Rady a řešení technických problému

Diskuze nad technickými problémy

Moderátoři: j-z, Velkocus

petrn
Příspěvky: 19
Registrován: Ne 05. Říj 2014 13:32:52

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od petrn » So 27. Pro 2014 18:42:39

podčtvercové motory jsou konstruovány jako vysokootáčkové ( myslím ty které jsou kontruovány a ne odlity a přeleštěny šmirglem ) tak s přetáčením by asi tak problem neměl být.
že by se sunway rozpadl je jisté ale asi kvuli klice.

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických

Příspěvek od Tor158 » So 27. Pro 2014 19:09:35

Ano, to je pravda.Napsal jsem ale LECHCE podčtvercový.Tomu podle zvihu tedy
budou odpovída max použitelné otáčky,než se poškodí.Je to zcela jednoduchý
mechanický princip.Snižme tedy zdvih a zvyšme vrtání.To ale asi nepujde.
S dmychadlem mi ojnice vylezla skrz válec.Tor.

koblizek
Příspěvky: 94
Registrován: Čt 10. Črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek » So 27. Pro 2014 21:02:29

Tore jsi ďábel :-) . Měl ten motor alespoň pořádný výkon a otáčky ? Na 200 km životnosti by to měl být závodní brutus :-) Při kvalitě těch klikovek se tomu vůbec nedivím. Na tom mém prvním motoru bez úprav měla takové vibrace že jsem měl obavy aby mi nepraskl rám jak už jsem někde viděl obrázek - tuším že byl od j-z.

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Ne 28. Pro 2014 13:53:38

Výkon to tedy opravdu mělo.Nedalo se stím jezdit aby to běželo pořád.Stisknul
jsi tlačítko, kompresorek naskočil a rázem Tě to vykoplo na jakýkoliv kopec.
Baterka byla dobíjena ze světelné civky.Dopadlo to jak píšu.Přetočený
motor a konec srandy.Jako pokus,DOBRÝ jinak jsem se moc nevzdaloval
od základny, abych to došlapal.To se mi vyplatilo.Tor.

Avátar uživatele
j-z
Administrátor
Příspěvky: 472
Registrován: Ne 06. Črc 2014 13:47:50
Fotky: app.php/gallery/album/4
Kontaktovat uživatele:

Važte prosím slova

Příspěvek od j-z » Út 30. Pro 2014 17:30:34

Pánové,
prosím, v rámci Vašich diskuzí, kroťte vášně, není přece nutné se urážet, vždyť jsme všichni na jednom kole;-)
j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím

Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: Pá 02. Led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr » So 10. Led 2015 20:15:38

ahojik kluci čim to muže byt když se rozjiždim všechno v pořadku chci tročku přidat jak přidam plyn rozjedeseto a pak to začne jako by se dusut motor

Fox
Příspěvky: 24
Registrován: So 10. Led 2015 20:06:19

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Fox » So 10. Led 2015 20:20:28

Řekl bych že tam jde málo benzínu, začal bych karburátorem, skus ho vyčistit a hlavně filtr, nebo skus prvně jízdu bez filtru a uvydíš jestli je to tím.. Taky mě to dělalo a pomohlo mě vyčištění karbecu..

Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: Pá 02. Led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr » So 10. Led 2015 20:39:53

Fox: karbec sem čistil a pořad to děla

Miroslav
Příspěvky: 10
Registrován: Pá 02. Led 2015 13:25:01

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Miroslav » So 10. Led 2015 21:29:49

zkus posunout jehlu o jednu drážku nahoru a taky se podívej jestli je čistej uzávěr na palivo

Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: Pá 02. Led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr » Ne 11. Led 2015 0:14:54

tak že sem vypustil nadrž kouknu asito zazrany jak jetel vičistil jsem ho fouknu do kohoutku malo foukal vyčistil jsem ho ažeho dam spatky nestrhnu zavit samozřejmě žejo davam druhy ato sami už sem řikal žese nato vykašlu ale naštěsti sem měl třeti kohoutek tak nakonec semiho povedlo namontovat bez strhnuti zavitu nu aty dva kohoutky si spravim

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Ne 11. Led 2015 19:16:08

Je to špatně nastavenou směsí na zimu. A studený motor.
Když na motor kápneš kapku vody musí se vařit.Dvojtakty
jedou jen když jsou horké.To je v zimě problém.Zakrýt
žebra.

Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: Pá 02. Led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr » Ne 11. Led 2015 19:39:25

motokolo už jezdi jak ma

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Ne 11. Led 2015 19:49:10

Tak aspoň tak.Sítko se tam nedává.Okamžitě se ucpe.
Vnitřek nádrže nemá povrchovou upravu.Rezne.Tor.

Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: Pá 02. Led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr » Ne 11. Led 2015 20:26:04

Tor: bylo ucpany sitko i kohoutek tak sem to pro foukl a už dobry

Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: Pá 02. Led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr » Stř 14. Led 2015 21:06:06

ahoj kluci chci se zepta jaky rozdil je mezi 48ccm a 80 ccm nemyslim rychlosti myslim jak to poznam

petr2M
Příspěvky: 59
Registrován: Stř 26. Lis 2014 11:41:40
Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od petr2M » Pá 16. Led 2015 20:36:52

Aha... až teď jsem pochopil na co se ptáš...
Jak z venku poznám, jaký motor mám na kole. Znaky podle kterých se pozná jestli je to 50 nebo 80. Nebo označení typu...???
Já ti neporadím, mám Д-6.

Avátar uživatele
j-z
Administrátor
Příspěvky: 472
Registrován: Ne 06. Črc 2014 13:47:50
Fotky: app.php/gallery/album/4
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od j-z » Pá 16. Led 2015 21:10:55

Když jsem zadřel, zvažoval jsem 80-ku válec...
Na původní 48-ku by měla jít naroubovat snad jen 60-ka, z toho mi vychází, že 80-ka je trochu masivnější ;).
Ale policajt to podle mě nepozná :-)
j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím

Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: Pá 02. Led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr » Po 19. Led 2015 18:13:09

koblizek: javim taky semi to už stalo žesemi překřižilo ale na jinym kole tak sem je pak dal jak maji byt

Tomáš
Příspěvky: 2
Registrován: So 24. Led 2015 9:50:52

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tomáš » So 24. Led 2015 10:02:53

Nazdar kluci - vybodovali mne a na motokole se Sunway 80 ccm jezdím do práce. Potřeboval bych radu, kdo z vás má na kole přední LED osvětlení zapojené na bílý drát od magneta. Nevím, zda jste tam přidávali nějakou diodu či nějakou vychytávku a jaké světlo použili aby to alespoň trochu svítilo, protože jezdím ve tmě a kdo v 45 km/h nevlítl do díry nebo nenajel na volně pohozený kámen na krajnici, tak ten neuvěří. Při zapojení klasické žárovky to svítí dle otáček a přijde mi, že na magneto to je už moc, protože při rozsvícení světla to hůř jede. Dík za radu...

Fox
Příspěvky: 24
Registrován: So 10. Led 2015 20:06:19

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Fox » So 24. Led 2015 22:05:09

Já tam prasknul kondenzátor a mám klid

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Ne 25. Led 2015 14:15:36

To je absolutní pitomost.Zase jeden z internetových blafů.
Na to potřebujete proudovou regulační tlumivku nebo
elektronický regulátor proudu.Obojí se nedá koupit.
Jenom udělat.Takže to asi nevyřešíte.Tor.

Fox
Příspěvky: 24
Registrován: So 10. Led 2015 20:06:19

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Fox » Ne 25. Led 2015 14:51:40

:D Udělej co jsem řek a ignoruj tohohle skeptika. Uvidíš že to bude fungovat.. Samozřejmě musíš použít LED!.

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Ne 25. Led 2015 15:24:51

Ty nevíš co se tam vůbec děje .Kdyby jsi tomu rozuměl
tak se na to podíváš osciloskopem a nebudeš plácat elektrické
nesmysly.Žádnej kondenzátor nic nezreguluje.Jen víc zatíží
cívku a vše rozhodí.Prostě je to nesmysl,bastl a pokusblaf.
Viděl jsi někdy sériový stabilizátor??Asi neviděl.Tor.

Avátar uživatele
j-z
Administrátor
Příspěvky: 472
Registrován: Ne 06. Črc 2014 13:47:50
Fotky: app.php/gallery/album/4
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od j-z » Ne 25. Led 2015 20:10:27

Tor158 napsal:Ty nevíš co se tam vůbec děje .Kdyby jsi tomu rozuměl
tak se na to podíváš osciloskopem a nebudeš plácat elektrické
nesmysly.Žádnej kondenzátor nic nezreguluje.Jen víc zatíží
cívku a vše rozhodí.Prostě je to nesmysl,bastl a pokusblaf.
Viděl jsi někdy sériový stabilizátor??Asi neviděl.Tor.
Mám vzadu červenou ledku na alternátor v předním kole. Tuším podobný princip a funguje to už 3 roky. Taky bych nebyl takový skeptik. :D
j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Ne 25. Led 2015 21:11:55

:) Alternátor je i dynamo a magneto.O tom to neni.Jde o regulaci
proudu do zátěže.To se dělá tlumivkou nebo el.regulátorem.
U Tebe je výhoda že to nepoháníš z magneta.Tak si to nerozhodíš.
Zkus si změřit napětí při jízdě.Když se bude měnit tak Ti to
nereguluje.Pokud nic nespálíš vyšším napětím tak o nic nejde.
Je to ale polobastl.Tor.

Odpovědět