Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Zdarec,tak dneska se mě rozpadla páčka spojky ach jo.
Zatím vyřešeno páčkou z babety.
Myslím si ,že objednávat novou je blbost je to šit materiál,ale bez aretace je to také na prd.Přemýšlím o nějakém řešení aretace té spojky z babety.Nemáte někdo nějaký nápad?Předem díky za nějaké nápady
Zatím vyřešeno páčkou z babety.
Myslím si ,že objednávat novou je blbost je to šit materiál,ale bez aretace je to také na prd.Přemýšlím o nějakém řešení aretace té spojky z babety.Nemáte někdo nějaký nápad?Předem díky za nějaké nápady
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Tak jsem hledal jiné páčky s aretací a našel jsem http://www.ctyrkolky-hombrac.cz/packy-l ... kolo-typ2/ máte s ní někdo zkušenost je lepší?
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Potrebujem radu stalo sa mi že v poslednej dobe motor 80ccm prestal tahat a pri vysokých otačkach alebo do kopca nemeni už ani zvuk na taký ťahavý ako pred tým teda až do dnes kedy ma napadlo dat dolu tlmič z výfuka teraz taha ako blazon ale aj pekný rachot to je kde je teda chyba ?
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Zdravím, jsem tu nový, zvažuju, že bych pořídil kit 49ccm (hlavně kvůli legislativě), pokud se bude objednávat tak z e-dárků. Rád bych se ještě poradil, je dobrý nápad to montovat na duralový rám, nebo by bylo lepší sehnat nějaký starší a kvalitnější kolo?
Rád bych poprosil všechny majitele (převážně těch s 49ccm kity) o vaše zkušenosti - hlavně se mi jedná o to, kolik km ten motor tak vydrží.
Díky moc
Rád bych poprosil všechny majitele (převážně těch s 49ccm kity) o vaše zkušenosti - hlavně se mi jedná o to, kolik km ten motor tak vydrží.
Díky moc
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Kolik vydrzi? Zalezi na stesti;-), na to se tezko odpovida. Me asi nejvic zlobila civka a zader diky te blbe pojistce (vice ve Stavbe). Zbytek motoru zatim ok (neco pres 5 tis.km). Za ty penize bych ho bral znova.MotoGoS píše:Zdravím, jsem tu nový, zvažuju, že bych pořídil kit 49ccm (hlavně kvůli legislativě), pokud se bude objednávat tak z e-dárků. Rád bych se ještě poradil, je dobrý nápad to montovat na duralový rám, nebo by bylo lepší sehnat nějaký starší a kvalitnější kolo?
Rád bych poprosil všechny majitele (převážně těch s 49ccm kity) o vaše zkušenosti - hlavně se mi jedná o to, kolik km ten motor tak vydrží.
Díky moc
Pokud mas duralovy kolo, klidne ho na nej dej. Jen se priprav na nutne redukce (prumer trubky).
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Určitě jste se taky setkali s dotazem, kolik to ujede na tu malou nádrž (std. osmačtyřicítková sada). Tak dneska v tom větrnym marastu a s bagáží jsem to vyzkoušel - přesně 91 km:-). Bohužel přesně nevím, kolika se tam vejde :-/, tipuji tak 1,7 litru.Drtikol píše:No taky se mě zdá že je to moc velká spotřeba.Dal jsem mladýmu na zítra bojový úkol,ať si naleje do nádrže třeba 300ml a vyjede to do sucha a uvidíme kolik na to ujede...
