Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Diskuze nad technickými problémy

Moderátoři: j-z, Velkocus

Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

koblizek píše:Hele Tore z hecu si troufnu na cokoliv :-) jen ten Čerchov a Černou horu mám trošku z ruky :-) Jsem z oblasti Beskyd a jak jistě víš je to tu samý kopeček - na Lysou Horu se zatím nechystám a to je slušný hill . Vlastně si se trefil jezdím většinou "kolem komína" tak max. do 50 km . Takové štreky 300km jak tu někdo psal to bych asi nedal. Ne že bych nevěřil tomu motoru či kolu to by to určitě zvládlo o sobě bych to až tak netvrdil :-) konečně na to mám jiné přibližovadla. V podstatě s tebou souhlasím že při fatální závadě (čemuž nevěřím) te dvojité brzdy by to bylo o hubu ostatně stejně jako u špatně seřízených klasických brzd .
No lidi tady toho nakecaj o svých cestách 200-300Km.To se normálně nedá jet!!Stačí Těch 50Km
Jseš z toho rozklepanej.Na 80Km tě z toho sundavají.To napíšou Ti kteří nic nejeli nemají ani
ponětí o co jde.J-Z si to zkusil a to jel takřka po rovině.
No můžeš zkusit nějaký Hill V Beskydech,ale pozor ,ať Ti to v kopci nechcípne.Když, tak to musíš
na tý páce celý udržet.Jinak to couvne a spadne na Tebe.Mě se to stalo na Černý Studnici.
Odnesl to kotník.
No a na Lysé hoře jsem byl(jde to dobře).Znám to tam kolem Val-mezu a Čeladné.Tak do toho.Tor. :)


koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od koblizek »

Tu Lysou určitě zkusím až bude slušnější počasí bo tu včil chčije a chčije :-) Nejsem si jistý jestli to ale vyjedu protože šlapat nemíním ani omylem . Mám sice 80tku a výkon docela slušný , ale jezdím vzadu s rozetou 36zubů (prý tuningovou :-) ) tak mám trošku obavy jestli to ten těžší převod dá. Zkusím a dám vědět . Mimochodem jak se tu Jiřík zmínil o kardanu (taky mě to před časem napadlo jen jsem to zavrhl) co říkáte pánové nahrazení řetězu ozubeným řemenem ? Koukal jsem na netu na Al ozubená kola , ozubené řemeny a no problém .


bo-to
Příspěvky: 489
Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od bo-to »

,,,,,,,,Já mám 80ccm a mám najeto 3520 km a provedena úprava cívky - výměna řetězu a to vše Dávám kvalitní olej - jede jako blázen .... vážím 105 kg . rychlost 50km/h. . a spotřeba 2.4l/100km .....jsem spokojeny provádím výlety denně kolem 100km ......Foto z výletů na motokole ---- http://www.moto-kola.estranky.cz/


Zodiak
Příspěvky: 8
Registrován: úte 21. dub 2015 14:19:32

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Zodiak »

Ale kluci, vůbec mi nedošly argumenty, jen jsem to kolo nakonec prodal. Někdo tu psal, že motokolo je slepá ulička. Tak jsem si to vyzkoušel, je to pravda. Nakonec enduro nedopadlo, což je možná dobře, dopadla jiná motorka. A pravda je, že motorka je fakt lepší než motokolo. Prodal jsem ho proto, že mě na rovince sfoukl kamion ve třicítce do škarpy. Ani si toho ten dobrák nevšimnul. Naštěstí mám zlomenej jen malíček na levé ruce. Je to nebezpečné. Takže raději něco jiného.


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od j-z »

Zodiak píše:Ale kluci, vůbec mi nedošly argumenty, jen jsem to kolo nakonec prodal. Někdo tu psal, že motokolo je slepá ulička. Tak jsem si to vyzkoušel, je to pravda. Nakonec enduro nedopadlo, což je možná dobře, dopadla jiná motorka. A pravda je, že motorka je fakt lepší než motokolo. Prodal jsem ho proto, že mě na rovince sfoukl kamion ve třicítce do škarpy. Ani si toho ten dobrák nevšimnul. Naštěstí mám zlomenej jen malíček na levé ruce. Je to nebezpečné. Takže raději něco jiného.
Že je to nebezpečné, o tom v zásadě nepochybuji, ale není to o nic horší, než u kola bez motoru. Záleží na stylu jízdy.
O "slepé uličce" to říci nemůžu. Jeden čas jsem měl kolo, motokolo i Transalpa, každý kus měl svoje. Nejraději ale jezdím právě na tom motokole - zrovna pro moje cesty do práce je to nejrychlejší a nejzábavnější způsob dopravy :-).
Samozřejmě pro cestu do Španělska to není :lol: .


