www.e-darky.eu

Poslat odpověď


Tato otázka má za úkol zabránit spamovacím (ro)botům v automatickém vyplňování formulářů.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBKódy jsou ZAPNUTY
MŮŽEŠ použít [img]
NEMŮŽEŠ použít [flash]
[url] jsou ZAPNUTY
Smajlíci jsou ZAPNUTI

Náhled tématu
   

Rozbalit zobrazení Náhled tématu: www.e-darky.eu

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Pá 07. Zář 2018 19:16:01

Hele podle zákona je pro děti povinná pouze přilba. Tak že všechno je OK.

Re: www.e-darky.eu

od j-z » Pá 07. Zář 2018 19:13:00

Madhu napsal:
Pá 07. Zář 2018 18:52:14
Příprava dětí na motokolo zahájena. Začínáme opatrně v tandemu na okruhu.
Muhehe. On v kůži, ono jen ve vlastní.

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Pá 07. Zář 2018 18:52:14

Příprava dětí na motokolo zahájena. Začínáme opatrně v tandemu na okruhu.
Už nám to jde.jpg
Už nám to jde.jpg (61.96 KiB) Zobrazeno 93 x

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Pá 27. Črc 2018 11:03:43

Dík, ano jsem rychlý jako blesk doufám že je tedy již vše vyjasněno :D
Madhu

Re: www.e-darky.eu

od jirka » Čt 26. Črc 2018 20:01:07

Zdravim napravovat uz ste zacali, ani sem otom nevedel az dnes me to rek .Zejtra se ozvu.

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Čt 26. Črc 2018 14:20:57

A co se Jiří detailněji pochlubit abych se o té strašné záměně kde něco chybělo také něco dozvěděl?
Je pravda že sklad v Praze má od 16.7.18 do 27.7.18 dovolenou se záskokem skladníků a něco podobného se mohlo přihodit, ale i tak bych o tom měl něco vědět. Vše lze pokud se nepletu napravit.
Dík
Madhu

Re: www.e-darky.eu

od jirka » Stř 25. Črc 2018 18:52:54

Tak sme udelali ojednavku na darkach a dopadlo to strasne zamena a něco scházelo.Tak bych nedoporucoval .

Re: www.e-darky.eu

od Honza » Út 10. Črc 2018 12:03:55

:evil: tohle vlákno je o obchodech, ne o technických řešeních. Howgh.

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Po 09. Črc 2018 13:39:16

Prosím jestli by bylo možné řešit kde komu zavřeli krám otevřený do večera a jak se budeme předzásobovat z Číny na k tomu určenému vláknu zdejšího fóra. Nerad vidím když na www.e-darky.eu těmito informacemi překrýváte např. pro ostatní motokolaře užitečnější téma řešení volnoběžky rozety zadního kola.
Děkuji Vám velice za pochopení
Madhu

Re: www.e-darky.eu

od Honza » Ne 08. Črc 2018 21:58:45

Nenašel, půjdu asi formou předzásobení se z Číny :-(

Re: www.e-darky.eu

od Brumla » Čt 05. Črc 2018 14:50:06

Honzo našel jsi v Praze tu firmu kde mají otevřeno do večera a kde budeš teď nakupovat?

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Po 18. Črv 2018 12:10:59

Honza napsal:
Po 18. Črv 2018 11:04:40
e-dárky dobrý, ale - zmizela vyzvedávací adresa v Edenu, která měla otevřeno do večera. Provozní dobu na nákladovém nádraží nestíhám, budu kupovat jinde :-(
:o

Re: www.e-darky.eu

od Honza » Po 18. Črv 2018 11:04:40

e-dárky dobrý, ale - zmizela vyzvedávací adresa v Edenu, která měla otevřeno do večera. Provozní dobu na nákladovém nádraží nestíhám, budu kupovat jinde :-(

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Pá 15. Črv 2018 13:25:16

Pro ostatní kamarády motokolaře, závit je potřeba řádně namazat jinak volnoběžku z hliníkového závitu budete v budoucnosti těžko povolovat. Elegantní řešení které nevypadá jak bolavá noha . . .

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Pá 15. Črv 2018 13:22:11

Nába pro kotoučovou brzdu usoustružena na potřebný průměr a vyříznut levý závit M35 x 1. Použita volnoběžka z Babety s levým závitem.