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
AHOJ MOTOKOLAŘI
JELIKOŽ NEJDE SEHNAT VÁLEC A JINE ND. NA SKY HAWK CHCI SE POKUSIT DÁT VALEC A PÍST A KROUŽKY Z KITY 80CCM PO PROMĚŘENÍ JSEM ZJISTIL ŽE ROZMĚRY SEDÍ ............PRUBNUL UŽ TO NĚKDO ???? PORADÍ MI NĚKDO ???? DÍK BO-TO
JELIKOŽ NEJDE SEHNAT VÁLEC A JINE ND. NA SKY HAWK CHCI SE POKUSIT DÁT VALEC A PÍST A KROUŽKY Z KITY 80CCM PO PROMĚŘENÍ JSEM ZJISTIL ŽE ROZMĚRY SEDÍ ............PRUBNUL UŽ TO NĚKDO ???? PORADÍ MI NĚKDO ???? DÍK BO-TO
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
- Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Ahoj přátelé,
tak dávám první zkušenosti se sunway 80cc... naprostá pecka, po měsíci denního ježděni ani jediná závada, ani jediné zklamání. spotřeba opravdu 2l/100km MAXIMÁLNĚ! motor používám včetně předlohy kterou jsem nakonec taky vychytal... šlapání absolutně vůbec! v kombinaci s těmi převody je to opravdu dobrý stroj... tak uvidíme co dál, zatím najeto asi 2000km...spokojenost za tu cenu maximální!!! říditelná tychlost v pohodě 50km/h, žádné vybrace a dosti nízké otáčky-tichý chod... maximálka asi 65.. možná víc ale nechci to trápit... zřejmě jsem vylosoval dobrý kus..
tak dávám první zkušenosti se sunway 80cc... naprostá pecka, po měsíci denního ježděni ani jediná závada, ani jediné zklamání. spotřeba opravdu 2l/100km MAXIMÁLNĚ! motor používám včetně předlohy kterou jsem nakonec taky vychytal... šlapání absolutně vůbec! v kombinaci s těmi převody je to opravdu dobrý stroj... tak uvidíme co dál, zatím najeto asi 2000km...spokojenost za tu cenu maximální!!! říditelná tychlost v pohodě 50km/h, žádné vybrace a dosti nízké otáčky-tichý chod... maximálka asi 65.. možná víc ale nechci to trápit... zřejmě jsem vylosoval dobrý kus..
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Z toho co píšeš uber tak 30% Potom Ti budou lidi věřit.Než se Ti to rozpadne.Takových tu už bylo a
všem se to rozpadlo.Předloha,řetěz a zadní kolo.Dej Foto.
všem se to rozpadlo.Předloha,řetěz a zadní kolo.Dej Foto.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
- Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
tore, bez nadsázky.... jsem spokojen... foto je zde... snad to půjde zobrazit http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
- Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
je jasný že je to čínskej šmejd a časem se něco vyklepe.. ale s tím se musí počítat..momentálně je to bez problémů a funkční... mimochodem tore, moc se mi líbí tvoje zapalování, opravdu je to tak znatelný rozdíl? jsem zručný co se týče mechaniky ale elektro je celkem mimo mě... ted ještě pracuju na uchycení výfuku, je to opravdu nutnost... a taky na předním držáku motoru, tento je dosti provizorní a neestetický... chci mít hezký kolo.. jinak jezdím i teď v zimě (musím) a sám jsem překvapen-startování naprosto v klidu a to mám pouze tu sériovou svíčku. co se týče předlohy, úplně ideální by byla kombinace s tou přehazovačkou ve středu kola.... ale i tak je to myslím si úplně něco jiného než náhon vlevo... (nevím, nezkoušel jsem) ano, pravda je že řetězy by bylo lepší nahradit kvalitními... teď také dodělávám kotouče, asi to bude trochu o něčem jiném... když jsem kolo stavěl, rozhodně jsem nečekal že to bude takové jaké to je, očekával jsem vibrujícího střepa který mě tak tak dopraví do práce.. sériově dodávaný výfuk jsem trochu převařil aby tam lépe seděl... mazání-používám kvalitní plnou syntetiku za 300kč litr, moc to nekouří a dobře hoří... motor jsem koupil sice dobrý ovšem co se týče předlohy tam je to horší.... pravá klika má špatně udělaný závit nebo čtyřhran, takže při šlapání (pouze při šlapání) ty rozety hází... není to nijak cítit ale vadí mi to, není to dokonalé... řešení je koupit kliky na trialové kolo, mají stejný závit-cena asi 1500.. taky vnitřní rozeta není pro klasický cyklo řetěz, je potřeba ji zúžit... no a pak různě vypodložit, držáky vypilovat atd... za ten komfort to stojí.. řetězy nijak nepadají a to tam nemám žádná vodítka... jen je nutno vyrobit napínák který zabrání posouvání motoru dolů po rámu, jen jednoduchou závitovou tyč... tím lze trochu i řetěz od motoru k pedálu dopnout... ale není potřeba, důležité je aby ani o milimetr nešel dolů... mohlo by to vylámat držáky. kdyby někoho zarazilo kde je páčka spojky-nikde, zachoval jsem tu co ovládá přesmykač.. chci šlapat-zamáčknu jako při přehození na vyšší převod, za jízdy lze plynule ovládat palcem... díky předloze není nutná aretace při jízdě z kopce... elegantní řešení... takže zatím tak, průběžně přidám foto a info..