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Uživatelský avatar
invalida
Příspěvky: 20
Registrován: sob 21. bře 2015 12:47:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od invalida »

Zalezi asi hodne na co ho clovek staví (používá) Mne nechala sebrat doktorka krerá mne nikdy neviděla papíry a potřebuju tuhle dobu překlenout. Nejlevnější je právně motokolo, v garáži mi stojí 5 motorek, motokolo pak zůstane doma jako případný objekt zlepšovatelského zájmu. Bydlištěě mám kopcovité , nejmladší nejsema někam dojet spocenej a funět jako hroch se mi nechce a mít vyčorované kolo za 60 taky mít nemusím. Jak tu mnoho lidí psalo, dopravují se na nm do rachoty, což je ideální dopravník.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

Dovedu pochopit Invalidu ,který to má jako užitnou věc.Řešit ale
motorku versus motokolo, mi připadá poněkud slabomyslné.Motokolo
si pořídí ten, kterého to baví na něm jezdit a vylepšovat ho.Je to
modelařina se vším všudy.Motorka je daleko nebezpečnější, ale užitnější.
Tyhlety názory sem tahají motorkáři kteří z toho chtějí neustále udělat kolomotorku.
Bikera který přešel s kola na motokolo to nenapadne.Těch je ale málo.
Takže jezdíme z radosti,že nám to jede,že je kolo lehké,že nás vemou do vlaku,
nikoho neohrožujem(jen sami sebe),baví nás se v tom hrabat a vylepšovat.
Kdo to nepochopí patří na jiné WEBY.Někdo má motokolařinu třeba jako životní styl.
Znám takové lidi.Prostě je to baví.Tor. ;)


Uživatelský avatar
invalida
Příspěvky: 20
Registrován: sob 21. bře 2015 12:47:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od invalida »

Trosku mne zbrzdil boj s brzdami, konecne jsem natahal lanka a jsem ve stavu pred vyjetim (snad :D ) Projistotu jsem oddekloval co se dalo, ohlodane srouby uz mne nedesi... Vsiml jsem si ale toho, ze na pistu je sipka, ktera smeruje dozadu k sani a ne dopredu , rrsp k vyfuku. Motor mam v nizkem ramu, takze sundani valce abych zkontroloval zamky by prineslo dalsi silene zpozdeni. Spony jsem vyfoukal, takze uz mi staci vedet jak to myslel cinan...
Diiik


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od j-z »

invalida píše:.. Vsiml jsem si ale toho, ze na pistu je sipka, ktera smeruje dozadu k sani a ne dopredu , rrsp k vyfuku. Motor mam v nizkem ramu, takze sundani valce abych zkontroloval zamky by prineslo dalsi silene zpozdeni. Spony jsem vyfoukal, takze uz mi staci vedet jak to myslel cinan...
Diiik
Na svojí padesátku jsem kupoval před lety nový píst a tohle jsem taky řešil. Měl jsem to ale trošku složitější, neboť šipka tam nebyla žádná. Po kontrole zámků jsem došel k závěru, že poloha pístu je zaměnitelná.
Kde konkrétně jsi měl tu šipku?


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od koblizek »

Ahoj. Šipka na pístu by měla ukazovat směrem od sání k výfuku . Jestli to je zaměnitelné netuším , nikdy mě nenapadlo že by to mělo být jinak. Pokud nezasahují zámky kroužků do kanálů tak to snad možné je , ale pokud ano je to průšvih a možnost zničení motoru.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

No,Je to přece jedno.Když nezasahují do kanálů tak je to OK.Tor.


Uživatelský avatar
invalida
Příspěvky: 20
Registrován: sob 21. bře 2015 12:47:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od invalida »

Tak mi to nedalo a vysvobodil jsem pist, cinanovi neverim... Sipka mi ukazuje dozadu k sani. Zel jsem v tomhle peknym pocasi dostal silenej kasel, cpu se praskama a kapickama, lepsi se to, zitra budu pokracovat, podle letmeho pohledu jedou zamky mimo kanaly, takze OK, presne jak pise Tor. Dneska jsem projistotu koupil segrovky misto krouzku, zbytek je zkontrolovanej, snad uz zavrcim. Uz mam takovej benzinovej abstak, ze mne tenhle cinan dostal do uvah o elektropohonu, ten by byl ale taky cinskej, takze by tam byly urcite vobracene volty s amperama :D :D


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

Bude chlapci horko!!!.Nad 25c, to Tor do kopců chladí takhle.Nic Vám nerupne a nezadřete to.Tor. :D :D
Přílohy
Chlazení.JPG
Chlazení.JPG (88.24 KiB) Zobrazeno 15658 x
Chlazení 2.JPG
Chlazení 2.JPG (137.01 KiB) Zobrazeno 15658 x
Naposledy upravil 2 dne Tor158; celkem upraveno 0x.


