Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: čtv 04. srp 2016 2:19:54
Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Po delším zvažování a zjišťování jsem se rozhodl, že si postavím vlastní jednorychlostní převodovku. Vyráběné mají buď nevyhovující rychlostní převod, anebo jsou nespolehlivé.
Možná se poznatky někomu budou hodit, tak to tady postupně popíši a shrnu, co jsem zjistil. Je možnost pohánět šlapací střed, anebo přímo zadní kolo přes rozetu přidělanou na držák kotoučovky, případně do výpletu kola. Původní řešení byla rozeta na ořech náboje shimana, ale nakonec byla zavržena pro malou odolnost ořechu.
Řeším motor honda gx25. Pro klidnou jízdu do 30km/h po rovině stačí a do kopce nemá smysl spěchat. Mohl by se namontovat i silnější, ale vzhledem k nadměrnému zatížení kola jsem větší motory zavrhnul.
Abych mohl nahánět šlapací střed s pedály, potřebuji pohodové otáčky kolem 60 za minutu. Aby motor neběžel na zbytečné otáčky a neobtěžoval zbytečným hlukem, je třeba se pohybovat kolem 5.000 otáček za minutu.
Nutný převodový poměr vychází 1:80.
Motor má odstředivou spojku, ta je originál. Na motor se posadí zvon s přidělanou řemenicí průměru 20mm, případně se něco vyrobí. Řemenice je na drážkovaný řemen. Na druhé straně bude řemenice průměru 250mm nalisovaná na ložisko s volnoběžkou. Ložisko sedí na ose uchycené ve dvou domečcích a na kraji osy bude ozubené kolo - pastorek z minibike 8 zubů. Domečky budou zřejmě přišroubované do hliníkového profilu U ve kterém bude sedět i motor. Řemenice bude potřeba vytočit na soustruhu tak, aby se daly nasadit na ložisko a hřídel spojky. Ostatní je sériově vyráběné.
Na šlapacím středu bude z levé strany nasazena klika s držákem převodníku a k ní bude přidělaná rozeta z minibike cca 54zubů. Vlevo bude převodník-rozeta pro motor, zprava bude trojtalíř pro náhon zadního kola.
Převodové poměry jsou 1:12,5 krát 1:6,75 = cca 1:80.
Až budu mít trochu času, tak to nakreslím v autocadu aby bylo vše zřejmé.
Takže potřebuji vyřešit spojkový zvon a na něj malou řemenici, řemenici na ložisko s volnoběžkou, uchycení pastorku od minibike na hřídel s volnoběžkou.
Vše ostatní je jednoduché.
Převodové poměry jsou dané trojtalířem 22-44 a vzadu osmikolečkem 11-36. Rychlost jízdy od 4km až do 30 km/h při 5.000 otáček. Při 6.500 otáček stroj pojede 37 km/h.
Při nominálním výkonu 500W/5000otáček by měla převodovka kola i samotné kolo něco vydržet.
Jak se Vám to zdá ?
Možná se poznatky někomu budou hodit, tak to tady postupně popíši a shrnu, co jsem zjistil. Je možnost pohánět šlapací střed, anebo přímo zadní kolo přes rozetu přidělanou na držák kotoučovky, případně do výpletu kola. Původní řešení byla rozeta na ořech náboje shimana, ale nakonec byla zavržena pro malou odolnost ořechu.
Řeším motor honda gx25. Pro klidnou jízdu do 30km/h po rovině stačí a do kopce nemá smysl spěchat. Mohl by se namontovat i silnější, ale vzhledem k nadměrnému zatížení kola jsem větší motory zavrhnul.
Abych mohl nahánět šlapací střed s pedály, potřebuji pohodové otáčky kolem 60 za minutu. Aby motor neběžel na zbytečné otáčky a neobtěžoval zbytečným hlukem, je třeba se pohybovat kolem 5.000 otáček za minutu.
Nutný převodový poměr vychází 1:80.
Motor má odstředivou spojku, ta je originál. Na motor se posadí zvon s přidělanou řemenicí průměru 20mm, případně se něco vyrobí. Řemenice je na drážkovaný řemen. Na druhé straně bude řemenice průměru 250mm nalisovaná na ložisko s volnoběžkou. Ložisko sedí na ose uchycené ve dvou domečcích a na kraji osy bude ozubené kolo - pastorek z minibike 8 zubů. Domečky budou zřejmě přišroubované do hliníkového profilu U ve kterém bude sedět i motor. Řemenice bude potřeba vytočit na soustruhu tak, aby se daly nasadit na ložisko a hřídel spojky. Ostatní je sériově vyráběné.
Na šlapacím středu bude z levé strany nasazena klika s držákem převodníku a k ní bude přidělaná rozeta z minibike cca 54zubů. Vlevo bude převodník-rozeta pro motor, zprava bude trojtalíř pro náhon zadního kola.
Převodové poměry jsou 1:12,5 krát 1:6,75 = cca 1:80.
Až budu mít trochu času, tak to nakreslím v autocadu aby bylo vše zřejmé.
Takže potřebuji vyřešit spojkový zvon a na něj malou řemenici, řemenici na ložisko s volnoběžkou, uchycení pastorku od minibike na hřídel s volnoběžkou.
Vše ostatní je jednoduché.
Převodové poměry jsou dané trojtalířem 22-44 a vzadu osmikolečkem 11-36. Rychlost jízdy od 4km až do 30 km/h při 5.000 otáček. Při 6.500 otáček stroj pojede 37 km/h.
Při nominálním výkonu 500W/5000otáček by měla převodovka kola i samotné kolo něco vydržet.
Jak se Vám to zdá ?
Naposledy upravil 1 dne Don.Morcak; celkem upraveno 0x.
