Ahoj, po sestavení moto kola 49ccm.Při dosažení nejvyšší rychlosti, mi po pár najetých metrech začne kolo zpomalovat o cca 10km/h.Musím znovu pustit plyn a přidat, kolo poté opět jede dobře.Takto se to opakuje neustále jakmile je atakována nejvyšší rychlost.Uvítám každou radu.
Díky
Jirka
Čím to je ?
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Čím to je ?
Co znamená nejvyšší rychlost?
Doufám, že si motor řádně zajel = víc oleje a vůbec nehonit prvních 100 km a dalších 200 to nepřehánět.
Doufám, že si motor řádně zajel = víc oleje a vůbec nehonit prvních 100 km a dalších 200 to nepřehánět.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím to je ?
asi se přehřívá nevydrží jet dlouho na plný plyn je to čína ............Trueman píše: ↑stř 24. črc 2019 16:34:44 Ahoj, po sestavení moto kola 49ccm.Při dosažení nejvyšší rychlosti, mi po pár najetých metrech začne kolo zpomalovat o cca 10km/h.Musím znovu pustit plyn a přidat, kolo poté opět jede dobře.Takto se to opakuje neustále jakmile je atakována nejvyšší rychlost.Uvítám každou radu.
Díky
Jirka
Re: Čím to je ?
Zkontroluj směs vzduchu a benzínu.Motor může nasávat moc bohatou nebo chudou směs.Zkus posunout jehlu v karburátoru nahoru (bílá elektroda ve svíčce) nebo dolů (svíčka černá a od oleje).Podle toho co píšeš to vypadá že jsi motor ještě pořádně nezajel.Taky mi to vynechávalo při vysoký rychlosti (možná může být poškozená i cdi nebo magneto).Jinak po cca 700 km jsem už cítil krásný tah a výkon motoru.Zkus to vše zkontrolovat.
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř 10. dub 2019 21:07:02
Re: Čím to je ?
Může to být i nezaběhnuto..Motor by se měl střídavě (dobře mazán) provozovat na nižší otáčky a vysoké. A to tak, že rozjedeš cca na 15 km/h a pak pomalinku ubíráš plyn do doby, než začnou klesat otáčky. V této poloze pak malinko přidej, až bude otáčky držet. Po nějaké vzdálenosti pozvolna zvyšuj rychlost k max otáčkám a tím samým stylem laboruj s plynem, jako v prvním případě. cca po 20 sekundách zvolni na půl výkonu a ten používej po dobu jízdy během záběhu těch asi 300 km. motor se totiž (jeho výbrus) musí zaběhnout a natvarovat tak aby dlouhodobě snášel zátěž ve vysokých otáčkách (ne trvale maximálních), které bude absolvovat při těch svých 25 km/h Pokud zabíháš na vysokých zátěžích, motor se tzv. zatahuje (píst rychleji mění teplem průměr, než válec, oleje je víc- zabíhací poměr-a i hůř odvádí teplo z pístu) Poznáš to tak, že při pevně nastaveném plynu, motor tzv. "tuhne"snižuje otáčky a trhá se vysokým třením nezaběhlého výbrusy olejový film a zadřel by se .Okamžitě stáhnout na volnoběh a šlapat, nebo raději vypnout a dát si cigáro...Elegantně se dá zadřít výbrus i jízdou z táhlého kopce, kdy brzdíš motorem a motor je v těch vysokých otáčkách mazán množstvím oleje v palivu, odpovídajícím volnoběhu...Takže vysoké otáčky a tření a olej téměř nula!!.Proto i u mé Jawy kejvačky, jsem z kopce občas vypnul spojku a krátce proturoval motor, aby se promáznul. To platí i po záběhu!
No snad ti to pomůže, jinak souhlas s kontrolou všech komponentů, jak radí ostatní
No snad ti to pomůže, jinak souhlas s kontrolou všech komponentů, jak radí ostatní