Drtikol
Příspěvky: 17
Registrován: stř 10. čer 2015 20:39:51

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Drtikol »

Zdravím všechny motokolaře,
Udělal jsem manželce motokolo (kit 80ka) z Liberty.Zatím se synem zajíždíme olej plná syntetika 1:20 zdá se mě to moc nestačila by polosyntetika? Lépe by to spalovalo při tak nízkých otáčkách a netekl by tolik z výfuku .Najeto cca 140km prvních 50km jsme neměli tachák tak to nevím přesně.Spotřeba 5l :oops: První závady byly ,už při montáži šroubky,matky i štefty v motoru se hned žvejknou jsou z bláta,tak jsme hned všechny vyměnily.Origo řetěz tam nemá cenu ani dávat ,protože byl vytahaný během 90km dvakrát tak jsme daly z babety.Dneska se vypálilo výfukové těsnění.Nouzově opraveno dvěma vystřiženýma těsnění z měděné tuby od nějaké mastičky.pomohlo to nepodvukuje.Jinak to zatím jezdí.už není ani tak tvrdý motor.Kolik km jste zajížděly? Nemůžu se dočkat,až mu dám plnej :)
Obrázek
Obrázek


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

Přečti si celý WEB a všechno se dozvíš. :D


Drtikol
Příspěvky: 17
Registrován: stř 10. čer 2015 20:39:51

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Drtikol »

Ps:jsem dal jiná fota. Dnes,jsem dal lepší posez z babety.A další tuning samozřejmě bude.
Obrázek


Drtikol
Příspěvky: 17
Registrován: stř 10. čer 2015 20:39:51

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Drtikol »

Tak jasně,že čtu, 500km.Zajíždíme to 25km/h,protože to jde motor hezky těch 20 se mu moc nelíbylo


Drtikol
Příspěvky: 17
Registrován: stř 10. čer 2015 20:39:51

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Drtikol »

Nemužu tady nikde najít doraz řidítek,aby se nepřetáčely,když to hodím na stojan.Mě napadly dvě verze první viz foto druhá by se zase neobešla bez svářečky.

doraz řidítek:výhoda tohoto,že v nouzi jde silou ještě přetočit více.
Obrázek


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od j-z »

Drtikol píše:Zdravím všechny motokolaře,
Udělal jsem manželce motokolo (kit 80ka) z Liberty.Zatím se synem zajíždíme olej plná syntetika 1:20 zdá se mě to moc nestačila by polosyntetika? Lépe by to spalovalo při tak nízkých otáčkách a netekl by tolik z výfuku .Najeto cca 140km prvních 50km jsme neměli tachák tak to nevím přesně.Spotřeba 5l :oops: První závady byly ,už při montáži šroubky,matky i štefty v motoru se hned žvejknou jsou z bláta,tak jsme hned všechny vyměnily.Origo řetěz tam nemá cenu ani dávat ,protože byl vytahaný během 90km dvakrát tak jsme daly z babety.Dneska se vypálilo výfukové těsnění.Nouzově opraveno dvěma vystřiženýma těsnění z měděné tuby od nějaké mastičky.pomohlo to nepodvukuje.Jinak to zatím jezdí.už není ani tak tvrdý motor.Kolik km jste zajížděly? Nemůžu se dočkat,až mu dám plnej :)
Pěkné to řešení.
K oleji - syntetika dle návodu je zbytečný luxus, stačí lowsmoke polosyntetika.
K dorazu řidítek - můj stojan jsem trošku ponížil, aby nikdy nebylo kolo zcela ve vzduchu. Na ten stojan to doporučuji dávat pokud možno jen z nutnosti (v polích), jinak opírat o strom apod. Ty stojánky na lehká kolečka moc nevydrží, možná by stálo za úvahu někde sehnat něco na holandská/cestovní kola, což se u nás ale hůř shání.
Ke spotřebě - zvážil bych přenastavení karburátoru, během zajíždění 50ccm jsem se dostal na cca 1,8l. Faktem je, že si to budu muset někdy překalibrovat (nemám tacháč).


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od j-z »

Tor158 píše:Bude chlapci horko!!!.Nad 25c, to Tor do kopců chladí takhle.Nic Vám nerupne a nezadřete to.Tor. :D :D
Pro zajímavost:
Netradiční řešení, Motokoláč 2012
Netradiční řešení, Motokoláč 2012
Osobně jsem u sebe nezpozoroval problémy s chlazením, spíš naopak v zimním období jsem uvažoval nad "zateplením".


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od koblizek »

Hoj. Koukám že Tora přestalo bavit dotahovat matky tak si je pojistil :-) Dobrá inspirace to provedu hned o víkendu (i u hlavy válce , korunkové matice tam už stejně mám) . Co se týká toho pístu máte pravdu , kontroloval jsem si to u nového válce a pístu je jedno jak to je zámky do kanálu nezasahují . Mazal jsem při záběhu 1:16 plnou syntetikou a ten poměr je naprosto šílený (přesto to dodržuji) olej z výfuku stříkal téměř proudem :-) Po záběhu používám 1:30 a ještě by to možná chtělo ubrat , ale zatím to nechám tak. Drtikol - ty jo tu spotřebu myslíš vážně ? Mám 2 ks 80 sátek a ani jedna mi v záběhu při trysce 58 nežrala víc než 2,6l nekecám poctivě jsem to odměřoval a jezdil do prázdné nádrže (litrovou láhev jsem vozil v brašně) Kolik mi to žere teď netuším ani mě to netrápí - když tomu člověk šlápne na krk nemůže čekat že si to své nevezme. Těch 5l je ale moc něco je špatně .