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Pro zobrazení fotek z rajčete je nutné zadat kód takto:Luky91 píše:tore, bez nadsázky.... jsem spokojen... foto je zde... snad to půjde zobrazit http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo
Kód: Vybrat vše
[rajce]http://www.rajce.net/a12304204[/rajce]
P.S. Chválím výfuk, taky mi ten od Sunway nesedí, takže jsem tam zatím vrátil Machina.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
- Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
super, díky... ano sériový výfuk je katastrofa... takto to hezky lícuje
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
- Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
sedí li rozměry, rozteč děr a výška kanálu tak nevidím důvod proč by to nešlo... možná bude max nutno použít i hlavu... a pokud je stejný i průměr pístního čepu, musí to fungovat... musí.. sky hawk neznám tak nevím ale uchycení karburátoru taky vypadá stejně... prostě to zkus, já osobně bych do toho šel, nevidím problém...bo-to píše:AHOJ MOTOKOLAŘI
JELIKOŽ NEJDE SEHNAT VÁLEC A JINE ND. NA SKY HAWK CHCI SE POKUSIT DÁT VALEC A PÍST A KROUŽKY Z KITY 80CCM PO PROMĚŘENÍ JSEM ZJISTIL ŽE ROZMĚRY SEDÍ ............PRUBNUL UŽ TO NĚKDO ???? PORADÍ MI NĚKDO ???? DÍK BO-TO
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Udělané je to pěkně.Měl jsem to taky I volnoběžku v zadním kole.Poruchový.Rozsypalo se to vždyckyLuky91 píše:je jasný že je to čínskej šmejd a časem se něco vyklepe.. ale s tím se musí počítat..momentálně je to bez problémů a funkční... mimochodem tore, moc se mi líbí tvoje zapalování, opravdu je to tak znatelný rozdíl? jsem zručný co se týče mechaniky ale elektro je celkem mimo mě... ted ještě pracuju na uchycení výfuku, je to opravdu nutnost... a taky na předním držáku motoru, tento je dosti provizorní a neestetický... chci mít hezký kolo.. jinak jezdím i teď v zimě (musím) a sám jsem překvapen-startování naprosto v klidu a to mám pouze tu sériovou svíčku. co se týče předlohy, úplně ideální by byla kombinace s tou přehazovačkou ve středu kola.... ale i tak je to myslím si úplně něco jiného než náhon vlevo... (nevím, nezkoušel jsem) ano, pravda je že řetězy by bylo lepší nahradit kvalitními... teď také dodělávám kotouče, asi to bude trochu o něčem jiném... když jsem kolo stavěl, rozhodně jsem nečekal že to bude takové jaké to je, očekával jsem vibrujícího střepa který mě tak tak dopraví do práce.. sériově dodávaný výfuk jsem trochu převařil aby tam lépe seděl... mazání-používám kvalitní plnou syntetiku za 300kč litr, moc to nekouří a dobře hoří... motor jsem koupil sice dobrý ovšem co se týče předlohy tam je to horší.... pravá klika má špatně udělaný závit nebo čtyřhran, takže při šlapání (pouze při šlapání) ty rozety hází... není to nijak cítit ale vadí mi to, není to dokonalé... řešení je koupit kliky na trialové kolo, mají stejný závit-cena asi 1500.. taky vnitřní rozeta není pro klasický cyklo řetěz, je potřeba ji zúžit... no a pak různě vypodložit, držáky vypilovat atd... za ten komfort to stojí.. řetězy nijak nepadají a to tam nemám žádná vodítka... jen je nutno vyrobit napínák který zabrání posouvání motoru dolů po rámu, jen jednoduchou závitovou tyč... tím lze trochu i řetěz od motoru k pedálu dopnout... ale není potřeba, důležité je aby ani o milimetr nešel dolů... mohlo by to vylámat držáky. kdyby někoho zarazilo kde je páčka spojky-nikde, zachoval jsem tu co ovládá přesmykač.. chci šlapat-zamáčknu jako při přehození na vyšší převod, za jízdy lze plynule ovládat palcem... díky předloze není nutná aretace při jízdě z kopce... elegantní řešení... takže zatím tak, průběžně přidám foto a info..
