Otáčky
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát 16. bře 2018 14:56:42
Otáčky
Ahoj, řešim už nějakej pátek problém s tím, že už od koupě, po zahřátí motoru mi při volnoběhu vystřelej otácky a přidává a přidává, kontroloval sem gufero, to mi přijde v cajku, rozebral sem karbec, tam problém nevidím, lanko se vrací správně. Už nevim kam dál sáhnout. Pod víkem motoru sem si všiml drobný mezery, tak sem to sundal trošku zbrousil šmirglem, vrátil zpět a dotáh a stejně prd. Poraďte mi prosím
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát 16. bře 2018 14:56:42
Re: Otáčky
A přišel mi ten motor s ruplym krytem spojky, ale to by na takovou věc snad vliv mít nemnelo...
Re: Otáčky
U původního jednoduchého karbce jsou nastaveny otáčky šroubkem na zvedání šoupátka při studeném motoru. Když se ohřeje motor, musí se ubrat a pořád dokola. Proto jsem koupil tuning karbec. Jiný důvod, proč by se to mělo zrychlovat nevidím.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát 16. bře 2018 14:56:42
Re: Otáčky
Není to stálý, občas to přiškrtim spojkou, a pak drží volnoběh klasicky. Ubírat sem zkoušel, až to vypadá že už ten šroubek skoro vypadne.
Re: Otáčky
Jakou barvu má svíčka po jízdě, světlá je chudá směs a rychlejší chod, černá je bohatá. Pokud by sálo falešný vzduch mezi karbcem a válcem, tak to jde rychle od studena.
Re: Otáčky
Je to falešný vzduch.Většinou podfukují gufera.Muže být i někde prasklinka-
v karteru.I když jsi gufera kontroloval mohou podfukovat.Takže motor
preventivně přetěsnit.Jak se to dělá a změří těsnost-někdo Ti tady poradí.
v karteru.I když jsi gufera kontroloval mohou podfukovat.Takže motor
preventivně přetěsnit.Jak se to dělá a změří těsnost-někdo Ti tady poradí.
Re: Otáčky
Černá svíčka po jízdě znamená bohatou směs čili to táhne přes karbec palivo. Při falešném vzduchu by byla svíčka světlá. Zkus, zda má plynové lanko trochu vůle, protože by šoupě bylo přizvedlé i při povoleném šroubku. Za studena potřebuje motor hodně paliva tak pohoda a zatepla zrychlí. Stačí ubrat plyn a u karbce vem za bovden. Musí jít trochu lehce zvednout. Nebo sundej karbec i s lankem a podívej ze strany od motoru jak chodí šoupě.
Re: Otáčky
Nikdo neví jakou tam má svíčku a kolik tam má oleje.To se takhle nedá určit.
Tak jak to popisuje tak mu to někde netěsní.Řešilo se to tu už tisíckrát.Já
jsem měl uplně černou svíčku N17 a gufera byly nadranc.Příznaky jsou tyto-
Nedrží volnoběh a nejde seřídit,šroub volnoběhu je uplně venku a utíká to do otáček.
Nejde to zklidnit,jenom vypnout nebo přibržďovat spojkou a pořád se to opakuje.No a
taky to zrychluje aniž by jsi přidával plyn.Jsou to příznaky vadných gufer.Tor.
Tak jak to popisuje tak mu to někde netěsní.Řešilo se to tu už tisíckrát.Já
jsem měl uplně černou svíčku N17 a gufera byly nadranc.Příznaky jsou tyto-
Nedrží volnoběh a nejde seřídit,šroub volnoběhu je uplně venku a utíká to do otáček.
Nejde to zklidnit,jenom vypnout nebo přibržďovat spojkou a pořád se to opakuje.No a
taky to zrychluje aniž by jsi přidával plyn.Jsou to příznaky vadných gufer.Tor.
Re: Otáčky
Právě když tam lejete hodně oleje tak ji máte relativně tmavou a
nepozná se, že je chudá směs od falešného vzduchu.Ta prostě je chudá jen
tehdy když se to začne roztáčet a podfukovat.Takže to těsní ale špatně.
Lejt tam 1.16 je nesmysl z manuálu.Stačí 1-20-25 mineral červený.Na záběh.
Lidi postupují uplně nelogicky.Lejou tam co nejvíc oleje aby to nezadřeli.To je
nesmysl.Tenhle motor potřebuje více studeného paliva do klikovky.Jinak
vyhřejete segrovky na pístu a zadřete to.Přečti si kapitolu Svíčka.Madhu to tam dobře
popisuje.Pokud budete mít ten motor horký tak Vám nepomuže ani to, že tam lejete hory oleje.