Drtikol
Příspěvky: 17
Registrován: stř 10. čer 2015 20:39:51

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Drtikol »

No taky se mě zdá že je to moc velká spotřeba.Dal jsem mladýmu na zítra bojový úkol,ať si naleje do nádrže třeba 300ml a vyjede to do sucha a uvidíme kolik na to ujede.Jinak dneska jsem vysekal nové těsnění z klingeritu,ale nebyl s drátěným sítem tak uvidím jestli vydrží.Dnes najeto dalších 50km.Jeden defekt prázdný zadní kolo ach jo asi tam naleju antipich.A stojan ,když praskne udělám kopii z pořádnýho železa a bude klid.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

koblizek píše:Hoj. Koukám že Tora přestalo bavit dotahovat matky tak si je pojistil :-) Dobrá inspirace to provedu hned o víkendu (i u hlavy válce , korunkové matice tam už stejně mám) . Co se týká toho pístu máte pravdu , kontroloval jsem si to u nového válce a pístu je jedno jak to je zámky do kanálu nezasahují . Mazal jsem při záběhu 1:16 plnou syntetikou a ten poměr je naprosto šílený (přesto to dodržuji) olej z výfuku stříkal téměř proudem :-) Po záběhu používám 1:30 a ještě by to možná chtělo ubrat , ale zatím to nechám tak. Drtikol - ty jo tu spotřebu myslíš vážně ? Mám 2 ks 80 sátek a ani jedna mi v záběhu při trysce 58 nežrala víc než 2,6l nekecám poctivě jsem to odměřoval a jezdil do prázdné nádrže (litrovou láhev jsem vozil v brašně) Kolik mi to žere teď netuším ani mě to netrápí - když tomu člověk šlápne na krk nemůže čekat že si to své nevezme. Těch 5l je ale moc něco je špatně .
Správně. :D Když mi několikrát fouklo těsnění pod výfukem, tak jsem dal korunové
matky a závlačky všude.Mám klid.Korunková matka se prostě nepovolí.To je total sicher.Tor.


koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od koblizek »

To Drtikol. To těsnění z klingeritu i bez drátů je v poho , měnil jsem ho asi před rokem a drží furt nemusíš mít obavu . Co bych ti doporučil kup si kvalitní těsnění pod hlavu válce to původní časem bezpečně odejde a začne ti to foukat , používám to s edárků je fakt dobré - jedinou nevýhodou je snížení komprese (je vyšší než to hliníkové) a při následném sundání hlavy se obyčejně poškodí. Co se týká spotřeby určitě překontroluj to nastavení karbce , vytáhni svíčku a zkontroluj barvu , případně uprav polohu jehly v karbci . Všechno to tu určitě někde popsané je . Ještě bych ti doporučil těsnící gumový okroužek mezi karbcem a kolenem je asi zbytečné ho kupovat přes internet , koupíš ho v prvním krámě na rohu za nula , nula nic - jen je dobré vzít sebou to koleno a karbec podle kterého si ho koupíš , nemusíš nic měřit.


koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od koblizek »

To invalida. Elektropohon ? Jestli máš zájem mohu ti za poloviční cenu nabídnout : http://www.ecotech.cz/elektrokola-motor ... 1000w-48v/ i s vypleteným ráfkem na horské kolo s pevnými nerezovýma špicemi , elektronikou a nabíječkou .Volty s ampéry prohozené nejsou a je to bezůdržbová záležitost - jednou za rok promazat ložiska motoru :-)


Drtikol
Příspěvky: 17
Registrován: stř 10. čer 2015 20:39:51

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Drtikol »

Zdarec,tak dneska se mě rozpadla páčka spojky ach jo.
Obrázek
Zatím vyřešeno páčkou z babety.
Obrázek
Myslím si ,že objednávat novou je blbost je to šit materiál,ale bez aretace je to také na prd.Přemýšlím o nějakém řešení aretace té spojky z babety.Nemáte někdo nějaký nápad?Předem díky za nějaké nápady :)


Drtikol
Příspěvky: 17
Registrován: stř 10. čer 2015 20:39:51

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Drtikol »

Tak jsem hledal jiné páčky s aretací a našel jsem http://www.ctyrkolky-hombrac.cz/packy-l ... kolo-typ2/ máte s ní někdo zkušenost je lepší?


peter

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od peter »

Potrebujem radu :D stalo sa mi že v poslednej dobe motor 80ccm prestal tahat a pri vysokých otačkach alebo do kopca nemeni už ani zvuk na taký ťahavý ako pred tým teda až do dnes kedy ma napadlo dat dolu tlmič z výfuka teraz taha ako blazon ale aj pekný rachot to je 8-) kde je teda chyba ?