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: čtv 04. srp 2016 2:19:54
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
vycházel jsem z následujícího článku:
my budeme vážit 150 kilo a pojedeme na horském kole s brašnami, tak to vynásobíme pro jistotu třemi a je to v pohodě
Bohužel vypočítat výkon při jízdě na rovině nelze, musel byste znát svůj aerodynamický odpor a ten se dá určit jen v tunelu. Při jízdě do prudkého kopce (do rychlosti cca 15 km/h) je určující veličinou odporu, překonávání nadmořské výšky a ta je závislá na vaší hmotnosti (snadno změřitelná). Při jízdě po rovině je určujícím odporem odpor aerodymamický a ten má každý cyklista specifický. Záleží na velikosti postavy, posedu, materiálu. Ale pro orientaci tabulka potřebného výkonu jednoho cyklisty změřená pomocí
CycloOpsu: 30 km/h = 140 wattů, 35 km/h = 205 wattů, 40 km/h = 270 wattů,
45 km/h = 380 wattů (jednalo se o cyklistu 175 cm, 60 kg, na časovkářském kole s drátovými koly)
Libor Matějka
my budeme vážit 150 kilo a pojedeme na horském kole s brašnami, tak to vynásobíme pro jistotu třemi a je to v pohodě
Bohužel vypočítat výkon při jízdě na rovině nelze, musel byste znát svůj aerodynamický odpor a ten se dá určit jen v tunelu. Při jízdě do prudkého kopce (do rychlosti cca 15 km/h) je určující veličinou odporu, překonávání nadmořské výšky a ta je závislá na vaší hmotnosti (snadno změřitelná). Při jízdě po rovině je určujícím odporem odpor aerodymamický a ten má každý cyklista specifický. Záleží na velikosti postavy, posedu, materiálu. Ale pro orientaci tabulka potřebného výkonu jednoho cyklisty změřená pomocí
CycloOpsu: 30 km/h = 140 wattů, 35 km/h = 205 wattů, 40 km/h = 270 wattů,
45 km/h = 380 wattů (jednalo se o cyklistu 175 cm, 60 kg, na časovkářském kole s drátovými koly)
Libor Matějka
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: čtv 04. srp 2016 2:19:54
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Tak jsem posčítal hmotnosti všeho dohromady a i s motorem jsem se dostal na 10 kg včetně držáku
bral jsem hotové řemenice, ložiska, řemene, řetěz, hřídele vše je ocel, držák hliník
a z duralu by se to muselo všechno vysoustružit, vyvrta a ofrézovat na míru a protože nemám doma soustruh tak by to bylo nehorázné drahé.
Takže můžu jezdit rovnou na elektrokole, prtože tam se dostanu o 5 kilo s hmotností nahoru, ale zase jedu 2-3 hodiny bez spalováku a spalovák se nastartuje dle potřeby.
bral jsem hotové řemenice, ložiska, řemene, řetěz, hřídele vše je ocel, držák hliník
a z duralu by se to muselo všechno vysoustružit, vyvrta a ofrézovat na míru a protože nemám doma soustruh tak by to bylo nehorázné drahé.
Takže můžu jezdit rovnou na elektrokole, prtože tam se dostanu o 5 kilo s hmotností nahoru, ale zase jedu 2-3 hodiny bez spalováku a spalovák se nastartuje dle potřeby.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Don.Morcak píše:Tak jsem posčítal hmotnosti všeho dohromady a i s motorem jsem se dostal na 10 kg včetně držáku
bral jsem hotové řemenice, ložiska, řemene, řetěz, hřídele vše je ocel, držák hliník
a z duralu by se to muselo všechno vysoustružit, vyvrta a ofrézovat na míru a protože nemám doma soustruh tak by to bylo nehorázné drahé.
Takže můžu jezdit rovnou na elektrokole, prtože tam se dostanu o 5 kilo s hmotností nahoru, ale zase jedu 2-3 hodiny bez spalováku a spalovák se nastartuje dle potřeby.
............to chce kamarády ..............jinak to nejde...........kááááámo
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: čtv 04. srp 2016 2:19:54
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
zrovna ty pravý se soustruhem, frézou, materiálem a laserovým dělem na pálení tlustých plechů
koupím za tisícovku čínu nasadím na hondu na kolo stozubovou rozetu a jedeme ...
ale teď vážně, bavil jsem se se soustružníkem a vyrábět drážkované řemenice pro řemenové náhony je prý taková pakárna, citace, že to nemá smysl. Vytočit hřídel s drážkou na pero a zabrousit prý dvě hodiny, no nevím... Abych řekl pravdu, tak mě to docela otrávilo a opět uvažuji nad čínskou převodovkou na minibika 1:5, jenže teď večer jsem nakreslil výkresy podle přesného změření a nevychází řetěz přes trubku rámu, no prostě to je peklo.
A navíc, když jsem to předběžně zjišťoval před dvěmi týdny, tak všichni tvrdili jak to není problém, ani to není drahé atd. prostě jako vždycky, ale když uviděli výkres tak to najednou bylo úplně jinak.
Mezitím jsem prolezl všechno na netu co je španělsky, aglicky i německy a nic jsem nenašel, všichni používají to samé z číny, nebo třecí válečky. Anebo něco tak příšerně masivního a těžkého, že se s tím bez motoru nedá jezdit.
Podmínka abych se vešel do 8 kil a při šlapání to nekladlo žádný odpor,fůngovaly obě kotoučové hydraulické brzdy a nemontoval jsem do drátů rozetu, se ukazuje jako pekelně záludná. Náhon předního kola jsem zavrhnul z hlediska hluku a do elektro-hybridu se mi moc nechce protože váží o 7kg víc a bojím se akumulátorů, elektroniky motoru a samotného vinutí motoru. Jsou to zákeřné věci.
Tak co s tím ?
Koupit dvoutakt za 3500,-, rozetu do drátů a další dva náhradní na vozík a neřešit ?
koupím za tisícovku čínu nasadím na hondu na kolo stozubovou rozetu a jedeme ...
ale teď vážně, bavil jsem se se soustružníkem a vyrábět drážkované řemenice pro řemenové náhony je prý taková pakárna, citace, že to nemá smysl. Vytočit hřídel s drážkou na pero a zabrousit prý dvě hodiny, no nevím... Abych řekl pravdu, tak mě to docela otrávilo a opět uvažuji nad čínskou převodovkou na minibika 1:5, jenže teď večer jsem nakreslil výkresy podle přesného změření a nevychází řetěz přes trubku rámu, no prostě to je peklo.
A navíc, když jsem to předběžně zjišťoval před dvěmi týdny, tak všichni tvrdili jak to není problém, ani to není drahé atd. prostě jako vždycky, ale když uviděli výkres tak to najednou bylo úplně jinak.
Mezitím jsem prolezl všechno na netu co je španělsky, aglicky i německy a nic jsem nenašel, všichni používají to samé z číny, nebo třecí válečky. Anebo něco tak příšerně masivního a těžkého, že se s tím bez motoru nedá jezdit.