Prostě zadřete..Proč to dělá za tepla.Ochudí se směs otáčkama jak to podfukuje a dobře to hoří.Už to jenom
mužete zhasnout a ochladit.Tor.
nepozná se, že je chudá směs od falešného vzduchu.Ta prostě je chudá jen
tehdy když se to začne roztáčet a podfukovat.Takže to těsní ale špatně.
Lejt tam 1.16 je nesmysl z manuálu.Stačí 1-20-25 mineral červený.Na záběh.
Lidi postupují uplně nelogicky.Lejou tam co nejvíc oleje aby to nezadřeli.To je
nesmysl.Tenhle motor potřebuje více studeného paliva do klikovky.Jinak
vyhřejete segrovky na pístu a zadřete to.Přečti si kapitolu Svíčka.Madhu to tam dobře
popisuje.Pokud budete mít ten motor horký tak Vám nepomuže ani to, že tam lejete hory oleje.
Prostě zadřete..Proč to dělá za tepla.Ochudí se směs otáčkama jak to podfukuje a dobře to hoří.Už to jenom
mužete zhasnout a ochladit.Tor.
Naposledy upravil 1 dne Tor158; celkem upraveno 0x.
Re: Otáčky
Ještě jednu věc.Můžete si demonstrovat co se tam děje.
Nastartujte motor zahřejte na provozní teplotu a potom uzavřete
přívod paliva.Motor za pár sekund prudce zvýší otáčky(ochuzuje se směs)
a potom Blaf.....zhasne.Vy ho ochuzujete přes gufera-částečně při měnících se
otačkách.Proto to dělá takové věci.Snad je to jasné.Tor.
Nastartujte motor zahřejte na provozní teplotu a potom uzavřete
přívod paliva.Motor za pár sekund prudce zvýší otáčky(ochuzuje se směs)
a potom Blaf.....zhasne.Vy ho ochuzujete přes gufera-částečně při měnících se
otačkách.Proto to dělá takové věci.Snad je to jasné.Tor.
Re: Otáčky
Výborně Tore, krásně podaná odpověď a hlavně bez urážek. Takhle se chová profík. Sic to nejni můj problém, ale budu si tvou odpověď pamatovat. Dík za všechny.
Re: Otáčky
Podívej se .Já nikoho neurážim, ale když se tady objeví nějakej přechytřelej
Borec tak reaguju.Nikomu, ale nenadávám.Ti pseudoradilové a hlupáci
do tohohle fóra nikdy nic nepřinesli.Tak si to dobře pamatuj, a až to přestane
těsnit jak postupovat!
No a teď je tady výzva
Zda-li někdo popíše přesný postup jak zjistit kde to netěsní a jak se to dělá.
Tak ať taky někdo něco vymyslí a nestěžuje si na Tora.Už jsem toho tady napsal
dost.Výzva pro všechny.Jak.? Tak si počkáme Nulrume.To sem sám zvědav jak
se toho zhostí.Tor.
Borec tak reaguju.Nikomu, ale nenadávám.Ti pseudoradilové a hlupáci
do tohohle fóra nikdy nic nepřinesli.Tak si to dobře pamatuj, a až to přestane
těsnit jak postupovat!
No a teď je tady výzva
Zda-li někdo popíše přesný postup jak zjistit kde to netěsní a jak se to dělá.
Tak ať taky někdo něco vymyslí a nestěžuje si na Tora.Už jsem toho tady napsal
dost.Výzva pro všechny.Jak.? Tak si počkáme Nulrume.To sem sám zvědav jak
se toho zhostí.Tor.
Re: Otáčky
Pod zapalováním se mi rozpadlo gufero + ten motor měl ultra bohatou směs. Stříkal jsem mu pod magnet všechno od WD40 po startsprej a nijak se to neprojevilo.
Re: Otáčky
Mě téměř neznatelně foukal pod hlavou a taky si přidával volnoběh. Když začal popískávat, tak jsem to přeskládal a utáhnul, a volnoběh se zlepšil. Zkontroluj to.
Re: Otáčky
Netěsnosti v závislosti na teplotě motoru to je někdy boj, muselo Ti to pod tou hlavou čunit.
Re: Otáčky
Kolik na tom motoru je najeto když uvažujeme o guferech? Je tedy fakt že gufera jsou u těchto motorů hodně velká zoufalost. Navíc ta hřídel není zcela hladká je na ní šroubovice od obrábění.