Záběh zánovní sady a jiné potíže čerstvého motokolisty

Diskuze nad technickými problémy

Moderátoři: j-z, Velkocus

RBMK
Příspěvky: 19
Registrován: Po 11. Zář 2017 13:49:40
Kontaktovat uživatele:

Záběh zánovní sady a jiné potíže čerstvého motokolisty

Příspěvek od RBMK » Po 18. Zář 2017 22:29:58

Koupil jsem neidentifikovatelný kit asi 80 z bazoše z Berouna, a tím začalo pronikání do tajů čínského dvojtaktu :P

Potřeboval bych poradit. motor pořád čtyřtaktuje a netáhne do většího kopce, jehla je na středu, svíčka byla před namontováním černá. Prý to má najeto pár desítek kilometrů, tak je to ještě v záběhu. Válec i tak vypadá, tak jsem preventivně ucvakal konce segrovek pístního čepu, aby nezmasakrovaly válec a složil to. po dořešení plánuju dát větší rozetu boost zásobník. Ta původní rozeta se mi zdá malá a v malé rychlosti to hrká, pomůže dát větší? Motor chci hlavně na výpomoc do kopce. Vážim 110kg.

19.9. update: Zkusil jsem přihnout plíšky v karbecu, jet bez filtru sání, čistit svíčku a pořád to pálí cca každou druhou dobu a netáhne. co jsem koulal na youtube, tak to jede blbě každému druhému. Pojedu teď koupit jinou svíčku.

update 2: brisk N15C tomu dodal trochu větší výkon, ale pořád to pálí nepravidelně ve všech otáčkách a všech polohách plynu.

update 3: očistil dráťeným kartáčem píst a hlavu, poladil hladinu na 21mm od těsnění v karburátoru, jak radí na internetu, a jel to projet. 38km/h po rovině a z mírného kopečka. Do kopce to tahá jako jednorychlostní babeta. jak motor v rychlosti vynechal tah, tak jsem ho preventivně odpojil spojkou, protože pokud prodávající mluvil pravdu, tak je to ještě v záběhu. Zdá se mi, že se ten motor nějak uvolňuje, i když má furt hnusný nepravidelný zvuk. Uvidíme, co udělají další úpravy. řetěz jsem sehnal v cykloshopu na náměstí v Dobříši, je to na torpédo a krom vybrání na článcích rozměry s čínskou hrůzou odpovídají. Dám větší rozetu a nový řetěz.

20. 9 Update 4: namontoval jsem blatníčky a nosič, vyměnil rozetu 44 zubou za 50 zubů, samozřejmě nový řetěz (torpédový velo 1/2 x 3/16) a hned to jelo mnohem lépe. Projel jsem to křížem krážem Kladnem a zdá se mi, jakoby ten motor jel čím dál lépe. Už skoro nečtyřtaktuje a tahá jak splašenej.



foto v galerii
co byste doporučili za další úpravy?

děkuji