Podmínka abych se vešel do 8 kil a při šlapání to nekladlo žádný odpor,fůngovaly obě kotoučové hydraulické brzdy a nemontoval jsem do drátů rozetu, se ukazuje jako pekelně záludná. Náhon předního kola jsem zavrhnul z hlediska hluku a do elektro-hybridu se mi moc nechce protože váží o 7kg víc a bojím se akumulátorů, elektroniky motoru a samotného vinutí motoru. Jsou to zákeřné věci.
Tak co s tím ?
Koupit dvoutakt za 3500,-, rozetu do drátů a další dva náhradní na vozík a neřešit ?
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Koukám, že to myslíš s tuningem vážně . Pokud platí Tvůj plán, že chceš za cca 14 dnů vyrazit, moc času nemáš. Doporučuji svůj systém, tj, 2T, volnoběžku z Babety (Ptáček), startér. Rozeta v drátech je strašnej vos.., pak se nedá šlapat vůbec. Případně můžeš vynechat startér a spoléhat se jen na ten kolík.
Hlavně to chce testovat, nejen teoreticky laborovat, pak tuhle sezonu nestihneš nebo budeš na motokolaře nasr....
Hlavně to chce testovat, nejen teoreticky laborovat, pak tuhle sezonu nestihneš nebo budeš na motokolaře nasr....
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Pořád nechápu, proč se nevzdas zadní kotoucovky? U přední to chápu, protože na ni je většina brzdění, ale s dobrou přední a slusnymi vecky vzadu by to brzdilo taky velmi dobře a měl bys ten náhon přes zadní disk
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Bruca píše:Pořád nechápu, proč se nevzdas zadní kotoucovky? U přední to chápu, protože na ni je většina brzdění, ale s dobrou přední a slusnymi vecky vzadu by to brzdilo taky velmi dobře a měl bys ten náhon přes zadní disk
moje řeč zadní brzda má stejně malou účinnost snad 40% nejvíc práce přenáší přední brzda .....
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Já bych mu naopak doporučil přečíst následnou publikaci.Hlavně před tou kosmickou jízdou.j-z píše:Koukám, že to myslíš s tuningem vážně . Pokud platí Tvůj plán, že chceš za cca 14 dnů vyrazit, moc času nemáš. Doporučuji svůj systém, tj, 2T, volnoběžku z Babety (Ptáček), startér. Rozeta v drátech je strašnej vos.., pak se nedá šlapat vůbec. Případně můžeš vynechat startér a spoléhat se jen na ten kolík.
Hlavně to chce testovat, nejen teoreticky laborovat, pak tuhle sezonu nestihneš nebo budeš na motokolaře nasr....
- Přílohy
-
- demence.jpg (86.48 KiB) Zobrazeno 9537 x
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Sranda bude jestli tu cestu dotáhne až do konce!! Co budete psát potom.....každý je strůjce svého štěstí...a už bylo hodně dobrodruhů co dokázalo nemožné.........
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Taky jsou jich plný Turecký a jina vězení.Nechápu jak někdo muže takhle exhibovat a nemá
ani soustruh,natož frézku.Rozvíjí teorie a obtěžuje blbostma.Prostě se chce vyžvanit na úkor
těch méně zkušených.Ty přece jezdíš!Tak víš kam se dá tak efektivně se vším dojet.Konečně,
Bruca to zde napsal zcela jasně.Tor.
ani soustruh,natož frézku.Rozvíjí teorie a obtěžuje blbostma.Prostě se chce vyžvanit na úkor
těch méně zkušených.Ty přece jezdíš!Tak víš kam se dá tak efektivně se vším dojet.Konečně,
Bruca to zde napsal zcela jasně.Tor.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
,,,,,,,,jezdím a hodně to je pravda , ale tak daleko ne !! Ale nebudu nikoho kritizovat .....není problém ujet za den 130 km ale co zítra ....u těchto motorů je to hned ......to aby za tebou jela malá dílna s náhradnim motorem .....,,,,,je to odvážné ale sen nikomu brát nebudu......vždyť u nás je taky krásně tak proč neudělat cestu po naší krásné vlasti !!!!! a mohlo by nás být i víc bylo by to zajímavé co Vy na to MOTOKOLAŘI
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Zdravím. Původně jsem do toho nechtěl vůbec zasahovat , ale nakonec mi to nedá . Proti plánované cestě dotyčného nic nemám a odvážlivcům fandím . Konečně cílem jeho cesty není konec světa a zkušenost to může být k nezaplacení . Jestli bych se něco takového podnikl ? Ani náhodou a to z mnoha důvodů konečně na takové cestování mám jiné přibližovadla. Co mě udivilo je to že podle toho co se tady "konstručně" řeší nemá kolo ani hotové , ani odzkoušené ... Když pominu váhu kola se zátěží (150kg) a ten motůrek do stěračů který chce použít (vtip ten motor to při správném spřevodování utáhne ) ani neví kde bude mít umístěný motor ani vyřešený pohon a je jedno jestli zadního nebo předního kola . Motor na nosiči nechce , třecí váleček nechce , kotoučovky se nechce vzdát , převod na kazetu nechce zbývá tudíž pouze náhon na přední kolo což je samozřejmě možné i za cenu zvýšeného těžiště což taky není nepřekonatelný problém takové kola jsem už viděl . Stavba vlastní převodovky ? Proč né nevidím problém , ale pokud se dočtu že je problém vysoustružit hřídel a vyfrézovat drážku tak se pohybujeme ve stavění vzdušných zámků. Všude jsou dílny které jsou schopny vyrobit cokoliv když je zákazník ochoten zaplatit , konečně bude mít fanda motokol co nikdo jiný nemá Jinak hotová hliníková kola na ozubený řemen lze koupit hotová stačí si vybrat průměr a šířku - střed se upraví následně podle hřídele - pomůže strýček google . Stejně se domnívám že to k ničemu nebude , ale kdyby náhodou ... Když někdo nebere dobře míněné rady ani to když to někdo napíše méně "diplomaticky" tak je to potom těžké a na tom zaplacávání tohoto fora fantasmagoriemi zřejmě něco bude - pokud se mýlím a Morcak něco stvoří nečiní mi problém se omluvit a uznat svůj omyl . Tož cestování prstem po mapě 3 X zdar
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Hele,Kobliho.Teď mi ruplo v hlavě!!Až se vrátim z lázní tak pojedu za 14 dní do Singapuru přes celou
Asii.Beru si sebou na záda píst ,válec a flašku rumu(litrovou)Svíčku a ostatní blbosti nepotřebuju.
