Nejde šlapat....
Nejde šlapat....
Dobrý den, včera jsem si namontoval přídavný motor na kolo FIRE HORSE, na instalaci řetězu mi však vůbec nejde pedálem protočit zadní kolo - jde to hrozně ztuha, téměř s ním nepohnu. I samotným ozubeným kolem při vkládání řetězu jsem protáčel jen velmi obtížně. Motor i rozetu mám v rovině, řetěz není ani úplně prověšený, ani napnutý (odebíral jsem 4 články). Napínák jsem instaloval taktéž. Předem moc děkuji za radu....
Re: Nejde šlapat....
Pokud máš vypnutou spojku a přesto taháš motor, tak sundej na pravé straně víko spojky a promaž střed oběhového kola spojky. Musí se volně protáčet.
Re: Nejde šlapat....
já namazal střed mazivem na poloosy - má specifický pach, i nové, pamatuju, jak tim mazali snad celej spodek žigula. Spojka se nikdy nevyhřála tak, aby klouzla, ale teď po cca 250km to budu asi muset máznout znova a doštelovat, protože vypnutá trochu unáší motor. jak vychladne, tak unáší víc.
Re: Nejde šlapat....
Zkus protočit samotným motorem trubkovým klíčem nasazeným na té matici co je na primárním 10T pastorku. Při pokusu neměj našroubovanou svíčku v hlavě motoru. Motor musí jít volně protočit, pochopitelně počítej s tím že se bude pohybovat píst ve válci nahoru a dolů a otáčet klikovka
Jestli to půjde těžce a něco bude třeba drhnout napiš mi na info@e-darky.eu budem řešit dále.
Nebo Ti nevystavuje spojka? Zkrátka zkus to co radí i ostatní a na mě máš kontakt.
Madhu
Jestli to půjde těžce a něco bude třeba drhnout napiš mi na info@e-darky.eu budem řešit dále.
Nebo Ti nevystavuje spojka? Zkrátka zkus to co radí i ostatní a na mě máš kontakt.
Madhu
Re: Nejde šlapat....
Poradím mojí aktuální zkušenost s novým motorem po cca 400km:
Spojka vyčištěna a namazána okolo koule i na druhé straně pod maticí, namazána i mačkací otočná tyč v deklu, výměna ramena za kratší (větší úhel točí), seřízení. A hlavně jsem vrazil šroubovák do díry nad hlavní pružinou a zvětšil přítlak o jednu otáčku spojky. Je to znát a doporučuju na klouzající spojky a pro laděné motory. A proč jsem to dělal? spojka furt trochu zabírala odpojená a pískala. Důvod? málo maziva u krátké tyčky, bordel, rez - 400km od nového motoru, takže dávejte na ty spojky pozor, protože se vám jinak vydře otočná tyč v deklu a malá tyčka spojky a kupujete nový. Já to podchytil teprv v počátku, takže pohoda.
A novej syrovej motor jde dost blbě protáčet, i po vymáčknutí spojky. ale to si sedne. Domažeš mechaniku spojky, došteluješ, dopneš řetěz a jezdíš. Když to začne dělat pazvuky, tak vyčistit hadrem a znova namazat. Běžná údržba.
Spojka vyčištěna a namazána okolo koule i na druhé straně pod maticí, namazána i mačkací otočná tyč v deklu, výměna ramena za kratší (větší úhel točí), seřízení. A hlavně jsem vrazil šroubovák do díry nad hlavní pružinou a zvětšil přítlak o jednu otáčku spojky. Je to znát a doporučuju na klouzající spojky a pro laděné motory. A proč jsem to dělal? spojka furt trochu zabírala odpojená a pískala. Důvod? málo maziva u krátké tyčky, bordel, rez - 400km od nového motoru, takže dávejte na ty spojky pozor, protože se vám jinak vydře otočná tyč v deklu a malá tyčka spojky a kupujete nový. Já to podchytil teprv v počátku, takže pohoda.
A novej syrovej motor jde dost blbě protáčet, i po vymáčknutí spojky. ale to si sedne. Domažeš mechaniku spojky, došteluješ, dopneš řetěz a jezdíš. Když to začne dělat pazvuky, tak vyčistit hadrem a znova namazat. Běžná údržba.