Rady a řešení technických problému

Diskuze nad technickými problémy

Moderátoři: j-z, Velkocus

Avátar uživatele
Velkocus
Administrátor
Příspěvky: 16
Registrován: Po 07. Črc 2014 15:22:23

Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Velkocus » Stř 09. Črc 2014 13:39:52

Zde máte prostor k řešení vašich technických problému ohledně motokol, samozřejmě máte možnost k otevření nového tématu ;)

zalufi
Příspěvky: 3
Registrován: Ne 12. Říj 2014 18:55:25

divné zvuky

Příspěvek od zalufi » So 06. Pro 2014 17:49:41

ahoj potřebuju poradit
mám motokolo 80ccm najeto asi 650km a začalo mi to dělat divné zvuky podobné cinkání pístních kroužků ale pístní kroužky jsou ok a ložiska taky (podle stríce) a domnívám se že by to mohlo dělat to ozubění jak je tam převodové soukolí mezi zuby je tam totiž dost velká vůle a ty zvuky jsou opravdu nepříjemné i když je to namazaný
nevíte někdo co stim
dík moc za odpovědi

koblizek
Příspěvky: 94
Registrován: Čt 10. Črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek » Čt 11. Pro 2014 14:43:57

S tím ti asi nikdo neporadí ne že by nikdo nechtěl , ale to cinkání může být cokoliv. Dokud to nerozebereš a vše poctivě nezkontroluješ těžko hádat vo co gou. Mohou to být ložiska , vypadlé pojistky pístního čepu, vysypané jehlové ložisko pístního čepu (nebo vychozené) atd. ale když ti to kontroloval stríc :-) ...

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Pá 12. Pro 2014 19:57:49

Drnčí Ti tam lamela na lamelovém ložisku.Má trochu větší vůle a i při sepnutí spojky se trochu hýbe.
Tím se melou i zuby na ozubení.Chvíli to trvá než se ty zuby ojedou.Do lamelového ložiska nacpi
tuk na řetězy a na ozubení tuk A00.Když nebudeš spokojen, musíš rozebrat spojku a vystředit kuličky.
Ubrat zajišťovací kroužek na menší vůli.Jinak to není na závadu.

Psychogentleman
Příspěvky: 2
Registrován: So 13. Pro 2014 16:01:52

Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Psychogentleman » So 13. Pro 2014 16:11:10

mám trochu problém s motorem prosím zkuste mi poradit... šroub označený modře se netočí a červeně označené ozubené kolo se protáčí.

Psychogentleman
Příspěvky: 2
Registrován: So 13. Pro 2014 16:01:52

Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Psychogentleman » So 13. Pro 2014 16:11:10

mám trochu problém s motorem prosím zkuste mi poradit... šroub označený modře se netočí a červeně označené ozubené kolo se protáčí.

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Ne 14. Pro 2014 18:59:18

Mám dojem,že nikdo neví, který šroub je modrý a které kolo je červené.Takže se to bude
muset řádně vybarvit.Jinak je první pomoc nemožná.Tor.

marek

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od marek » Po 15. Pro 2014 20:28:42

nevíte někdo kde bych sehnal kroužky na 1. a 2. výbrus?

dík

Avátar uživatele
j-z
Administrátor
Příspěvky: 472
Registrován: Ne 06. Črc 2014 13:47:50
Fotky: app.php/gallery/album/4
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od j-z » Út 16. Pro 2014 8:54:18

marek napsal:nevíte někdo kde bych sehnal kroužky na 1. a 2. výbrus?

dík
Zeptej se u prodejců. Osobně si ale myslím, že tuto službu nenabízejí (počítají s výměnou celé sady).
j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Út 16. Pro 2014 23:19:27

Tam mu řeknou ,že se buď zbláznil nebo přiletěl z Marsu.