Možná náhradní šlapky a 0.5 l benzinu.Jenom nevím jak natankuju v poušti Gobi.Nevíte jestli
tam neni někde benzinová pumpa?To nevim.!!!No a kdyby mi ty šlapky náhodou upadly,tak oni by mi to
tam nějaký Mudžahedíni nějak navařili.Natvrdo nebo by mi tam dali nějaký plechy.Neni problém.
No ale kdyby hlásili že v Pakistánu chytli nějakýho CZ Magora z motorovým kolem,
Tak to jsem Já .Tor.
Asii.Beru si sebou na záda píst ,válec a flašku rumu(litrovou)Svíčku a ostatní blbosti nepotřebuju.
Možná náhradní šlapky a 0.5 l benzinu.Jenom nevím jak natankuju v poušti Gobi.Nevíte jestli
tam neni někde benzinová pumpa?To nevim.!!!No a kdyby mi ty šlapky náhodou upadly,tak oni by mi to
tam nějaký Mudžahedíni nějak navařili.Natvrdo nebo by mi tam dali nějaký plechy.Neni problém.
No ale kdyby hlásili že v Pakistánu chytli nějakýho CZ Magora z motorovým kolem,
Tak to jsem Já .Tor.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Tor - už dost, už to nehul )))
Hele, divný je, že se Don.Morcak odmlcel, ale třeba staví a nemá čas. Nebo už to zabalil. Stejně mě zajímá, jak to dopadne
Hele, divný je, že se Don.Morcak odmlcel, ale třeba staví a nemá čas. Nebo už to zabalil. Stejně mě zajímá, jak to dopadne
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Masakr ale aspoň se tu člověk zasměje ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
No to určitě.Nejsem polistopadovej magor .No ale když chceš hochu udělat nějakou
hřídel tak ji musíš nejdřív vytočit aspoň s materiálu 11600,Na soustruhu.Vydrážkovat
na frézce a vzít na brusku na kulato.Zakalit a popustit.Tak uvidíme jak to ten Tvuj
kámoš z kolového webu vymyslí.Jdu si sehnat arabský hadry aby mi neprostřelili
ten válec s pístem .Tor.
hřídel tak ji musíš nejdřív vytočit aspoň s materiálu 11600,Na soustruhu.Vydrážkovat
na frézce a vzít na brusku na kulato.Zakalit a popustit.Tak uvidíme jak to ten Tvuj
kámoš z kolového webu vymyslí.Jdu si sehnat arabský hadry aby mi neprostřelili
ten válec s pístem .Tor.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
No a teď mně napadla ještě jedna báječná myšlenka.Místo palubního
počítače použiji Ruskyj Sčot.Ten má motokolaři jednu obrovskou
výhodu.Nepotřebuje žádné napájení.Tor.
počítače použiji Ruskyj Sčot.Ten má motokolaři jednu obrovskou
výhodu.Nepotřebuje žádné napájení.Tor.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
,,,,,,,,,,,já se směji všeobecně celkově .....ne tobě TORE .ani nikomu kolem ........U mě je to O.K Já dělám na obráběcích mašinách ,,mě to nemluv,, ,,, já se jen bavím ......sranda musí být !!!!! BO-TO ...
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Beru tě za slovo jedu taky . S těmi náhradními díly jsi to kur*evsky podcenil Morcak by sebou bral 3 náhradní čínské motory a proboha na co šlapky ty snad sbalíme někde po cestě ne ? Musím ještě konstrukčně vyřešit zadní nosič aby mi tam vlezl hekťák 12 radegastu a na přívěsný vozík elektrocentrálu s chlazením bo to přeci nebudeme lemtat teplé . S tím sčotem je to supr nápad a bylo by to i stylové jen si to krapítek nedomyslel , říkají ti něco vibrace ? To by jsme toho moc nespočítali , ale už řeším jak těm vibracím zamezit nakreslený plán už mám S tím benálem by mohl být maličko problém , ale i to mám vymyšlené - než dojedeme na východní hranice budu mít soudek prázný tak si do něj načepujem benál a je to . Kdyby ani to nestačilo tak nám mongoli skočí na velbloudu k nejbližší pumpě načepovat . Když nebudeš škrt a dáš jim napít trochu rumu udělají pro tebe co budeš chtít . To víš chlastat to zkvašené kobylí mlíko nebo na čem ujíždějí to omrzí . Nyní vážně . Nechápu proč vás to tak irituje ? Jsou dobrodruzi kteří cestovali na kole (a to bez motoru) kolem světa , stejně jako kajakem po moři a to bez doprovodu ! Že tu plánovanou cestu Morcák nepodnikne a jen planě žvaní ? Ano i to je možné v tom vám dávám zapravdu , no a ? Takových bylo a ještě bude ...Tor158 píše:Hele,Kobliho.Teď mi ruplo v hlavě!!Až se vrátim z lázní tak pojedu za 14 dní do Singapuru přes celou
Asii.Beru si sebou na záda píst ,válec a flašku rumu(litrovou)Svíčku a ostatní blbosti nepotřebuju.
Možná náhradní šlapky a 0.5 l benzinu.Jenom nevím jak natankuju v poušti Gobi.Nevíte jestli
tam neni někde benzinová pumpa?To nevim.!!!No a kdyby mi ty šlapky náhodou upadly,tak oni by mi to
tam nějaký Mudžahedíni nějak navařili.Natvrdo nebo by mi tam dali nějaký plechy.Neni problém.