po nějakých stovkách Km.Tak jsem jezdil podél ČD aby mne sebrali.Trhlé bike řetězy,vylágrovaná
volnoběžka na středu i v zadnim kole(několikrát).Nejde to nahodit od jízdy.Nemohl jsem to ušlápnout
k vlaku 10km protože musíš šlapat i předlohu se spojkou.Atd.
Vrátil jsem se k původnímu řešení na levé straně.Uvidíš až Tě někde něco potká.Vsadil jsem na spolehlivost.
Vyfuk samozřejmě upevnit.Zapalování je ve skyhawku integrované takže nelze předělat.
Předstih už nezměníš.Možná jen teoreticky.U jiných motorů je to bez problému.Syntetika je přepych.
Nejlepší mineral červený 2T.Tor.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
- Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
dík za pochvalu tore.. ano ta volnoběžka bude slabý místo... uvažuju též o použití z trial kola, dají se koupit opravdu kvalitní kusy kolem 1000kč... ale chce to úpravy... ta origo snad ani sehnat nejde.. ale chlapi, mnoho dílů lze koupit taky na aliexpress.com za dobrý ceny! tore, když jsi to řešení zavrhl, nemáš prosím pravou kliku-pokud je tam dobrý závit a neháže to? koupil bych ji! klidně obě! a kdyby někdo potřeboval, mám nepoužitý kryt řetězu....
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Ne už nic nemám.Definitivně jsem přešel před roky na levostranný náhon a všechnoLuky91 píše:dík za pochvalu tore.. ano ta volnoběžka bude slabý místo... uvažuju též o použití z trial kola, dají se koupit opravdu kvalitní kusy kolem 1000kč... ale chce to úpravy... ta origo snad ani sehnat nejde.. ale chlapi, mnoho dílů lze koupit taky na aliexpress.com za dobrý ceny! tore, když jsi to řešení zavrhl, nemáš prosím pravou kliku-pokud je tam dobrý závit a neháže to? koupil bych ji! klidně obě! a kdyby někdo potřeboval, mám nepoužitý kryt řetězu....
jsem vyhodil.Potřebuji spolehlivý stroj na dlouhé trasy bez ČD a České hory.I tak
se občas něco podělá.Opravovat neni nic příjemného.Zaprasené ruce a domů daleko.
Improvizace.Podělá se vždy něco co sebou nemáš.Tor.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
- Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
i tak díky tore.. jo a prosím tě, já nemám motor sky hawk ale sunway, tam to zapalování upravit lze, ne??
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Nějak jsem ten motor špatně vyhodnotil.Tam kde je normální mag tak jde udělatLuky91 píše:i tak díky tore.. jo a prosím tě, já nemám motor sky hawk ale sunway, tam to zapalování upravit lze, ne??
zapalování.No a nováčci se dopouštějí chyb viz obrázky.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
- Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
ano tore, děkuji... vím o těchto nedokonalostech... posuv motoru není, drží ho ten spodní napínák... kabrl již upevněn mám, dolaďování probíhá za provozu.. jinak jsou to ty standartní dráty jen je to celý zaizolovaný, dole jsem zasilikonoval vstup do motoru... stojan je pevnější než se zdá, opravdu žádný problém...na upevnění výfuku pracuji a na matkách se závlačkou taky... ano náklon karburátoru je nevhodný, musím na to lanko dát kolínko, to je jediný co mu brání... rám je totiž pouze 19palců... a jak to myslíš s neseřízenou pákou spojky? původně byla úplně jinak, posunul jsem ji na tom tisícihranu a ted se mi to zdá ok.... ten držák motoru je katastrofa, objednávám si origo hezkou redukci z dárků... ten rám je dosti širokej... nemám vybavení na výrobu dle mých představ, osobne bych chtěl hliníkovou objímku která by seděla i přesně na ty díry... no a prosím tě, to zapalování, je zde teda řešitelné?