marek

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od marek » Út 23. Pro 2014 10:27:00

no a co je na tom divnýho , proč bych měl bejt blbec? se normálně ptám ne

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Út 23. Pro 2014 20:48:52

No ,blbcem jsem Tě nenazval.Do této role jsi se dostal sám.Doma máš motorku, tak se ptáš jako motorkář a ne
jako pravý motobiker.Zkušený motobiker se na takový věci neptá.Ví totiž ,že to je blbost.Prostě je to tak
jak píše J-Z.Tak bych to označil jako motorkářskou rozežranost z náhradních dílů.Před 5 lety by jsi motor
nedovezl.To by Tě stálo majlant.A ještě chceš kroužky na výbrusy.To je trochu mimo realitu.Buď rád
že Ti vůbec dovezli motor- v podstatě za babku.Tor

marek

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od marek » Stř 24. Pro 2014 8:54:28

klidně i za dědka......
motory jsem si dovez už dva a dva majlanty to nestálo , každý za sedmičku:)))

jen jsem chtěl vědět kdo se nachytá a jak mi to vysvětlí :))))))) :lol:

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Stř 24. Pro 2014 14:06:34

No to Ti určitě někdo ze starých motobikerů bude věřit.Vysvětlovat neni co.Vůbec nevíš
jaký byl stav před rokem 2010.Každej si rozmyslel koupit motor bez náhradních dílů.
Až Dárky to změnily a zpřístupnili veřejnosti.Do té doby jakákoliv porucha znamenala
konec motoru nebo neůměrné náklady na opravu.Takže, že jsi to dovezl za 7000t
vypadá poněkud komicky.Jenom sis to přepočetl.Nikdo do toho nešel až na pár jedinců
a nebo je zachránil Bird.Takže sláva Birdovi a Dárkům.No a že jsi někoho chtěl vyzkoušet,
je poněkud směšné a nerealistické.

marek

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od marek » Stř 24. Pro 2014 17:50:29

seš normální debil. ty starej motobajkere.
jaký stav před rokem 2010? co to meleš kreténe.
každej není dementní socka jak ty, sráči .
dvě krásný kola jsem si dovezl a ameriky , k tomu motory a díly si většinou nechám posílat taky.
šašku posranej idiotskej.

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Stř 24. Pro 2014 22:44:35

IQ neni vysoké když se snížíš k sprostému nadávání.No motorkář .To je jenom bordel, sex,drogy , alkohol,randál kapely
hrající na tři akordy v jedné tónině a dementní srazy. .Ničemu nerozumíš.Koupíš si všechno a nic vlastníma rukama nevyrobíš
Maximálně utahneš šrouby.To jsou tady jiní borci!!Ha,ha,ha.No a používáš vyrazy které opravdu nejsou slučitelné
s podmínkamy tohoto WEBU.Tak se hochu zklidni než bude pozdě.Tor.

marek

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od marek » Čt 25. Pro 2014 9:22:13

když žádnou úroveň nemáš ,tak se nemáš taky k čemu snížit,jasný.
che che. mnoho jsem toho vyrobil.( co ty, viděl jsem tvoje kolo:)) )
a co ty drogy? ty v tom s nima asi jedeš že to tak znáš, co? :twisted:
nevím jaký maj srazy:))
a co vyhrožuješ že bude pozdě
už sis rozbalil všechny dárky? tak si běž hrát pod stromeček a buď v klidu
neb utáhne někdo šrouby tobě ,
cha cha cháááááá bu bu bu :evil:

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Čt 25. Pro 2014 14:13:41

Mne kola a jejich foto nezajímají.Je to už na jedno brdo.Všechno je to stejné.Nikdo
už nic převratného nevymyslí.No, ale Tor si nadělil super bezkontaktní tyristorové
zapalování s externí cívkou.(konstrukce je Tora).Jiskry to hází na 2,5 cm.Dovede
to nastavit i částečně předstih a počáteční prah zápalu.Zkus tedy něco originálního
vymyslet / nebo vůbec vlastně nepřemýšlej a kup si černou bedýnku CDI a fotografuj
si kola na jedno BRDO/.

marek

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od marek » Čt 25. Pro 2014 15:42:26

to je fajn. CDI tyristorové mám už přes rok. nastavitelný počátek i ohnutí křivky nahoře. vyšlo to na 300 + cívka z hondy.
na cívce u magneta přidal plechy a přimotal závity a pálí jak blázen.šlo to tak líp i se skladovým.
na ty černý krabičky jsou recenze tak půl na půl, co s tím.