No ale kdyby hlásili že v Pakistánu chytli nějakýho CZ Magora z motorovým kolem,
Tak to jsem Já .Tor.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Tore ty jeden lichotníku hoch už bohužel opravdu nejsem a "polistopadový magor" jak píšeš teprve ne . Na obráběcích strojích jsem jsem sice nedělal , ale 12 let jsem dělal ve fabrice ve vývojové dílně tak mi můžeš věřit že o výrobě a materiálech něco vím . Konečně jednu převodovku jsem si vyrobil sám (sice ne na kolo ale to není podstatné) bylo to před 31 lety a funguje dodnes . Ne každý má doma obráběcí mašiny nebo třeba osciloskop to se snad dá pochopit a když je dotyčný nemá není problém zajít do specializované dílny kde mu vyrobí cokoliv - ovšem ne zadarmo samosebou Nebo jsis myslel že seberu kousek sračkové kulatiny jak číňan někde v garáži upnu do vrtačky a pilníkem ji patřičně upravím ? Drážky pak odvrtá a pošlechtím pilníkem ?Tor158 píše:No to určitě.Nejsem polistopadovej magor .No ale když chceš hochu udělat nějakou
hřídel tak ji musíš nejdřív vytočit aspoň s materiálu 11600,Na soustruhu.Vydrážkovat
na frézce a vzít na brusku na kulato.Zakalit a popustit.Tak uvidíme jak to ten Tvuj
kámoš z kolového webu vymyslí.Jdu si sehnat arabský hadry aby mi neprostřelili
ten válec s pístem .Tor.
Teoreticky ano , prakticky je to nesmysl .
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Jo sranda musí být . Mrzí mě že se toho srazu nemůžu zůžastnit dneska v noci odjíždím na zaslouženou dovču . Počasí vám vyjde má být krásně tak hlavně moc nechlastejte to pivo ať nepříjdete o papíry poliši jdou po chlastu jak slepice po flusu v Havířově zvláště a nejen tam U dvou písařů to neznám musím se někdy zastavit , ale kdyby jste se chtěli pořádně najíst tak u Fridricha mají v pátky a neděle rauty a za 140k se můžete najíst čeho chcete a kolik chcete , ale to ty jako místní "mimo civilizaci" jistě znáš Pokud se ten sraz vydaří a budeš ho pořádat i příští rok určitě se zůčastním. Mimochodem ten výběr hospod je úplně super . U koníčka je majitel dobrý známý a majitel Kohutky je kámoš s kterým jsme vymetli kdejakou hospodu , zábavu a naháněli sukně po celém krajibo-to píše:,,,,,,,,,,,já se směji všeobecně celkově .....ne tobě TORE .ani nikomu kolem ........U mě je to O.K Já dělám na obráběcích mašinách ,,mě to nemluv,, ,,, já se jen bavím ......sranda musí být !!!!! BO-TO ...
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
No dobře.Tak ať si to nechá postavit za prachy.Kdyť jsem to psal.Neni problém.Prodejci a firmykoblizek píše:Tore ty jeden lichotníku hoch už bohužel opravdu nejsem a "polistopadový magor" jak píšeš teprve ne . Na obráběcích strojích jsem jsem sice nedělal , ale 12 let jsem dělal ve fabrice ve vývojové dílně tak mi můžeš věřit že o výrobě a materiálech něco vím . Konečně jednu převodovku jsem si vyrobil sám (sice ne na kolo ale to není podstatné) bylo to před 31 lety a funguje dodnes . Ne každý má doma obráběcí mašiny nebo třeba osciloskop to se snad dá pochopit a když je dotyčný nemá není problém zajít do specializované dílny kde mu vyrobí cokoliv - ovšem ne zadarmo samosebou Nebo jsis myslel že seberu kousek sračkové kulatiny jak číňan někde v garáži upnu do vrtačky a pilníkem ji patřičně upravím ? Drážky pak odvrtá a pošlechtím pilníkem ?Tor158 píše:No to určitě.Nejsem polistopadovej magor .No ale když chceš hochu udělat nějakou
hřídel tak ji musíš nejdřív vytočit aspoň s materiálu 11600,Na soustruhu.Vydrážkovat
na frézce a vzít na brusku na kulato.Zakalit a popustit.Tak uvidíme jak to ten Tvuj
kámoš z kolového webu vymyslí.Jdu si sehnat arabský hadry aby mi neprostřelili
ten válec s pístem .Tor.
Teoreticky ano , prakticky je to nesmysl .
mu to udělají.Chtěl by rady za hubičku a ještě se mu to nelíbí.No a tedy , Ty mu řekneš že jsi dělal
ve vývojové dílně na obráběcí mašiny a on Ti řekne ,že jsi pitomec a ničemu nerozumíš.Máš doma
tři osciloskopy a jseš taky pitomec.Ten člověk by se měl léčit na hlavu.nebo v izolaci.Tor.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Ale jo Tore já jsem splachovací a každý si může myslet co chce i to třeba že jsem pitomec já to určitě unesu i když si myslím že by mi to do očí neřekl , ale kdo ví Taky všemu nerozumím nebo málo třeba zrovna přes tu elektroniku , no co už umím jiné věci v jiných si nechám poradit , nebo nezbude třeba i koupit když na to člověk nemá , nic špatného na tom nevidím. Než dělat machry a být za vola ... to samozřejmě nemyslím na tebe ani na nikoho konkretního , konečně kvůli tomu tu asi nechodíme aby jsme se uráželi . Sranda je sranda a nic proti tomu
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
koblizek píše:Jo sranda musí být . Mrzí mě že se toho srazu nemůžu zůžastnit dneska v noci odjíždím na zaslouženou dovču . Počasí vám vyjde má být krásně tak hlavně moc nechlastejte to pivo ať nepříjdete o papíry poliši jdou po chlastu jak slepice po flusu v Havířově zvláště a nejen tam U dvou písařů to neznám musím se někdy zastavit , ale kdyby jste se chtěli pořádně najíst tak u Fridricha mají v pátky a neděle rauty a za 140k se můžete najíst čeho chcete a kolik chcete , ale to ty jako místní "mimo civilizaci" jistě znáš Pokud se ten sraz vydaří a budeš ho pořádat i příští rok určitě se zůčastním. Mimochodem ten výběr hospod je úplně super . U koníčka je majitel dobrý známý a majitel Kohutky je kámoš s kterým jsme vymetli kdejakou hospodu , zábavu a naháněli sukně po celém krajibo-to píše:,,,,,,,,,,,já se směji všeobecně celkově .....ne tobě TORE .ani nikomu kolem ........U mě je to O.K Já dělám na obráběcích mašinách ,,mě to nemluv,, ,,, já se jen bavím ......sranda musí být !!!!! BO-TO ...
Já jsem strašně zvědavý kdo přijede .....i kdyby jen dva tak nevadí ...příští rok to bude už lepší a pak ještě lepší ....až budem nejlepší hihihihi no a s pivkem se budem muset krotit hlavně až vyjedem na cestu chytají to tu ve velkém ........tož kurňa jsme chlopi ni ????
