Čtyřtaktování - Noname motor "80ccm"
Napsal: pon 16. dub 2018 12:13:10
Noname motor "80ccm" s přímou svíčkou a úzkou roztečí šteftů sání. Má čtyřšroubový pevný nápínák.
Chtěl bych se poradit, kam se zaměřit, když mi motor čtyřtaktuje, ať dělám, co dělám.
Jako dvojtakt se chová jen se Speed karbecem, dlouhým sáním, do kopce, v nejnižších otáčkách těsně před chcípnutím, kdy už ztrácí sílu. Ve všech ostatních případech čtyřtaktuje.
Zkusil jsem:
0) svíčka brisk N15C, poladěná rozteč elektrod cca 0,6mm, jasná jiskra
1) seřídit karbec - na jakoukoliv směs to jede jen hůř, čtyřtaktuje ať je to chudý, bohatý nebo OK.
2) jiný karbec - NT 13,60mm, Speed ze skyhawka, "rozsypanej čaj" 14mm, s různým nastavením směsi.
3) Dlouhé sání - jak ty čínské úhlové z EBAYe, ale ještě delší. rozteč jsem boladil bruskou.
4) falešný vzduch od karbce po sání vyloučen - zatěsněno paulinem. Hodně moc paulinu. O-kroužek i bez, furt stejný.
5) zkrácena trubka na koncovce výfuku - vevnitř, na cca 5cm.
6) demontáž přepážek ve výfuku roxorem a kladivem.
Potřebuju poradit, co dál? Co má cenu zkusit a co ne?
Nápady:
1) Jiné zápalko - cívka nebo CDI
2) Poloha zápalka
3) Rozřezat trubku vejfuku a vnitřní trubku s dírama zlikvidovat - vznikne komora. Dát závitovou tyč pro koncovku a svařit to zpátky.
4) dát pryč dlouhé sání, dá tam origo nebo si udělat jiné krátké s větším průměrem, jako to má skyhawk.
5) gufera. moc se mi tam ale lézt nechce.
6) válec a koleno sání ze skyhawka.
7) mám k dispozici hlavu se zkosenou svíčkou, ale víc se mi líbí ta s přímou, protože má větší žebra.
Mám možnost porovnání se skyhawk GT5R 70ccm na 44z rozetě a 28 kolech.
Můj vergl má 50z, 26 kola. Já mám 120kg. Skyhawk tahá jako bejk a jede jak kráva. Má větší maximálku i větší nebo srovnatelnou sílu do kopce, i když má daleko těžší převod.
Děkuji za jakékoliv rady.
Chtěl bych se poradit, kam se zaměřit, když mi motor čtyřtaktuje, ať dělám, co dělám.
Jako dvojtakt se chová jen se Speed karbecem, dlouhým sáním, do kopce, v nejnižších otáčkách těsně před chcípnutím, kdy už ztrácí sílu. Ve všech ostatních případech čtyřtaktuje.
Zkusil jsem:
0) svíčka brisk N15C, poladěná rozteč elektrod cca 0,6mm, jasná jiskra
1) seřídit karbec - na jakoukoliv směs to jede jen hůř, čtyřtaktuje ať je to chudý, bohatý nebo OK.
2) jiný karbec - NT 13,60mm, Speed ze skyhawka, "rozsypanej čaj" 14mm, s různým nastavením směsi.
3) Dlouhé sání - jak ty čínské úhlové z EBAYe, ale ještě delší. rozteč jsem boladil bruskou.
4) falešný vzduch od karbce po sání vyloučen - zatěsněno paulinem. Hodně moc paulinu. O-kroužek i bez, furt stejný.
5) zkrácena trubka na koncovce výfuku - vevnitř, na cca 5cm.
6) demontáž přepážek ve výfuku roxorem a kladivem.
Potřebuju poradit, co dál? Co má cenu zkusit a co ne?
Nápady:
1) Jiné zápalko - cívka nebo CDI
2) Poloha zápalka
3) Rozřezat trubku vejfuku a vnitřní trubku s dírama zlikvidovat - vznikne komora. Dát závitovou tyč pro koncovku a svařit to zpátky.
4) dát pryč dlouhé sání, dá tam origo nebo si udělat jiné krátké s větším průměrem, jako to má skyhawk.
5) gufera. moc se mi tam ale lézt nechce.
6) válec a koleno sání ze skyhawka.
7) mám k dispozici hlavu se zkosenou svíčkou, ale víc se mi líbí ta s přímou, protože má větší žebra.
Mám možnost porovnání se skyhawk GT5R 70ccm na 44z rozetě a 28 kolech.
Můj vergl má 50z, 26 kola. Já mám 120kg. Skyhawk tahá jako bejk a jede jak kráva. Má větší maximálku i větší nebo srovnatelnou sílu do kopce, i když má daleko těžší převod.
Děkuji za jakékoliv rady.