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Pá 15. Črv 2018 13:17:34

Volnoběžka od mého přítele - zákazníka, který zrealizoval můj nápad a uvedl jej do funkční podoby, za což děkuji.
Madhu
2.jpg
2.jpg (59.85 KiB) Zobrazeno 965 x
1.jpg
1.jpg (39.12 KiB) Zobrazeno 965 x
4.jpg
4.jpg (102.65 KiB) Zobrazeno 965 x
3.jpg
3.jpg (100.53 KiB) Zobrazeno 965 x

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Stř 13. Črv 2018 12:21:54

No vidíš, tak už chápeš proč e-darky? :)

Re: www.e-darky.eu

od petr12 » Po 11. Črv 2018 10:57:25

a to jsem taky udělal. poděkovali mi až za dva týdny: tak ti hochu pěkně děkujem...:)))))))

Re: www.e-darky.eu

od Madhu » Po 11. Črv 2018 10:23:14

No přece aby jsi koupil motor, namontoval na kolo, seřídil a potom to mohl někomu dát jako dárek :)

Re: www.e-darky.eu

od petr12 » Ne 10. Črv 2018 17:17:44

dárky.eu dobrý , ale nevím proč to jsou dárky když si pak řeknou o bankovky. :shock:
hmmm

Re: www.e-darky.eu

od Wolfgar » Pá 08. Črv 2018 14:06:04

Tak tady slibene album s fotkami uchyceni rozety, disku a brzdice. https://imgur.com/a/KudBCpc

Na naboji je nasazena podlozka, na ni vycentrovana rozeta na ktere je nasroubovano to puvodni uchytne kolecko brzdoveho disku, potreboval jsem disk jeste vice odsadit aby se mi mezi disk a rozetu vesel brzdic takze jsem pouzil matky kterymi jsem si to alespon dotahl a par podlozek a nakonec ten disk. To vse drzi dohromady sest sroubu skrz naboj. Na vnitrni strane jsem pouzil meke podlozky aby se pri dotahnuti deformovaly a lepe dosedly na niple. Z druhe strany je dotazeno jisticimi matkami ktere jsem jen musel trochu pribrousit flexou aby to vse vyslo. Funguje to perfektne a je to pevne jako skala, mam z toho lepsi pocit nez kdyz jsem si prohlizel klasickou rozetu chycenou do vypletu.

Re: www.e-darky.eu

od Wolfgar » Pá 01. Črv 2018 15:49:40

Pavel napsal:
Pá 01. Črv 2018 11:04:45
O něčem podobném jsem taky uvažoval,a nebo mezi náboj a držák kotouče s rozetou dát po utažení klínek.Nebylo by foto?
Trcely mi tam srouby a uz byla zamcena flexa ve skrini tak jsem to nefotil a blejsknu to v Pondeli az bude hotovo. Jak odsadis rozetu a disk uz je celkem fuk, jde jen o to aby bylo oboji zafixovane k naboji. Nejdulezitejsi je ta podlozka mezi nabojem a rozetou aby byla perfektne vycentrovana tak jsem to vypilovaval snad tri hodiny.

Re: www.e-darky.eu

od Pavel » Pá 01. Črv 2018 11:04:45

O něčem podobném jsem taky uvažoval,a nebo mezi náboj a držák kotouče s rozetou dát po utažení klínek.Nebylo by foto?

Re: www.e-darky.eu

od Wolfgar » Pá 01. Črv 2018 0:01:02

Pavel napsal:
So 21. Dub 2018 12:41:48
Máš pravdu v tom,že je na závit,ale pravý.Takže při brždění se dotahuje,ale při akceleraci povoluje.Mě stačilo,abych "stál na brzdě" v kopci a kotouč se taky povolil.A jak sem byl překvapenej,že najednou couvám.
Vyreseno, proste jsem provrtal naboj a nasrouboval to k tomu. Mam tam jeste na zesileni privarenou podlozku se zkosenou hranou aby nedosedala na niple kterou jsem si vycentroval rozetu a provrtane je to skrz ni i naboj a drzi to podstatne lip nez rozeta ve vypletu. Jen brzdny disk jsem si musel jeste odsadit par podlozkama aby se mi mezi rozetu a disk vesel brzdic.

Re: www.e-darky.eu

od RBMK » Po 14. Kvě 2018 20:52:31

Dnes mi přišel motor - novinka černý Fire Horse "80cc" (s šikmou svíčkou na foto) a další díly, tak to vezmu jako recenzi motoru, objednávky, dodání i obchodu.

Obchod+dodání:
+ velice přehledné stránky
+ hyper rychlé dodání - pátek objednáno a potvrzeno, pondělí dodáno poštovní dodávkou.
+ mají zde na fóru špičkovou podporu, i po mailu.
+ je to fakt nezničitelně zabalené.
- Ten motor má hlavu s přímou svíčkou takže nesouhlasí s fotkama, na kterých je šikmá svíčka. hlava by podle prodejce měla mít spalovací prostor stejný (velký).

Motor:

