoru, odšroubuj a sundej plovákovou komoru. Nepřetrhni korkové těsnění!
Plovák by měl volně plavat a o nic nedrhnout. Pak pust benzín a prstem postrč ten zvedací plíšek u ventilu. Ventil se propláchne a zkontroluje naráz. Chce to připravit si láhev a velký trychtýř. Benzínu při pokusu vyteče nemálo.
JInak plovák je vyrobený ze dvou kusů a na jedné straně jsou hrany toho spoje. Mohly by se zadrhávat o něco uvnitř. Korkové těsnění se za mokra také roztáhne a drhne a známe čínské tolerance.