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
No dobře, Kobliho ale proti blbcům se musí bojovat.Těch jsou plný WEBY.To se tady vždycky objevíkoblizek píše:Ale jo Tore já jsem splachovací a každý si může myslet co chce i to třeba že jsem pitomec já to určitě unesu i když si myslím že by mi to do očí neřekl , ale kdo ví Taky všemu nerozumím nebo málo třeba zrovna přes tu elektroniku , no co už umím jiné věci v jiných si nechám poradit , nebo nezbude třeba i koupit když na to člověk nemá , nic špatného na tom nevidím. Než dělat machry a být za vola ... to samozřejmě nemyslím na tebe ani na nikoho konkretního , konečně kvůli tomu tu asi nechodíme aby jsme se uráželi . Sranda je sranda a nic proti tomu
nějakej psychopat z motorkářskýho nebo kolařskýho WEBU a káže nesmysly.Oni nechápou, že
motokolařem se staneš teprve tehdy až Ti Madhu prodá stavebnici a ty to celé postavíš.A taky
to najezdíš.Musíš se starat o kolo i motor a naučíš se styl jízdy.Prostě jejich zkušenosti jsou
tady k ničemu.Ten kdo má naježděno, tak pozná hned že je to nějakej Magor.Tak asi tak.Tor.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Uvedl bych to na pravou míru.Prohlédl jsem si ty kolařský WEBY.Tam je to jako
souboj dementů.Oni si navzájem nadávaji aby to nikdo neředil ,nebo si nepíchal
popřípadě nehulil.(Že Bruco)Vy to máte v hlavě total vymazaný.Tady takový věci
nikdo neřeší.A řeknu proč.Protože to musíte postavit sami a ne koupit.S baterkou
10 amph dojedete Do Pr.....!!Tím ale nechci brát iluzi elektrokolařům.Tor.
souboj dementů.Oni si navzájem nadávaji aby to nikdo neředil ,nebo si nepíchal
popřípadě nehulil.(Že Bruco)Vy to máte v hlavě total vymazaný.Tady takový věci
nikdo neřeší.A řeknu proč.Protože to musíte postavit sami a ne koupit.S baterkou
10 amph dojedete Do Pr.....!!Tím ale nechci brát iluzi elektrokolařům.Tor.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Ahoj Tore, jo, teď je tam docela veselo
Viděl jsem to čas od času už na dost diskusních fórech, kde se sejde víc lidí různých názoru. A když se pak nadhodi nějaké kontroverzní téma, tak je mazec. Morcak to svou aroganci slušně rozehrál.
Do toho stačí, aby se tam do sebe pustily 2 známé firmy a je vymalovano
Vymazaný? Neee, plný pilin
Já radši bez baterek, a je mi jedno jestli kolo nebo kolobezka.
Viděl jsem to čas od času už na dost diskusních fórech, kde se sejde víc lidí různých názoru. A když se pak nadhodi nějaké kontroverzní téma, tak je mazec. Morcak to svou aroganci slušně rozehrál.
Do toho stačí, aby se tam do sebe pustily 2 známé firmy a je vymalovano
Vymazaný? Neee, plný pilin
Já radši bez baterek, a je mi jedno jestli kolo nebo kolobezka.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
No tak to jsi sportovec.Kolo je už dávno za mnou, protože mne nebavilo šlapat ty kopce.
Tak jsem si před mnoha lety pořídil motor a už jsem u toho zůstal.Motokolo se spalovacím
motorem má tu výhodu že má takřka neomezený dojezd.Kápneš do toho benzín a jedeš.
Vezeš si sebou 0,5l jako rezervu.Tam na těch Vašich webech řeší pořád dojezdy elektrokol.
Do jisté míry je to všechno nesmysl.Oni by měli mluvit o akčním rádiu toho kola.Ten je
ale nízký.Prostě tam a zpátky- než to máš vybitý.V kopcích-o tom ani nemluvě.Přirovnal
bych to asi takhle-Sedíš v bombarďáku nad mořem a pořád koukáš kolik máš paliva/ nazpátek.
Budeme počítat.10Ah x36V=360w nebo Whodin.Výkon neustále klesá z napětím.I kdyby se zbláznili
tak nikam s tim výkonem dojet nemohou.To ještě mluví o výkonu.Každý motor má primárně
příkon a nikdo neví jaká je účinost.Myslim si ,že to je ale ní vynikající obchodní BOOM.
Naše motokola to všechno řeší.Pravda-trochu to řve a smrdí,ale jede.Nikomu, ale neberme
iluze, ať každý jezdí tak jak se mu zlíbí.Tor.
Tak jsem si před mnoha lety pořídil motor a už jsem u toho zůstal.Motokolo se spalovacím
motorem má tu výhodu že má takřka neomezený dojezd.Kápneš do toho benzín a jedeš.
Vezeš si sebou 0,5l jako rezervu.Tam na těch Vašich webech řeší pořád dojezdy elektrokol.
Do jisté míry je to všechno nesmysl.Oni by měli mluvit o akčním rádiu toho kola.Ten je
ale nízký.Prostě tam a zpátky- než to máš vybitý.V kopcích-o tom ani nemluvě.Přirovnal
bych to asi takhle-Sedíš v bombarďáku nad mořem a pořád koukáš kolik máš paliva/ nazpátek.
Budeme počítat.10Ah x36V=360w nebo Whodin.Výkon neustále klesá z napětím.I kdyby se zbláznili
tak nikam s tim výkonem dojet nemohou.To ještě mluví o výkonu.Každý motor má primárně
příkon a nikdo neví jaká je účinost.Myslim si ,že to je ale ní vynikající obchodní BOOM.
Naše motokola to všechno řeší.Pravda-trochu to řve a smrdí,ale jede.Nikomu, ale neberme
iluze, ať každý jezdí tak jak se mu zlíbí.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Kdybych měl přebytečnejch pětatřicet, koupil bych i ekolo. Ono to má jiný užitný vlastnosti, třeba pro pojíždění po městě to je plně dostačující. Taky většina mých přátel nechce se mnou na mkole jezdit právě k vůli hluku.Tor158 píše:No tak to jsi sportovec.Kolo je už dávno za mnou, protože mne nebavilo šlapat ty kopce.
