Zdar motokolaři,
po výměně válce, pístu a kroužků, a lehkém zajetí motoru, jsem se pustil do kopců. Motor krásně táhne, nicméně začal dělat 2 věci:
1) při ubrání plynu začne celé kolo cukat, jako kdyby ho někdo 2x za vteřinu zabrzdil; dělá to motor
2) v nedetekovatelných chvílích pod plynem se začne motor dusit, ztratí výkon a otáčky, postupně se usadí v nižších otáčkách, a zase začne táhnout
Potkalo vás to? Víte, čím by to mohlo být?
Zdraví
Honza
Kolísání výkonu
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Kolísání výkonu
Za ta léta se mi něco podobného stalo 2 x - poprvé to byla cívka, ve které byl studený spoj (někdy šla, někdy blbla), podruhé to byl rozpadající se filtr, který ucpal hadičku. Tyto možné příčiny bych prověřil .
Re: Kolísání výkonu
díky moc za názor, vyměním cívku.
Tohle je přesně smysl fóra, nejdeš tu někoho, kdo to zažil a vyřešil; dá ti inspiraci, jak dál
CHVÁLÍM!!!
a i kvůli tomu přecházím mentální výlevy některých spolubojovníků
Tohle je přesně smysl fóra, nejdeš tu někoho, kdo to zažil a vyřešil; dá ti inspiraci, jak dál
CHVÁLÍM!!!
a i kvůli tomu přecházím mentální výlevy některých spolubojovníků
Re: Kolísání výkonu
Jestli je to, že motor táhne skoro do konce "plynu" na rukojeti a poslední kousek se chová jako by mu došel benzín nebo elektrika, tak jak to dělalo mně. Pak mi po různých zkouškách "pokus-omyl" pomohlo změnit výšku hladiny v plovákový komoře v karbci. Nepovím ti jestli dolů nebo nahoru, sám si to nepamatuju - těch pokusů bylo moc.