MotoGoS
Příspěvky: 1
Registrován: sob 22. srp 2015 14:56:43

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od MotoGoS »

Zdravím, jsem tu nový, zvažuju, že bych pořídil kit 49ccm (hlavně kvůli legislativě), pokud se bude objednávat tak z e-dárků. Rád bych se ještě poradil, je dobrý nápad to montovat na duralový rám, nebo by bylo lepší sehnat nějaký starší a kvalitnější kolo?

Rád bych poprosil všechny majitele (převážně těch s 49ccm kity) o vaše zkušenosti - hlavně se mi jedná o to, kolik km ten motor tak vydrží.

Díky moc


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od j-z »

MotoGoS píše:Zdravím, jsem tu nový, zvažuju, že bych pořídil kit 49ccm (hlavně kvůli legislativě), pokud se bude objednávat tak z e-dárků. Rád bych se ještě poradil, je dobrý nápad to montovat na duralový rám, nebo by bylo lepší sehnat nějaký starší a kvalitnější kolo?

Rád bych poprosil všechny majitele (převážně těch s 49ccm kity) o vaše zkušenosti - hlavně se mi jedná o to, kolik km ten motor tak vydrží.

Díky moc
Kolik vydrzi? Zalezi na stesti;-), na to se tezko odpovida. Me asi nejvic zlobila civka a zader diky te blbe pojistce (vice ve Stavbe). Zbytek motoru zatim ok (neco pres 5 tis.km). Za ty penize bych ho bral znova.
Pokud mas duralovy kolo, klidne ho na nej dej. Jen se priprav na nutne redukce (prumer trubky).


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od j-z »

Drtikol píše:No taky se mě zdá že je to moc velká spotřeba.Dal jsem mladýmu na zítra bojový úkol,ať si naleje do nádrže třeba 300ml a vyjede to do sucha a uvidíme kolik na to ujede...
Určitě jste se taky setkali s dotazem, kolik to ujede na tu malou nádrž (std. osmačtyřicítková sada). Tak dneska v tom větrnym marastu a s bagáží jsem to vyzkoušel - přesně 91 km:-). Bohužel přesně nevím, kolika se tam vejde :-/, tipuji tak 1,7 litru.


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
bo-to
Příspěvky: 489
Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od bo-to »

AHOJ MOTOKOLAŘI
JELIKOŽ NEJDE SEHNAT VÁLEC A JINE ND. NA SKY HAWK CHCI SE POKUSIT DÁT VALEC A PÍST A KROUŽKY Z KITY 80CCM PO PROMĚŘENÍ JSEM ZJISTIL ŽE ROZMĚRY SEDÍ ............PRUBNUL UŽ TO NĚKDO ???? PORADÍ MI NĚKDO ???? DÍK BO-TO


Luky91
Příspěvky: 23
Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Luky91 »

Ahoj přátelé,

tak dávám první zkušenosti se sunway 80cc... naprostá pecka, po měsíci denního ježděni ani jediná závada, ani jediné zklamání. spotřeba opravdu 2l/100km MAXIMÁLNĚ! motor používám včetně předlohy kterou jsem nakonec taky vychytal... šlapání absolutně vůbec! v kombinaci s těmi převody je to opravdu dobrý stroj... tak uvidíme co dál, zatím najeto asi 2000km...spokojenost za tu cenu maximální!!! říditelná tychlost v pohodě 50km/h, žádné vybrace a dosti nízké otáčky-tichý chod... maximálka asi 65.. možná víc ale nechci to trápit... zřejmě jsem vylosoval dobrý kus..


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

Z toho co píšeš uber tak 30% Potom Ti budou lidi věřit.Než se Ti to rozpadne.Takových tu už bylo a
všem se to rozpadlo.Předloha,řetěz a zadní kolo.Dej Foto.


Luky91
Příspěvky: 23
Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Luky91 »

tore, bez nadsázky.... jsem spokojen... foto je zde... snad to půjde zobrazit http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo


Luky91
Příspěvky: 23
Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Luky91 »