Tak jsem si před mnoha lety pořídil motor a už jsem u toho zůstal.Motokolo se spalovacím
motorem má tu výhodu že má takřka neomezený dojezd.Kápneš do toho benzín a jedeš.
Vezeš si sebou 0,5l jako rezervu.Tam na těch Vašich webech řeší pořád dojezdy elektrokol.
Do jisté míry je to všechno nesmysl.Oni by měli mluvit o akčním rádiu toho kola.Ten je
ale nízký.Prostě tam a zpátky- než to máš vybitý.V kopcích-o tom ani nemluvě.Přirovnal
bych to asi takhle-Sedíš v bombarďáku nad mořem a pořád koukáš kolik máš paliva/ nazpátek.
Budeme počítat.10Ah x36V=360w nebo Whodin.Výkon neustále klesá z napětím.I kdyby se zbláznili
tak nikam s tim výkonem dojet nemohou.To ještě mluví o výkonu.Každý motor má primárně
příkon a nikdo neví jaká je účinost.Myslim si ,že to je ale ní vynikající obchodní BOOM.
Naše motokola to všechno řeší.Pravda-trochu to řve a smrdí,ale jede.Nikomu, ale neberme
iluze, ať každý jezdí tak jak se mu zlíbí.Tor.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Tor - já ti motokolo neberu, klidně si na něm jezdí
Většina sériových elektrokol s 250 W motorem ho má stejné jen jako výpomoc v kopcích. S dodanou baterií je ten dojezd fakt bidny.
Někteří ale mají třeba kilowattu a podstatně větší baterie a pak nemají problém.
Kopce, to je něco. Pak zas můžeš dolů za odměnu. A co nevyjedu, vytlacim, to mi problém nedělá.
Hlavně, že nesedime doma na prdeli, ne?
Většina sériových elektrokol s 250 W motorem ho má stejné jen jako výpomoc v kopcích. S dodanou baterií je ten dojezd fakt bidny.
Někteří ale mají třeba kilowattu a podstatně větší baterie a pak nemají problém.
Kopce, to je něco. Pak zas můžeš dolů za odměnu. A co nevyjedu, vytlacim, to mi problém nedělá.
Hlavně, že nesedime doma na prdeli, ne?
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
No jistě.Na nákupy a po městě je to dobré.Venku ani náhodou.Soused dal asi 34tisíc za e-koloj-z píše:Kdybych měl přebytečnejch pětatřicet, koupil bych i ekolo. Ono to má jiný užitný vlastnosti, třeba pro pojíždění po městě to je plně dostačující. Taky většina mých přátel nechce se mnou na mkole jezdit právě k vůli hluku.Tor158 píše:No tak to jsi sportovec.Kolo je už dávno za mnou, protože mne nebavilo šlapat ty kopce.
Tak jsem si před mnoha lety pořídil motor a už jsem u toho zůstal.Motokolo se spalovacím
motorem má tu výhodu že má takřka neomezený dojezd.Kápneš do toho benzín a jedeš.
Vezeš si sebou 0,5l jako rezervu.Tam na těch Vašich webech řeší pořád dojezdy elektrokol.
Do jisté míry je to všechno nesmysl.Oni by měli mluvit o akčním rádiu toho kola.Ten je
ale nízký.Prostě tam a zpátky- než to máš vybitý.V kopcích-o tom ani nemluvě.Přirovnal
bych to asi takhle-Sedíš v bombarďáku nad mořem a pořád koukáš kolik máš paliva/ nazpátek.
Budeme počítat.10Ah x36V=360w nebo Whodin.Výkon neustále klesá z napětím.I kdyby se zbláznili
tak nikam s tim výkonem dojet nemohou.To ještě mluví o výkonu.Každý motor má primárně
příkon a nikdo neví jaká je účinost.Myslim si ,že to je ale ní vynikající obchodní BOOM.
Naše motokola to všechno řeší.Pravda-trochu to řve a smrdí,ale jede.Nikomu, ale neberme
iluze, ať každý jezdí tak jak se mu zlíbí.Tor.
a jezdí asi 5km tam i zpět- na nákupy.Nikam to jinam už nemůže vytahnout protože to je na půl
vybitý.No a taky hlavní překážka je ta stavba motokola.Prostě všichni nejsou tak šikovní a bojej
se toho.Tor.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
No jistě to je pravda.Jel jsem na e- skůtru 12,5 km do kopce.Nahoře to bylo prázdný.Bruca píše:Tor - já ti motokolo neberu, klidně si na něm jezdí
Většina sériových elektrokol s 250 W motorem ho má stejné jen jako výpomoc v kopcích. S dodanou baterií je ten dojezd fakt bidny.
Někteří ale mají třeba kilowattu a podstatně větší baterie a pak nemají problém.
Kopce, to je něco. Pak zas můžeš dolů za odměnu. A co nevyjedu, vytlacim, to mi problém nedělá.
Hlavně, že nesedime doma na prdeli, ne?
Jízda příjemná 45km/h.Plný baterek a strašně těžký.A baterie nejsou žádný zázrak.
Jenom během několika let to udělalo velký pokrok.Hele,na Měsíc se dá doletět jenom
na kapalné palivo(Werhner Von Braun).Znovu opakuji příkon neni výkon.Takže už
prodejci matou veřejnost.No a až budeš starší, tak Tě ubezpečím, že už tlačit nebudeš.!!Tor.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
No a nedovedu si představit jak to tlačíš třeba na Pancíř nebo Čerchov,Suchý vrch,Kozákov,Ober Grosser,
a další.Sjel jsem takřka všechny České kopce.Zkus to třeba přes Krupku na Komáří Výšku nebo Jáchymov.
Bez motoru ani ránu a to si pěkně k motoru šlápneš.A proč?No protože v zatáčkách musíš ubrat a motor
ztrácí výkon.Tak ho musíš znovu roztočit.No a při tom si mužeš lehnout.Když Ti to chcípne tak máš
problém nastartovat do kopce.Atd.Tomu se řiká technika jízdy.Poznáš to až v kopcích.V rovině nic
nepotřebuješ.A co cyklisti?Buď to nejedou nebo se nechají vytahnot lanovkou.Nahoře si Fotrové zalemtají
pivo,dámy pijou malé a dětičky cumlají nezpůsobně zmrzlinku.Všichni řvou.Ty to jediný vyjedeš a kouří
se z Tebe.Obalenej chrániči ve výstražné vestě, načichlý benzinem.Všem se to kolo líbí a fotí si ho.
