100 km je dobrejch, jezdím tam na víkendy, a vejlety dávám okolo 40 km - teď se dál bojím, rozstřelil jsem motor (rozpadla se ségrovka na pístním čepu) a šlapání zpátky byl nezapomenutelnej zážitek.
No tak jseš poučenej.To je nejlepší výchova.Zašlapat si zpátky s poruchou
motoru.Doporučuji se ze začátku plížit kolem tratí ČD-aby Tě sebrali a navrátili
do výchozího bodu.To už jsem psal dříve.Přílišné sebevědomí a důvěra k neseřízenému
motoru je tvrdě trestáno.Takže procházíš vývojem motokolaře a příště budeš opatrnější.
Doporučuji jinak Kozákov a okolí Malé Skály.Silnice jsou tam ale na Hadry.Tor.
Na silnice na hadry máme odpružení. Motor byl seřízenej a jel jak fík, akorát ségrovka zřejmě nevydržela teplo - a měla, dával jsem tam správnou, popouštěnou... Ale nahradil jsem motorkářskou pojistkou (drátěnou). Pročež nejde o poučení, k poruše nebyl logickej důvod - náhoda je ale svině.
Ano. To je pravda.Člověk nikdy neví co se muže stát.Jsou závady které nejdou
ovlivnit.Mně se Na Klínovci rozlomil hnací pastorek.Ten samozřejmě asi nikdo u sebe nemá.
V Ostrově n/Ohří jsem měl náhradní motor.Bylo to z kopce, ale bylo toho dost.Tak to celkem chápu.
Tor.
Teď zrovna nemám na čem jezdit,ale když jedu do práce po tangentě,tak tam potkávám někoho na chopperu směrem na Jíčín.Mám dojem,že má kola s velkým počtem drátů.Taky ho teď stavím,tak bych uvítal Kontakt.Díky.Jinak na 6.bráně parkují dva,ale ti mají běžný počet drátů a jsou patrně koupený komplet.
Jsem z Dobrovice.Na jaře dodělám dílnu a hned se pustím do stavby.Jinak jezdím hlavně do práce.Koukal jsem na Tvoje kolo a máš tam alarm.Jak s ním jseš spokojenej?Já s ním musím dost zaklepat,aby spustil.