je jasný že je to čínskej šmejd a časem se něco vyklepe.. ale s tím se musí počítat..momentálně je to bez problémů a funkční... mimochodem tore, moc se mi líbí tvoje zapalování, opravdu je to tak znatelný rozdíl? jsem zručný co se týče mechaniky ale elektro je celkem mimo mě... ted ještě pracuju na uchycení výfuku, je to opravdu nutnost... a taky na předním držáku motoru, tento je dosti provizorní a neestetický... chci mít hezký kolo.. jinak jezdím i teď v zimě (musím) a sám jsem překvapen-startování naprosto v klidu a to mám pouze tu sériovou svíčku. co se týče předlohy, úplně ideální by byla kombinace s tou přehazovačkou ve středu kola.... ale i tak je to myslím si úplně něco jiného než náhon vlevo... (nevím, nezkoušel jsem) ano, pravda je že řetězy by bylo lepší nahradit kvalitními... teď také dodělávám kotouče, asi to bude trochu o něčem jiném... když jsem kolo stavěl, rozhodně jsem nečekal že to bude takové jaké to je, očekával jsem vibrujícího střepa který mě tak tak dopraví do práce.. sériově dodávaný výfuk jsem trochu převařil aby tam lépe seděl... mazání-používám kvalitní plnou syntetiku za 300kč litr, moc to nekouří a dobře hoří... motor jsem koupil sice dobrý ovšem co se týče předlohy tam je to horší.... pravá klika má špatně udělaný závit nebo čtyřhran, takže při šlapání (pouze při šlapání) ty rozety hází... není to nijak cítit ale vadí mi to, není to dokonalé... řešení je koupit kliky na trialové kolo, mají stejný závit-cena asi 1500.. taky vnitřní rozeta není pro klasický cyklo řetěz, je potřeba ji zúžit... no a pak různě vypodložit, držáky vypilovat atd... za ten komfort to stojí.. řetězy nijak nepadají a to tam nemám žádná vodítka... jen je nutno vyrobit napínák který zabrání posouvání motoru dolů po rámu, jen jednoduchou závitovou tyč... tím lze trochu i řetěz od motoru k pedálu dopnout... ale není potřeba, důležité je aby ani o milimetr nešel dolů... mohlo by to vylámat držáky. kdyby někoho zarazilo kde je páčka spojky-nikde, zachoval jsem tu co ovládá přesmykač.. chci šlapat-zamáčknu jako při přehození na vyšší převod, za jízdy lze plynule ovládat palcem... díky předloze není nutná aretace při jízdě z kopce... elegantní řešení... takže zatím tak, průběžně přidám foto a info..


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od j-z »

Luky91 píše:tore, bez nadsázky.... jsem spokojen... foto je zde... snad to půjde zobrazit http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo
Pro zobrazení fotek z rajčete je nutné zadat kód takto:

Kód: Vybrat vše

[rajce]http://www.rajce.net/a12304204[/rajce]
kde adresu je nutné vygenerovat přímo na zdrojových stránkách.
gen.jpg
gen.jpg (17.84 KiB) Zobrazeno 15584 x
Pak to vypadá takto:


P.S. Chválím výfuk, taky mi ten od Sunway nesedí, takže jsem tam zatím vrátil Machina.


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Luky91
Příspěvky: 23
Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Luky91 »

super, díky... ano sériový výfuk je katastrofa... takto to hezky lícuje


Luky91
Příspěvky: 23
Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Luky91 »

bo-to píše:AHOJ MOTOKOLAŘI
JELIKOŽ NEJDE SEHNAT VÁLEC A JINE ND. NA SKY HAWK CHCI SE POKUSIT DÁT VALEC A PÍST A KROUŽKY Z KITY 80CCM PO PROMĚŘENÍ JSEM ZJISTIL ŽE ROZMĚRY SEDÍ ............PRUBNUL UŽ TO NĚKDO ???? PORADÍ MI NĚKDO ???? DÍK BO-TO
sedí li rozměry, rozteč děr a výška kanálu tak nevidím důvod proč by to nešlo... možná bude max nutno použít i hlavu... a pokud je stejný i průměr pístního čepu, musí to fungovat... musí.. sky hawk neznám tak nevím ale uchycení karburátoru taky vypadá stejně... prostě to zkus, já osobně bych do toho šel, nevidím problém...