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3y
Až upevníš výfuk motor bude držet dobře.Ty dráty zkrátit a přichytit.Zkrátit VN kabel.Lanko
na spojce praskne. Páka musí jít minimálně rovně s motorem nebo nad motor.Nebo kladkou lanko
vybočit.Možná i kolínko.V karburátoru seTi bude kousat plovák popřípadě měnit směs v kopcích.
Stojan dvojitý.Až nepojedeš ,zadní kolo bude nahoře a mužeš laborovat.Pokud je tam Magneto
tak lze zapalování změnit.Tor.
na spojce praskne. Páka musí jít minimálně rovně s motorem nebo nad motor.Nebo kladkou lanko
vybočit.Možná i kolínko.V karburátoru seTi bude kousat plovák popřípadě měnit směs v kopcích.
Stojan dvojitý.Až nepojedeš ,zadní kolo bude nahoře a mužeš laborovat.Pokud je tam Magneto
tak lze zapalování změnit.Tor.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Panove , zavidim vam vase funkcne motokola! Ja som to skusil s skyhawkom 80 a nemal som stastie .... dal som do toho aj s novym bicyklom asi 800 eur a venoval tomu ohromne casu bavilo ma to .... vela som sa tu od vas naucil co a ako... za to dakujem!!!! Ale po 150 km mi praskol piestny kruzok ... musel som menit piest .. kruzky... valec. Urobilo mi to zasa po 100 km. Tak som sa na to vy..... a kupil som skuter benelli macis 125.
Dufam ze mi vykompenzuje predchadzajuce utrapy!!!! Prajem vam vela krasnych najazdenych kilometrov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahojte
Dufam ze mi vykompenzuje predchadzajuce utrapy!!!! Prajem vam vela krasnych najazdenych kilometrov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahojte
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Jo, to se Ti nedivím.adam píše:Panove , zavidim vam vase funkcne motokola! Ja som to skusil s skyhawkom 80 a nemal som stastie .... dal som do toho aj s novym bicyklom asi 800 eur a venoval tomu ohromne casu bavilo ma to .... vela som sa tu od vas naucil co a ako... za to dakujem!!!! Ale po 150 km mi praskol piestny kruzok ... musel som menit piest .. kruzky... valec. Urobilo mi to zasa po 100 km. Tak som sa na to vy..... a kupil som skuter benelli macis 125.
Dufam ze mi vykompenzuje predchadzajuce utrapy!!!! Prajem vam vela krasnych najazdenych kilometrov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahojte
Bohužel mně se to sype až po řádově tisících km, takže do toho sypu peníze delší dobu;-).
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Mně se to nesype ani po několika tisících km.Bez problému.Čím to asi je?Tor.j-z píše:Jo, to se Ti nedivím.adam píše:Panove , zavidim vam vase funkcne motokola! Ja som to skusil s skyhawkom 80 a nemal som stastie .... dal som do toho aj s novym bicyklom asi 800 eur a venoval tomu ohromne casu bavilo ma to .... vela som sa tu od vas naucil co a ako... za to dakujem!!!! Ale po 150 km mi praskol piestny kruzok ... musel som menit piest .. kruzky... valec. Urobilo mi to zasa po 100 km. Tak som sa na to vy..... a kupil som skuter benelli macis 125.
Dufam ze mi vykompenzuje predchadzajuce utrapy!!!! Prajem vam vela krasnych najazdenych kilometrov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahojte
Bohužel mně se to sype až po řádově tisících km, takže do toho sypu peníze delší dobu;-).