+ !!! špičkové M8 svorníky VŠUDE v uchycení k rámu, to se jen tak nevidí !!!
+ dobrý návod v češtině
+ nová spojková páčka s blokovací páčkou, vypadá bytelně.
+ motor je vevnitř namazaný tam, kde má být a není tam nic, co by bránilo chodu.
+ řetěz má spojku a vypadá bytelně.
+ výborné těsnění všude v motoru.
+ redukce na široké rámy kol je součástí sady.
+ černá barva je poctivě nalakovaná silnou vrstvou.
+ karbec je ten větší typ s 14mm difuzorem. Staré NT měly 13,6mm.
+ !!! Všude jsou kvalitní imbusové šrouby !!!
+ Vrtání/zdvih 47mm+/40mm - nekecaj!!! Čínský klikovky na ebay maj všechny zdvih 38mm, ale to se člověk dozví jen na dotaz nebo až po rozbalení. Já se zeptal.
+ U přefuků maj bloky silnou vrstvu materiálu pro dorovnání hran a čarování s kanálama.
+ píst má správnou polohu - trouhelníkem k sání, zámkama k sání.
+ !!!!! čtyřšroubový napínák řetězu, to jinde nemají !!!!!
+ Po zprovoznění se ukázalo, že minimálně můj kus je !!!! PERFEKTNĚ VYVÁŽENÝ A VŮBEC SE NEKLEPE!!!!
+ Obrovská pružnost motoru od minimálních po vysoké otáčky. Sice nerve ruce od volnoběhu i do kopce jako skyhawk, ale pro pohodovou jízdu po rovině je jak dělaný.
+ ten černý lak drží i po zahřátí a motor se chladí normálně.

- ozubené kolo na klice nebo jeho šroub je křivé, ale nebrání to otáčení a zuby zapadaj. To si to sedne.
- Spojka má mezi ozubenou a středovou částí vakl cca 1mm kolmo na osu, naopak po směru osy skoro žádný, ale ložisko je namazané a vypadá, že tam nějaké je. Trochu to rámusí, ale funguje to normálně.
- klikovka jde šoupat do stran, to je asi běžné u těchto motorů.
- na pístu klasické drátové segrovky - ustřihnul jsem střed a pohoda.
- na straně sání přechod mezi těsněním mezi bloky a pod válcem může foukat - dal jsem tam paulin tmel na motory, nechám zatuhnout a bude to těsnit.
- válec má strašně úzké výstupy přepouštěcích kanálů, jako by byly schválně zůžené. Po záběhu a až budu mít rezervní válec s tím možná něco provedu. Na druhou stranu, lepší, že tam materiál je, než když by tam nebyl. Američani tam ten chybějící materiál sochaj JB-weldem a směrujou si tak přefuky, tady na tom válci by nemuseli.
- Mezi válcem a blokem je na přefukách podle vymáčknutí těsnění někdy i 3mm hrana, takže po záběhu to srovnám. Je tam ale extra silná stěna, to je dobře pro budoucí tuning.
- Sání má úzké hliníkové kolínko, ale to pořeší ocelové. Výfuk taky půjde dopasovat, ten je taky užší na kolínku oproti válci. Minibruska se po záběhu vyřádí. Tohle je na těch motorech normální.
- 2 svorníky válce u sání se vyšroubovaly s matkama - nebyly zašroubované naplno do bloků. Zašroubováno a pohoda.
- Cívka magneta měla studený spoj mezi drátem a očkem - na drátu zůstal smalt a cín měl asi moc malou teplotu. Opraveno. Pokud nebude mít cívka max 500ohm ale řádově megaohmy a víc, tak je blbě zapájená. Jde to opravit svépomocí, k oboum koncům je přístup, jen je třeba být opatný a umět to s nožem lámákem nebo skalpelem.

Seřídil jsem spojku maticí u přítlačáku, abych využil co nejvíc dráhu páčky, ale nechal jsem vůli. Motor zatěsnim, sestavim, namontuju, a budu zabíhat. pak bude další zkušenost.

Motor není úplně bez potíží, ale asi bude fungovat. Po záběhu, úpravách kanálů a s šikmou hlavou ho možná dostanu na výkon starýho opravovanýho skyhawka z druhé ruky. Budu porovnávat i s noname neseřiditelným křápem "80cc", než ho prodám a až mi poštovní želva doveze díly, tak možná i s motorem od základu postaveným z čínských dílů, jen s bazarovými bloky a klikovkou o zdvihu 40mm. Nebo jen budu prohazovat díly za tuning a sérii, ještě nevim. Cíl je postavit motor, abych stačil lidem se skyhawkama a tuningem. A na dojíždění do práce, to především!

EDIT po 50km (Kladno-Otvovice-Kladno) a 1l mixu cca 1:20 s minerálem:
Je cítit, jak získává sílu a kompresi, oproti skyhawku nemá tu hrubou sílu od volnoběhu (větší komprese), ale vůbec neklepe (nevibruje), takže po záběhu a spasování kanálů bude točit nesmysl. Je velmi tichý, ale to dělá sériový tlumič.

EDIT: po dalších 83km a celé 1,5l nádrži už se dá jezdit normálně. Po rovině je rychlost omezená jen odvahou pilota (40km/h+), do mírného kopce rychlost podrží, po ztrátě otáček příslap. Podle aktuálních provozních vlastností ideální motor pro silničního cestovatele, protože jsem z toho doma slezl a vůbec jsem nebyl unavený. A to jako netrénovaný 120kg hroch po 83km na kole v různorodém terénu.

Je to dobrý a kvalitní motor s velkým potenciálem, není třeba se bát, jen to chce někoho šikovného k ruce při montáži a prvotním startu. Pak to jede lépe a lépe. Obchod E-dárky je prvotřídní v komunikaci a kvalitě.

Nahoru