To je báječný řvou.Pojďte se svézt!!!Néééé-Néé.Takže si dáš sodu vymačkneš spojku a dolů jedeš jako
na kole.Všichni mají super dresy a dole zase chlastají pivo.Takže mezi ně jaksi nepatříš.Tor.
a další.Sjel jsem takřka všechny České kopce.Zkus to třeba přes Krupku na Komáří Výšku nebo Jáchymov.
Bez motoru ani ránu a to si pěkně k motoru šlápneš.A proč?No protože v zatáčkách musíš ubrat a motor
ztrácí výkon.Tak ho musíš znovu roztočit.No a při tom si mužeš lehnout.Když Ti to chcípne tak máš
problém nastartovat do kopce.Atd.Tomu se řiká technika jízdy.Poznáš to až v kopcích.V rovině nic
nepotřebuješ.A co cyklisti?Buď to nejedou nebo se nechají vytahnot lanovkou.Nahoře si Fotrové zalemtají
pivo,dámy pijou malé a dětičky cumlají nezpůsobně zmrzlinku.Všichni řvou.Ty to jediný vyjedeš a kouří
se z Tebe.Obalenej chrániči ve výstražné vestě, načichlý benzinem.Všem se to kolo líbí a fotí si ho.
To je báječný řvou.Pojďte se svézt!!!Néééé-Néé.Takže si dáš sodu vymačkneš spojku a dolů jedeš jako
na kole.Všichni mají super dresy a dole zase chlastají pivo.Takže mezi ně jaksi nepatříš.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Teď nevím, kam zařadíš mě.Tor158 píše:No a nedovedu si představit jak to tlačíš třeba na Pancíř nebo Čerchov,Suchý vrch,Kozákov,Ober Grosser,
a další.Sjel jsem takřka všechny České kopce.Zkus to třeba přes Krupku na Komáří Výšku nebo Jáchymov.
Bez motoru ani ránu a to si pěkně k motoru šlápneš.A proč?No protože v zatáčkách musíš ubrat a motor
ztrácí výkon.Tak ho musíš znovu roztočit.No a při tom si mužeš lehnout.Když Ti to chcípne tak máš
problém nastartovat do kopce.Atd.Tomu se řiká technika jízdy.Poznáš to až v kopcích.V rovině nic
nepotřebuješ.A co cyklisti?Buď to nejedou nebo se nechají vytahnot lanovkou.Nahoře si Fotrové zalemtají
pivo,dámy pijou malé a dětičky cumlají nezpůsobně zmrzlinku.Všichni řvou.Ty to jediný vyjedeš a kouří
se z Tebe.Obalenej chrániči ve výstražné vestě, načichlý benzinem.Všem se to kolo líbí a fotí si ho.
To je báječný řvou.Pojďte se svézt!!!Néééé-Néé.Takže si dáš sodu vymačkneš spojku a dolů jedeš jako
na kole.Všichni mají super dresy a dole zase chlastají pivo.Takže mezi ně jaksi nepatříš.Tor.
V úterý jsem vyjel na Radhošť s dcerkou na tyči i bez motoru, tam jsem dal 2 pivka a kouřilo se ze mě jen díky závislosti na cigárkách. Tam jsem potkal několik eleběžek, těm jsem zaviděl.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
No kam bych Tě mohl zařadit když veřejně přiznáš že chlastáš při jízdě.Alkohol na kolo nepatří a naj-z píše:Teď nevím, kam zařadíš mě.Tor158 píše:No a nedovedu si představit jak to tlačíš třeba na Pancíř nebo Čerchov,Suchý vrch,Kozákov,Ober Grosser,
a další.Sjel jsem takřka všechny České kopce.Zkus to třeba přes Krupku na Komáří Výšku nebo Jáchymov.
Bez motoru ani ránu a to si pěkně k motoru šlápneš.A proč?No protože v zatáčkách musíš ubrat a motor
ztrácí výkon.Tak ho musíš znovu roztočit.No a při tom si mužeš lehnout.Když Ti to chcípne tak máš
problém nastartovat do kopce.Atd.Tomu se řiká technika jízdy.Poznáš to až v kopcích.V rovině nic
nepotřebuješ.A co cyklisti?Buď to nejedou nebo se nechají vytahnot lanovkou.Nahoře si Fotrové zalemtají
pivo,dámy pijou malé a dětičky cumlají nezpůsobně zmrzlinku.Všichni řvou.Ty to jediný vyjedeš a kouří
se z Tebe.Obalenej chrániči ve výstražné vestě, načichlý benzinem.Všem se to kolo líbí a fotí si ho.
To je báječný řvou.Pojďte se svézt!!!Néééé-Néé.Takže si dáš sodu vymačkneš spojku a dolů jedeš jako
na kole.Všichni mají super dresy a dole zase chlastají pivo.Takže mezi ně jaksi nepatříš.Tor.
V úterý jsem vyjel na Radhošť s dcerkou na tyči i bez motoru, tam jsem dal 2 pivka a kouřilo se ze mě jen díky závislosti na cigárkách. Tam jsem potkal několik eleběžek, těm jsem zaviděl.
motokolo už vůbec ne.A to máš ještě sebou malý dítě.No co Ti k tomu mám říct.Nestačí, že to je takhle
s legislativou nahnutý!!!Ty to nepozoruješ co se děje!!Strčí někdo do Tebe a všechno zaplatíš.
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Jaký kokotiny.Vy normálně na Webu přiznáte že chlastáte.Aspoň si to může někdo domyslet,bo-to píše:,,,,,,,,,Tady se vážně probírají kokotiny .......
že to je před jízdou.Tor si nedá ani gram.
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: čtv 04. srp 2016 2:19:54
Re: Výroba vlastní jednorychlostní převodovky
Tak ať chlastají. Já piju klidně i při jízdě a nikdy se mi nic nestalo. Kolega jezdí z hospody po osmi pivech a v pohodě. Kvůli tomu si motokola přece pořídili, aby nemuseli chodit pěšky.
Alkohol patří i za volant, ale musí se s citem. Ne se opít jak Dán a potom šněrovat silnici.
Alkohol patří i za volant, ale musí se s citem. Ne se opít jak Dán a potom šněrovat silnici.