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Já nevím čim ale určitě je to stylem jízdy !!!! pokud to někdo honí už od začátku a chce z toho vymáčknout co to dá , tak se nedivím že se to rozpadne !!! tyto motory nejsou stavěné na velké výkony !!! říká se správně ,,,,,,,,,,,,,,,,JAK ZAJEDEŠ MOTOR , TAK POJEDEŠ,,,,,,,,,,,,,, zajíždět pokud možno malou rychlostí bez velké zátěže !!!! aspoň těch 500km olej ze začátku 1:16 a občas tak po 200km trochu dát vazelíny na ozubené kola , než se vše usadí a hlavně ten motor nepřetáčet a neždímat z toho co to dá !!!!!!!!!! já měl první 80ccm najeto asi 6000km a měnil jsem jen spojku,nezadřel se ale kompozit ve válci se jen vydřel stačilo vyměnit jen válec a pístní kroužky, to sem měl 110kg a trasy byly denní kolem 100km JAK ŘÍKÁM NENÍ TO YAMAHA 1000CCM být v klidu a užívat si pohody ,,,,,,,,,,,,,ted jsem zrenovoval sky hawk a zajíždím tak se ukáže co vydrží ...!!!!!!!!!!
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Máš zkrátka štěstí, že Ti sériový kit vydržel tisíce km bez jediné úpravy.Tor158 píše:Mně se to nesype ani po několika tisících km.Bez problému.Čím to asi je?Tor.
Tak to tady o problémech všeho druhu psal asi nějaký jiný Torr.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Já si myslím že si to lidi způsobují dost sami.Samozřejmě potíže nějaké jsou a popsalj-z píše:Máš zkrátka štěstí, že Ti sériový kit vydržel tisíce km bez jediné úpravy.Tor158 píše:Mně se to nesype ani po několika tisících km.Bez problému.Čím to asi je?Tor.
Tak to tady o problémech všeho druhu psal asi nějaký jiný Torr.
jsem je.Nikdy jsem to ale takhle nevylágroval.Mám totiž hodně bohatou směs a tím
relativně studený motor.Takže se to dobře maže a nepřehřívá.Do kopce mu přišlápnu
a nenechám ho zvonit.Nepřetáčim na rovině a mám dobře nastavený předstih.
No a ten motor na výše uvedených obrázcích je po 350km????Tak se na něj podívej.
Ten zažranej karbon Ti napoví.Tor.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Zdravím Vás na diskusi, zvláště Tora, kterého podle diskuse považuji velmi znalého. Potřeboval bych potvrdit nebo vyvrátit moji domněnku, že starší čínské 2T jsou jiné, než současné prodávané. Asi jsem si trochu naběhl, ale co se dá dělat, budu muset řešit. K motoru jsem si zakoupil ruční startér, ale nestartuji, protože mi překáží v pohybu kliky, takže se startérem nešlapu. Také jsem si zakoupil volnoběžku jako set a protože je nutno sejmout původní pastorek s klínkem na klice. Se stažením pastorku mi nepomohli v autodílně, tak jsem požádal o radu na tomto fóru (v jiné rubrice) a na radu prodejce jsem zakoupil potřebný stahovák. U pastorku ale koukal tak malý kousek závitu, že jsem o něj utrhl kousek (asi 3 mm) závitu na stahováku. Takže úspěch se nekonal. Jenom zkusmo jsem sesadil kryt volnoběžky s blokem motoru a zjistil jsem, že novému krytu chybi asi 5 mm výšky proti původnímu a že tedy nejde namontovat, tlačí na kotouč spojky. Takže asi rada pro všechny. Máte-li starý motor a chcete inovovat, pozor na to. Tore, prosím o Tvůj názor, zda se opravdu ty novější motory liší natolik, že uvedené tuningové díly na nelze použít. Děkuji.
P.S.: Motor mi chodí docela dobře, včera jsem jej po půl roce nečinnosti a po nalití benzinu našlápl jen tak přes šlapky na třetí šlápnutí (první dvě na sytič bez elektřiny a na třetí s elektřinou, trochou plynu a bez sytiče) a kolo jsem držel zvednuté za nosič. Takže zatím spokojenost.
P.S.: Motor mi chodí docela dobře, včera jsem jej po půl roce nečinnosti a po nalití benzinu našlápl jen tak přes šlapky na třetí šlápnutí (první dvě na sytič bez elektřiny a na třetí s elektřinou, trochou plynu a bez sytiče) a kolo jsem držel zvednuté za nosič. Takže zatím spokojenost.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Zdar motokolaři, právě se přidávám do klubu, objednal jsem si 80cc motor (klasika čína, v černém provedení), chci jej hodit na svoje staré, robustní horské kolo . Bral jsem 80tku, protože za kolo chci ještě zaháknout takový vyklovozík na vožení věcí na delší výlety.