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

Luky91 píše:je jasný že je to čínskej šmejd a časem se něco vyklepe.. ale s tím se musí počítat..momentálně je to bez problémů a funkční... mimochodem tore, moc se mi líbí tvoje zapalování, opravdu je to tak znatelný rozdíl? jsem zručný co se týče mechaniky ale elektro je celkem mimo mě... ted ještě pracuju na uchycení výfuku, je to opravdu nutnost... a taky na předním držáku motoru, tento je dosti provizorní a neestetický... chci mít hezký kolo.. jinak jezdím i teď v zimě (musím) a sám jsem překvapen-startování naprosto v klidu a to mám pouze tu sériovou svíčku. co se týče předlohy, úplně ideální by byla kombinace s tou přehazovačkou ve středu kola.... ale i tak je to myslím si úplně něco jiného než náhon vlevo... (nevím, nezkoušel jsem) ano, pravda je že řetězy by bylo lepší nahradit kvalitními... teď také dodělávám kotouče, asi to bude trochu o něčem jiném... když jsem kolo stavěl, rozhodně jsem nečekal že to bude takové jaké to je, očekával jsem vibrujícího střepa který mě tak tak dopraví do práce.. sériově dodávaný výfuk jsem trochu převařil aby tam lépe seděl... mazání-používám kvalitní plnou syntetiku za 300kč litr, moc to nekouří a dobře hoří... motor jsem koupil sice dobrý ovšem co se týče předlohy tam je to horší.... pravá klika má špatně udělaný závit nebo čtyřhran, takže při šlapání (pouze při šlapání) ty rozety hází... není to nijak cítit ale vadí mi to, není to dokonalé... řešení je koupit kliky na trialové kolo, mají stejný závit-cena asi 1500.. taky vnitřní rozeta není pro klasický cyklo řetěz, je potřeba ji zúžit... no a pak různě vypodložit, držáky vypilovat atd... za ten komfort to stojí.. řetězy nijak nepadají a to tam nemám žádná vodítka... jen je nutno vyrobit napínák který zabrání posouvání motoru dolů po rámu, jen jednoduchou závitovou tyč... tím lze trochu i řetěz od motoru k pedálu dopnout... ale není potřeba, důležité je aby ani o milimetr nešel dolů... mohlo by to vylámat držáky. kdyby někoho zarazilo kde je páčka spojky-nikde, zachoval jsem tu co ovládá přesmykač.. chci šlapat-zamáčknu jako při přehození na vyšší převod, za jízdy lze plynule ovládat palcem... díky předloze není nutná aretace při jízdě z kopce... elegantní řešení... takže zatím tak, průběžně přidám foto a info..
Udělané je to pěkně.Měl jsem to taky I volnoběžku v zadním kole.Poruchový.Rozsypalo se to vždycky
po nějakých stovkách Km.Tak jsem jezdil podél ČD aby mne sebrali.Trhlé bike řetězy,vylágrovaná
volnoběžka na středu i v zadnim kole(několikrát).Nejde to nahodit od jízdy.Nemohl jsem to ušlápnout
k vlaku 10km protože musíš šlapat i předlohu se spojkou.Atd.
Vrátil jsem se k původnímu řešení na levé straně.Uvidíš až Tě někde něco potká.Vsadil jsem na spolehlivost.
Vyfuk samozřejmě upevnit.Zapalování je ve skyhawku integrované takže nelze předělat.
Předstih už nezměníš.Možná jen teoreticky.U jiných motorů je to bez problému.Syntetika je přepych.
Nejlepší mineral červený 2T.Tor.


Luky91
Příspěvky: 23
Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Luky91 »

dík za pochvalu tore.. ano ta volnoběžka bude slabý místo... uvažuju též o použití z trial kola, dají se koupit opravdu kvalitní kusy kolem 1000kč... ale chce to úpravy... ta origo snad ani sehnat nejde.. ale chlapi, mnoho dílů lze koupit taky na aliexpress.com za dobrý ceny! tore, když jsi to řešení zavrhl, nemáš prosím pravou kliku-pokud je tam dobrý závit a neháže to? koupil bych ji! klidně obě! a kdyby někdo potřeboval, mám nepoužitý kryt řetězu....


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

Luky91 píše:dík za pochvalu tore.. ano ta volnoběžka bude slabý místo... uvažuju též o použití z trial kola, dají se koupit opravdu kvalitní kusy kolem 1000kč... ale chce to úpravy... ta origo snad ani sehnat nejde.. ale chlapi, mnoho dílů lze koupit taky na aliexpress.com za dobrý ceny! tore, když jsi to řešení zavrhl, nemáš prosím pravou kliku-pokud je tam dobrý závit a neháže to? koupil bych ji! klidně obě! a kdyby někdo potřeboval, mám nepoužitý kryt řetězu....
Ne už nic nemám.Definitivně jsem přešel před roky na levostranný náhon a všechno
jsem vyhodil.Potřebuji spolehlivý stroj na dlouhé trasy bez ČD a České hory.I tak
se občas něco podělá.Opravovat neni nic příjemného.Zaprasené ruce a domů daleko.
Improvizace.Podělá se vždy něco co sebou nemáš.Tor. ;)


Luky91
Příspěvky: 23
Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Luky91 »

i tak díky tore.. jo a prosím tě, já nemám motor sky hawk ale sunway, tam to zapalování upravit lze, ne??


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

Luky91 píše:i tak díky tore.. jo a prosím tě, já nemám motor sky hawk ale sunway, tam to zapalování upravit lze, ne??
Nějak jsem ten motor špatně vyhodnotil.Tam kde je normální mag tak jde udělat
zapalování.No a nováčci se dopouštějí chyb viz obrázky. ;)
Přílohy
Detail.jpg
Detail.jpg (27.6 KiB) Zobrazeno 15534 x
Konstrukční ch yby 2.jpg
Konstrukční chyby.jpg


Luky91
Příspěvky: 23
Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Luky91 »

ano tore, děkuji... vím o těchto nedokonalostech... posuv motoru není, drží ho ten spodní napínák... kabrl již upevněn mám, dolaďování probíhá za provozu.. jinak jsou to ty standartní dráty jen je to celý zaizolovaný, dole jsem zasilikonoval vstup do motoru... stojan je pevnější než se zdá, opravdu žádný problém...na upevnění výfuku pracuji a na matkách se závlačkou taky... ano náklon karburátoru je nevhodný, musím na to lanko dát kolínko, to je jediný co mu brání... rám je totiž pouze 19palců... a jak to myslíš s neseřízenou pákou spojky? původně byla úplně jinak, posunul jsem ji na tom tisícihranu a ted se mi to zdá ok.... ten držák motoru je katastrofa, objednávám si origo hezkou redukci z dárků... ten rám je dosti širokej... nemám vybavení na výrobu dle mých představ, osobne bych chtěl hliníkovou objímku která by seděla i přesně na ty díry... no a prosím tě, to zapalování, je zde teda řešitelné?