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » Čt 25. Pro 2014 18:15:04

Hm,no měl jsem Jaguara v ruce.Má to svoje chyby.Nebo lépe řečeno neni to tak
jak se to prezentuje.Cena je astronomická za tu krabičku.Hlavní problém
prodávaného CDI je minimalizace cívky a kondenzátoru.Ty moc nevydrží a
prorazí se.Hlavní problém magneta je ohmický odpor cívky. Chce to celé přemotat
uplně znovu a snížit ztrátový odpor.Plechy tomu moc nepomůžou a přidáním
závitů zvýšíme ztrátový odpor.Většinou prorazíme kondenzátor.Zvedne se také
reaktance.To při vysokých otáčkách neni dobré.Kondenzátor se špatně plní
a vynechává to.Takže to chce nějak kompromisně vybastlit.Tor.
.

koblizek
Příspěvky: 94
Registrován: Čt 10. Črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek » Pá 26. Pro 2014 23:03:36

Jsou ty urážky opravdu nutné ? Jsou jiná fóra kde se můžete častovat jak vám hrdlo ráčí netahejte to prosím sem . Pokud máte vylepšené zapalování tak sem dejte schéma , nebo si to nechte patentovat a poměřujte si své ego někde jinde. Nemyslím to zle , ale toto forum určitě nevzniklo proto abychom se tady uráželi a léčili své mindráky .

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » So 27. Pro 2014 0:08:32

Nikoho jsem neurazil,dokonce jsem sprostě nenadával nikomu konkrétně.
Jen jsem vyslovil svůj názor.To co jsem napsal nahoře o zapalování je
tedy výzva k diskuzi,jak dál něco vylepšit a nastavit.Jinak by se tu už nic
nedělo.Pořád dokola.Nebo si koupit Jaguára a už nemyslet vůbec.
Prostě se stát čínským spotřebitele a montovat jenom dovezené díly.

koblizek
Příspěvky: 94
Registrován: Čt 10. Črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek » So 27. Pro 2014 12:34:59

Tore to zapalování k diskusi určitě je o tom není pochyb. Uvědom si že každý kdo se v tom zázraku rýpe není zběhlý a znalý problematiky natolik aby vymyslel , stvořil zapalování které bude funkční a lepší než ten orginál. Zřejmě jsem se nešikovně vyjádřil tak pokud jsi natolik šikovný založ téma zapalování a poděl se s ostatními , určitě se někdo přidá kdo to taky řešil nebo se na to chystá. Taky mě by to zajímalo a o jaguáru samozřejmě vím , ale pokud jsem zběžně četl recenze nijak mě nepřesvědčily o tom že by stálo za to si ho pořídit.

petrn
Příspěvky: 19
Registrován: Ne 05. Říj 2014 13:32:52

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od petrn » So 27. Pro 2014 13:03:29

schema jsem sem kdysi někam dával .

Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 393
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 » So 27. Pro 2014 18:02:22

Budu o tom uvažovat ,že zřídím elektro rubriku.Jak jsem říkal cena za Jaguára
je astronomická a nevyplatí se to.Jediná výhoda je použití externí cívky.
To zakřivení je diskutabilní,protože závisí na mnoha faktorech.Motor je
lehce podčtvercový takže má nějaké mechanické stropy.Při přetáčení
se velice rychle rozpadne.Takže tuning na zvýšení otáček končí většinou
poruchami.Měl jsem dokonce i turbo s dmychadýlkem na baterku a spinač.
Motor se rozpadl na ATOMY po 200km.(někdo se tady na to ptal). Tor.

Odpovědět