Poradí mi někdo, co na motoru hned preventivně vyměnit, abych nebyl po 300km překvapen a taky abych předešel většímu průseru?
Ideálně třeba bych s někým probral na FB, či emaily, nahoďte kontakt, ozvu se.
Děkuji všem motokolu ZDAR :p
Poradí mi někdo, co na motoru hned preventivně vyměnit, abych nebyl po 300km překvapen a taky abych předešel většímu průseru?
Ideálně třeba bych s někým probral na FB, či emaily, nahoďte kontakt, ozvu se.
Děkuji všem motokolu ZDAR :p
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
ještě doplním k příspěvku výše, chci být schopný na kole i normálně šlapat, když si to bude situace vyžadovat, nevím, jestli je třeba něco přikoupit, nebo to motoru nevadí? shazovat řetěz se mi nechce
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Není motor, jako motor (značka, prodejce). Základní doporučení jsem se snažil shrnout zde:magic píše:jo ty příspěvky výše patří ke mě tak klidně i SZ. Díky
app.php/page/stavba-motokola
Je to dost o štěstí, je určitě pár případů, kteří koupili a namontovali set a jezdí bez poruchy dodnes. Závady typu vadné ložisko čepu, uklepaná cívka apod. jsou v zásadě náhodnou (přesto častou) záležitostí. Můj druhý motor jsem zatím nijak neupgradoval (mimo řetězu) a už mám "najeto" 10 litrů benzínu.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
a jaké jsou zkušenosti s policií? silniční kontroly atd.., od oka 50 a 80 kit asi nepozná.., doklady k tomu člověk žádné nedostane, když si dělal vše sám.., co když mě potká někdo se zapnutým motorem někde v lese? atd.., máte někdo zkušenosti?
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
POLICIE !!! Stavěli mne asi jen třikrát vždy to obešel podíval usmál se a bylo to !!! sem tam se na něco zeptal ..... jen šlo o výbavu kola blatníky odrazky světla atd .....žádný problém ..................
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
ZdenekD,s volnoběžkou mám stejný problém a zatím jsem to odložil.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
serte na čínu a kupte si raději pořádnou značku jako Honda a máte klid na ni mám najeto 8860km a bez problému a mám i motor Sunway a hrozný už nikdy.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Pořídil jsem si sestavené kolo s motorem Sunway 48 ccm mám zatím najeto jen 160 km a celkem spojenost motor dobře táhne. Ze začátku motor špatně startoval a zadní rozeta byla špatně vystředěná. Teď už motor startuje na třetí našlápnutí i ta rozeta už se jaksi lépe usadila.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Ted jsem koupil celé kolo sunway. Štvalo mě startování rozšlapáváním, chcípalo to, cukalo, prostě honička zvláště zastudena. Mám jednoduše vyřešeno. Koupil jsem v kolech stabilní stojánek za 300,- (ne opěrku). Na stojánku je zadní kolo zdvyžené, na tácu mám nejmenší kolečko, vzadu největší. Startuju jako našlapováním a když to chytne, vypnu spojku a udržuju motor. Potom se rozjíždím jako na motorce.
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Všechny čínské KITY sou šmejdy nejlepší je na kolo motor BABETTA 207 40 let jezdí a 40let bude, KIT DO rámu je Krasnyj Oktober, originál ruský a 2 kusy aby byl jeden na ND
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
zeedee píše:Všechny čínské KITY sou šmejdy nejlepší je na kolo motor BABETTA 207 40 let jezdí a 40let bude, KIT DO rámu je Krasnyj Oktober, originál ruský a 2 kusy aby byl jeden na ND
Asi jsi toho moc nenajel.Umíš si představit jak to kolo bude těžké.Zase jeden nesmysl.