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3y

Příspěvek od Tor158 »

Až upevníš výfuk motor bude držet dobře.Ty dráty zkrátit a přichytit.Zkrátit VN kabel.Lanko
na spojce praskne. Páka musí jít minimálně rovně s motorem nebo nad motor.Nebo kladkou lanko
vybočit.Možná i kolínko.V karburátoru seTi bude kousat plovák popřípadě měnit směs v kopcích.
Stojan dvojitý.Až nepojedeš ,zadní kolo bude nahoře a mužeš laborovat.Pokud je tam Magneto
tak lze zapalování změnit.Tor.


adam
Příspěvky: 24
Registrován: pon 20. črc 2015 21:22:18

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od adam »

Panove , zavidim vam vase funkcne motokola! Ja som to skusil s skyhawkom 80 a nemal som stastie .... dal som do toho aj s novym bicyklom asi 800 eur a venoval tomu ohromne casu bavilo ma to .... vela som sa tu od vas naucil co a ako... za to dakujem!!!! Ale po 150 km mi praskol piestny kruzok ... musel som menit piest .. kruzky... valec. Urobilo mi to zasa po 100 km. Tak som sa na to vy..... a kupil som skuter benelli macis 125.
Dufam ze mi vykompenzuje predchadzajuce utrapy!!!! Prajem vam vela krasnych najazdenych kilometrov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahojte


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od j-z »

adam píše:Panove , zavidim vam vase funkcne motokola! Ja som to skusil s skyhawkom 80 a nemal som stastie .... dal som do toho aj s novym bicyklom asi 800 eur a venoval tomu ohromne casu bavilo ma to .... vela som sa tu od vas naucil co a ako... za to dakujem!!!! Ale po 150 km mi praskol piestny kruzok ... musel som menit piest .. kruzky... valec. Urobilo mi to zasa po 100 km. Tak som sa na to vy..... a kupil som skuter benelli macis 125.
Dufam ze mi vykompenzuje predchadzajuce utrapy!!!! Prajem vam vela krasnych najazdenych kilometrov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahojte
Jo, to se Ti nedivím.
Bohužel mně se to sype až po řádově tisících km, takže do toho sypu peníze delší dobu;-).


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od Tor158 »

j-z píše:
adam píše:Panove , zavidim vam vase funkcne motokola! Ja som to skusil s skyhawkom 80 a nemal som stastie .... dal som do toho aj s novym bicyklom asi 800 eur a venoval tomu ohromne casu bavilo ma to .... vela som sa tu od vas naucil co a ako... za to dakujem!!!! Ale po 150 km mi praskol piestny kruzok ... musel som menit piest .. kruzky... valec. Urobilo mi to zasa po 100 km. Tak som sa na to vy..... a kupil som skuter benelli macis 125.
Dufam ze mi vykompenzuje predchadzajuce utrapy!!!! Prajem vam vela krasnych najazdenych kilometrov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahojte
Jo, to se Ti nedivím.
Bohužel mně se to sype až po řádově tisících km, takže do toho sypu peníze delší dobu;-).
Mně se to nesype ani po několika tisících km.Bez problému.Čím to asi je?Tor. :D


bo-to
Příspěvky: 489
Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s čínskými KITY 49,60,80 cm3

Příspěvek od bo-to »

Já nevím čim ale určitě je to stylem jízdy !!!! pokud to někdo honí už od začátku a chce z toho vymáčknout co to dá , tak se nedivím že se to rozpadne !!! tyto motory nejsou stavěné na velké výkony !!! říká se správně ,,,,,,,,,,,,,,,,JAK ZAJEDEŠ MOTOR , TAK POJEDEŠ,,,,,,,,,,,,,, zajíždět pokud možno malou rychlostí bez velké zátěže !!!! aspoň těch 500km olej ze začátku 1:16 a občas tak po 200km trochu dát vazelíny na ozubené kola , než se vše usadí a hlavně ten motor nepřetáčet a neždímat z toho co to dá !!!!!!!!!! já měl první 80ccm najeto asi 6000km a měnil jsem jen spojku,nezadřel se ale kompozit ve válci se jen vydřel stačilo vyměnit jen válec a pístní kroužky, to sem měl 110kg a trasy byly denní kolem 100km JAK ŘÍKÁM NENÍ TO YAMAHA 1000CCM být v klidu a užívat si pohody ,,,,,,,,,,,,,ted jsem zrenovoval sky hawk a zajíždím tak se ukáže co vydrží ...!!!!!!!!!!


Odpovědět