Oktany

Na co to jezdí, čím, jak a kde mazat.

Moderátoři: j-z, Velkocus

Odpovědět
Roman
Příspěvky: 26
Registrován: pát 02. led 2015 19:03:01

Oktany

Příspěvek od Roman »

Myslite si ze pre nase motory je vhodne vysokooktanove palivo ? V power atd ...


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Oktany

Příspěvek od j-z »

Není nic jednoduššího, než si koupit 2 litry a otestovat, rozhodně to motoru neuškodí.
Na čezetě jsem pociťoval pozitivní rozdíl N91 a N95 jen v určitých situacích.


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Uživatelský avatar
invalida
Příspěvky: 20
Registrován: sob 21. bře 2015 12:47:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktany

Příspěvek od invalida »

Vysokooktanove palivo ma jedinou vyhodu, ze neobsahuje zadne biosracky, ktere zalepuji filtry, sitka, trysky atd hlavne pridelsim odstaveni. Co se tyce jizdnich vykonu, nebude rozdil.


bo-to
Příspěvky: 489
Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktany

Příspěvek od bo-to »

AHOJ MOTO-KOLÁŘI -----já tam valím 100 okt. a valí to pěkně žádný problém ........


jirkaplz
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 04. dub 2019 5:35:47

Re: Oktany

Příspěvek od jirkaplz »

Tankuju verva sto a jsem spokojenej. Při ceně za plnou nádrž a spotřebě mého pomocneho motoru machina 50 mě to nemrzí. Hlavní výhoda tohoto paliva je v absenci bioložky a nebo v horším případě minimálním obsahu. Bioložky v palivu mají tendenci napadat umělohmotné a gumové součástky a při delším odstavení dělají neplechu. Co se týká oktanového čísla, při kompresním poměru našeho motoru by stačilo i podstatně méně.


Odpovědět