Řiká Ti něco ruplý Rám??Tak se zeptej J-Z.Kity jsou celkem dobré.Když se snima dobře
zachází,tak vydrží.Tor.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
moje řeč a to tvrdím všem jak se chováte k tomu svému motůrku tak vám bude sloužit ......souhlasím s tOR158 ..........Já měl první 80ccm a nalítal sem na něm 7000km a měnil jen spojku ....jezdil by dál jen vyměnit pístní kroužky ......ted mam sky hawk a jede nádherně za dvacet dnů najeto 1020km a prká nádherně..po upravě výfuku táhne o třtinu víc ..........TAK KDE JE SAKRA TEN PROBLÉM S VAŠIMI MOTORY !!!!
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Jistě je na tom kus pravdy o tom žádná jen se chci zeptat ty problémy se SKY HAWKEM co tu visí na fóru pod nickem bo-to jsou tvé , nebo někoho kdo se za tebe vydává ? Pokud jsou tvé pak to co jsi napsal vypadá trochu podivně , ale nic ve zlém .bo-to píše:moje řeč a to tvrdím všem jak se chováte k tomu svému motůrku tak vám bude sloužit ......souhlasím s tOR158 ..........Já měl první 80ccm a nalítal sem na něm 7000km a měnil jen spojku ....jezdil by dál jen vyměnit pístní kroužky ......ted mam sky hawk a jede nádherně za dvacet dnů najeto 1020km a prká nádherně..po upravě výfuku táhne o třtinu víc ..........TAK KDE JE SAKRA TEN PROBLÉM S VAŠIMI MOTORY !!!!
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
myslíš ten vadný motor co se vysypalo ložisko pod pístem a zadřelo motor ??? bohužel to byl jen pokus o motor hned na první pohled to byl zmetek ................
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
No, a pak je spousta motorů zmetkových na pohled druhý a další:-)bo-to píše:myslíš ten vadný motor co se vysypalo ložisko pod pístem a zadřelo motor ??? bohužel to byl jen pokus o motor hned na první pohled to byl zmetek ................
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Hm takže vadný motor už od pohledu byl jen tvůj případ ostatní jsou paka kteří si za vše mohou sami jak si tu s některými notuješ Docela by mě zajímalo co tě k tomu vede , taky si potřebuješ něco dokazovat ? Jak jsem psal nic ve zlém nic komentovat nemusím lidi to tu čtou a udělají si názor jistě sami . Jinak ať ti ten tvůj motor slouží co nejdéle.bo-to píše:myslíš ten vadný motor co se vysypalo ložisko pod pístem a zadřelo motor ??? bohužel to byl jen pokus o motor hned na první pohled to byl zmetek ................
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Mam motokolo80ccm . cinske vyroby . Uz mam najezdeno skoro 3000km a jede porad suprove.A korad sem za tu dobu mel je jednu zavadu... Praskl mi retez.Dal sem tam od babety retez a je to v cajku
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
polik> mohu potvrdit, mám motor 80 nacpanej v prehistorickým Olpranu. Nešel namotovat výfuk jaksi vadil rám a navíc byla příruba přivařená o 1/3 díry mimo. Dodělal jsem projistotu i dolní držák výfuku a hotovo. Ke kolu se chovám dost ohavně, měl jsem ho hlavně kvůli tomu, že jsem musel na 2 roky odevzdat papíry. Moc jsem nevěřil, že lidem odešel po 300 km řetěz. Mne vydržel 132km Jede pořád perfektně akorát by se hodil lehčí převod, prudké výjezdy je nutno přišlapávat a motor téměř zhasíná. Rovina přes 40, z kopce zbytečně 50
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Prosím jakou používáte Svíčku na tento typ motoru product model SW-BE080 předem děkuji za odpově
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Chci se zeptat. Musí být motor svíčkou směrem nahoru a nebo klidně může být vzhůru nohama?
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
- Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/
Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3
Modelářské dvoutakty se montují běžně hlavou dolů a fungují. Tady bude ale asi problém a plovákovým karburátorem. A pak se může stát že pokud to přeženeš s přechlastáváním motoru při startu, tak teče palivo do spalovacího prostoru a pokud ho tam bude moc, tak se asi něco zlomí nebo utrhne. Takže radši to nezkoušet, motor byl konstruován na polohu hlavou vzhůru.